quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Fuck it, ik ga naar domino's want pizza 4 euro. WHIHAHOOOO.
Ik heb er 4 in de vriezer liggen, hier ook pizza morgenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen ook maar eens langs Domino's Pizza. Heeft toch geen zin om te koken als ik hele weekend alleen thuis ben
Nee daarom.. pizza stond niet in de planning maar 4 euro! En bij domino's zijn ze normaal zoooo duurquote:
Ja hier moet je gebruik van maken!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen ook maar eens langs Domino's Pizza. Heeft toch geen zin om te koken als ik hele weekend alleen thuis ben
Neequote:
Ik heb er ook een stuk of 2 liggen, maar dat zijn echt voor noodgevallen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er 4 in de vriezer liggen, hier ook pizza morgen
Op zaterdag en maandag zijn alle medium pizza's 5 euro bij afhalenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daarom.. pizza stond niet in de planning maar 4 euro! En bij domino's zijn ze normaal zoooo duur
[..]
Ja hier moet je gebruik van maken!
[..]
Nee.
dat is wel hele makkelijk jaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk of 2 liggen, maar dat zijn echt voor noodgevallen.Als ik tijd heb dan loop ik naar de Domino pizza, die is letterlijk om de hoek bij mij
Ben vaste klant daar
Hahaha ik maak zelf ook wel eens pizzas.. die topping is dan niet meer normaal.. eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel hele makkelijk ja
Maar zelf een pizza in elkaar zetten is ook wel lekker
Gewoon een enorme bak tonijn erop ook
Nouja, scheelt toch één euroquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Op zaterdag en maandag zijn alle medium pizza's 5 euro bij afhalen
Kut..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daarom.. pizza stond niet in de planning maar 4 euro! En bij domino's zijn ze normaal zoooo duur
[..]
Ja hier moet je gebruik van maken!
[..]
Nee.
Heul nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
wat een oversekst mannetje ben jij
Tonijn of mozzarella, pesto en olijvenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel hele makkelijk ja
Maar zelf een pizza in elkaar zetten is ook wel lekker
Gewoon een enorme bak tonijn erop ook
Ik heb in een straal van 200 meter 8 restaurants, 3 snackbars, 1 domino pizza, 1 gall&gall en 6 cafe'squote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha ik maak zelf ook wel eens pizzas.. die topping is dan niet meer normaal.. eigenlijk![]()
[..]
Nouja, scheelt toch één euro![]()
. En onder mij woont een ontzettend goede pizzeria
.
Oh, shitquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb in een straal van 200 meter 8 restaurants, 3 snackbars, 1 domino pizza, 1 gall&gall en 6 cafe's
dat doe je goedquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb in een straal van 200 meter 8 restaurants, 3 snackbars, 1 domino pizza, 1 gall&gall en 6 cafe's
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef ToT het volgende:
Hey peeps!
Ik heb een heel leuk idee voor een nieuwe show!
Binnenkort Simplecast maar eens installeren!
Kom zo eerst even intunen bij mijquote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef ToT het volgende:
Hey peeps!
Ik heb een heel leuk idee voor een nieuwe show!
Binnenkort Simplecast maar eens installeren!
Done!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom zo eerst even intunen bij mij
Was dat niet grootste laan van Europa? Die domino's waar ik zo naar toe ga zit ook in die laanquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je als je aan Nederlands grootste laan woont
Volgens mij niet, ik weet wel 1000000% zeker dat het de langste is van NL.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat niet grootste laan van Europa? Die domino's waar ik zo naar toe ga zit ook in die laan
Ik wacht geduldig mee.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ik wacht op goed nieuws
- iemand die wachtwoord/username heeft voor inlog
- rob die het oplost
- webhawk die het oplose
Ik heb even proberen in te loggen, zodat de stream een andere opdracht kreeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde die waterlelies, en dat houdt in dat er vorderingen zijn gemaakt!
Houden zo!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef ToT het volgende:
Oh en verder ben ik in een kuthumeur hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |