dat, en hij behield zn intelligentie en zn menselijkheid totaan het eind. dat kan ik van de resterende groep niet zeggen.Dale uit zn lijden verlossen duurde zelfs te lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef karton2 het volgende:
Ik vond die Dale wel sympathiek. Ja het was nogal een bemoeial maar hij leek wel de enigste te zijn die z'n kop erbij kon te houden.
Dat ligt niet aan de game, vrees ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als die eens niet zou crashen zou ik het spelen. Spijt van de season pass.
Ik heb de eerste gevonden ergens, de andere 3 lijken echt onvindbaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef truedestiny het volgende:
Er is een webisode uit maar ik via AMC kan ik hem niet bekijken...
De Webisodes: Cold Storagequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gevonden ergens, de andere 3 lijken echt onvindbaar...
Zou ze toch graag willen zien
Bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
De Webisodes: Cold Storage
vind ze wel aardig om te bekijken, zou leuk zijn als daar in serie iets mee gedaan wordt
Lekkere opwarmer voor het nieuwe seizoen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ze wel aardig om te bekijken, zou leuk zijn als daar in serie iets mee gedaan wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef opreis het volgende:
Hoop dat seizoen weer beter wordt dan seizoen twee. IMO veel te lang op die boerderij gebleven. En ook een godsgruwelijke hekel gekregen aan carl en lori. Erg slecht geschreven characters en totaal niet realistisch. Daryl wel een eindbaasIs er iemand die geen hekel heeft aan Lori dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Zeker omdat de laatste aflevering nog wel de slechtste was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 gewoon ontzettend vet vond ondanks het feit dat het allemaal wat trager ging dan in seizoen 1?
Welk tempo van seizoen 1?quote:Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
Nee hoor, ik vond het ook een vet seizoen! Vanavond verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 gewoon ontzettend vet vond ondanks het feit dat het allemaal wat trager ging dan in seizoen 1?
Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
13quote:
Tja het was geen zombie slasher seizoen. Maar juist dat overleven en zombies vermijden terwijl ze wel in angst leven sprak mij heel erg aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Zeker omdat de laatste aflevering nog wel de slechtste was.
Nou vond seizoen 1 vrij snel gaan hoor. Weet niet wat jij dan onder tempo verstaat. Maar in 6 afleveringen een heel verhaal vertellen vind ik vrij veel tempo als het om een serie gaat.quote:[..]
Welk tempo van seizoen 1?
Vraag me toch af waarom zoveel mensen seizoen 2 afkraken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook een vet seizoen! Vanavond verder![]()
Het hoeft ook helemaal geen zombieslasher te zijn, maar het familiedrama wat we ervoor in de plaats kregen kon mij echt niet boeien. Vooral dus omdat er maar heel weinig karakters zijn de enigszins likeable zijn was het vaak tergend oninteressant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:51 schreef Two het volgende:
Tja het was geen zombie slasher seizoen. Maar juist dat overleven en zombies vermijden terwijl ze wel in angst leven sprak mij heel erg aan.
Ik versta niet onder tempo het aantal gebeurtenissen dat ze in een seizoen weten te proppen. Maar wat dat betreft vond ik seizoen 1 ook geen heel bijzonder seizoen. Behalve aflevering 1 natuurlijk. Aflevering 1 was een kunstwerkje.quote:Nou vond seizoen 1 vrij snel gaan hoor. Weet niet wat jij dan onder tempo verstaat. Maar in 6 afleveringen een heel verhaal vertellen vind ik vrij veel tempo als het om een serie gaat.
Als je even de vorige topics terug leest kan je genoeg argumenten vinden. Het topic staat er vol meequote:Vraag me toch af waarom zoveel mensen seizoen 2 afkraken.
Ik heb dat niet zo ervaren. Het drama dat ontstond wist mij juist wel te boeien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal geen zombieslasher te zijn, maar het familiedrama wat we ervoor in de plaats kregen kon mij echt niet boeien. Vooral dus omdat er maar heel weinig karakters zijn de enigszins likeable zijn was het vaak tergend oninteressant.
Ik vond seizoen 1 echt een heerlijk seizoen. Van mij had het alleen wel over 13 afleveringen uitgesmeerd mogen worden qua aantal gebeurtenissen.quote:[..]
Ik versta niet onder tempo het aantal gebeurtenissen dat ze in een seizoen weten te proppen. Maar wat dat betreft vond ik seizoen 1 ook geen heel bijzonder seizoen. Behalve aflevering 1 natuurlijk. Aflevering 1 was een kunstwerkje.
Dat is toch juist precies mijn punt? Ik snap niet, ondanks de argumenten, dat mensen zo negatief zijn over dat seizoen. Blijkbaar heb ik een andere smaak qua serie dan de meeste mensen.quote:[..]
Als je even de vorige topics terug leest kan je genoeg argumenten vinden. Het topic staat er vol mee
In februari en maart was het ongeveer 9 uur volgende ochtend.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe laat is de download ongeveer?
Okay, niet voor opblijven dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Quir het volgende:
[..]
In februari en maart was het ongeveer 9 uur volgende ochtend.
Gaaf!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dan heb jij "het kleine huisje op de prairie" wellicht nog nooit gezien (houden zo trouwens) . of the love boat...quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Z
Oh dus toch.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef ems. het volgende:
Ik wil hierbij nogmaals liefhebbers van TWD tippen om de episodes point&click games uit checken voor de PC. Deel 3 is onlangs verschenen en is wederom qua verhaal en personages vele malen interessanter dan de serie. Ik ben dan ook eigenlijk veel benieuwder naar de volgende game dan het volgende seizoen
Maargoed, check het. Je hoeft geen 'gamer' te zijn om deze games tof te vinden.
door een baby die zich naar buiten eet gaarne.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Goede seizoensopening. Zat al te wachten tot ze die 4 gasten tegen zouden komen en was ook benieuwd of er inderdaad een been ging sneuvelen. Heeft potentie een topseizoen te worden
Gezeik met Lory blijft aanwezig. Hoop dat zij sneuvelt binnenkort
Stembanden misschien ook er uit geruktquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan.
En die zombies hebben geen onderkaak en geen armen, dus heel veel kunnen ze niet. Al vind ik het wel gek dat ze niet grommen. Of misschien heeft ze dat ook weggehaald
ja dat bedacht ik me ook. Tong leek me ook weg. Wel apart. Misschien zijn t buddies die ze bij zich wil houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:19 schreef Platina het volgende:
[..]
Stembanden misschien ook er uit gerukt
Spoiler over de herkomst van de 2 zombies:quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ook. Tong leek me ook weg. Wel apart. Misschien zijn t buddies die ze bij zich wil houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gelezen datquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ook. Tong leek me ook weg. Wel apart. Misschien zijn t buddies die ze bij zich wil houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van het seizoen, kan niet wachten op volgende week."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb gelezen datZe worden ook gebruikt als pakezels, ze dragen tassen met zich mee als ze vertrekken uit dat gebouw. Op zich ook best handig als je alleen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van het seizoen, kan niet wachten op volgende week.
face off.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijke aflevering.
Alleen beetje vreemd dat ze zo laat die gevangenis pas hebben gevonden. Was het laatste shot van seizoen 2 niet dat die gevangenis een stukkie achter ze was? En nu zijn ze een hele winter verder en vinden ze de gevangenis pas... Maar goed.
Wel cool toen Rick dat masker bij die gast afdeed.
Top aflevering met veel zombies + spanning. Nu hopen dat ze niet alles verbruikt hebben voor de 1e aflevering..
Hek moet dicht maar de zombies die door dat hek komen kan je toch ook neer steken? Ze zitten goed tussen die 2 hekken en kunnen langzaam elke zombie dood steken. Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
Omdat ze dat hek nog moeten sluiten toch?
Ze willen ruimtes afsluiten zodat de zombies niet overal naartoe kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef vault_tec het volgende:
Nu kunnen ze weer alle zombies door het hek neer steken maar ze gaan door het hek heen. da fuck.
Ze zitten daar goed op het grasveld. Ze kunnen altijd nog naar binnen. Of lok eerst wat zombies naar het hek en steek ze neer en ga dan pas naar binnen. Zombie films/series en logische acties gaan niet samen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze willen ruimtes afsluiten zodat de zombies niet overal naartoe kunnen.
Ik heb al vaker m'n bedenkingen gehad bij TWD, gewoon laten gaan, anders is het ook niet meer leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hek moet dicht maar de zombies die door dat hek komen kan je toch ook neer steken? Ze zitten goed tussen die 2 hekken en kunnen langzaam elke zombie dood steken. Dit slaat echt helemaal nergens op.
Logische actie is Lori naarbinnen sturen en dan het hek achter haar dichtdoen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze zitten daar goed op het grasveld. Ze kunnen altijd nog naar binnen. Of lok eerst wat zombies naar het hek en steek ze neer en ga dan pas naar binnen. Zombie films/series en logische acties gaan niet samen.
Ik vind seizoen 2 ook vet puur vanwege het tragere tempo. Logisch ook dat ze wat langer op die boerderij bleven hangen omdat Carl neer was geschoten en moest herstellen, zoektocht naar Sophia etc.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
Ik zag het meer als de haast die ze hebben met het vinden van een veilige plaats, munitie, medicijnen etc vooral omdat Lori (quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:18 schreef opreis het volgende:
Ik vind wel dom dat als ze eerst blijkbaar zo krap zitten met munitie ze wel gewoon met z'n allen die zombies neer gaan knallen terwijl ze ze net zo makkelijk gewoon door dat hek kunnen prikken, of dat ze niet eerst gewoon een hoop van die zombies doden door ze door het hek te steken voordat ze een nieuw gebied in gaan. O, en Lori is nog steeds irritante domme kut, Carl hebben ze geprobeerd iets meer 'badass' te maken maar dat hoeft van mij ook niet eigenlijk. Ben ook nog steeds niet overtuigd van Andrea, heb het idee dat de 'coole' rol die zij moet spelen iets te geforceerd is. Verder wel toffe aflevering! Ben benieuwd.
En dan het verkeerde been eraf hakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef vault_tec het volgende:
HAHAHHAAHAHHA het einde dat ze die gast zijn been afhakken. Waar gaat het heen met TWD.
Of zijn middelste been.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan het verkeerde been eraf hakken
De groepsdynamica is veel leuker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo hoort een zombieserie te zijn, bloederig en bruut. Maar goed, dit tempo zullen ze niet het hele seizoen volhouden.
Moet ook niet..quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo hoort een zombieserie te zijn, bloederig en bruut. Maar goed, dit tempo zullen ze niet het hele seizoen volhouden.
Daarom is het jammer dat Hershel gewond is geraakt en de kans groot is dat hij doodgaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De groepsdynamica is veel leuker.
Lori en Carl zitten bij Rick dus die worden niet zo makkelijk gedumpt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Rodawa het volgende:
Mooi begin, ik heb deze serie toch wel een beetje gemist.
Toch mis ik Shane wel in de serie. Hij was een opvallend personage die je toch graag terugziet. Het is logisch dat hij er niet bijzit, aangezien ze de comics volgen, maar heel veel andere personages zijn zo nietszeggend. Mensen als Rick, Daryl en Hershel zouden gemist worden. Maar als je naar de personages op zich kijkt, dan zou ik Lori, Glenn, Andrea en vooral T-Dog, Carol and Carl niet echt missen. Dat Dale er al een tijdje uit is, vind ik dan wel weer jammer.
Ik heb de strips nooit gelezen en het lijkt mij dan ook niet nodig, maar ik hoor in dit topic veel enthousiasme over de strips:)quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef opreis het volgende:
Is het aan te raden om de strips te lezen of beter van niet?
[ Bericht 23% gewijzigd door Mike op 16-10-2012 11:01:51 ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef RickJamez het volgende:
Hoor ik dat laatste al te weten? Zoniet bedankt voor de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 16-10-2012 11:02:00 ]
Is zoveel beter dan de serie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef opreis het volgende:
Is het aan te raden om de strips te lezen of beter van niet?
Nee, de tekenstijl is echt geweldig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Noem mij maar nieuwerwets, maar mij lijkt het saai om die teksten te lezen met wat plaatjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef RickJamez het volgende:
Wtf. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |