faalquote:
quote:
Ongeschreven regels zijn geen regels.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat zit jij mij nou stiekem te editten dan,
Ik had hetzelfde gedaan als jij lapo had hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ongeschreven regels zijn geen regels.
En regels zijn er om overtreden te worden
Dacht trouwens al dat je daarom lapo wou
Weet ikquote:Op woensdag 19 september 2012 19:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gedaan als jij lapo had hoordaar niet van
quote:Karaoke Studio Pro
Karaoke converter
2 microfoon's
Koffertje
A/V kabels
Scart adapter
Microfoon kabel
9V batterij
Karaoke DVD (18 coversongs)
Levertijd: 7 - 10 werkdagen
Wettelijke garantie: 2 jaar
iBOOD is niet aansprakelijk voor gescheurde trommelvliezen en/of gebroken glaswerk!
De verwachte verzenddatum van dit product is 28 september 2012
qftquote:
SPOILER: :D!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
je had net al een stomme, met je nasquote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wil een stomme vraag stellen, help eens met wat bedenken
Zijn deze oorbellen 110ml groot?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zijn deze oorbellen draadloos?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom gaat het zo snel, je hebt toch altijd maar 1 aanbieding per dag op ibood?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
winnerquote:Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom gaat het zo snel, je hebt toch altijd maar 1 aanbieding per dag op ibood?
vroeg ik me ook al afquote:
PS4?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:30 schreef Melleyn het volgende:
D'r is net een nieuwe PS3 aangekondigd
Dit is een ps3quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb gewoon nog niks gekocht maar heb al zo veel zitten kijken, wat is deze ?
Deze had ik al gelezenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef OhNoes het volgende:
Heb je je weer eens in de nesten gewerkt in jouw relatie en ben je naarstig op zoek naar een manier om het goed te maken? Deze iBood deal biedt misschien een uitkomst voor jou! Deze prachtige hanger met Swarovski-elementen in de vorm van een veelzeggend hart past perfect in de volgende rekensom die jouw relatie weer op de rails zet. Bosje bloemen: ¤ 12. Uit eten in een leuk restaurant: ¤ 100. Een hanger met Swarovski-steentjes in de vorm van een hart: ¤ 9,95. De glimlach op haar gezicht: Onbetaalbaar! En voor alle mannen die het niet te bont hebben gemaakt: Een onverwachte verrassing valt ook altijd goed in de smaak bij jouw partner.
Sowieso, dan verkut je het en ga je het goed maken met een ibood cadeau.. Moet je eerst 2 maanden wachten op leveringquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:37 schreef Onufriev het volgende:
Ferdy-1DK.nl: Alle scripts kopen dit gelijk
?
quote:De ultieme collectie van Disney-Pixar gebundeld in een uitgebreide DVD Box.
En dan speciaal voor jou nog een bonus huntquote:
Nou die ga ik niet mee doenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dan speciaal voor jou nog een bonus hunt!
QFTquote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou die ga ik niet mee doen
Ik ga om 12 uur (zo niet eerder) achter de pc weg.
Me broek staat gegraveerd in me benen van het lange zitten.
Heb het wel gehad ;P
Morgen lekker tafelvoetballen, dat scheelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou die ga ik niet mee doen
Ik ga om 12 uur (zo niet eerder) achter de pc weg.
Me broek staat gegraveerd in me benen van het lange zitten.
Heb het wel gehad ;P
Ze hebben nooit 48 uur gezegdquote:Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef RobertNL het volgende:
jup, 48uur = Hoax. Als we Ibood al niet niet meer kunnen vertrouwen
In dat mailtje toch wel ?quote:
Waar komt dat laatste 10 deals vandaan dan? Of is dat ook weer een overgenomen troll van iemand :")quote:
Beste heer Janssen,quote:
Ibood op de chatquote:Op woensdag 19 september 2012 19:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste 10 deals vandaan dan? Of is dat ook weer een overgenomen troll van iemand :")
HOAXquote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef Onufriev het volgende:
http://i291.photobucket.c(...)Bood_zpsab3db671.png
Nee, want ibood is een respectabel bedrijf dat altijd binnen 5 uren op tickets reageert. Kan best dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Het lekkerste lelijkste voor het laatst bewarenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Dit is toch wel de lelijkste dock uit heel de hunt.
Het kan nogquote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Onufriev het volgende:
Als ik die JBL niet had, had ik deze wel gekocht. Zo lelijk vind ik m niet...
Forever edit: Ik had gehoopt dat die Altec Lansing nog langskwam, dan had ik wel geruild
Is het ook. Lijkt bijna zelfde als wat ik heb van wmf, alleen dan voor de helft.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Melleyn het volgende:
En toch vind ik dit een mooi setje.
Ik kon geen goeide specs vinden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Kon dat ding voor iPod ook als wekker gebruikt worden?
Ja ik zag het ook nergens staan op de chat, hoor ze er ook niet over pratenquote:
Beetje gegoogeld maar kon ook niks vinden iddquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik kon geen goeide specs vinden.
ditquote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dutchtronics klinkt gewoon al slecht
Ziet er wel heel mooi uit!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dutchtronics klinkt gewoon al slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Stond er toch welquote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook nergens staan op de chat, hoor ze er ook niet over praten
In het algemeen of alleen tijdens de hunt?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind het wel echt een goede site trouwens, die van 1dagskoopjes!
+1quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Melleyn het volgende:
Gebruik normaal gesproken www.dagaanbieding.net
quote:
Niet bepaaldquote:
Welkomquote:
Iddquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom het zo dood was zeker
Want?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef bambino het volgende:
Het is bijna afgelopen tho.
Nog 6 als ik goed geteld heb.
Ze zeiden net nog 10.
Dan is hunt "op"quote:
Aha.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef bambino het volgende:
Nog een laatste media playert.
[..]
Dan is hunt "op"
wie zei datquote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef bambino het volgende:
Het is bijna afgelopen tho.
Nog 6 als ik goed geteld heb.
Ze zeiden net nog 10.
Blijkbaar die ibood gast in de chat.quote:
Zegt die nuquote:
Ssssssshquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wtf
Om het sneller te laten gaan ofzo?
quote:
Nu moet je 5 min wachtenquote:
Dat vage tekendingquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Over welke van de laatste 100 aanbiedingen heb je het?
Joh? sherlockquote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die wou ook iemand nog wel hebbon
Geen ideequote:
quote:
skattiesquote:
Geen 2? scheelt verzendkostenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
skatties
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: 2544925
Klantnummer: 707950
Je bestelling:
1x Quintezz 5m RGB Flexkit LED strip met afstandsbediening ¤ 39.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 45.90
Als je er 2 wilt, nu 2 bestellen, andere cancellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef OhNoes het volgende:
Ik denk ik moet snel zijn, dus ik ragen maar hij is nog steeds niet uit verkocht.
86 euro is me toch te duur, vind dit al veelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen 2? scheelt verzendkosten
Toch gefeli
was geen reactie op jou, toch bedankt voor je tipssquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je er 2 wilt, nu 2 bestellen, andere cancellen.
Heb ik met batterijen gedaan
ik ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Is dit de laatste dan? heb niet geteld
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef Melleyn het volgende:
JA EINDIG ANDERS MET OORDOPJES, DIE HEBBEN WE DE AFGELOPEN 2 DAGEN NOG NIET GEZIEN ENZULKS
Baibaiquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Melleyn het volgende:
Nou jongens, het was me een genoegen. Ik ga jullie missen![]()
Tot de volgende keer
Trustenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef bambino het volgende:
* bambino gaat de oogjes dicht doen![]()
Truste koekiequote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Trusten Bambi. Leuk gehunt te hebben met jullie
quote:
Dag appeltaartquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Trusten Bambi. Leuk gehunt te hebben met jullie
Daag Melleynquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef bambino het volgende:
One small step for men, one giant leap for mankind!
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Melleyn het volgende:
Post wel even een KLB topic als je die voetbaltafel zelf naar boven moet tillen hè?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Melleyn het volgende:
Post wel even een KLB topic als je die voetbaltafel zelf naar boven moet tillen hè?
Tot volgende hunt lief topiquejenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef BrandX het volgende:
Hoi lievjens
Hunt is voorbij, ergo: na dit topic mogen we weer gewoon verder ontopic in dit iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! topic en verdwijnt de SC weer in de krochten van de FOK! kelders
Ze doen niet meer aan boxen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Obligate vraag na elke hunt, iemand nog een box gekocht
Tot den volgenden quest lief SC topicquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef BrandX het volgende:
Hoi lievjens
Hunt is voorbij, ergo: na dit topic mogen we weer gewoon verder ontopic in dit iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! topic en verdwijnt de SC weer in de krochten van de FOK! kelders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat terugsturen heeft het inderdaad de das om gedaan ben ik bang. Was ook wel een beetje te gek (alhoewel de boxen wel tegenvielen bij enkele mensen).quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ze doen niet meer aan boxen.
Bambino had ze een e-mail gestuurd, en kreeg terug dat ze niet meer aan boxen deden.
Het staat ook niet meer in hun FAQ over de hunt, waarschijnlijk omdat ze teveel klachten kregen erover en er veel waren teruggestuurd de vorige keer.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Over een paar dagen bij je op de matquote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Nizno het volgende:
zie ik een hartvormige hanger van Swarofski?
Ja gelukkig maar, niet veel bijzondersquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef Nooxx het volgende:
en daar ben ik weer, maar de hunt is voorbij zie ik!?
koeliejoeliequote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Over een paar dagen bij je op de mat
alleen die opbergtassen die vacuüm kunnen (blijkbaar 6 stuks omdat het een 3pack was) en batterijtjesquote:
neuj. kwam ff kijken, net terug uit zwembad dus ff spieken of het nog aan de gang was... en zag de hangertjes...quote:
Was dat een 3pack?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen die opbergtassen die vacuüm kunnen (blijkbaar 6 stuks omdat het een 3pack was) en batterijtjes
Ik dacht serieus dat het 1 per bestelling was dus heb 2 besteld... krijg er nu 6!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Was dat een 3pack?![]()
Ik dacht ook dat het er maar 2 waren.
wat ik met batts moet?quote:Wat moet je met batterijen?
WATquote:Op woensdag 19 september 2012 22:25 schreef Nizno het volgende:
zo dan, nu al een mail dat mn batterijen onderweg zijn en een t&t nummer heeft.... das rap!
Wanneer heb je ze besteld dan, vandaag of gister?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:25 schreef Nizno het volgende:
zo dan, nu al een mail dat mn batterijen onderweg zijn en een t&t nummer heeft.... das rap!
quote:Je bestelling:
1x 72-pak Duracell Ultra Power AA-batterijen ¤ 24.95
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 30.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 28 september 2012.
Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat je hiervoor hebt opgegeven. Controleer hieronder of de adresgegevens correct zijn.
Jeetje, dat is wel erg snel ja.. Mooi 9 dagen eerder dan verwacht x]quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef Nizno het volgende:
gisteren.
maar dan nog, dat verwacht je niet van iBood
[..]
hopen dat ze met die vacuümhoezen ook rap zijn dan....quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel erg snel ja.. Mooi 9 dagen eerder dan verwacht x]
die heb ik ook besteldquote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
skatties
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: 2544925
Klantnummer: 707950
Je bestelling:
1x Quintezz 5m RGB Flexkit LED strip met afstandsbediening ¤ 39.95
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 45.90
klopt, en daar zit geen afstandsbediening bijquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Is volgens mij een erg goede aanbieding wel
Ik heb zo'n 1 meter strip bij de ikea voor 29,95
Een bedrade afstandsbediening wel hehe, maarja, leuke achtergrond verlichting hier op mn bureauquote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef knoffel het volgende:
[..]
klopt, en daar zit geen afstandsbediening bij
Ja ik ook eigenlijk hehequote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Nizno het volgende:
Ben benieuwd wanneer de anderen de producten krijgen... kunnen we niet blijven SCen tot alles binnen is?
dat klopt, nou ja... het is niet anders.. helaas.....quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja ik ook eigenlijk hehe
Nouja, topic is nog open
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klopt, nou ja... het is niet anders.. helaas.....
uh?quote:
ow, ja ik snap... maken we nog 24 vol?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Beetje verdrietige tune, om af te sluiten
Is goed, ga ik daarna naar benedenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, ja ik snap... maken we nog 24 vol?
goed plan.. ik ben beneden, ga zo naar boven.. morgen werken......quote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Is goed, ga ik daarna naar beneden
morgen school 0845-1645quote:Op woensdag 19 september 2012 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed plan.. ik ben beneden, ga zo naar boven.. morgen werken......
ja joh, always look on the bright side of life...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:31 schreef OhNoes het volgende:
[..]
morgen school 0845-1645![]()
Gelukkig ben je lekker dichtbij je werk
Ja hoezo doet hij zo moeilijk daarover eigenlijk?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh, always look on the bright side of life...
maar ik moet morgen van 13.30 tot 22.00 werken
en van te voren een babbel met mn manager om uit te zoeken of het op gaat schieten met overplaatsing...
geen idee, ik heb werkelijk geen idee...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja hoezo doet hij zo moeilijk daarover eigenlijk?
Waar werk je dan? En wat is het uzb ;pquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik heb werkelijk geen idee...
zit eigenlijk ook al vanaf januari op vast contract bij hun zelf te wachten.. heb gelukkig wel een vast contract bij het uzb dus geen nood... maar toch het is raar...
uzb is uitzendbureau... en waar ik werk... gaat je nix anquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Waar werk je dan? En wat is het uzb ;p
Nee oke, snap ikquote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
uzb is uitzendbureau... en waar ik werk... gaat je nix an
Achsoquote:Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef Nizno het volgende:
omdat het vaste contract wordt opengebroken als het bedrijf mij over neemt.
dat is een 'standaard' bij het uitzendbureau...
klopt, het uzb heeft me in vaste dienst genomen omdat ik ongeveer 2 weken moest overbruggen en anders niet zou werken...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Achso
Maar je hebt dus al een vast contract, maar je hebt hem nog niet
zegmaar
Wat een faal apen dan zeg, jeetje.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, het uzb heeft me in vaste dienst genomen omdat ik ongeveer 2 weken moest overbruggen en anders niet zou werken...
maar de aanvraag tot het vaste contract bij de opdrachtgever zou in behandeling zijn.... nu al 8 maand.. (bijna 9)
overplaatsing is nu 2 week in behandeling.. maandag 3...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat een faal apen dan zeg, jeetje.
Ook omdat de overplaatsing nu al zo lang duurt
Net nu je een OT contractje hebt, wel zondequote:Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
overplaatsing is nu 2 week in behandeling.. maandag 3...
Dus morgen maar even bij het nekvel pakken en dan kijken wat er loos is...
mochten ze niet meer willen meewerken ofzo dan zoek ik wel een andere baan desnoods..
yep klopt, maar ja liever dat er een werkgever dichtbij blij met me is dan een werkgever ver weg die me alleen maar dwars zit voor mn gevoel..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Net nu je een OT contractje hebt, wel zonde
Snap ik ook wel, vooral omdat je zo ver moet reizen en het niet eens helemaal vergoed krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep klopt, maar ja liever dat er een werkgever dichtbij blij met me is dan een werkgever ver weg die me alleen maar dwars zit voor mn gevoel..
en misschien dat ik binnen hetzelfde vaste contract van het uzb wel wat anders kan krijgen..... who knows....
nog 8 trouwens
pcies...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, vooral omdat je zo ver moet reizen en het niet eens helemaal vergoed krijgt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef OhNoes het volgende:
Open jij een nieuwe? Ik heb geen TT inspiratie
he lekker ding, wat doe jij hier???quote:
Bambi stuurde mij wel een link naar de fokshop, daar kon je je notes bekijken voor geld (Y)quote:Op woensdag 19 september 2012 23:50 schreef Nizno het volgende:
neuj vanaf ergens in 2009...
en je kan bij abonnement wel zien hoeveel notes je hebt, maar niet inzien toch als je geen abo hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |