Nou die ga ik niet mee doenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dan speciaal voor jou nog een bonus hunt!
QFTquote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou die ga ik niet mee doen
Ik ga om 12 uur (zo niet eerder) achter de pc weg.
Me broek staat gegraveerd in me benen van het lange zitten.
Heb het wel gehad ;P
Morgen lekker tafelvoetballen, dat scheelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou die ga ik niet mee doen
Ik ga om 12 uur (zo niet eerder) achter de pc weg.
Me broek staat gegraveerd in me benen van het lange zitten.
Heb het wel gehad ;P
Ze hebben nooit 48 uur gezegdquote:Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef RobertNL het volgende:
jup, 48uur = Hoax. Als we Ibood al niet niet meer kunnen vertrouwen
In dat mailtje toch wel ?quote:
Waar komt dat laatste 10 deals vandaan dan? Of is dat ook weer een overgenomen troll van iemand :")quote:
Beste heer Janssen,quote:
Ibood op de chatquote:Op woensdag 19 september 2012 19:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste 10 deals vandaan dan? Of is dat ook weer een overgenomen troll van iemand :")
HOAXquote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef Onufriev het volgende:
http://i291.photobucket.c(...)Bood_zpsab3db671.png
Nee, want ibood is een respectabel bedrijf dat altijd binnen 5 uren op tickets reageert. Kan best dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Het lekkerste lelijkste voor het laatst bewarenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Dit is toch wel de lelijkste dock uit heel de hunt.
Het kan nogquote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Onufriev het volgende:
Als ik die JBL niet had, had ik deze wel gekocht. Zo lelijk vind ik m niet...
Forever edit: Ik had gehoopt dat die Altec Lansing nog langskwam, dan had ik wel geruild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |