Is het ook. Lijkt bijna zelfde als wat ik heb van wmf, alleen dan voor de helft.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Melleyn het volgende:
En toch vind ik dit een mooi setje.
Ik kon geen goeide specs vinden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Kon dat ding voor iPod ook als wekker gebruikt worden?
Ja ik zag het ook nergens staan op de chat, hoor ze er ook niet over pratenquote:
Beetje gegoogeld maar kon ook niks vinden iddquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik kon geen goeide specs vinden.
ditquote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dutchtronics klinkt gewoon al slecht
Ziet er wel heel mooi uit!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dutchtronics klinkt gewoon al slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Stond er toch welquote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook nergens staan op de chat, hoor ze er ook niet over praten
In het algemeen of alleen tijdens de hunt?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind het wel echt een goede site trouwens, die van 1dagskoopjes!
+1quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Melleyn het volgende:
Gebruik normaal gesproken www.dagaanbieding.net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |