Truste koekiequote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Trusten Bambi. Leuk gehunt te hebben met jullie
quote:
Dag appeltaartquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Trusten Bambi. Leuk gehunt te hebben met jullie
Daag Melleynquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef bambino het volgende:
One small step for men, one giant leap for mankind!
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Melleyn het volgende:
Post wel even een KLB topic als je die voetbaltafel zelf naar boven moet tillen hè?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Melleyn het volgende:
Post wel even een KLB topic als je die voetbaltafel zelf naar boven moet tillen hè?
Tot volgende hunt lief topiquejenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef BrandX het volgende:
Hoi lievjens
Hunt is voorbij, ergo: na dit topic mogen we weer gewoon verder ontopic in dit iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! topic en verdwijnt de SC weer in de krochten van de FOK! kelders
Ze doen niet meer aan boxen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Obligate vraag na elke hunt, iemand nog een box gekocht
Tot den volgenden quest lief SC topicquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef BrandX het volgende:
Hoi lievjens
Hunt is voorbij, ergo: na dit topic mogen we weer gewoon verder ontopic in dit iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! topic en verdwijnt de SC weer in de krochten van de FOK! kelders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat terugsturen heeft het inderdaad de das om gedaan ben ik bang. Was ook wel een beetje te gek (alhoewel de boxen wel tegenvielen bij enkele mensen).quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ze doen niet meer aan boxen.
Bambino had ze een e-mail gestuurd, en kreeg terug dat ze niet meer aan boxen deden.
Het staat ook niet meer in hun FAQ over de hunt, waarschijnlijk omdat ze teveel klachten kregen erover en er veel waren teruggestuurd de vorige keer.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Over een paar dagen bij je op de matquote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Nizno het volgende:
zie ik een hartvormige hanger van Swarofski?
Ja gelukkig maar, niet veel bijzondersquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef Nooxx het volgende:
en daar ben ik weer, maar de hunt is voorbij zie ik!?
koeliejoeliequote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Over een paar dagen bij je op de mat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |