Maar wat ver voor een middagjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is leuk en met de ICE te bereiken
Dan gaan we de hele nacht door en pakken de eerste ICE weer terug.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat ver voor een middagje.
Moet wel een stad zijn waar je geen drol te doen is. Keulen is te mooi om je vol te laten gieten.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is leuk en met de ICE te bereiken
Over je moeder.quote:
In welk geval ondergetekende aanwezig zal zijn.quote:
Maar makkelijker voor de zuiderlingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Den Haag kan ook wel, is alleen wat lastiger voor de noorderlingen.
Maar dan combineren we het wel met een rondleiding door het parlement.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
Ik wil wel eens naar Den Haag. Waht in zijn natuurlijk habitat, TP, Nautilus hopelijk ook.
Prima ambiance voor introverte triestelingen, kan ik bevestigen.quote:
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Prima ambiance voor introverte triestelingen, kan ik bevestigen.
Ik verwacht wel dat u, als op het forum, iedere bewering kracht bijzet met een handgebaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.
Hoeveel noorderlingen zijn er nu helemaal?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Den Haag kan ook wel, is alleen wat lastiger voor de noorderlingen.
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef Illiberal het volgende:
Maar ik nog in de OP als aanwezig of wat?
Dit wordt niet als hinderlijk ervaren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, ik spreek het liefst zo min mogelijk.
Deze zekerheid sterkt me in mijn zwijgzaamheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit wordt niet als hinderlijk ervaren.
Exact. We kunnen niet allemaal erik heten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit wordt niet als hinderlijk ervaren.
Zou hij tijdens een rondleiding door de regeringsgebouwen ook zo vervelend zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. We kunnen niet allemaal erik heten.
Erger. Dan moet hij aan zijn imago denken en de halve PvdA-fractie incl. woordvoerders kunnen zijn Twitterbloed inmiddels wel drinken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou hij tijdens een rondleiding door de regeringsgebouwen ook zo vervelend zijn?
Hij heeft ook nog eens een zeldzame bloedsoort: Bolognese.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erger. Dan moet hij aan zijn imago denken en de halve PvdA-fractie incl. woordvoerders kunnen zijn Twitterbloed inmiddels wel drinken.
Nee, schoolreisjes heb ik altijd al een verschrikking gevonden. Vandaar mijn aversie tegen georganiseerde reisjes en bezichtigingen.quote:
Erg georganiseerd zal het niet zijn gok ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, schoolreisjes heb ik altijd al een verschrikking gevonden. Vandaar mijn aversie tegen georganiseerde reisjes en bezichtigingen.
Who the hell cares?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb dit jaar al een rondleiding tweede kamer gehad.
php en remlof zijn afgestudeerd aan de universiteit van het leven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef GSbrder het volgende:
Een rondleiding voor de meet is alleen voor academici, neem ik aan?
Nee, die weten alles al. Als ze PHP inwijden en daarna met hem een suikerspin gaan eten, kunnen wij het onbezorgd op een zuipen zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef GSbrder het volgende:
Een rondleiding voor de meet is alleen voor academici, neem ik aan?
Werken ze voor maison Pretty Boy?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
php en remlof zijn afgestudeerd aan de universiteit van het leven.
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef GSbrder het volgende:
Goed te horen dat Titus er bij is, in elk geval.
Ik heb de fruitella al klaarliggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, schoolreisjes heb ik altijd al een verschrikking gevonden. Vandaar mijn aversie tegen georganiseerde reisjes en bezichtigingen.
Ik zal de route van het station naar de Posthoorn t.z.t. mededelen.quote:
Jij moet zeker komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Cool. Den Haag is dichtbij. Parlement is boeiend.
Zet mij maar op misschien.
Ik wilde het nog anders verwoorden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo klinkt het toch wat onheilspellend.
Als dit van toepassing geweest zou zijn op jou, had ik de plenaire zaal voorgesteld.quote:
Dan zul je toch met de trein moeten gaan, want ik ben sowieso niet aanwezig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik laat het afhangen van dhr. Preussen.
Alleen als er vantevoren grote hoeveelheden bier geconsumeerd worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
Ja, even polsen: hoeveel mensen willen iets van een rondleiding ofzo?
Ik vind 't prima.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
Schoft!quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben er niet bij. Vier dan een eigen feestje.
Anders neemt Voorschrift een paar van zijn bevriende bears mee.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef waht het volgende:
betyar komt toch ook wel? Scheelt de politie weer een ritje naar de Posthoorn.
Trouwens. Een algemene rondleiding of zo'n partij-ding, van de SP ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt me meteen een goed idee.quote:Op maandag 24 september 2012 08:37 schreef Boze_Appel het volgende:
zo'n partij-ding, van de SP ofzo.
Ik heb dat ooit een keer gedaan met aan het einde een vragenronde met Marijnissen.quote:
En een vat zelfgebrouwen Palinka.quote:
Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
nee hèquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
Ik wil wel eens naar Den Haag. Waht in zijn natuurlijk habitat, TP, Nautilus hopelijk ook.
Jij hebt binnenkort toch vrij weinig te doen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaat iemand die rondleiding regelen en pollen wie er meegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |