quote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef Nikmans het volgende:
Godverdomme, net als je denkt dat het dieptepunt bereikt is lees je zoiets
quote:
Nu ga je te ver. DM eens een link want dit geloof ik niet meerquote:Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Rebubbled het volgende:
Er staat ook een close up foto waarbij ze de blauwe vingertjes om haar wijsvinger heeft gevouwen, alsof de baby hem zelf heeft vastgepakt. Behalve dat de vingertjes dus echt blauwblauw zijn en focking creepy. De cover foto is een gezichtsfoto, waarbij de lippen blauwpaars zijn en het gezicht lijkwit, met een kek mutsje op. Er staat zelfs een filmpje op VAN EEN FUCKING DODE BABY. WTF. En ze heeft gepost 'I HAVE a daughter, not HAD a daughter!!!!'. Euhh.. Volgens mij moet de realisatie nog een beetje komen..
Ik vind het echt heel zielig voor d'r.
Dit soort dingen zijn nep toch?quote:
GeDMt. Vertel de rest maar dat het echt is.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. DM eens een link want dit geloof ik niet meer
Maar je kunt het toch niet laten om de foto's uitvoerig te bekijken zodat je er hier verslag over kunt doen zodat wij er ook mee geconfronteerd worden?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Rebubbled het volgende:
Er staat ook een close up foto waarbij ze de blauwe vingertjes om haar wijsvinger heeft gevouwen, alsof de baby hem zelf heeft vastgepakt. Behalve dat de vingertjes dus echt blauwblauw zijn en focking creepy. De cover foto is een gezichtsfoto, waarbij de lippen blauwpaars zijn en het gezicht lijkwit, met een kek mutsje op. Er staat zelfs een filmpje op VAN EEN FUCKING DODE BABY. WTF. En ze heeft gepost 'I HAVE a daughter, not HAD a daughter!!!!'. Euhh.. Volgens mij moet de realisatie nog een beetje komen..
Ik vind het echt heel zielig voor d'r.
Als je zoiets tegenkomt kijk je toch, zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar je kunt het toch niet laten om de foto's uitvoerig te bekijken zodat je er hier verslag over kunt doen zodat wij er ook mee geconfronteerd worden?Hoppa,, weg van Facebook en klaar.
Kan best, op youtube zijn er ook allemaal mensen die filmpjes maken van hun doodgeboren baby.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik geloof hier echt niks van.. dit kan toch niet waar zijn?
Dat weet je natuurlijk nooit zekerquote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn nep toch?ik vind dat die man wel gelijk heeft. Wat erg.
Daarom...site wegklikken en klaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je zoiets tegenkomt kijk je toch, zo werkt het nu eenmaal.
Dit dus. Ik trap ook altijd in van die 'Dit echt niet klikken!!! Traumatiserend!!' shit. Want ik ben te nieuwsgierig voor mijn eigen bestwil.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je zoiets tegenkomt kijk je toch, zo werkt het nu eenmaal.
Dat meen je niet? nu wil ik eigenlijk even kijken omdat nieuwsgierig maar ik durf niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Kola het volgende:
[..]
Kan best, op youtube zijn er ook allemaal mensen die filmpjes maken van hun doodgeboren baby.
En vreemd genoeg was je toch eerst filmpjes aan het zoeken van je favoriete artiestquote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Kola het volgende:
[..]
Kan best, op youtube zijn er ook allemaal mensen die filmpjes maken van hun doodgeboren baby.
Wtf.. ze lacht terwijl ze met der dode kind op de foto staat en mensen liken die fotoquote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
GeDMt. Vertel de rest maar dat het echt is.
Dat is wel herkenbaar ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dit dus. Ik trap ook altijd in van die 'Dit echt niet klikken!!! Traumatiserend!!' shit. Want ik ben te nieuwsgierig voor mijn eigen bestwil.
Hier bij 1:36 bijv.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dat meen je niet? nu wil ik eigenlijk even kijken omdat nieuwsgierig maar ik durf niet.
Waarom wil je ook je dode baby op internet? mensen slaan echt door met social media.
Het gaat mij ook boven het hoofd. Daarbij is het ook overduidelijk dat het een dode baby betreft. Als het nou nog een beetje levend zou lijken..quote:Op woensdag 19 september 2012 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf.. ze lacht terwijl ze met der dode kind op de foto staat en mensen liken die foto
bah wat vies en zielig ookquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Een dode baby is toch gewoon een dode baby. Altijd dat gezeik om dingen mooier te omschrijven dan dat het is, alsof het dan ineens minder erg wordt. Neger = neger, gehandicapte = gehandicapte, dode baby = dode baby. Daarbij komt ze uit het buitenland en kan ik niet even met haar praten. En fok is er nu eenmaal om verwonderingen te delen en klaagbaak voor klachten. Klacht is duidelijk, lijkt mij.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef rosepetals het volgende:
Misschien kan je haar de vlindersite (http://www.vlindersite.nl) aanraden. Dat is speciaal voor overleden kindjes.
Verder vind ik het inderdaad naar, maar ik vind de manier waarop jij reageert ook wel erg hard en van weinig respect betuigen. De manier waarop je haar baby omschrijft en haar manier hoe ze daarmee omgaat zo openlijk afkeurt op een forum. Ze is je nichtje hoor, ga jij toch gewoon met haar praten.
Maar nee, jij moet het ook perse delen op internet.
quote:Realizing that it was impossible to reason with them, I did the only other thing I could; I fought back. Sensitive readers, parents of dead babies, and those of you who don't like to look at pictures of corpses should not read this update under any circumstances. Now, before I dive headlong into these emails I would like to reiterate that most people who have miscarriages or stillborn babies deal with it without sinking into a narcissistic need for endless sympathy that utilizes pictures of their dead infants and the creation of appalling Internet shrines. I sympathize with anyone who has had a stillborn baby or lost an infant, but I will not abide craziness and stupidity on the Internet. If you can't deal with negative attention then maybe you shouldn't turn your self-perpetuating and obsessive grieving process into a public circus of grotesquery.
was het een vampier¿quote:Op woensdag 19 september 2012 13:54 schreef Rebubbled het volgende:
De baby in kwestie is voor de geboorte overleden, doordat zij verdronken is in haar moeders bloed.
quote:
Ze deelde het met familie en vrienden, TS deelt het met de rest van de wereld en DMt zelfs haar facebook site door aan volledig onbekende sensatiezoekers hier op Fok!.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom mensen dat meteen met de hele wereld moeten delen. Het verlies van een baby is behoorlijk heftig. Het is in mijn ogen vragen om aandacht op een negatieve manier. Deel zoiets met je vrienden/familie, maar ga er geen show van maken.
Ik doel ook op die Youtube filmpjes. Die zijn voor iedereen beschikbaar. En verder heb je wel gelijk dat TS er net zo goed aan meedoet. Zeer smakeloos.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze deelde het met familie en vrienden, TS deelt het met de rest van de wereld en DMt zelfs haar facebook site door aan volledig onbekende sensatiezoekers hier op Fok!.
Wie maakt er nou een show van?
ik neem nog wat tomatensapquote:Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef Jivis het volgende:
Ik had net nog honger. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze deelde het met familie en vrienden, TS deelt het met de rest van de wereld en DMt zelfs haar facebook site door aan volledig onbekende sensatiezoekers hier op Fok!.
En jij bent in de veronderstelling dat niemand buiten die familie en vriendenkring op die pagina of op die posts kan kijken? Het is gewoon raar en eng. Klote voor die dame in kwestie maar dit zo verwerken is ziek.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een show van?
Het is ziek om het zo te verwerken omdat er mensen zijn die het niet willen zien en er niet mee geconfronteerd willen worden, kennelijk. Prima, het zou mijn manier denk ik ook neit zijn, maar dan is het nog niet meteen ziek.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij bent in de veronderstelling dat niemand buiten die familie en vriendenkring op die pagina of op die posts kan kijken? Het is gewoon raar en eng. Klote voor die dame in kwestie maar dit zo verwerken is ziek.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
haha wat de fak
maar goed dat dat kind dood is, die lui horen geen ouders te zijn
Nee een dode baby tentoonstellen getuigd van respect wil je zeggen. Een dode baby op een website zetten, voor de hele wereld. Dan is er iets niet helemaal goed. Ik denk dat TS voornamelijk bezorgd is om zijn nicht en het hier deelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ziek om het zo te verwerken omdat er mensen zijn die het niet willen zien en er niet mee geconfronteerd willen worden, kennelijk. Prima, het zou mijn manier denk ik ook neit zijn, maar dan is het nog niet meteen ziek.
Ik vind het niet vreemd dat mensen het niet begrijpen, zelfs nog dat mensen het veroordelen,m aar ik vind de manier waarop vreselijk respectloos, zeker van TS. En het feit dat hij de site doorstuurt naar anderen, vind ik nog erger dan respectloos.
niet danquote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Haar pagina heeft 260+ vrienden, dus echt een select gezelschap is het niet. En omdat ik Fok ken en ik anders voor troll word uitgemaakt heb ik hem aan twee mensen geDMt. Ezio en Mortaxx. Alle andere verzoeken die ik binnenkrijg ga ik verder niet op in. Inderdaad, MEGA SHOW! SBS kan me PM'en voor de serierechten.
Dan geloof ik er dus geen zak van.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Haar pagina heeft 260+ vrienden, dus echt een select gezelschap is het niet. En omdat ik Fok ken en ik anders voor troll word uitgemaakt heb ik hem aan twee mensen geDMt. Ezio en Mortaxx. Alle andere verzoeken die ik binnenkrijg ga ik verder niet op in. Inderdaad, MEGA SHOW! SBS kan me PM'en voor de serierechten.
Nounou, wat een bezorgdheid om zijn nichtquote:Op woensdag 19 september 2012 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee een dode baby tentoonstellen getuigd van respect wil je zeggen. Een dode baby op een website zetten, voor de hele wereld. Dan is er iets niet helemaal goed. Ik denk dat TS voornamelijk bezorgd is om zijn nicht en het hier deelt.
Ik heb mijn andere nichtje net een bericht gestuurd. Zij had het nog niet gezien. Het hele gezin heeft zich schijnbaar afgesloten van de rest van de familie en zijn niet bereikbaar voor contact/hulp.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Jivis het volgende:
Dat kan toch niet op Facebook blijven staan? Rapporteer die shit ofzo, neem haar tegen zichzelf in bescherming.
Ik wel. Met een lijk van een dodebaby die nooit geleefd heeft (althans niet buiten de hulp van moeders om) gaan spelen om aangrijpende foto's te maken gaat mij veel te fur.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nounou, wat een bezorgdheid om zijn nicht
Het is niet EEN dode baby, het is HAAR dode baby, dat is nogal een groot verschil. Mensen die geen kinderen willen of hebben zullen daar veel minder begrip voor kunnen opbrengen, denk ik.
Nogmaals, ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind het ook niet zo wereldschokkend belachelijk en vies ofzo, zoals anderen hier.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
DM link eens, ben ook wel nieuwsgierig geworden.
Normaalste zaak van de wereld inderdaad, dat iemand niet inziet dat haar kind, welke ze geeneens een naam heeft kunnen geven, zelf met zijn eigen longen verse lucht in heeft geademd en de wereld niet heeft gezien, overleden is en derhalve niet meer bestaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nounou, wat een bezorgdheid om zijn nicht
Het is niet EEN dode baby, het is HAAR dode baby, dat is nogal een groot verschil. Mensen die geen kinderen willen of hebben zullen daar veel minder begrip voor kunnen opbrengen, denk ik.
Nogmaals, ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind het ook niet zo wereldschokkend belachelijk en vies ofzo, zoals anderen hier.
Zie je foto's van een blije, aanstaande moeder die haar buik aait, tegen haar baby praat en helemaal klaar is voor zijn of haar komst.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks.
Jij bent duidelijk nooit zwanger geweest en hebt geen kind. Dat maakt verder niet uit, maar als je een zwanger wordt, een kind verwacht, is dat kind niet pas belangrijk als het zelfstandig lucht ingeademd heeft. Vaak houden ouders, vooral moeders in wiens buik dat kind groeit, al veeeel eerder van dat kind, het heeft al een naam, er wordt al een toekomst gedroomd. En dan ineens heb je niets meer, behalve je dode baby. Nee, dat is niet iets om dan maar als onbelangrijk aan de kant te zetten, daar rouw je om. En tja, of dit een goede manier is, is niet aan mij, maar ziekelijk en onlogisch? Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Normaalste zaak van de wereld inderdaad, dat iemand niet inziet dat haar kind, welke ze geeneens een naam heeft kunnen geven, zelf met zijn eigen longen verse lucht in heeft geademd en de wereld niet heeft gezien, overleden is en derhalve niet meer bestaat.Er zijn ook geen gedachten aan dit kind, aangezien deze de gehele tijd in de buik heeft gezeten. Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks. De manier hoe deze vrouw omgaat met het verlies van het kind, is totaal onlogisch en ziekelijk.
Wil je mij ook een dm sturen? Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kinderen (en niet gehad ook)quote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit zwanger geweest en hebt geen kind. Dat maakt verder niet uit, maar als je een zwanger wordt, een kind verwacht, is dat kind niet pas belangrijk als het zelfstandig lucht ingeademd heeft. Vaak houden ouders, vooral moeders in wiens buik dat kind groeit, al veeeel eerder van dat kind, het heeft al een naam, er wordt al een toekomst gedroomd. En dan ineens heb je niets meer, behalve je dode baby. Nee, dat is niet iets om dan maar als onbelangrijk aan de kant te zetten, daar rouw je om. En tja, of dit een goede manier is, is niet aan mij, maar ziekelijk en onlogisch? Nee.
Ow, zo bedoelde ik het niet, hoor. Maar de manier waarop die user postte, maakte wel heel erg duidelijk dat hij totaal niets met kinderen heeft of heeft gehad. Waarschijnlijk omdat hij nog een puisterig pubertje is met de empathie van een deurklinkquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kinderen (en niet gehad ook)maar ik begrijp ook dat ouders verdriet kunnen hebben om een ongeboren kind. Mensen die het afwimpelen als zijnde nooit geboren dus je kunt er niets mee hebben zijn of aan het trollen of moeten eens goed bij zichzelf te rade gaan wat betreft hun medeleven met een andere persoon. Ik zelf zou het ook niet openbaar maken op deze manier maar kan het wel begrijpen, ieder mens is nou eenmaal anders en gaat anders met verdriet om.
Laten we het ergens houden op een puberende trol.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, zo bedoelde ik het niet, hoor. Maar de manier waarop die user postte, maakte wel heel erg duidelijk dat hij totaal niets met kinderen heeft of heeft gehad. Waarschijnlijk omdat hij nog een puisterig pubertje is met de empathie van een deurklink
Als het kind na meer dan 24 weken zwangerschap geboren is dan heeft het wel zeker een naam gekregen, moet je ook aangifte van de bevalling ( en het overlijden) doen, en valt het onder de wet op de lijkbezorging.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Normaalste zaak van de wereld inderdaad, dat iemand niet inziet dat haar kind, welke ze geeneens een naam heeft kunnen geven, zelf met zijn eigen longen verse lucht in heeft geademd en de wereld niet heeft gezien, overleden is en derhalve niet meer bestaat.Er zijn ook geen gedachten aan dit kind, aangezien deze de gehele tijd in de buik heeft gezeten. Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks. De manier hoe deze vrouw omgaat met het verlies van het kind, is totaal onlogisch en ziekelijk.
Echt he?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Woffel het volgende:
Die pagina was al erg maar dat hier zelfs moeders dit gedrag goed komen praten..
Dit dusquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Woffel het volgende:
Die pagina was al erg maar dat hier zelfs moeders dit gedrag goed komen praten..
En het dan op trollende pubers gooien met de 'empatie van een deurklink' .quote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit dusLekker jezelf wijsmaken dat je een 'goed mens' bent en heel empathisch bent en ondertussen keihard het punt voorbij schieten
Ik wist niet dat het kind na 24 weken zelfs volgens de wet bestaat. Dat punt neem ik dan terug. Voor de rest blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het kind na meer dan 24 weken zwangerschap geboren is dan heeft het wel zeker een naam gekregen, moet je ook aangifte van de bevalling ( en het overlijden) doen, en valt het onder de wet op de lijkbezorging.
Het kind heeft dan dus zelfs voor de wet bestaan.
Neemt niet weg dat zo'n Facebook pagina niet mijn keuze zou zijn, en ik het ook niemand zou adviseren om op die manier haar verdriet te verwerken.
Ik typte het misschien op zo'n manier dat het lijkt alsof ik het 100% belachelijk vind dat iemand zich kut kan voelen als diegene een ongeboren kind kwijtraakt, maar ik snap ook wel dat het pijnlijk kan zijn. Daarentegen is alles op Facebook zetten en termen gebruiken als 'ik had geen kind, ik HEB een kind', ziekelijk. Dat zinnetje geeft namelijk aan dat diegene geen afstand wil doen van het kind. Het kan een manier zijn om zichzelf te beschermen of een manier om om te gaan met de pijn, maar alsnog doe je het niet op zo'n manier. Facebook is wel een openbaar kanaal, maar niet iemands persoonlijke psychiater.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, zo bedoelde ik het niet, hoor. Maar de manier waarop die user postte, maakte wel heel erg duidelijk dat hij totaal niets met kinderen heeft of heeft gehad. Waarschijnlijk omdat hij nog een puisterig pubertje is met de empathie van een deurklink
Alsof je niet met iemand mee kunt voelen die een kind is verloren als je het ziek vindt dat ze er het internet mee vervuiltquote:Op woensdag 19 september 2012 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En het dan op trollende pubers gooien met de 'empatie van een deurklink' .
Laat dat me nou helemaal niet vreemd voorkomen, als je tijdens de bevalling je kind verliest, dat je dan een gedachtenkronkel hebt, of denk je dat jij de volgende dag weer naar je werk gaat alsof er niets gebeurd is?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Nikmans het volgende:
Ook echt die zieke nicht in bescherming nemen die als een soort lijkenpikker emotionele roofbouw pleegt op haar complete sociale omgeving, want durf er eens iets van te zeggen en je bent een onmens, dus je hebt een vrijbrief om 260+ mensen te confronteren met beelden die ze waarschijnlijk niet willen zien.
Sorry, dan heb je wmb gewoon een gedachtenkronkel en dien je zoals hierboven vermeld tegen jezelf in bescherming genomen te worden.
Tussen vrolijk fluitend naar je werk en foto's van lijken posten op facebook zitten verder ook helemaal geen andere alternatieven, nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat dat me nou helemaal niet vreemd voorkomen, als je tijdens de bevalling je kind verliest, dat je dan een gedachtenkronkel hebt, of denk je dat jij de volgende dag weer naar je werk gaat alsof er niets gebeurd is?
Ik heb al eerder gezegd dat het mijn manier van verwerken niet zou zijn en dat ik het niemand zou adviseren, neemt niet weg dat het gedaan is door iemand die op dat moment een behoorlijke klap te verwerken heeft gehad en idd waarschijnlijk even niet in staat is te beslissen of dit nou wel zo handig is.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tussen vrolijk fluitend naar je werk en foto's van lijken posten op facebook zitten verder ook helemaal geen andere alternatieven, nee.
Het komt op mij eerder over als het uitmelken van het overlijden van je kindje puur omdat je er zelf aandacht mee krijgt en zielig wordt gevonden, vluchtgedrag. En nee, ik zal daar nooit of te nimmer respect voor op kunnen brengen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat dat me nou helemaal niet vreemd voorkomen, als je tijdens de bevalling je kind verliest, dat je dan een gedachtenkronkel hebt, of denk je dat jij de volgende dag weer naar je werk gaat alsof er niets gebeurd is?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het komt op mij eerder over als het uitmelken van het overlijden van je kindje puur omdat je er zelf aandacht mee krijgt en zielig wordt gevonden, vluchtgedrag. En nee, ik zal daar nooit of te nimmer respect voor op kunnen brengen.
Mensen die de hele wereld willen laten zien hoe zielig ze zijnSteun zoeken bij dierbaren, soit, maar je hele facebook vriendenlijst confronteren met dode babies is wat mij betreft gewoon een stapje te ver en of je nu in rouw bent of niet, zoiets dien je je zelf ook wel te kunnen realiseren.
Dan hoop ik dat er van die 250+ vrienden ook daadwerkelijke vrienden bij zitten die haar in bescherming nemen voor haar gedrag. Want hier heeft natuurlijk niemand wat aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat het mijn manier van verwerken niet zou zijn en dat ik het niemand zou adviseren, neemt niet weg dat het gedaan is door iemand die op dat moment een behoorlijke klap te verwerken heeft gehad en idd waarschijnlijk even niet in staat is te beslissen of dit nou wel zo handig is.
In tegenstelling tot TS, die weinig excuses heeft om het gedrag van z'n verwarde nichtje hier belachelijk te maken.
TS valt daar iig niet onder, zijn manier van helpen is er een topic over openen...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er van die 250+ vrienden ook daadwerkelijke vrienden bij zitten die haar in bescherming nemen voor haar gedrag. Want hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |