dat, en hij behield zn intelligentie en zn menselijkheid totaan het eind. dat kan ik van de resterende groep niet zeggen.Dale uit zn lijden verlossen duurde zelfs te lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef karton2 het volgende:
Ik vond die Dale wel sympathiek. Ja het was nogal een bemoeial maar hij leek wel de enigste te zijn die z'n kop erbij kon te houden.
Dat ligt niet aan de game, vrees ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als die eens niet zou crashen zou ik het spelen. Spijt van de season pass.
Ik heb de eerste gevonden ergens, de andere 3 lijken echt onvindbaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef truedestiny het volgende:
Er is een webisode uit maar ik via AMC kan ik hem niet bekijken...
De Webisodes: Cold Storagequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gevonden ergens, de andere 3 lijken echt onvindbaar...
Zou ze toch graag willen zien
Bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
De Webisodes: Cold Storage
vind ze wel aardig om te bekijken, zou leuk zijn als daar in serie iets mee gedaan wordt
Lekkere opwarmer voor het nieuwe seizoen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ze wel aardig om te bekijken, zou leuk zijn als daar in serie iets mee gedaan wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef opreis het volgende:
Hoop dat seizoen weer beter wordt dan seizoen twee. IMO veel te lang op die boerderij gebleven. En ook een godsgruwelijke hekel gekregen aan carl en lori. Erg slecht geschreven characters en totaal niet realistisch. Daryl wel een eindbaasIs er iemand die geen hekel heeft aan Lori dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Zeker omdat de laatste aflevering nog wel de slechtste was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 gewoon ontzettend vet vond ondanks het feit dat het allemaal wat trager ging dan in seizoen 1?
Welk tempo van seizoen 1?quote:Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
Nee hoor, ik vond het ook een vet seizoen! Vanavond verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Two het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 gewoon ontzettend vet vond ondanks het feit dat het allemaal wat trager ging dan in seizoen 1?
Van mij mag seizoen 3 best wat meer tempo hebben dan seizoen 2. Maar het hoeft van mij ook niet het tempo van seizoen 1 te krijgen.
13quote:
Tja het was geen zombie slasher seizoen. Maar juist dat overleven en zombies vermijden terwijl ze wel in angst leven sprak mij heel erg aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Zeker omdat de laatste aflevering nog wel de slechtste was.
Nou vond seizoen 1 vrij snel gaan hoor. Weet niet wat jij dan onder tempo verstaat. Maar in 6 afleveringen een heel verhaal vertellen vind ik vrij veel tempo als het om een serie gaat.quote:[..]
Welk tempo van seizoen 1?
Vraag me toch af waarom zoveel mensen seizoen 2 afkraken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook een vet seizoen! Vanavond verder![]()
Het hoeft ook helemaal geen zombieslasher te zijn, maar het familiedrama wat we ervoor in de plaats kregen kon mij echt niet boeien. Vooral dus omdat er maar heel weinig karakters zijn de enigszins likeable zijn was het vaak tergend oninteressant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:51 schreef Two het volgende:
Tja het was geen zombie slasher seizoen. Maar juist dat overleven en zombies vermijden terwijl ze wel in angst leven sprak mij heel erg aan.
Ik versta niet onder tempo het aantal gebeurtenissen dat ze in een seizoen weten te proppen. Maar wat dat betreft vond ik seizoen 1 ook geen heel bijzonder seizoen. Behalve aflevering 1 natuurlijk. Aflevering 1 was een kunstwerkje.quote:Nou vond seizoen 1 vrij snel gaan hoor. Weet niet wat jij dan onder tempo verstaat. Maar in 6 afleveringen een heel verhaal vertellen vind ik vrij veel tempo als het om een serie gaat.
Als je even de vorige topics terug leest kan je genoeg argumenten vinden. Het topic staat er vol meequote:Vraag me toch af waarom zoveel mensen seizoen 2 afkraken.
Ik heb dat niet zo ervaren. Het drama dat ontstond wist mij juist wel te boeien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal geen zombieslasher te zijn, maar het familiedrama wat we ervoor in de plaats kregen kon mij echt niet boeien. Vooral dus omdat er maar heel weinig karakters zijn de enigszins likeable zijn was het vaak tergend oninteressant.
Ik vond seizoen 1 echt een heerlijk seizoen. Van mij had het alleen wel over 13 afleveringen uitgesmeerd mogen worden qua aantal gebeurtenissen.quote:[..]
Ik versta niet onder tempo het aantal gebeurtenissen dat ze in een seizoen weten te proppen. Maar wat dat betreft vond ik seizoen 1 ook geen heel bijzonder seizoen. Behalve aflevering 1 natuurlijk. Aflevering 1 was een kunstwerkje.
Dat is toch juist precies mijn punt? Ik snap niet, ondanks de argumenten, dat mensen zo negatief zijn over dat seizoen. Blijkbaar heb ik een andere smaak qua serie dan de meeste mensen.quote:[..]
Als je even de vorige topics terug leest kan je genoeg argumenten vinden. Het topic staat er vol mee
In februari en maart was het ongeveer 9 uur volgende ochtend.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe laat is de download ongeveer?
Okay, niet voor opblijven dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Quir het volgende:
[..]
In februari en maart was het ongeveer 9 uur volgende ochtend.
Gaaf!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dan heb jij "het kleine huisje op de prairie" wellicht nog nooit gezien (houden zo trouwens) . of the love boat...quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Seizoen 2 vond ik misschien wel het slapste seizoen ooit in een serie. Z
Oh dus toch.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef ems. het volgende:
Ik wil hierbij nogmaals liefhebbers van TWD tippen om de episodes point&click games uit checken voor de PC. Deel 3 is onlangs verschenen en is wederom qua verhaal en personages vele malen interessanter dan de serie. Ik ben dan ook eigenlijk veel benieuwder naar de volgende game dan het volgende seizoen
Maargoed, check het. Je hoeft geen 'gamer' te zijn om deze games tof te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |