dat, en hij behield zn intelligentie en zn menselijkheid totaan het eind. dat kan ik van de resterende groep niet zeggen.Dale uit zn lijden verlossen duurde zelfs te lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef karton2 het volgende:
Ik vond die Dale wel sympathiek. Ja het was nogal een bemoeial maar hij leek wel de enigste te zijn die z'n kop erbij kon te houden.
Dat ligt niet aan de game, vrees ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als die eens niet zou crashen zou ik het spelen. Spijt van de season pass.
Ik heb de eerste gevonden ergens, de andere 3 lijken echt onvindbaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef truedestiny het volgende:
Er is een webisode uit maar ik via AMC kan ik hem niet bekijken...
De Webisodes: Cold Storagequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gevonden ergens, de andere 3 lijken echt onvindbaar...
Zou ze toch graag willen zien
Bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
De Webisodes: Cold Storage
vind ze wel aardig om te bekijken, zou leuk zijn als daar in serie iets mee gedaan wordt
Lekkere opwarmer voor het nieuwe seizoen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ze wel aardig om te bekijken, zou leuk zijn als daar in serie iets mee gedaan wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef opreis het volgende:
Hoop dat seizoen weer beter wordt dan seizoen twee. IMO veel te lang op die boerderij gebleven. En ook een godsgruwelijke hekel gekregen aan carl en lori. Erg slecht geschreven characters en totaal niet realistisch. Daryl wel een eindbaasIs er iemand die geen hekel heeft aan Lori dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Zeker omdat de laatste aflevering nog wel de slechtste was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 gewoon ontzettend vet vond ondanks het feit dat het allemaal wat trager ging dan in seizoen 1?
Welk tempo van seizoen 1?quote:Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
Nee hoor, ik vond het ook een vet seizoen! Vanavond verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 gewoon ontzettend vet vond ondanks het feit dat het allemaal wat trager ging dan in seizoen 1?
Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
13quote:
Tja het was geen zombie slasher seizoen. Maar juist dat overleven en zombies vermijden terwijl ze wel in angst leven sprak mij heel erg aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Zeker omdat de laatste aflevering nog wel de slechtste was.
Nou vond seizoen 1 vrij snel gaan hoor. Weet niet wat jij dan onder tempo verstaat. Maar in 6 afleveringen een heel verhaal vertellen vind ik vrij veel tempo als het om een serie gaat.quote:[..]
Welk tempo van seizoen 1?
Vraag me toch af waarom zoveel mensen seizoen 2 afkraken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook een vet seizoen! Vanavond verder![]()
Het hoeft ook helemaal geen zombieslasher te zijn, maar het familiedrama wat we ervoor in de plaats kregen kon mij echt niet boeien. Vooral dus omdat er maar heel weinig karakters zijn de enigszins likeable zijn was het vaak tergend oninteressant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:51 schreef Two het volgende:
Tja het was geen zombie slasher seizoen. Maar juist dat overleven en zombies vermijden terwijl ze wel in angst leven sprak mij heel erg aan.
Ik versta niet onder tempo het aantal gebeurtenissen dat ze in een seizoen weten te proppen. Maar wat dat betreft vond ik seizoen 1 ook geen heel bijzonder seizoen. Behalve aflevering 1 natuurlijk. Aflevering 1 was een kunstwerkje.quote:Nou vond seizoen 1 vrij snel gaan hoor. Weet niet wat jij dan onder tempo verstaat. Maar in 6 afleveringen een heel verhaal vertellen vind ik vrij veel tempo als het om een serie gaat.
Als je even de vorige topics terug leest kan je genoeg argumenten vinden. Het topic staat er vol meequote:Vraag me toch af waarom zoveel mensen seizoen 2 afkraken.
Ik heb dat niet zo ervaren. Het drama dat ontstond wist mij juist wel te boeien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal geen zombieslasher te zijn, maar het familiedrama wat we ervoor in de plaats kregen kon mij echt niet boeien. Vooral dus omdat er maar heel weinig karakters zijn de enigszins likeable zijn was het vaak tergend oninteressant.
Ik vond seizoen 1 echt een heerlijk seizoen. Van mij had het alleen wel over 13 afleveringen uitgesmeerd mogen worden qua aantal gebeurtenissen.quote:[..]
Ik versta niet onder tempo het aantal gebeurtenissen dat ze in een seizoen weten te proppen. Maar wat dat betreft vond ik seizoen 1 ook geen heel bijzonder seizoen. Behalve aflevering 1 natuurlijk. Aflevering 1 was een kunstwerkje.
Dat is toch juist precies mijn punt? Ik snap niet, ondanks de argumenten, dat mensen zo negatief zijn over dat seizoen. Blijkbaar heb ik een andere smaak qua serie dan de meeste mensen.quote:[..]
Als je even de vorige topics terug leest kan je genoeg argumenten vinden. Het topic staat er vol mee
In februari en maart was het ongeveer 9 uur volgende ochtend.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe laat is de download ongeveer?
Okay, niet voor opblijven dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Quir het volgende:
[..]
In februari en maart was het ongeveer 9 uur volgende ochtend.
Gaaf!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dan heb jij "het kleine huisje op de prairie" wellicht nog nooit gezien (houden zo trouwens) . of the love boat...quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Z
Oh dus toch.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef ems. het volgende:
Ik wil hierbij nogmaals liefhebbers van TWD tippen om de episodes point&click games uit checken voor de PC. Deel 3 is onlangs verschenen en is wederom qua verhaal en personages vele malen interessanter dan de serie. Ik ben dan ook eigenlijk veel benieuwder naar de volgende game dan het volgende seizoen
Maargoed, check het. Je hoeft geen 'gamer' te zijn om deze games tof te vinden.
door een baby die zich naar buiten eet gaarne.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Goede seizoensopening. Zat al te wachten tot ze die 4 gasten tegen zouden komen en was ook benieuwd of er inderdaad een been ging sneuvelen. Heeft potentie een topseizoen te worden
Gezeik met Lory blijft aanwezig. Hoop dat zij sneuvelt binnenkort
Stembanden misschien ook er uit geruktquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan.
En die zombies hebben geen onderkaak en geen armen, dus heel veel kunnen ze niet. Al vind ik het wel gek dat ze niet grommen. Of misschien heeft ze dat ook weggehaald
ja dat bedacht ik me ook. Tong leek me ook weg. Wel apart. Misschien zijn t buddies die ze bij zich wil houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:19 schreef Platina het volgende:
[..]
Stembanden misschien ook er uit gerukt
Spoiler over de herkomst van de 2 zombies:quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ook. Tong leek me ook weg. Wel apart. Misschien zijn t buddies die ze bij zich wil houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gelezen datquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ook. Tong leek me ook weg. Wel apart. Misschien zijn t buddies die ze bij zich wil houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van het seizoen, kan niet wachten op volgende week."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb gelezen datZe worden ook gebruikt als pakezels, ze dragen tassen met zich mee als ze vertrekken uit dat gebouw. Op zich ook best handig als je alleen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van het seizoen, kan niet wachten op volgende week.
face off.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijke aflevering.
Alleen beetje vreemd dat ze zo laat die gevangenis pas hebben gevonden. Was het laatste shot van seizoen 2 niet dat die gevangenis een stukkie achter ze was? En nu zijn ze een hele winter verder en vinden ze de gevangenis pas... Maar goed.
Wel cool toen Rick dat masker bij die gast afdeed.
Top aflevering met veel zombies + spanning. Nu hopen dat ze niet alles verbruikt hebben voor de 1e aflevering..
Hek moet dicht maar de zombies die door dat hek komen kan je toch ook neer steken? Ze zitten goed tussen die 2 hekken en kunnen langzaam elke zombie dood steken. Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
Omdat ze dat hek nog moeten sluiten toch?
Ze willen ruimtes afsluiten zodat de zombies niet overal naartoe kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef vault_tec het volgende:
Nu kunnen ze weer alle zombies door het hek neer steken maar ze gaan door het hek heen. da fuck.
Ze zitten daar goed op het grasveld. Ze kunnen altijd nog naar binnen. Of lok eerst wat zombies naar het hek en steek ze neer en ga dan pas naar binnen. Zombie films/series en logische acties gaan niet samen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze willen ruimtes afsluiten zodat de zombies niet overal naartoe kunnen.
Ik heb al vaker m'n bedenkingen gehad bij TWD, gewoon laten gaan, anders is het ook niet meer leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hek moet dicht maar de zombies die door dat hek komen kan je toch ook neer steken? Ze zitten goed tussen die 2 hekken en kunnen langzaam elke zombie dood steken. Dit slaat echt helemaal nergens op.
Logische actie is Lori naarbinnen sturen en dan het hek achter haar dichtdoen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze zitten daar goed op het grasveld. Ze kunnen altijd nog naar binnen. Of lok eerst wat zombies naar het hek en steek ze neer en ga dan pas naar binnen. Zombie films/series en logische acties gaan niet samen.
Ik vind seizoen 2 ook vet puur vanwege het tragere tempo. Logisch ook dat ze wat langer op die boerderij bleven hangen omdat Carl neer was geschoten en moest herstellen, zoektocht naar Sophia etc.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
Ik zag het meer als de haast die ze hebben met het vinden van een veilige plaats, munitie, medicijnen etc vooral omdat Lori (quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:18 schreef opreis het volgende:
Ik vind wel dom dat als ze eerst blijkbaar zo krap zitten met munitie ze wel gewoon met z'n allen die zombies neer gaan knallen terwijl ze ze net zo makkelijk gewoon door dat hek kunnen prikken, of dat ze niet eerst gewoon een hoop van die zombies doden door ze door het hek te steken voordat ze een nieuw gebied in gaan. O, en Lori is nog steeds irritante domme kut, Carl hebben ze geprobeerd iets meer 'badass' te maken maar dat hoeft van mij ook niet eigenlijk. Ben ook nog steeds niet overtuigd van Andrea, heb het idee dat de 'coole' rol die zij moet spelen iets te geforceerd is. Verder wel toffe aflevering! Ben benieuwd.
En dan het verkeerde been eraf hakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef vault_tec het volgende:
HAHAHHAAHAHHA het einde dat ze die gast zijn been afhakken. Waar gaat het heen met TWD.
Of zijn middelste been.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan het verkeerde been eraf hakken
De groepsdynamica is veel leuker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo hoort een zombieserie te zijn, bloederig en bruut. Maar goed, dit tempo zullen ze niet het hele seizoen volhouden.
Moet ook niet..quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo hoort een zombieserie te zijn, bloederig en bruut. Maar goed, dit tempo zullen ze niet het hele seizoen volhouden.
Daarom is het jammer dat Hershel gewond is geraakt en de kans groot is dat hij doodgaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De groepsdynamica is veel leuker.
Lori en Carl zitten bij Rick dus die worden niet zo makkelijk gedumpt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Rodawa het volgende:
Mooi begin, ik heb deze serie toch wel een beetje gemist.
Toch mis ik Shane wel in de serie. Hij was een opvallend personage die je toch graag terugziet. Het is logisch dat hij er niet bijzit, aangezien ze de comics volgen, maar heel veel andere personages zijn zo nietszeggend. Mensen als Rick, Daryl en Hershel zouden gemist worden. Maar als je naar de personages op zich kijkt, dan zou ik Lori, Glenn, Andrea en vooral T-Dog, Carol and Carl niet echt missen. Dat Dale er al een tijdje uit is, vind ik dan wel weer jammer.
Ik heb de strips nooit gelezen en het lijkt mij dan ook niet nodig, maar ik hoor in dit topic veel enthousiasme over de strips:)quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef opreis het volgende:
Is het aan te raden om de strips te lezen of beter van niet?
[ Bericht 23% gewijzigd door Mike op 16-10-2012 11:01:51 ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef RickJamez het volgende:
Hoor ik dat laatste al te weten? Zoniet bedankt voor de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 16-10-2012 11:02:00 ]
Is zoveel beter dan de serie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef opreis het volgende:
Is het aan te raden om de strips te lezen of beter van niet?
Nee, de tekenstijl is echt geweldig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Noem mij maar nieuwerwets, maar mij lijkt het saai om die teksten te lezen met wat plaatjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef RickJamez het volgende:
Wtf. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee heb eerst de strip gelezen. Kan de serie niet aanzien. Het is te verneukt en gaat veel en veel te langzaam.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef opreis het volgende:
maar kijken jullie dan nog met even veel plezier naar de serie?
Ik heb het niet gelezen en wordt dus ook niet teleurgesteld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee heb eerst de strip gelezen. Kan de serie niet aanzien. Het is te verneukt en gaat veel en veel te langzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
Daar ben ik een beetje bang voor. Zijn ze eindelijk van die boerderij weg, gaan ze weer in een hol zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:30 schreef Palomar het volgende:
Erg gave opening![]()
Pantserwalkers![]()
Hoop alleen niet dat alle scenes zich nu binnen gaan afspelen.
Maar logisch is het niet. Je wil.toch een veilige, goed te verdedigen locatie, waar je zelf je eten kunt verbouwen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje bang voor. Zijn ze eindelijk van die boerderij weg, gaan ze weer in een hol zitten.
Het is toch het leukst als ze een beetje op pad zijn.
De been afhakscene hoort wat de comics betreftquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef RickJamez het volgende:
Wtf otis hoorde gebeten worden in de gevangenis inplaats hershel pffff.
Ik hoop niet dat ze die verhaallijn van de Gouvernour verneuken.
Daar gaat het een slachtpartij worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dan heb je geluk, in S2 zijn er amper zombies maar is het meer het kleine huis op de prairyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
Toch ook maar begonnen aan deze serie. Zombies vind ik niks
aha, nja ga het zien. Wel jammer in die pilot dat hij langs legermateriaal loopt en later voor zijn Sherrif autoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, in S2 zijn er amper zombies maar is het meer het kleine huis op de prairy
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, in S2 zijn er amper zombies maar is het meer het kleine huis op de prairy
Dat dacht ik dus ook. Die zagen ze in s2 al. Alhoewel, die kon je vanaf de weg goed zien liggen, meen ik te herinneren. Maargoed, verder wel weer vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:19 schreef Stefan het volgende:
Dus ze hebben vijf maanden rondgetrokken om uiteindelijk toch bij de gevangenis uit te komen?
Echt hč...seizoen is net begonnen en we hebben weer zo'n motherfucker die dit soort dingen post... echt not done gewoonquote:
ach dat laatste shot van vorig seizoen was meer om te laten zien dat ze richting een gevangenis gingen. Die zag er ook heel anders uit. Dat ze plotseling een paar maanden verder zijn is vooral doordat de baby nu kan bevallen, denk ik. En zodat Rick en de rest van de groep nu ook harder geworden isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:16 schreef Stefan het volgende:
Dat ze 5 maanden of meer rond heb gereisd in kringetjes wil ik nog we voor lief nemen, Hoewel ik t wel raar vind dat ze auto's hebben maar niet verder zijn gekomen dan een paar kilometer.
Maar ze volgen iig de comiclijn weer en dat is al heel wat.
En misschien krijgen we nog flashbacks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
klopt, maar ik kan dat nog wel accepteren als een serie een tijdsprong maakt dat er in de tussentijd zogenaamd geen belangrijke gebeurtenissen plaatsvinden en net na al die maanden gebeurt er weer vanalles binnen een week
Is dat kind nou zeker van Shane? Dat is toch de reden waarom Rik boos is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef Stefan het volgende:
Maar Rick is nu dus al 5 maanden boos op Lori en praat nog steeds amper tegen haar.
Maar tussen S2 en S3 zit zon half jaar en dan nog steeds boos.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:01 schreef splendor het volgende:
[..]
Is dat kind nou zeker van Shane? Dat is toch de reden waarom Rik boos is?
Nee, tis gecanceld.quote:
Seizoen 4 is in the pocketquote:The zombie takeover of TV continues: Sunday's season-three premiere of The Walking Dead drew a drop-dead amazing 10.9 million viewers to AMC at 9 p.m., shattering all sorts of records in the process. Not only was it the most-watched episode ever of the show, it was also the most-watched episode of any basic cable drama series ever. And among viewers under 50, Dead drew 7.3 million viewers, garnering higher Nielsen numbers than stalwarts such as Modern Family, The Voice, and The Big Bang Theory.
Want more superlatives? Okay: Not only did Dead beat every entertainment show on network TV Sunday, it was also up 20 percent from last spring's season two finale (9 million) and a jaw-dropping 50 percent versus last fall's season two debut (7.3 million). Also, if you toss in last night's encore telecasts, Dead actually reached 15.2 million viewers (with more to be counted via DVR and video on demand). But here's our favorite factoid about the show's ratings performance: If you add up tune-in for the most recent season-premiere episode of AMC's Mad Men (3.5 million), Breaking Bad (2.9 million), Hell on Wheels (2.5 million), and since-canceled The Killing (1.8 million), you get 10.7 million viewers — still 200,000 viewers below the ratings of last night's monster mash. AMC should be very, very grateful for Dead.
Volgens mij kijk je ook maar half. Ze hebben in een rondje gereisd omdat ze een weg zochten langs de herd (grote kudde zombie's). Dat is niet gelukt en daardoor zijn ze niet heel ver gekomen. Kijk dat stukje maar terug na de openingsscene als ze de kaart aan het bekijken zijn (dan noemen ze ook wegnummersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:16 schreef Stefan het volgende:
Dat ze 5 maanden of meer rond heb gereisd in kringetjes wil ik nog we voor lief nemen, Hoewel ik t wel raar vind dat ze auto's hebben maar niet verder zijn gekomen dan een paar kilometer.
Maar ze volgen iig de comiclijn weer en dat is al heel wat.
Kom kom...het is maar een potje neuken hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En het is vrij terecht dat Rick boos is op dat zeikwijf van een Lori. Je kan als man wel zeggen dat het geen probleem is dat je vrouw zwanger is van een andere vent maar face it, dan hou je gewoon jezelf voor de gek. Dat gaat echt niet weg als dat ooit weggaat.
Volgens mij hoopt echt iedereen datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef ems. het volgende:
Verder blijf ik hopen dat Lori zo snel mogelijk dood gaat. Zij is qua personage gewoon de zwakste schakel van de serie. Vrijwel elke scene met haar is tergend irritant. TWD zou een betere serie zijn zonder dat kind.
En niet geheel onterecht. Zij is zo dom geweest, met name het afgelopen seizoen. Elke normale zombie-apocalypse-survival-group had haar al lang als bait gebruiktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt echt iedereen dat
Ach, in haar verdediging daar (en voor de verandering iets wat wel enigszins verklaard is): Shane beweerde stellig dat Rick dood was en het huwelijk tussen haar en Rick was vlak voordat de hel losbrak al niet optimaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef karton2 het volgende:
Oh ja, haar man is waarschijnlijk dood en een paar weken later ligt ze met zijn beste vriend te rotzooien, de tering
Over het algemeen loopt een weduwe niet een paar weken na de begravenis/crematie met zijn beste vriend te neuken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, in haar verdediging daar (en voor de verandering iets wat wel enigszins verklaard is): Shane beweerde stellig dat Rick dood was en het huwelijk tussen haar en Rick was vlak voordat de hel losbrak al niet optimaal.
Voornamelijk vanuit sociale overwegingen doe je zoiets in het echt. Aangezien 95% van de wereld undead is zitten er niet echt mensen bij die het zich kunnen permitteren om zich druk te maken om wie wie neuktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Over het algemeen loopt een weduwe niet een paar weken na de begravenis/crematie met zijn beste vriend te neuken.
Tja, over het algemeen hoef je ook niet constant voor je leven te vrezen omdat er een zombieoutbreak is en het regelmatig doodgaan van mensen de normaalste zaak van de wereld wordt. Denk dat mensen een stuk minder kieskeurig worden en allang blij zijn als ze die shit even kunnen vergeten. Zo'n situatie is een soort snelkookpan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Over het algemeen loopt een weduwe niet een paar weken na de begravenis/crematie met zijn beste vriend te neuken.
Dat valt in het echte leven vies tegen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik in een slechte relatie zat, het zombiegebeuren breekt uit, mijn vrouw is naar alle waarschijnlijkheid keihard dood en er zou een hete bitch in de groep zitten die het keihard wil......quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, over het algemeen hoef je ook niet constant voor je leven te vrezen omdat er een zombieoutbreak is en het regelmatig doodgaan van mensen de normaalste zaak van de wereld wordt. Denk dat mensen een stuk minder kieskeurig worden en allang blij zijn als ze die shit even kunnen vergeten. Zo'n situatie is een soort snelkookpan.
zonder tanden ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef karton2 het volgende:
Als de foetus dood is gegaan dan is het inderdaad een zombie geworden. Ze voelde em al niet meer zei ze tegen Hershel dus de kans is aanwezig dat die foetus Lori van binnen gaan opeten ().
dan wel, want iedereen draagt t virus toch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef HiZ het volgende:
Ik vond het een erg sterk begin van het nieuwe seizoen. Ben wel erg gefascineerd door die baby van Lori. Als dat kind inderdaad dood is dan heeft ze nu dus een zombie in haar lijf zitten?
Een klein krasje is al genoeg, misschien dat die foetus het op de één of andere manier voor elkaar krijgt. Verder staat ze in verbinding met de baby via de navelstreng, misschien zorgt dat ook wel voor een besmettingquote:
Ik gok op het volgende scenario; net hier bedacht (geen striplezer). Lori brengt een zombie ter wereld maar kan zich er niet toe zetten het kind te doden en houdt ook Rick tegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef karton2 het volgende:
[..]
Een klein krasje is al genoeg, misschien dat die foetus het op de één of andere manier voor elkaar krijgt. Verder staat ze in verbinding met de baby via de navelstreng, misschien zorgt dat ook wel voor een besmetting
Ik zie Daryl er wel voor aan om een pijl door die baby heen te jagenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik gok op het volgende scenario; net hier bedacht (geen striplezer). Lori brengt een zombie ter wereld maar kan zich er niet toe zetten het kind te doden en houdt ook Rick tegen
Ik heb zo het idee dat dit meer over jou zegt dan mensen in het algemeen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Voornamelijk vanuit sociale overwegingen doe je zoiets in het echt. Aangezien 95% van de wereld undead is zitten er niet echt mensen bij die het zich kunnen permitteren om zich druk te maken om wie wie neukt
Dat is nog een acceptabele verklaring. Angst is sowieso een goede opwekker van lust.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, over het algemeen hoef je ook niet constant voor je leven te vrezen omdat er een zombieoutbreak is en het regelmatig doodgaan van mensen de normaalste zaak van de wereld wordt. Denk dat mensen een stuk minder kieskeurig worden en allang blij zijn als ze die shit even kunnen vergeten. Zo'n situatie is een soort snelkookpan.
"Echte leven"? Ik weet niet of dat een aparte woordkeuze is of dat je daar meer mee wil zeggen. Maar waarschijnlijk gaan wij dan gewoon met totaal ander soort volk om.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat valt in het echte leven vies tegen.
Het ging mij erom dat de mindset anders is als de hele wereld dood of ondood is. En ja, als je dan een dom wicht bent is het wellicht wenselijk om brulaap Shane het hof te maken daar dat je kansen om te overleven voor jou en je zoon waarschijnlijk vergrootquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dit meer over jou zegt dan mensen in het algemeen.De meeste mensen die ik heb zien rouwen kost het wat tijd om over hun vorige partner heen te komen. Dat zie je soms al bij scheidingen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand na het overlijden van een partner binnen een jaar ook uberhaupt maar omkeek naar potentiele nieuwe partners.
Recoil bedoel je. Backfire is wat anders, dat heeft met motorblokken te maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ach dat struikelen enzo is een beetje standaard. Waar ik me meer aan stoorde was de backfire die niet meer bestond
Dat kan wel. Als je 'm verkeerd vast hebt dan kan een kogel al pijn gaan doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef JK het volgende:
En die ouwe graftak nog wel zeiken dat ze last van haar schouder had, maar de recoil van haar AK-47 lijkt dan ook nog wel redelijk (al kan dat echt geen zeer doen met die paar kogeltjes die ze mee schoot). Recoil bij machinegeweren valt mee vergeleken met de handvuurwapens van de rest.
Nee daar heb je ook wel gelijk in. Dat was ook een beetje waar BankAardappel het over had, denk ik. Het zou ook allemaal wel instinctiever kunnen werken in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat de mindset anders is als de hele wereld dood of ondood is. En ja, als je dan een dom wicht bent is het wellicht wenselijk om brulaap Shane het hof te maken daar dat je kansen om te overleven voor jou en je zoon waarschijnlijk vergroot
En zoals ik al zei, in de eerste aflevering wordt in het begin extra aangestipt hoe slecht het tussen hun gaat. Gooi daar een zombie apocalypse bij en ik denk dat we een situatie krijgen die niet helemaal vergelijkbaar is met het 'realistische' voorbeeld wat jij stelt. Zeker gezien de partnerkeus in een korte tijd een paar miljoen keer kleiner is geworden.
Maargoed, laten we hier vooral niet te diep op in gaan. TWD zit al vol genoeg met veel grotere onverklaarbaarheden dan dit triviale voorbeeld.
Duh, maar kijk eens waar ze mee schieten. AK47 en AR15. Weinig recoil dus. Alleen die kleintjes hebben echt wel terugslag, nu doen ze niets en zie je alleen mondingsvuur, wat je bij elk schot ziet in de aflevering, itt tot real life.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan wel. Als je 'm verkeerd vast hebt dan kan een kogel al pijn gaan doenEn terugslag is niet altijd bij handvuurwapens groter dan bij machinegeweren, ligt er helemaal aan wat voor iets je hebt en het kaliber enzo
Heb geen ervaring met die wapens hoor, maar ik wilde alleen een kleine nuancering aanbrengenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef JK het volgende:
[..]
Duh, maar kijk eens waar ze mee schieten. AK47 en AR15. Weinig recoil dus. Alleen die kleintjes hebben echt wel terugslag, nu doen ze niets en zie je alleen mondingsvuur, wat je bij elk schot ziet in de aflevering, itt tot real life.
Laten we het op Hollywood houden, waar je ook een 4 cil motor hoort als er duidelijk een twin in beeld is.
Leuke film, maar niet te vergelijken met the walking dead. Meer een lachfilm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef Stefan het volgende:
Vandaag voor t eerst Zombieland gezien, wist niet eens dat deze film bestond, erg erg cool, leuker dan heel Seizoen 2 van Walking Dead
Aanrader
Heb je ze niet horen zingen, lachwekkender wordt t nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Leuke film, maar niet te vergelijken met the walking dead. Meer een lachfilm.
Heel de wereld staat op zijn kop danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik zie Daryl er wel voor aan om een pijl door die baby heen te jagen
Dat zou wel een mooi scenario zijn om Lori dood te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Kenju het volgende:
Denk dat ze gewoon kapot gaat, als het volgende schokkende moment. Dat ze gewoon vol in haar maag gebeten wordt oid en dat we die baby nog zien als een zombie het eruit haalt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit: spoiler van strip-
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 17-10-2012 00:00:14 ]© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
SPOILER: stripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILER: serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word ik niet iedere genaaid als ik denk 'oh, maar ik heb de laatste aflevering toch al gezien'"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef TryX het volgende:
Ik vind dit dus echt gay, waarom het op deze manier pogen te verpesten voor mensen die de strips niet lezen? Die zijn er ook nog, weet je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naaktfoto van lori in spoiler
Och, ze verpesten weinig. De strips lopen compleet anders dan de serie, dus elke gedachte, ook al is dat in de vorm van een strip, is een gok. Ben zelf nu helemaal up to date met de strip, maar dat zijn met gemak 27 seizoenen voor de serie zelf. (in het huidige tempo).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt gay, waarom het op deze manier pogen te verpesten voor mensen die de strips niet lezen? Die zijn er ook nog, weet je.
Ik heb zelf de strips gelezen t/m aankomst bij de gevangenis en de verschillen zijn duidelijk groot in vergelijking met de serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och, ze verpesten weinig. De strips lopen compleet anders dan de serie, dus elke gedachte, ook al is dat in de vorm van een strip, is een gok. Ben zelf nu helemaal up to date met de strip, maar dat zijn met gemak 27 seizoenen voor de serie zelf. (in het huidige tempo).
Slecht is veel gezegd maar er zitten erg grote gaten in de vertelling wat het soms gewoon belachelijk maakt.quote:
Niet iets wat heel schokkend is tot zover ik weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef TheThirdMark het volgende:
En dat gaat gelukkig niet op voor TWD
Falling Skies moet zelfs lachen om Revolutionquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef karton2 het volgende:
[..]
Slecht is veel gezegd maar er zitten erg grote gaten in de vertelling wat het soms gewoon belachelijk maakt.
Ach, dit was allang geraden in deze reeks!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt gay, waarom het op deze manier pogen te verpesten voor mensen die de strips niet lezen? Die zijn er ook nog, weet je.
Hoe kom je daar nu weer bij? Assumption is the mother of all fuck ups. Gewoon optiefen met die strips, velen hebben daar totaal geen behoefte aan. Respecteer dat gewoon.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef TryX het volgende:
[..]
Ach, dit was allang geraden in deze reeks!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef TryX het volgende:
[..]
Ach, dit was allang geraden in deze reeks!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:19 schreef Smeich het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Assumption is the mother of all fuck ups. Gewoon optiefen met die strips, velen hebben daar totaal geen behoefte aan. Respecteer dat gewoon.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef HiZ het volgende:
Ik vond het een erg sterk begin van het nieuwe seizoen. Ben wel erg gefascineerd door die baby van Lori. Als dat kind inderdaad dood is dan heeft ze nu dus een zombie in haar lijf zitten?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef karton2 het volgende:
Als de foetus dood is gegaan dan is het inderdaad een zombie geworden. Ze voelde em al niet meer zei ze tegen Hershel dus de kans is aanwezig dat die foetus Lori van binnen gaan opeten ().
/edit
Of ze heeft aandacht nodig door de bende te gaan manipuleren door te zéggen dat ze em niet meer voelt
Taddaaa, tevens in reeks 17 was dit stripje zonder spoiler terug te vinden ;-)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef karton2 het volgende:
/edit
Of ze heeft aandacht nodig door de bende te gaan manipuleren door te zéggen dat ze em niet meer voelt
Onzin, Shane ging in de strip na 6 deeltjes dood en in de serie pas na 2 seizoenen, de serie is sowieso flink afgezwakt. Dus het is helemaal niet zeker wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:25 schreef Smeich het volgende:
Echt een kutstreek..ik heb nu al een vermoeden wat daar in die post staat en wat er dus waarschijnlijk staat te gebeuren in de serie. Not amused
Wat ben jij een triest stuk vreten zeg. 1) ik heb reeks 17 nooit gelezen, ben pas begonnen na het uitzenden van de aflevering om erover te praten en te lezen wat men er hier van vond. Dus wie ben jiij om te bepalen dat jij dit maar doodleuk mag aannemen. 2) dat zijn aannames die jij daar quote (probeer je jouw gelijk nu te versterken door tevens tweemaal dezelfde post te quoten?), door hun keuze van woorden lijkt het er erg scherp op dat zij dit niet in de strip hebben gezien. Maar jij weet het weer te verpesten door dit te bevestigen vanuit de comic, chapeau dipshitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef TryX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Taddaaa, tevens in reeks 17 was dit stripje zonder spoiler terug te vinden ;-)
Ik wel (ook met full auto machineguns)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met die wapens hoor, maar ik wilde alleen een kleine nuancering aanbrengenhollywood is trouwens sowieso overdreven altijd.
Dan moet je wegblijven uit dit topic, simpel zat. In de gehele reeks van nu totaal 18 stuks worden de comics al vergeleken met de serie en andersom. Maak een nieuwe reeks aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef Smeich het volgende:
Leuk, maar wat kan ons het interesseren wat er in die strips gebeurd?! Dit gaat over de SERIE!! Ga lekker ergens anders lopen ouwehoeren over de vergelijkingen met elkaar. Zo triest dat dit telkens weer een discussie moet opleveren...
[..]
Wat ben jij een triest stuk vreten zeg. 1) ik heb reeks 17 nooit gelezen, ben pas begonnen na het uitzenden van de aflevering om erover te praten en te lezen wat men er hier van vond. Dus wie ben jiij om te bepalen dat jij dit maar doodleuk mag aannemen. 2) dat zijn aannames die jij daar quote (probeer je jouw gelijk nu te versterken door tevens tweemaal dezelfde post te quoten?), door hun keuze van woorden lijkt het er erg scherp op dat zij dit niet in de strip hebben gezien. Maar jij weet het weer te verpesten door dit te bevestigen vanuit de comic, chapeau dipshit
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:00 schreef Mike het volgende:
Sowieso hebben die strips hier weinig te zoeken. Dit topic is puur voor de serie.
Bweth ziet eruit als 20+ en Carl als 11quote:
Ik zie die kinders naar elkaar kijken, en met die leeftijd is het vrij onwaarschijnlijk dat er überhaupt iets gaat gebeurenquote:
13 is een prima leeftijd om te gaan experimenteren hoor, 16 helemaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zie die kinders naar elkaar kijken, en met die leeftijd is het vrij onwaarschijnlijk dat er überhaupt iets gaat gebeuren
haha echt hčquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zie die kinders naar elkaar kijken, en met die leeftijd is het vrij onwaarschijnlijk dat er überhaupt iets gaat gebeuren
Dat sowieso. Nog steeds aan het duimen dat zijn gezicht er binnenkort af wordt gegeten tho'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
Vond carl beter nu dan met dat huliegedrag van vorig seizoen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nog steeds aan het duimen dat zijn gezicht er binnenkort af wordt gegeten tho'.
De strips gebeurtenissen maken onderdeel uit van de serie. Stond in een spoiler geplaatst, wellicht met aantrekkelijke tekst erbij, maar je kijk er zelf "onder". :-)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef Smeich het volgende:
Wie moet hier nu wegblijven....of zich aanpassen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen strip spoiler, serie/trailer spoiler!
[ Bericht 30% gewijzigd door Mike op 17-10-2012 16:42:05 ]© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
Nee, maak lekker een stripserie aan. Dit is een topicreeks over de TV-serie, zoals al 18 delen lang wordt verteld. Na 18 delen moet je wel door hebben dat je mensen hier mateloos mee irriteert en het is niet alsof dit vanzelfsprekend het juiste topic hiervoor is. Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds koppig dingen uit de strip hier blijven spoilen, wetende dat mensen dit niet op prijs stellen, echt niet. Je zou bijna zeggen dat je dan opzettelijk bezig bent puur om andere mensen over de zeik te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef TryX het volgende:
[..]
Dan moet je wegblijven uit dit topic, simpel zat. In de gehele reeks van nu totaal 18 stuks worden de comics al vergeleken met de serie en andersom. Maak een nieuwe reeks aan zou ik zeggen.
Ohja, zoals je ouders vroeger al zeiden, wat je zegt ben je zelf!![]()
Ik verwacht eerder iets van Beth en Carl.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:23 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet wat er is tussen Daryl en Carol maar ik hoop niet dat ze verliefd op elkaar worden![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef JK het volgende:
[..]
Ik wel (ook met full auto machineguns)Doelde meer op wat ze in de aflevering gebruikten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die webisodes
Je zou bijna hopen dat die verhaallijn verder uitgewerkt wordt en 't elkaar ergens gaat raken. Dit soort series gaat mij nooit vervelen, hopelijk stopt 't ook niet. Ondanks de saaiere "gevoelige" stukken, maar dat is om de vrouwtjes die kijken happy te houden
De VS he, die hebben het niet zo op mensenrechten, helemaal niet op de rechten van rebelse kinderenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef Stefan het volgende:
Voor wie dacht dat aan t einde van S2 het geen gevangenis was maar een school
[ afbeelding ]
Haha wat is daar zo onwaarschijnlijk aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kut kind wat de domste dingen doet. Hoe moeilijk kan het zijn als er fuckin zombies overal rondlopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een haat naar Carl.In s2 waar ik nu ben is hij echt een schattig jochie.
Alsof jij altijd naar je ouders luisterde toen je klein(er) was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kut kind wat de domste dingen doet. Hoe moeilijk kan het zijn als er fuckin zombies overal rondlopenNee ik ga lekker de bossen in, baas dat ik ben.
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Heerlijk begin van 't nieuwe seizoen.
Precies, ik zat me echt af te vragen welke malloot er nou besluit om Hershel mee te nemen op verkenning. Hij is de belangrijkste persoon in de groep, die laat je geen risico lopen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:39 schreef sinepedraap het volgende:
Ben heel benieuwd naar S3. Alleen erger ik me keer op keer aan dat onprofessionele gedrag van ze. Ze vragen er gewoon om om allemaal opgegeten te worden
Ach ze doen ook gewoon dom.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef E.H. het volgende:
Godver
[ afbeelding ]
Best onverwacht trouwens...dat geldt ook voor het einde.
even eromheen lopen zou geen kwaad kunnen nee, maar de hoofdingang zal niet perse veiliger zijn, dat ze kamer voor kamer uitkammen was wat voor te zeggen, dat ze dan alsnog in de problemen komen is natuurlijk niet zo snugger.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef kurk_droog het volgende:
Maar een gevangenis heeft vaak toch zo'n mooie ingang? Waarom gaan ze door al die cellen die afgesloten zijn van de buitenwereld als ze ook gewoon via de hoofdingang kunnen wat een stuk minder gevaarlijk zal zijn en waarbij ze meteen alle informatie over het complex hebben...
Misschien wilde hij zelf koste wat kost mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Stefan het volgende:
Hershell is de enige met een medische achtergrond en Lori staat op punt van bevallen dan is t dom m mee te nemen
Vooral geen zombie-apocalypse ervaringsdeskundigen in de seriequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Allemaal zombie-apocalypse ervaringsdeskundigen hiero.
Dit idd. Gewoon alle hekken checken. Dat gat echt goed dicht maken met ijzerdraad en een tang. Niet ff snel erdoorheen vlechten. Handboeien goed vastmaken. Niet dat je nog 30cm speling hebt. Handboeien om het sterke gedeelte klikken en niet door het ijzerdraad zelf. Altijd klaar zijn om terug te vluchten. Dingen vooruit gooien om te kijken of er iets op reageert. Kijken waar je loopt zodat je niet 5x struikelt in dezelfde gang. Altijd in teams werken. Nog steeds geen Walky Talky's. Nog steeds vrij weinig riot gear zoals toen in het begin van de serie nog in die stad. Ja nu hebben ze wel wat gevonden in de gevangenis maar voor de rest zag je ze altijd in een t-shirtje vechten. Auto's altijd klaarzetten met de neus naar de goede richting. En tot slot dat kind aan de ketting leggen.Echt ze lieten hem 10x een fout maken en elke keer deed die preek niets. Fucking Dale is dood door hem. Dat kind verdient gewoon een rotschop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Ugjerke het volgende:
Sowieso zou ik bij de lijken op de grond de kop nog even inslaan. Alles wat dood is en een intacte schedel heeft is potentieel gevaarlijk.
Ik denk dat de gemiddelde mens zich daar niet mee bezig houdt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kom op een zombieapocalypse daar is iedereen toch op voorbereid?
Inderdaad, dat is altijd makkelijk gelul als je het zelf niet 'meemaakt'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef T_Fuff het volgende:
Goede start van het seizoen! Zag er wat doordachter uit allemaal. Hopelijk deze koers aanhouden!
@Sinepedraap, klinkt allemaal heel prima wat je zegt, maar daar denken normale mensen niet aan. Maar ik ben het er wel mee eens dat ze met die kettingen wat resoluter mogen zijn, met lijken op de grond en dergelijke.
Inderdaad, een beetje leider moet dit wel in kunnen calculeren. Alhoewel ik Rick ook verdenk die irritante mensen expres om te laten komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef ace_eleven het volgende:
Maar als je al tijden in een wereld met zombies leeft mag je er wel vanuit gaan dat dit soort veiligheden wel bij je normale gang van zaken gaat horen. Als je weet dat er een potentieel gevaar is, en je dat met Sinepedraap zijn voorzorgsmaatregelen een stuk kan terugdringen, is dat geen rare aanname dat zij dat ondertussen wel zouden mogen doen.
Lijken controleren, toegangspoorten die je af wilt sluiten GOED afsluiten, vluchtroutes bepalen en benodigde voorbereidingen daarvoor treffen, en goede gear verzamelen, zijn allemaal dingen waar ze nog wel regelmatig tekort schieten, wat niet nodig is.
Dat ze dat in de eerste periode niet deden kan ik me nog voorstellen, maar ondertussen weten ze de gevaren...
Klopt ja, ben het zeker wel eens dat het een stuk georganiseerder mag. Ze zitten er nu natuurlijk alweer 9 maanden langer ook. Maar zo strak en tactisch als hierboven werd geschetst hoeft het van mij ook weer niet, het zijn geen commando's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef ace_eleven het volgende:
Maar als je al tijden in een wereld met zombies leeft mag je er wel vanuit gaan dat dit soort veiligheden wel bij je normale gang van zaken gaat horen. Als je weet dat er een potentieel gevaar is, en je dat met Sinepedraap zijn voorzorgsmaatregelen een stuk kan terugdringen, is dat geen rare aanname dat zij dat ondertussen wel zouden mogen doen.
Lijken controleren, toegangspoorten die je af wilt sluiten GOED afsluiten, vluchtroutes bepalen en benodigde voorbereidingen daarvoor treffen, en goede gear verzamelen, zijn allemaal dingen waar ze nog wel regelmatig tekort schieten, wat niet nodig is.
Dat ze dat in de eerste periode niet deden kan ik me nog voorstellen, maar ondertussen weten ze de gevaren...
Die heeft het te druk met die chick versieren, vooral nu vaderlief voorlopig weg isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Klopt ja, ben het zeker wel eens dat het een stuk georganiseerder mag. Ze zitten er nu natuurlijk alweer 9 maanden langer ook. Maar zo strak en tactisch als hierboven werd geschetst hoeft het van mij ook weer niet, het zijn geen commando's.
Maar wie weet gaat Carl de leiding nemen over een tijd en dan zal hij eens laten zien hoe het moet
Ja jong, pas maar op. Ik geef wat achtergrondinfo over wat wel en niet mogelijk is in een serie die toch niet kan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef NoBody122 het volgende:
Strak begin van seizoen 3. Ben benieuwd of ze ook dit keer 50% van het budget voor de 1e en laatste aflevering gereserveerd hebben
[..]
[ afbeelding ]
Vond het ook redelijk dom dat ze al die walkers op dat tussenstuk hebben gekilled....als je zorgt dat ze alleen in dat tussenstuk kunnen rondhobbelen heb je een mooi stukje extra beveiliging.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit idd. Gewoon alle hekken checken. Dat gat echt goed dicht maken met ijzerdraad en een tang. Niet ff snel erdoorheen vlechten. Handboeien goed vastmaken. Niet dat je nog 30cm speling hebt. Handboeien om het sterke gedeelte klikken en niet door het ijzerdraad zelf. Altijd klaar zijn om terug te vluchten. Dingen vooruit gooien om te kijken of er iets op reageert. Kijken waar je loopt zodat je niet 5x struikelt in dezelfde gang. Altijd in teams werken. Nog steeds geen Walky Talky's. Nog steeds vrij weinig riot gear zoals toen in het begin van de serie nog in die stad. Ja nu hebben ze wel wat gevonden in de gevangenis maar voor de rest zag je ze altijd in een t-shirtje vechten. Auto's altijd klaarzetten met de neus naar de goede richting. En tot slot dat kind aan de ketting leggen.Echt ze lieten hem 10x een fout maken en elke keer deed die preek niets. Fucking Dale is dood door hem. Dat kind verdient gewoon een rotschop.
Gewoon werken als soldaten. Nadat je 20 mensen om je heen ziet sterven begrijp je dat toch wel
Tenzij je de zombiebaby uit Braindead hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Nic1 het volgende:
Ik hoop dat dat gaan gebeuren. Een baby erbij kan niet anders dan irritante tv opleveren, met als extra bonus dat Lori dan ook weg is. :p
he, wanneer zei hij dat? 'k heb zitten slapen denk ik..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Stefan het volgende:
De kinderromance komt er echt wel, er werd zo de nadruk gelegd dat Carl bij Beth in de cel wilde
Dat zag jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
he, wanneer zei hij dat? 'k heb zitten slapen denk ik..
Hershel:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
he, wanneer zei hij dat? 'k heb zitten slapen denk ik..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hershel:
You find your cell yet?
Carl:
Yeah, I was just making
sure Beth was safe.
Toen was het wel duidelijk waar Carl op jaagde
Volgens Walkingpedia is het karakter Beth 16quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 04:00 schreef VacaLoca het volgende:
lol, dat jongetje is 13 in het echt en dat 'meisje' minstens 27, daar ze in 2006 is afgestudeerd van een universiteit
Mee eens. Ik haat kinderen en eentje in de serie is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Nic1 het volgende:
Ik hoop dat dat gaan gebeuren. Een baby erbij kan niet anders dan irritante tv opleveren, met als extra bonus dat Lori dan ook weg is. :p
Goed opgemerkt, ik had daar nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:00 schreef stinkie het volgende:
Wat me wel verbaasde hoe 'doorvoed' die zombies eruit zien en hoe fit die zijn. Dat was en s2 minder en je zou verwachten nu ze bijna 9 maanden verder zijn dat juist die er nog magerder en trager uit zouden zien
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef DJKoster het volgende:
Eerste aflevering was goed.
Ben benieuwd naar de volgende..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef DJKoster het volgende:
Eerste aflevering was goed.
Ben benieuwd naar de volgende..
[ afbeelding ]
Misschien een idee om die ijzeren deuren in de gevangenis ook juist niet zo stil mogelijk open te maken? Gewoon zorgen dat de ene ingang van het cellenblok sowieso veilig is (voor de zekerheid even iemand neerzetten), en dan aan de andere kant bij het hek gaan rommelen en herrie maken, zodat evt zombies die in de buurt zijn dat horen en die kant op komen. Dan is het nog een kwestie van een voor een een stang door de kop jagen en je hebt alvast een deel opgeruimd, scheelt weer bij het verkennen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit idd. Gewoon alle hekken checken. Dat gat echt goed dicht maken met ijzerdraad en een tang. Niet ff snel erdoorheen vlechten. Handboeien goed vastmaken. Niet dat je nog 30cm speling hebt. Handboeien om het sterke gedeelte klikken en niet door het ijzerdraad zelf. Altijd klaar zijn om terug te vluchten. Dingen vooruit gooien om te kijken of er iets op reageert. Kijken waar je loopt zodat je niet 5x struikelt in dezelfde gang. Altijd in teams werken. Nog steeds geen Walky Talky's. Nog steeds vrij weinig riot gear zoals toen in het begin van de serie nog in die stad. Ja nu hebben ze wel wat gevonden in de gevangenis maar voor de rest zag je ze altijd in een t-shirtje vechten. Auto's altijd klaarzetten met de neus naar de goede richting. En tot slot dat kind aan de ketting leggen.Echt ze lieten hem 10x een fout maken en elke keer deed die preek niets. Fucking Dale is dood door hem. Dat kind verdient gewoon een rotschop.
Gewoon werken als soldaten. Nadat je 20 mensen om je heen ziet sterven begrijp je dat toch wel
Haha ja die dingen negeer ik dan omdat het zo wel een stuk minder leuk word. Maar een zombie zonder ingeslagen hoofd (zoals in die gang) en die niet eens checken...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Oh, dat gebrek aan terugslag let ik niet echt op, viel me meer op dat elk gelost schot een voltreffer is, zelfs met een pistool van zo'n afstand. Dat zijn stuk voor stuk wereldtoppers in de schietsport dan
Sowieso niet al te slim dat je denkt dat het aflevering 2 is als die vanavond pas in Amerika op tv isquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:07 schreef Wootism het volgende:
Dus ik super blij dat ik zie dat episode 2 online staat:
http://kat.ph/the-walking-dead-tv25056/
Blijkt het na de download om een niet af te spelen bestand te gaan
Echt belachelijk dat mensen tijd en moeite steken in het uploaden van neppe torrents.
Ik kon dus nergens een tijd vinden van wanneer dat ding werd uitgezondenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso niet al te slim dat je denkt dat het aflevering 2 is als die vanavond pas in Amerika op tv is
Och, genoeg mensen die mij vragen om een film (in HD) te downloaden die over 3 weken pas in de bioscoop draait..quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso niet al te slim dat je denkt dat het aflevering 2 is als die vanavond pas in Amerika op tv is
Ik zag er ook wel een paar missen, eentje raakte Rick zelfs bijna en riep vervolgens 'Sorry!'.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Oh, dat gebrek aan terugslag let ik niet echt op, viel me meer op dat elk gelost schot een voltreffer is, zelfs met een pistool van zo'n afstand. Dat zijn stuk voor stuk wereldtoppers in de schietsport dan
Bij Game of Thrones stond s2e2 al dagen voor de uitzending online.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dan nog, het is voor getrainde schutters al echt bijzonder lastig om van zo'n afstand te raken met een pistool, laat staan dat bijna alle schoten raak gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zag er ook wel een paar missen, eentje raakte Rick zelfs bijna en riep vervolgens 'Sorry!'.
Wat ik al zei: ze hadden ze allemaal door het hek dood kunnen steken.Sloeg nergens op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dan nog, het is voor getrainde schutters al echt bijzonder lastig om van zo'n afstand te raken met een pistool, laat staan dat bijna alle schoten raak gaan
Maakt verder niet uit natuurlijk, goede serie is het toch wel
Dat ook natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat ik al zei: ze hadden ze allemaal door het hek dood kunnen steken.Sloeg nergens op.
Tja, hoofden afhakken kan volgens mij ook nooit zo soepel gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef T_Fuff het volgende:
Zou me niks verbazen als hij zometeen van alles gaat planten, of in een of ander verlaten winkeltje wat bolletjes en zaadjes vindt
Hopelijk gaat hij gewoon dood, en is zijn been afgezet voor niks.
Dat afzetten van dat been ging ook echt veel te makkelijk trouwens, dat kan nooit zo soepeltjes gaan, daar hadden ze iets veel gruwelijkers van moeten en kunnen maken mijns inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |