Maar wat ver voor een middagjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is leuk en met de ICE te bereiken
Dan gaan we de hele nacht door en pakken de eerste ICE weer terug.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat ver voor een middagje.
Moet wel een stad zijn waar je geen drol te doen is. Keulen is te mooi om je vol te laten gieten.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is leuk en met de ICE te bereiken
Over je moeder.quote:
In welk geval ondergetekende aanwezig zal zijn.quote:
Maar makkelijker voor de zuiderlingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Den Haag kan ook wel, is alleen wat lastiger voor de noorderlingen.
Maar dan combineren we het wel met een rondleiding door het parlement.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
Ik wil wel eens naar Den Haag. Waht in zijn natuurlijk habitat, TP, Nautilus hopelijk ook.
Prima ambiance voor introverte triestelingen, kan ik bevestigen.quote:
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Prima ambiance voor introverte triestelingen, kan ik bevestigen.
Ik verwacht wel dat u, als op het forum, iedere bewering kracht bijzet met een handgebaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.
Hoeveel noorderlingen zijn er nu helemaal?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Den Haag kan ook wel, is alleen wat lastiger voor de noorderlingen.
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef Illiberal het volgende:
Maar ik nog in de OP als aanwezig of wat?
Dit wordt niet als hinderlijk ervaren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.
Deze zekerheid sterkt me in mijn zwijgzaamheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit wordt niet als hinderlijk ervaren.
Exact. We kunnen niet allemaal erik heten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit wordt niet als hinderlijk ervaren.
Zou hij tijdens een rondleiding door de regeringsgebouwen ook zo vervelend zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. We kunnen niet allemaal erik heten.
Erger. Dan moet hij aan zijn imago denken en de halve PvdA-fractie incl. woordvoerders kunnen zijn Twitterbloed inmiddels wel drinken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou hij tijdens een rondleiding door de regeringsgebouwen ook zo vervelend zijn?
Hij heeft ook nog eens een zeldzame bloedsoort: Bolognese.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erger. Dan moet hij aan zijn imago denken en de halve PvdA-fractie incl. woordvoerders kunnen zijn Twitterbloed inmiddels wel drinken.
Nee, schoolreisjes heb ik altijd al een verschrikking gevonden. Vandaar mijn aversie tegen georganiseerde reisjes en bezichtigingen.quote:
Erg georganiseerd zal het niet zijn gok ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, schoolreisjes heb ik altijd al een verschrikking gevonden. Vandaar mijn aversie tegen georganiseerde reisjes en bezichtigingen.
Who the hell cares?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb dit jaar al een rondleiding tweede kamer gehad.
php en remlof zijn afgestudeerd aan de universiteit van het leven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef GSbrder het volgende:
Een rondleiding voor de meet is alleen voor academici, neem ik aan?
Nee, die weten alles al. Als ze PHP inwijden en daarna met hem een suikerspin gaan eten, kunnen wij het onbezorgd op een zuipen zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef GSbrder het volgende:
Een rondleiding voor de meet is alleen voor academici, neem ik aan?
Werken ze voor maison Pretty Boy?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
php en remlof zijn afgestudeerd aan de universiteit van het leven.
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef GSbrder het volgende:
Goed te horen dat Titus er bij is, in elk geval.
Ik heb de fruitella al klaarliggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, schoolreisjes heb ik altijd al een verschrikking gevonden. Vandaar mijn aversie tegen georganiseerde reisjes en bezichtigingen.
Ik zal de route van het station naar de Posthoorn t.z.t. mededelen.quote:
Jij moet zeker komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Cool. Den Haag is dichtbij. Parlement is boeiend.
Zet mij maar op misschien.
Ik wilde het nog anders verwoorden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo klinkt het toch wat onheilspellend.
Als dit van toepassing geweest zou zijn op jou, had ik de plenaire zaal voorgesteld.quote:
Dan zul je toch met de trein moeten gaan, want ik ben sowieso niet aanwezig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik laat het afhangen van dhr. Preussen.
Alleen als er vantevoren grote hoeveelheden bier geconsumeerd worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
Ja, even polsen: hoeveel mensen willen iets van een rondleiding ofzo?
Ik vind 't prima.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
Schoft!quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben er niet bij. Vier dan een eigen feestje.
Anders neemt Voorschrift een paar van zijn bevriende bears mee.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef waht het volgende:
betyar komt toch ook wel? Scheelt de politie weer een ritje naar de Posthoorn.
Trouwens. Een algemene rondleiding of zo'n partij-ding, van de SP ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt me meteen een goed idee.quote:Op maandag 24 september 2012 08:37 schreef Boze_Appel het volgende:
zo'n partij-ding, van de SP ofzo.
Ik heb dat ooit een keer gedaan met aan het einde een vragenronde met Marijnissen.quote:
En een vat zelfgebrouwen Palinka.quote:
Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
nee hèquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
Ik wil wel eens naar Den Haag. Waht in zijn natuurlijk habitat, TP, Nautilus hopelijk ook.
Jij hebt binnenkort toch vrij weinig te doen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaat iemand die rondleiding regelen en pollen wie er meegaan?
haha. Er was een vacature over.quote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort toch vrij weinig te doen?
Laat de werklozen maar de mouwen opstropen, inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort toch vrij weinig te doen?
In dat geval laat ik verstek gaan, de reistijden zijn absurd naar Den Haag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zul je toch met de trein moeten gaan, want ik ben sowieso niet aanwezig.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval laat ik verstek gaan, de reistijden zijn absurd naar Den Haag.
Voor de paar minuten wat ik dan overhou ga ik niet uren in de trein zitten.
Oktober is een drukke maand voor mij, aangezien ik mij in de weekenden weer bij defensie in verschillende vuurwapens ga bekwamen. Maar tussen de heren van stand in POL was het plan opgevat om later (november misschien) eventueel wel weer gezamenlijk iets chique´s te doen.quote:
Uitkijken naarquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je weer sigaren roken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oktober is een drukke maand voor mij, aangezien ik mij in de weekenden weer bij defensie in verschillende vuurwapens ga bekwamen. Maar tussen de heren van stand in POL was het plan opgevat om later (november misschien) eventueel wel weer gezamenlijk iets chique´s te doen.
Wat is deze?quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zie ik nou nooit, een zwerver in een winkelwagentje.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, we gaan zwervers in winkelwagentjes de gracht in duwen.
Daarom moet je ze ook eerst in de winkelwagen zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zie ik nou nooit, een zwerver in een winkelwagentje.
*ietsmeteenBMWenzo*quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
*ietsmetdanmagjenietdrinkenenzo*quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oktober is een drukke maand voor mij, aangezien ik mij in de weekenden weer bij defensie in verschillende vuurwapens ga bekwamen. Maar tussen de heren van stand in POL was het plan opgevat om later (november misschien) eventueel wel weer gezamenlijk iets chique´s te doen.
We gaan naar Hooters.quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Tem het volgende:
Jullie gaan een keer naar een eetcafé waar ze stoffen servetten hebben ipv papieren.
Er zit een KFC vrij dicht bij de tweede kamer. Ik stel voor daar af te spreken.quote:
Is die KFC dezelfde locatie als de voormalige werkkamer van John Leerdam?quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Er zit een KFC vrij dicht bij de tweede kamer. Ik stel voor daar af te spreken.
Grosso modo, ja.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is die KFC dezelfde locatie als de voormalige werkkamer van John Leerdam?
Daar op de hoek, bij de trambaan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Hoek, hoek... Zit nabij een hoek, vlakbij de TK op 't Spui.. En idd vlakbij een tram/bushaltequote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar op de hoek, bij de trambaan?
Ik wil daar op de fotoquote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Borrel al weer afgelopenquote:
Incorrect. Politiek incorrect.quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef remlof het volgende:
Ik weiger om naar de KFC te gaan, maar jullie doen maar hoor.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:54 schreef eriksd het volgende:
Goed, ik maakte die optie maar dat was niet zo verstandig. Zometeen maar een nieuwe
Ja, Den Haag is gewoon te ver qua reistijd.quote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Uitkijken naar
*Vitessefan met baard
*Boomlange bankier
*Slapende Nijmegenaar
*Gezette broer van Heydrich met meer horloges dan een Nigeriaanse straatverkoper
*Blonde boer met sjaaltje
Schijnbaar heb ik je iets teveel verwend met mijn brengservice tot aan de huisdeur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, Den Haag is gewoon te ver qua reistijd.
En nuchter een hele dag/avond met POL'lers doorbrengen is 'a bridge too far'.
Neuh, ik was op elke meet van de partij, maar Den Haag vind de NS niet leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik je iets teveel verwend met mijn brengservice tot aan de huisdeur.
Volgens mij is er geen POL'ler gestationeerd in Den Haag.quote:
Nee, maar wel in Amsterdam, Rotterdam, Euribobistan, Utreg, Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen POL'ler gestationeerd in Den Haag.
Wie deze zielige homo een bank te leen wil geven om te pitten, prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar wel in Amsterdam, Rotterdam, Euribobistan, Utreg, Eindhoven.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie deze zielige homo een bank te leen wil geven om te pitten, prima.
Ik eis comfort!quote:
Hallo D_G. Dankjewel.quote:
Jij hebt toch zo'n app om een slaapplaats te regelen tegen betaling in natura?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedank.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n app om een slaapplaats te regelen tegen betaling in natura?
Alleen maar omdat je zielig bent?quote:
Bied me maar een slaapplek aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef De_Guidance het volgende:
Dat soort dingen vraag ik mij dan weer af.
Ik begrijp dat de SC zieltogend is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef De_Guidance het volgende:
Dat soort dingen vraag ik mij dan weer af.
Zoiets, maar ik ben ook een lekker bedmaatje hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zielig bent?
Ik woon nog thuis, wat zullen ze wel niet denken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bied me maar een slaapplek aan.
Zeg gewoon dat je me bijles geeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, wat zullen ze wel niet denken.
Het is met de laatste herfststorm weer tot leven gekomen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de SC zieltogend is?
Mjah, pas vijf topics vandaag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de SC zieltogend is?
Staphorst kan ik op de fiets doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, ik was op elke meet van de partij, maar Den Haag vind de NS niet leuk.
En de Twentse trekschuiten gaan niet verder dan Staphorst.
Iedereen woont toch thuis?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik woon nog thuis, wat zullen ze wel niet denken.
13 oktober, Den Haag.quote:
En een wandeling over het binnenhof, met ongewenst commentaar van eriksd.quote:
Wie geeft hem klappen, bij ontstentenis van koos?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:34 schreef waht het volgende:
[..]
En een wandeling over het binnenhof, met ongewenst commentaar van eriksd.
Dat kan betyar wel doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie geeft hem klappen, bij ontstentenis van koos?
Maar zet 'ie het glas op jouw hoofd of op jouw buik?quote:
Matig TP.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar zet 'ie het glas op jouw hoofd of op jouw buik?
Het was een gezamenlijk falen. Maar ik koop wel een biertje voor je, om het goed te maken.quote:
Ik drink alleen speciaalbier heh, dus dat gaat je kosten mattie.quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was een gezamenlijk falen. Maar ik koop wel een biertje voor je, om het goed te maken.
Dat drink ik ook graag. Voor je het weet ben ik net zo goed bevriend met jou als met D_G.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik drink alleen speciaalbier heh, dus dat gaat je kosten mattie.
Zit daar iemand op te wachten dan?quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
Maar gaan we ook die rondleiding doen of niet?
Boks ouwe.quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat drink ik ook graag. Voor je het weet ben ik net zo goed bevriend met jou als met D_G.
Ik ben wel voor, heb alleen eens een rondleiding gehad op een PvdA-ledendag.quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
Maar gaan we ook die rondleiding doen of niet?
De implicatie dat er een tijd bestaat buiten biertijd is een ongereflecteerde vooronderstelling.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Reya het volgende:
Een rondleiding betekent minder biertijd. Slecht idee, derhalve.
Prima bankje hier hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gediplomeerde analfabeet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De implicatie dat er een tijd bestaat buiten biertijd is een ongeflecteerde vooronderstelling.
Bête noire.quote:
Degelijke bèta-input.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef waht het volgende:
Is het sowieso niet wat laat voor een rondleiding?
Afgaande op de snelheid waarmee het ambtenarenapparaat opereert hadden we die rondleiding vorig jaar moeten vastleggen.
Check die kaart man:quote:
quote:BORRELHAPJES 11.00 - 21.30 uur
Gemengde nootjes met cashewnoten e 4.00
Portie bitterballen - 8 stuks - men komt er voor uit Amerika e 4,00
Portie Gelderse worst e 3,50
Posthoorntjes - 8 stuks - warme gehaktballetjes e 4,25
Portie Gilissen Pang Sit - 6 stuks e 4,25
Portie Hollandse Salami e 3,50
Voorhoutjes - 6 stuks - pikante mini loempiaatjes e 4,25
Portie oude kaas e 5,00
Portie Ossenworst garni - 2 ons e 6,50
Half bittergarnituur e 8,00
Halve Mata Hari e 8,00
Kaasstengels e 4,25
Bittergarnituur - bitterballen, Gelderse worst, oude kaas, Hollandse salami e 13,00
Mata Hari bittergarnituur - alles warm e 13,50
Dat heb ik al eens eerder gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
Dan kan GSb mooi in de Hofvijver vomiteren.
Had je te veel Fruitella gegeten?quote:
Ja, en Google Maps geeft abusievelijk aan dat dit etablissement om de hoek zou zitten (lopende vanaf het machtscentrum van Nederland). Street view biedt uitsluitsel.quote:
http://maps.google.com/ma(...)bp=12,252.97,,0,4.99quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, en Google Maps geeft abusievelijk aan dat dit etablissement om de hoek zou zitten (lopende vanaf het machtscentrum van Nederland). Street view biedt uitsluitsel.
De anderen zijn allemaal spionnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)bp=12,252.97,,0,4.99
Hero Brinkman zit alvast op het terras.
Verrek jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)bp=12,252.97,,0,4.99
Hero Brinkman zit alvast op het terras.
Ja daar.quote:
Die Posthoorn is ietwat prijzig en heeft een beperkt bierassortiment. Waarom niet gewoon een tent op het Plein uitkiezen?quote:
Nee, ik zag je moeder in de tram.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Had je te veel Fruitella gegeten?
Op weg naar huis om te controleren of die van jou wel goed had schoongemaakt. Ja, daar zou ik ook zenuwachtig van worden.quote:
Want een rommel dat die klanten van je ma achterlaten. Alles onder de feces.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Op weg naar huis om te controleren of die van jou wel goed had schoongemaakt. Ja, daar zou ik ook zenuwachtig van worden.
Ik wou dat ik je geestig van repliek kon dienen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want een rommel dat die klanten van je ma achterlaten. Alles onder de feces.
Ze vertelde me dat ze 40 jaar in het vak zat en nog nooit zoiets had meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Vertel dat aan de mensen die uit Drenthe moeten komen.quote:
Het gaat erom dat Utrecht zo-zo is én we elke keer in dit kakkroegen terecht komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef remlof het volgende:
Maar dames, als er toch geen animo is om het parlement te bezoeken kunnen we de meet toch net zo goed in Utrecht houden? Dan zal de opkomst groter zijn, vermoed ik zo.
Oh je vond de vorige meets in Utrecht niet leuk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Utrecht zo-zo is én we elke keer in dit kakkroegen terecht komen.
Jawel, maar die eindkroeg is kak. Donker, krap grafhol. En die eerste tent doen we niet want dat was een hoop gezeik om niets.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh je vond de vorige meets in Utrecht niet leuk?
Of de moeder van Koos zelf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinkt als thuis bij de moeder van Koos.
Eindelijk, de PvdA neemt het voor ons op mensen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat aan de mensen die uit Drenthe moeten komen.
Verwende randstedelingen met hun nachttreinennet
Zo zijn wij, PvdA'ers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, de PvdA neemt het voor ons op mensen!
Ik ben vaak genoeg in Den Haag geweest, maar ik zie de meerwaarde van een meet daar niet als we het Binnenhof niet bezoeken. Dan kunnen we het beter in Utrecht doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef waht het volgende:
Wil je Den Haag niet zien remlof? Ik begrijp dat het voor jou ver weg is maar als we één stad als POL-stad moesten aanwijzen zou het de Hofstad zijn.
Daar ben je om een uur of zes toch wel mee klaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:20 schreef betyar het volgende:
Helaas, een kozijn zetten en voordeur afhangen op 13 oktober.
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben je om een uur of zes toch wel mee klaar?
Njah, dan ben ik "vies" en moe en wil ik vooral op de bank / in bad liggen. Ik ben een misschiener.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je nog precies op tijd voor de echte gezelligheid
Waarom? Alle andere waren ook in Utrecht. Dus als je een echte wil moet het in Utrecht zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik erbij zal zijn, maar een échte POLmeet hoort in Den Haag georganiseerd te worden natuurlijk..
Duh Haag is ook prima. maar het is gewoon geen handige locatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:33 schreef De_Guidance het volgende:
Hm maar waarom plots van locatie wisselen ?
Was jij net in de Breestraat?quote:
Kinky.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb andere plannen, dus voor mij sowieso een definitieve nee dit keer.
Wat is dezequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb andere plannen, dus voor mij sowieso een definitieve nee dit keer.
Dat dacht ik al. Ik had een broodje gezond.quote:
Ik moet 's avonds ergens zijn, dus de normale meet omstandigheden zijn voor mij niet mogelijk.quote:
Het partijbestuur van GroenLinks is nog op zoek naar iemand als u.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef Friek_ het volgende:
Op Utrecht gestemd. Puur voor een mogelijk gelijkspel en nog meer onduidelijkheid.
Wordt het referendum genegeerd?quote:
Het bestuur bepaalt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wordt het referendum genegeerd?
De filosoof haalt koffie.quote:
Plotselinge verandering.. Dat klinkt als een geboorte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef Friek_ het volgende:
Beetje flauw, maar zal alsnog af moeten zeggen. Een plotselinge verandering in de gezinssituatie noodzaakt me om het weekend elders door te brengen. Tweede keer dat er wéér iets tussen komt.
Mijn wedergeboorte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Plotselinge verandering.. Dat klinkt als een geboorte.
Ik heb dan al een afspraak.quote:
Oh, met wie dan?quote:
Een stel mafketels van het internetquote:
Bewaar die grap nou voor de voorlaatste dag, schoft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een stel mafketels van het internet![]()
![]()
!!1!!!EINZEL!GANGER!1!!
Nee, dan had jij hem al gebezigd, vuig jong!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bewaar die grap nou voor de voorlaatste dag, schoft.
Je bent gemaakt van marsepein.quote:
Zo tof zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kom niet, tenzij ik zaterdag erg vroeg op de kazerne kan afronden.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar spreken we nu af, toch De Posthoorn?
Codenaam: Posthoorn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar spreken we nu af, toch De Posthoorn?
Ik ook.quote:
Er zijn weer Kruidvat-kaartjes, misschien mag je nu van moeder de vrouwquote:
Zijn die van de HEMA niet meer goed?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn weer Kruidvat-kaartjes, misschien mag je nu van moeder de vrouw.
Weet ik veelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn die van de HEMA niet meer goed?
Wat moet ik met drie kippenquote:
Een tussendoortje voor je moeder.quote:
Jij snapt het niet, nieuwkomertjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een tussendoortje voor je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |