Maar wat ver voor een middagjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is leuk en met de ICE te bereiken
Dan gaan we de hele nacht door en pakken de eerste ICE weer terug.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat ver voor een middagje.
Moet wel een stad zijn waar je geen drol te doen is. Keulen is te mooi om je vol te laten gieten.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is leuk en met de ICE te bereiken
Over je moeder.quote:
In welk geval ondergetekende aanwezig zal zijn.quote:
Maar makkelijker voor de zuiderlingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Den Haag kan ook wel, is alleen wat lastiger voor de noorderlingen.
Maar dan combineren we het wel met een rondleiding door het parlement.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
Ik wil wel eens naar Den Haag. Waht in zijn natuurlijk habitat, TP, Nautilus hopelijk ook.
Prima ambiance voor introverte triestelingen, kan ik bevestigen.quote:
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Prima ambiance voor introverte triestelingen, kan ik bevestigen.
Ik verwacht wel dat u, als op het forum, iedere bewering kracht bijzet met een handgebaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.
Hoeveel noorderlingen zijn er nu helemaal?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Den Haag kan ook wel, is alleen wat lastiger voor de noorderlingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |