quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Blind heeft bijna niets fout gedaan manquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Babel, Van Rijn en Vermeer waren top. Blind en De Jong waren weer kut. Jammer van de uitslag.
Blind was behoorlijk degelijk, samen met Moisander. Van Rhijn vond ik persoonlijk stukken minder dan Blind.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Babel, Van Rijn en Vermeer waren top. Blind en De Jong waren weer kut. Jammer van de uitslag.
50 foute passes of constant terug naar Vermeer en Moisander.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind heeft bijna niets fout gedaan man.
Grappig toch dat er zoveel verschil zit in hoe mensen kijken.....
Wtfquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef BobW het volgende:
Blind was gewoon prima. Stuk beter dan Dijks in balbezit.
Dit dus en waar moet die bal heen als Poulsen op 1 lijn staat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef TheDutchguy het volgende:
@ bobw:"Backs kregen alleen nooit de bal als ze met 3 achterin stonden."
Omdat je via het centrum moet opbouwen, niet via de zijkant . Als je direct de back in speelt staat die vast aangezien die van achter word aangespeelt en dan met zijn rug naar de goal van de tegenstander staat.
Viel best mee, en de passes terug is blijkbaar taktiek, doen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
50 foute passes of constant terug naar Vermeer, Moisander.
Sana verdedigd tenminste mee. Sulejmani leek weer 10 kilo te dik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel best mee, en de passes terug is blijkbaar taktiek, doen ze allemaal.
Van Rhijn was vaak gezien, Blind in het begin 2 keer, daarna weinig fouten meer gemaakt.
Begreep de Boer ook niet, Sana kon het gewoon niet aan, waarom niet eerder wisselen? Wat kan Mickey doen in 2 min?
Zoveel foute passes gaf hij niet. En soms kan je gewoon niet vooruit spelen, dus dan moet het terug.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
50 foute passes of constant terug naar Vermeer en Moisander.
Dan moet een middenvelder verdedigend komen te staan en de ander aanvallend. Dit gebeurde alleen niet tot heel slecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit dus en waar moet die bal heen als Poulsen op 1 lijn staat?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sana verdedigd tenminste mee. Sulejmani leek weer 10 kilo te dik.
Sulejmani leek wel leeggezogen man, wat zag die er fit uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sana verdedigd tenminste mee. Sulejmani leek weer 10 kilo te dik.
De Jong, Eriksen en Boerrigter waren alle 3 zwak...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
Wel begrijpbaar van Sana, zijn eerste CL wedstrijd. Vond de Jong echt zwak..
Kwamen ook gelijk in de duels he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dan moet een middenvelder verdedigend komen te staan en de ander aanvallend. Dit gebeurde alleen niet tot heel slecht.
Mwah vond Eriksen wel oke, maar werd meestal meteen door 2 man gedekt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
De Jong, Eriksen en Boerrigter waren alle 3 zwak...
Misschien wel begrijpbaar, maar dan had de Boer eerder in moeten grijpen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
De Jong lijkt alleen goed te spelen tegen mindere tegenstanders.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
Nee fout, alleen in de spits lijkt hij goed te spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
De Jong lijkt alleen goed te spelen tegen mindere tegenstanders.
Stond weer te zwemmen op het middenveld. De Boer heeft nog gezegd dat hij Babel vooral als linksbuiten wil gaan gebruiken dus ik verwacht gewoon de Jong weer in de spits en Boerrigter eruit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
De Jong lijkt alleen goed te spelen tegen mindere tegenstanders.
Ik snap ook niet dat hij aanvoerder is. Alderweireld is een veel betere.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee fout, alleen in de spits lijkt hij goed te spelen.
Schone is in ieder geval niet beter dan De Jong.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef HeatWave het volgende:
De Jong viel me echt zwaar tegen, ik had nog gepleit voor Schone, de Jong, Poulsen op het middenveld...
Eriksen was gewoon een drama vandaag. En dat is niet de eerste keer. Poulsen vond ik wel een verademing.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
Eriksen liet ook wel goede dingen zien maar deed het soms weer te moeilijk. Heeft wel weer heel wat metsers afgelegd.
screenshot?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef HeatWave het volgende:
Blijf er trouwens bij de de gast bij de 1-0 buitenspel stond, maar goed.
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Schone is in ieder geval niet beter dan De Jong.
Jij vond dat lachwekkende optreden met Anita, de Jong en Janssen tegen PSV zeker ook prachtig om te zien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef HeatWave het volgende:
De Jong viel me echt zwaar tegen, ik had nog gepleit voor Schone, de Jong, Poulsen op het middenveld...
Die valt me ook nog niet mee, maar heeft wel veel meer ballen. Eriksen doet nog steeds alsof ie op de training loopt, die hoeft echt niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Schone is in ieder geval niet beter dan De Jong.
Schone werd helemaal weggespeeld door het middenveld van Heerenveen. Ik heb nog liever Serrero naast Poulsen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die valt me ook nog niet mee, maar heeft wel veel meer ballen. Eriksen doet nog steeds alsof ie op de training loopt, die hoeft echt niet meer.
Ik denk dat hij nog wel even gaat bellen met de Boer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef tammepiet het volgende:
Verdomme wat een zure tegengoal was dit. Aan de andere kant vind ik niet dat Ajax op deze speelwijze aanspraak diende te maken op de overwinning. De enige die de bal in de ploeg probeerden te houden en voetballend tot een oplossing kwamen waren Poulsen en Babel.
Voor de rest was het ballen naar voren roeien en hopen op een fout van de tegenstander. Eriksen, Sana en Boerrigter waren zeer matig en zullen het zelfs in den Haag overlopen worden.
Al met al een teleurstellende avond, kan me niet voorstellen dat Cruijff over deze vertoning enigszins positief zal gaan schrijven.
Ze spelen met de punt naar achteren he....quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Schone werd helemaal weggespeeld door het middenveld van Heerenveen. Ik heb nog liever Serrero naast Poulsen.
Kan me hier wel in vinden, maar ondanks dat waren de kansen er welquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef tammepiet het volgende:
Verdomme wat een zure tegengoal was dit. Aan de andere kant vind ik niet dat Ajax op deze speelwijze aanspraak diende te maken op de overwinning. De enige die de bal in de ploeg probeerden te houden en voetballend tot een oplossing kwamen waren Poulsen en Babel.
Voor de rest was het ballen naar voren roeien en hopen op een fout van de tegenstander. Eriksen, Sana en Boerrigter waren zeer matig en zullen het zelfs in den Haag overlopen worden.
Al met al een teleurstellende avond, kan me niet voorstellen dat Cruijff over deze vertoning enigszins positief zal gaan schrijven.
Deels eens, maar hij maakt wel een goal, Eriksen komt alleen voor de keeper en heeft nog nooit van een stift gehoordquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Schone werd helemaal weggespeeld door het middenveld van Heerenveen. Ik heb nog liever Serrero naast Poulsen.
Die speelt met de handrem, lijkt gewoon bang te zijn voor zijn rug ofzo... Moet heel snel over zijn anders is het voorbij voor hem vrees ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter viel mij ook echt tegen vandaag inderdaad. Ik dacht dat hij al wat verder was.
Laatste wedstrijden niet opgelet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter viel mij ook echt tegen vandaag inderdaad. Ik dacht dat hij al wat verder was.
Ja Poulsen in de punt naar achteren en Erikssen linksmidden en Sererro rechtsmidden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze spelen met de punt naar achteren he....
Ik verwacht gewoon Serero of Schone naast Eriksen, de Jong in de spits en Babel linksbuiten.
Dat denk ik wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ja Poulsen in de punt naar achteren en Erikssen linksmidden en Sererro rechtsmidden.
Eriksen scoort gewoon nauwelijks. Komt mede doordat hij altijd een mannetje 'op' zich heeft maar het mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden, maar ondanks dat waren de kansen er wel
Jawel, maar ik dacht na vorig jaar dat Boerrigter de komende jaren het verschil zou maken bij Ajax en het NL elftal. Het leek wel een debutant vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden niet opgelet?
Er liep een verdediger naast hem en de keeper die enorm goed keepte kwam uit zijn goal. Zoals Bert al zei lijkt het makkelijker dan het is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, maar hij maakt wel een goal, Eriksen komt alleen voor de keeper en heeft nog nooit van een stift gehoord.
Voor een middenvelder is dat niet eens zo erg, hij moet gewoon zijn kop uit zijn reet halen en niet ronddartelen alsof hij de volgende Messi is. Hij overschat zichzelf schromelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:52 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Eriksen scoort gewoon nauwelijks. Komt mede doordat hij altijd een mannetje 'op' zich heeft maar het mag gezegd worden.
Ik had vandaag ook wel zin om hem een schop onder z'n reet te geven, er zit een bepaalde nonchalance in zijn spel, die kans had hij moeten makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een middenvelder is dat niet eens zo erg, hij moet gewoon zijn kop uit zijn reet halen en niet ronddartelen alsof hij de volgende Messi is. Hij overschat zichzelf schromelijk.
Maar als je dan 1 op 1 met de keeper komt, en je bent het grootste talent sinds Cruijff, maak hem verdomme dan!
Hij kan echt wel voetballen, het is voornamelijk zijn eigen arrogantie/overschatting waarom ie zo kut speelt.
Hij kreeg de bal ook iets achter zich waardoor hij niet in 1 keer kon uithalen. Daarna was de keeper er al, die kwam gewoon er goed uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er liep een verdediger naast hem en de keeper die enorm goed keepte kwam uit zijn goal. Zoals Bert al zei lijkt het makkelijker dan het is.
Eriksen was idd niet goed maar voor mijn gevoel kon hij het hoge tempo van de CL wel aan. Hij wilt het alleen vaak te moeilijk doen.
Wereldtalent Gotze vond ik slechter dan Eriksen trouwens
Ondanks dat had hij hem moeten makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kreeg de bal ook iets achter zich waardoor hij niet in 1 keer kon uithalen. Daarna was de keeper er al, die kwam gewoon er goed uit.
Dit, dat balletje pakt hij gewoon te makkelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een middenvelder is dat niet eens zo erg, hij moet gewoon zijn kop uit zijn reet halen en niet ronddartelen alsof hij de volgende Messi is. Hij overschat zichzelf schromelijk.
Maar als je dan 1 op 1 met de keeper komt, en je bent het grootste talent sinds Cruijff, maak hem verdomme dan!
Hij kan echt wel voetballen, het is voornamelijk zijn eigen arrogantie/overschatting waarom ie zo kut speelt.
Ook 0-2.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef Equites het volgende:
Vermeer heeft jullie gered vanavond. Die man hield een paar ballen tegen poeh... had zo 4-0 kunnen zijn.
Siem prikt regelmatig in topwedstrijden hoor (Twente, Fey, PSV)quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Maar Erikssen blijft altijd wel overeind in dit soort wedstrijden. Siem de Jong zie je nooit terug.
Dat zijn altijd van die theorieën, ze hadden 4 kansen op de 1-0, dat is wat anders dan het had 4-0 kunnen staan, Ajax heeft ook kansen gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef Equites het volgende:
Vermeer heeft jullie gered vanavond. Die man hield een paar ballen tegen poeh... had zo 4-0 kunnen zijn.
De laatste 40 van de 2e helft ookquote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef tammepiet het volgende:
Eerste 3 minuten deden me aan Werder Bremen uit denken. Alles werd ingeleverd.
Ja, toen was ik echt van mening dat het snel over was. Snapte het ook niet, kan me niet voorstellen dat ze onder de indruk waren van de ambiance ofzo...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef tammepiet het volgende:
Eerste 3 minuten deden me aan Werder Bremen uit denken. Alles werd ingeleverd.
Genoeg rust gehad, Dortmund is niet verder dan Groningen of Enschede, moet kunnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
En zondag uit tegen ADO en ook nog om 12.30u.
Dat wordt niet wat.
Ik zou het typisch vinden als ze punten laten liggen zondag.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Genoeg rust gehad, Dortmund is niet verder dan Groningen of Enschede, moet kunnen.
Daar heb je helaas gelijk inquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou het typisch vinden als ze punten laten liggen zondag.
Ook niet veel meer Duits.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Genoeg rust gehad, Dortmund is niet verder dan Groningen of Enschede, moet kunnen.
quote:Babel: Ik voel me verplicht
Ryan Babel verloor met Ajax met 1-0 van Borussia Dortmund in de Champions League, maar was toch niet ontevreden. "Het is teleurstellend dat je verliest, maar we mogen trots zijn. We speelden aardig", aldus Babel, die in Duitsland speelde voor Hoffenheim.
De aanvaller was zelfs druk in de weer met het helpen van zijn ploeggenoten. "Dat komt met de jaren", glimlachte Babel voor de camera's van Sport1. "Ik ben nu één van de ervaren spelers in dit jong Ajax. Ik voel me verplicht om mijn mond open te doen."
quote:De Boer: Niet voor niets Duitsers
"Het zijn niet voor niets Duitsers, die in de laatste minuut toe kunnen slaan", reageerde Ajax-trainer Frank de Boer op de late 1-0 nederlaag van zijn ploeg in de Champions League tegen Borussia Dortmund.
"Het is jammer, want we hebben goede kansen gehad", vervolgde De Boer. De trainer van de Amsterdammers was niet blij met de strafschop die Ajax tegen kreeg, maar die wel door Kenneth Vermeer werd gepakt. "Die penalty was makkelijk gegeven en dat je drie minuten voor tijd nog een goal tegen krijgt, is natuurlijk zuur", besloot De Boer
quote:De Jong: Zuur dat ie nog valt
Siem de Jong baalde flink van de 1-0 Champions League-nederlaag die Ajax leed op bezoek bij Borussia Dortmund. "Een teleurstelling. Als je in in de tachtigste minuut nog op 0-0 staat, moet je de boel dichthouden", vond de middenvelder van de Amsterdammers.
De Jong kon niet anders dan tevreden zijn over het optreden van Ajax. "Je doet 87 minuten redelijk mee en creëert zelf ook wat kansen. Natuurlijk zijn zij ook gevaarlijk, maar het is zuur dat ie nog valt", concludeerde De Jong.
Haags kwartiertje is tegenwoordig alleen in uit-duels te vinden.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:25 schreef Equites het volgende:
Ado presteert nooit thuisVoordeel voor Ajax.
Ach tegen Dortmund deden jullie het prima. City speelde zo laf als wat tegen Real, dus misschien zit die 2e plek er nog wel in. Heel misschienquote:
Real begon ook laf, dat het dan nog goed afloopt is meer geluk dan wijsheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Ach tegen Dortmund deden jullie het prima. City speelde zo laf als wat tegen Real, dus misschien zit die 2e plek er nog wel in. Heel misschien
Real begon met een verdedigende opstellingquote:Op woensdag 19 september 2012 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real begon ook laf, dat het dan nog goed afloopt is meer geluk dan wijsheid.
Ajax is gewoon nummer 4 in de poule, wie weet zit een stuntje (een keer een wedstrijd winnen) er nog in maar meer verwacht ik niet.
Inderdaad, waarom begint hij niet meteen zoquote:Op woensdag 19 september 2012 01:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Real begon met een verdedigende opstellingNadat Modric, Ozil en Benzema erin kwamen kon het opeens wel!
Inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 06:52 schreef Devv het volgende:
De door iedereen verwachtte vernedering is in ieder geval uitgebleven. Als ze zelf nog iets beter gaan voetballen dan zijn er zowaar kansen voor Ajax om te stunten in deze groep. De haters hebben in ieder geval met samengeknepen billen gezeten, omdat Ajax net zo goed had kunnen winnen.
quote:Spelersbus Ajax liet treuzelende Boerrigter achter in Dortmund
Derk Boerrigter is in de nacht van dinsdag op woensdag niet met de spelersbus van Ajax teruggegaan naar Amsterdam. Na het met 1-0 verloren duel in en tegen Dortmund bleef de aanvaller achter in Duitsland vanwege het niet kunnen plassen bij de dopingcontrole, zo meldt RTV Noord-Holland.
De bus van Ajax bleef nog twintig minuten wachten, maar dat mocht uiteindelijk niet baten voor de vleugelaanvaller. Zelfs om half twee 's nachts, na onder meer twee liter appelsap, slaagde hij er niet in om een plasje af te leveren. Uiteindelijk is Boerrigter teruggereden met de huisfotograaf van Ajax.
Boerrigter stond tegen die Borussen negentig minuten binnen de lijnen. Dat was voor de aanvaller pas zijn zevende volledige wedstrijd namens Ajax in een jaar tijd, als we tellen vanaf de Champions League-wedstrijd van 18 september 2011, tegen Olympique Lyon (0-0).
Denken we dat niet elk jaar?quote:Op woensdag 19 september 2012 06:52 schreef Devv het volgende:
De door iedereen verwachtte vernedering is in ieder geval uitgebleven. Als ze zelf nog iets beter gaan voetballen dan zijn er zowaar kansen voor Ajax om te stunten in deze groep. De haters hebben in ieder geval met samengeknepen billen gezeten, omdat Ajax net zo goed had kunnen winnen.
die had inderdaad veel momenten waar hij de moeilijke oplossing zocht. Babel speelde echt goed. Sana is te licht voor CL, althans vooralsnog.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed gespeeld![]()
Eriksen viel me weer tegen.
Lekker makkelijk praten ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik altijd zo sneu.
Gewoon allemaal neerknuppelen, enkeltje siberie.
Ik vond Eriksen juist aardig onzichtbaar. Niets beslissends gedaan. Lekker op het gemakje en nonchalant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er liep een verdediger naast hem en de keeper die enorm goed keepte kwam uit zijn goal. Zoals Bert al zei lijkt het makkelijker dan het is.
Eriksen was idd niet goed maar voor mijn gevoel kon hij het hoge tempo van de CL wel aan. Hij wilt het alleen vaak te moeilijk doen.
Wereldtalent Gotze vond ik slechter dan Eriksen trouwens
Siem kan ook beter in de spits.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Siem prikt regelmatig in topwedstrijden hoor (Twente, Fey, PSV)
Zie je daar danquote:Op woensdag 19 september 2012 10:36 schreef tammepiet het volgende:
Manchester is geboekt. Waarschijnlijk geen kaarten op voorhand maar daar maal ik niet om.
Waar heeft die perschef last van in het beginquote:
Pik je precies de namen eruit welke ik ook zwak vond.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens ben ik van mening dat de nederlaag gewoon verdiend was maar dat het toch onwijs zonde blijft dat het geen 0-0 bleef
Maar met een matige de jong,eriksen,sana en boerrigter kom je gewoon te kort tegen een club als Dortmund
Babel was geweldig
Vermeer was geweldig
de verdediging stond goed en zelfs Blind was gewoon goed
Niks aan te merken op de scheids hoor, vond hem best goedquote:Op woensdag 19 september 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, opzich was het niet onverdiend voor de duitsers, maar als je weer eens keihard genaaid wordt door de scheids was 0-0 gerechtigheid geweest. Ik voelde ook constant dat de 1-0 eraan kwam, maar 2 min voor tijd is wel weer erg zuur.
Echt, die italiaanse graftak waarschuwt die mof 3 keer met van die armbewegingen dat ie moet nokken met schwalbes, en de 4e keer geeft ie hem doodleuk. Hoe debiel ben je dan?.
Leuk dat je de vooraf gedachte afstraffing weet te voorkomen, maar dit was de enige uitpot waar je een kansJE had denk ik..
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:36 schreef tammepiet het volgende:
Manchester is geboekt. Waarschijnlijk geen kaarten op voorhand maar daar maal ik niet om.
Tja maar de spelopvatting van Ajax had je misschien wel afgemaakt geweestquote:Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Pik je precies de namen eruit welke ik ook zwak vond.
Daarnaast was de spelopvatting zeker niet des Ajax, eerder vanaf het begin: we koesteren een punt. Wellicht een wijze les ook voor Frank.
Wissesl Sana of Derk was niet aan de i.v.m. beelden die uit de training / arbeit naar voren kwamen. Sulejmani en Lukoki dus niet optimaal.
Twijfelen om naar Engeland te gaanquote:
Ja, maar ik heb m'n redenen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twijfelen om naar Engeland te gaan
Dat blijft gewoon super toch
Ik sla zowat alle wedstrijden van Ajax dit jaar over maar de cl tripjes blijven voor mij eigenlijk heiligquote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb m'n redenen.
Mwah, vond hem warrig. Op een gegeven moment trap er iemand op de hakken van Poulsen, dus dat was voordeel voor Dortmundquote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks aan te merken op de scheids hoor, vond hem best goed
Beetje ongelukkig met die penalty maar goed
Ik vond hem zelf serieus eigenlijk best wel goed tot op die penalty na danquote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vond hem warrig. Op een gegeven moment trap er iemand op de hakken van Poulsen, dus dat was voordeel voor Dortmund.
Maar goed, het lag uiteraard niet aan de scheids verder hoor.
Siem is er eindelijk achter dat hij als middenvelder waardeloos is.quote:Spits
Door de langdure absentie van Kolbeinn Sigthorsson is de kans groot dat de De Jong de komende tijd vaak als aanvalsleider zal worden opgesteld. Dat bevalt hem wel.
''Inmiddels denk ik dat ik beter tot mijn recht kom als inzakkende spits dan als rechtshalf. Dat heb ik ook bij de trainer aangegeven. Dan komt er iets meer voetbal in het spel omdat we vaak een extra man op het middenveld hebben.''
Was ook buitenspel ja, maar goed, sinds wanneer heeft Ajax mazzel in de CL?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf serieus eigenlijk best wel goed tot op die penalty na dan
En misschien dat het doelpunt ergens buitenspel was maar verder gewoon zeer correct
Echter hebben gewoon verloren door te weinig daadkracht voor in
Met 3 Babels in zijn vorm van gisteren had je gewoon gescoord
Sana blijkt gewoon nog echt te kort te komen voor het topniveau en Boerrigter is hopeloos uit vorm
Is gestopt in mei 96, zie Silooy nog missenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ook buitenspel ja, maar goed, sinds wanneer heeft Ajax mazzel in de CL?.
Je kortzichtigheid blijft stuitendquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik altijd zo sneu.
Gewoon allemaal neerknuppelen, enkeltje siberie.
Jouw domme meningen al net zoquote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kortzichtigheid blijft stuitend.
Waar geef ik mijn mening? Dat je kortzichtig bent is gewoon een feit, want je trok weer de meest vreemde conclusies op basis van iets waar je niets over wist. Of was je er stiekem ook? Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw domme meningen al net zo.
Je....boeit....me....nietquote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar geef ik mijn mening? Dat je kortzichtig bent is gewoon een feit, want je trok weer de meest vreemde conclusies op basis van iets waar je niets over wist. Of was je er stiekem ook? Kan het me niet voorstellen.
quote:
Liever niet zeg!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Persoonlijke vetes vechten jullie maar uit per msn,dm of pm
Stonden ook 15.000 minder man dan normaal toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
En die grote gele muur is een stuk minder indrukwekkend dan ik vooraf had gedacht.
Ik vond de stad ook helemaal niksquote:Op woensdag 19 september 2012 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Anyways, mooie dag gister. Stad zelf is waardeloos. Was wel even gezellig op dat plein, maar verder is het maar een saaie bedoening daar.
Wedstrijd was goed. Gewoon goed. Jammer dat je nog niet het niveau hebt om goed om te springen met de kansen en die wedstrijd uit te spelen. Had liever gezien dat die pingel er in ging dan drie minuten voor tijd het deksel op de neus te krijgen.
Buiten nog in een of andere gekke aanval van een groep Dortmund beland. Liepen gewoon rustig richting stadion, met allemaal pvc buizen in de handen alsof ze een sfeeractie gingen houden. Paar meter verder gingen ineens de bivakmutsen op, draaiden ze om en sloegen ze op alles wat los en vast zat. Was niet tegen Ajacieden gericht dus. Vaag.
Het stadion binnenkomen ging ook op een bijzondere manier. Ook Dortmund-supporters moesten door de ingang van het uitvak naar binnen. Dus stonden wij ineens op de eerste ring. Weer terug door dat zelfde ene hekje. Ging lekker.
En die grote gele muur is een stuk minder indrukwekkend dan ik vooraf had gedacht.
Dat denk ik ook hoor. Ik vond echt dat de verdediging het uitstekend deed gezien het niveau van de ploeg waar gisteren tegen gespeeld werd. Een belangrijk aspect daarin was m.i. dat je verdedigende middenvelder ook echt een verdedigende middenvelder was en zich vaak een linie terug liet zakken.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja maar de spelopvatting van Ajax had je misschien wel afgemaakt geweest
Ik vond Ajax gewoon zeer realistisch spelen echter denk ik soms wel wanneer je Boerrigter of Sana ziet dat je misschien wel van die 4-3-3 moet afstappen in dit soort potjes
Dat dusquote:Op woensdag 19 september 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Persoonlijke vetes vechten jullie maar uit per msn,dm of pm
Yep. Misschien is dat het. En misschien is het ook wel de afstand. Hoorde van Dentheman, die veel dichterbij zat, dat hij het wel indrukwekkend vond.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Stonden ook 15.000 minder man dan normaal toch?
Oh, ik claim ook nergens stoer te zijn hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus. .bemoei je lekker niet met mij als het je niet aanstaat. En TIEF toch eens op met elke keer mijn mod zijn erbij te betrekken, je bent niet stoer.
Poulsen zal het wel als opdracht hebben gekregen inderdaad maar je kan toch echt niet zo in de competitie gaan spelen, dan moet Poulsen toch echt verder naar voren en goed meedoen in de combinatie / positiespel.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Ik vond echt dat de verdediging het uitstekend deed gezien het niveau van de ploeg waar gisteren tegen gespeeld werd. Een belangrijk aspect daarin was m.i. dat je verdedigende middenvelder ook echt een verdedigende middenvelder was en zich vaak een linie terug liet zakken.
Natuurlijk is dat niet helemaal de Ajax filosofie, maar zeker op het moment is Ajax nog lang niet toe aan het spelen volgens deze filosofie op het hoogste niveau. Wellicht dat het doorzetten van de lijn Cruijff in de toekomst nog leidt tot een lichting die dit wél waar kan maken, eventueel met hulp van wat meer richtlijnen van de UEFA om de financiële onbalans in Europa wat terug te brengen.
Viel wel meequote:Op woensdag 19 september 2012 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Die al dan niet corteo liep trouwens wel aardig uit de hand volgens mij?
Blind en Poulsen waren wel goed gisteren, vond ik danquote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poulsen zal het wel als opdracht hebben gekregen inderdaad maar je kan toch echt niet zo in de competitie gaan spelen, dan moet Poulsen toch echt verder naar voren en goed meedoen in de combinatie / positiespel.
Zondag verwacht ik gewoon weer een echte voetballende ploeg met Babel linksbuiten, de Jong in de spits en een echte voetballer naast Eriksen.
Blind ook gewoon laten staan, die zal verdedigend altijd wel een steekje laten vallen maar het is echt een hele goeie voetballer. Denkt altijd vooruit, passed altijd vooruit en staat altijd goed gepositioneerd.
Dijks is groot en sterk maar verdedigend echt niet veel beter dan Blind, hij kan (nog) niet koppen en is voetballend gewoon minder dan Blind, dat is ook niet erg verder want hij is nog maar 19 jaar oud.
Blind was goed ja, vond ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blind en Poulsen waren wel goed gisteren, vond ik dan
Dat vond ik nog wel meevallen. Wel kon je duidelijk zien dat hij na pakweg drie kwart van de wedstrijd wel kapot was en daardoor heel gevaarlijk balverlies begon te lijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Blind was inderdaad weer goed. Poulsen was balafpakkend heel sterk, maar geeft nogal eens een domme pass. Maar voorlopig is het wel een aanwinst.
Zelfde verhaal hier, 2 uur 's nachts gingen we rijden. Wat een saaie kutstad zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond de stad ook helemaal niks
S'avonds was er geen moer te beleven dus dit deed ons besluiten om om 5uur snachts al te vertrekken ipv 15uur in de middag
Die pass had Janssen ook, qua loopvermogen en duelkracht zijn we er in ieder geval niet op achteruit gegaan.quote:woensdag 19 september 2012 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel meevallen. Wel kon je duidelijk zien dat hij na pakweg drie kwart van de wedstrijd wel kapot was en daardoor heel gevaarlijk balverlies begon te lijden.
Zijn dieptepass is ook wel een aanwinst m.i.
Je vond ze toch niet erg aanvallend spelend, goed positiespel en altijd pressing of wel?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef Kopsterk het volgende:
Op de counter? Kom op zeg, Ajax had uiteindelijk gewoon meer balbezit volgens mij.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, 2 uur 's nachts gingen we rijden. Wat een saaie kutstad zeg.
Het was meer Dortmund dat laf speelde. In eigen huis tegen een mindere tegenstander (op papier dan) en in de eerste helft 44% balbezit hebben...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je vond ze toch niet erg aanvallend spelend, goed positiespel en altijd pressing of wel?
De Boer zei voor de wedstrijd al dat hij verwachte dat Dortmund het spel zou maken en daar heeft hij op deze manier op ingespeeld.
Ik sla ze al jaren over, dus een seizoen vroeger of later boeit me niet meer zo.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sla zowat alle wedstrijden van Ajax dit jaar over maar de cl tripjes blijven voor mij eigenlijk heilig
Ook zelfs wanneer wel EL spelen
Echter ga ik niet naar Madrid omdat ik daar 2 jaar geleden ben geweest
Aangezien Janssen niet meer bij Ajax speelt, beschouwde ik dat als aanwinst omdat we verder niemand hebben voor de positie van verdedigende middenvelder met een degelijke pass.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:55 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Die pass had Janssen ook, qua loopvermogen en duelkracht zijn we er in ieder geval niet op achteruit gegaan.
Sana is in negatieve zin opgevallen vind ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vieze duitsers... Altijd hetzelfde.... Eriksen speelde werkelijk slecht, die kan nog geen kut dekken, Sana en Boerrigter hele wedstrijd niet gezien...
Eigenlijk is het nog knap dat je met 8 man maar 1-0 verliest...
Sinds Babel iets heeft geroepen over Ajax-looplijnen komt dit ineens overal terug. Kun jij me vertellen wat de looplijnen van een verdedigende middenvelder bij Ajax zijn en bij pakweg PSV?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Mavcovic het volgende:
Vermeer: 8
Blind : 7
Moisander 7
Alderweireld: 7
Van Rhijn: 6 (Had het erg moeilijk omdat hij Sana voor zich had en dus 2 man moest dekken)
Poulsen: 6 (Deed goed zijn best, liep niet helemaal de juiste Ajax lijnen)
Eriksen: 5 (Veel balverlies)
De Jong: 5 (Vraagt de bal te weinig)
Sana: 3 (Onder de indruk van het hele Champions League gebeuren)
Boerrigter: 4 (Bang voor blessures)
Babel: 7
Dat die jongen op het moment nog zwaar te kort komt voor dit niveau was zelfs een blinde nog wel opgevallen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sana is in negatieve zin opgevallen vind ik.
Potentie zit er sowieso wel inquote:Op woensdag 19 september 2012 12:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat die jongen op het moment nog zwaar te kort komt voor dit niveau was zelfs een blinde nog wel opgevallen.
De relevante vraag is m.i. meer of er nog potentie in zitten om door te groeien, zodat hij op termijn wel op dit niveau mee kan.
Hij is 23 toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Potentie zit er sowieso wel in
We moeten alleen niet vergeten dat ie 19 is en voor hem dit ook allemaal nieuw is
Ohquote:
Zo ziet die dr nog wel uitquote:Op woensdag 19 september 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Tja dan nog is het nieuw voor hem
Hoe kom ik erbij dat ie 19 is dan
Nieuw idd. ik nam het hem ook niet kwalijk, hij bakte er weinig van, maar deed wel zijn uiterste best en ging geen domme "op de training lukt het ook altijd" dingen doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Tja dan nog is het nieuw voor hem
Hoe kom ik erbij dat ie 19 is dan
Hij komt gewoon te kort iddquote:Op woensdag 19 september 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuw idd. ik nam het hem ook niet kwalijk, hij bakte er weinig van, maar deed wel zijn uiterste best en ging geen domme "op de training lukt het ook altijd" dingen doen.
Ik zat in het stadion dus heb Frank Snoeks niet gehoordquote:Op woensdag 19 september 2012 12:31 schreef Seam het volgende:
Omdat die debiel van een Frank Snoeks dacht dat hij 19 was. Wat een idioot is het toch
Ach, dat waren er wel meer nietquote:Op woensdag 19 september 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij komt gewoon te kort idd
Tegen clubs als Nac en Nec is het allemaal nog leuk
Maar tegen clubs als Dortmund is het gewoon niks
Ik vond het wel mooi om te zien dat Alderweireld eindelijk een beetje liet zien, vond hem in de wedstrijden hiervoor niet best eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat waren er wel meer niet.
Sowieso hebben we, hoe graag ik het ook wil, met deze selectie niet zoveel te zoeken in de CL. En als het een keertje redelijk loopt, dan ontbreekt vaak de mazzel.
Alderwereld was idd goed bezig, die vond ik voorheen echt nog teveel in zijn schulp kruipen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om te zien dat Alderweireld eindelijk een beetje liet zien, vond hem in de wedstrijden hiervoor niet best eigenlijk
En met deze selectie kan je in een thuiswedstrijd wanneer het publiek er achter staat nog best voor een verassing zorgen en winnen van een dortmund en misschien gelijk spelen tegen een City
Groot deel hiervan heeft dus helemaal niks gedaan en was alleen bekend bij de politiequote:56 arrestaties rond Dortmund-Ajax
Een politie-woordvoerder heeft woensdag bevestigd dat er 56 Nederlanders zijn gearresteerd rondom Dortmund tegen Ajax. Ze zijn wel allen inmiddels weer vrijgelaten.
Ze hadden 53 supporters vastgehouden voor de wedstrijd. Deze fans waren bekend bij de politie en hadden vernielingen aangericht in de trams.
In het stadion werden er nog 3 gearresteerd. Ze hadden vuurwerk bij zich. Daarmee konden ze anderen verwonden, aldus de politie.
Vrienden van mij waren opgepakt door stille omdat ze bekend voor kwamenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
Kan het CIV weer een mooi rapportje maken dat het volledig mis is gegaan .
Daar speelde hij ook op links, de kant waar hij de afgelopen jaren ook heeft gespeeld. Voor rechtsbuiten moeten ze hem echt omturnen en blijkbaar willen ze dat.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij komt gewoon te kort idd
Tegen clubs als Nac en Nec is het allemaal nog leuk
Maar tegen clubs als Dortmund is het gewoon niks
Zit wat in jaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar speelde hij ook op links, de kant waar hij de afgelopen jaren ook heeft gespeeld. Voor rechtsbuiten moeten ze hem echt omturnen en blijkbaar willen ze dat.
Logisch wel. Het is wel heel fijn om een speler te hebben die op beide flanken fatsoenlijk kan spelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar speelde hij ook op links, de kant waar hij de afgelopen jaren ook heeft gespeeld. Voor rechtsbuiten moeten ze hem echt omturnen en blijkbaar willen ze dat.
Die lijkt gewoon bang te zijn bij elke actie en gewoon bang voor een nieuwe blessurequote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Baal wel dat Derk er echt geen moer meer van lijkt te kunnen. Die had enorm veel potentie.
Dan moet hij niet spelen, klaar. Slecht van hemzelf en van de staf dan als het zo is.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die lijkt gewoon bang te zijn bij elke actie en gewoon bang voor een nieuwe blessure
Kijk de goals er maar op na, was haast allemaal in de omschakeling. Voetballend was het vorig seizoen ook niks.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Baal wel dat Derk er echt geen moer meer van lijkt te kunnen. Die had enorm veel potentie.
Momenteel is dat ook kut omdat hij niet durft en tja... dan blijft er echt heel weinig over.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:56 schreef ValHallen het volgende:
Boerrigter teert puur op snelheid en zijn eerste actie. In de Jupiler League was dat meer dan voldoende, bij Ajax worden er gewoon meer dingen van je verwacht.
Jij bent echt veel te positief, behalve over poulsen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Hangt ook allemaal samen he, Eriksen weinig afspeel mogelijkheden en veel duels dus veel balverlies. Sana is goed in de combinatie maar kwam daar niet aan toe doordat hij steeds lange ballen kreeg en constant achter de back van Dortmund aan moest. Zo zijn er nog genoeg dingen op te noemen.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Speelde goed inderdaad, no nonsense, mag ook weleens gezegd worden. Hopelijk laat 'ie dat over een wat langere periode zien. Een goede verdediger kun je ook met jaren worden, hoef je geen supertalent voor te zijn. Bij offensieve spelers is dat toch anders.quote:
Niet dus. Een sulejmani moet je gewoon in het tweede zetten of bij de amateurs van Ajax. Echt een drama die gast. Constant balletje naar achteren, tegenstander niet opzoeken en daarnaast gewoon slecht zijn. Nee van mij hoeft sulejmani nooit meer in Ajax 1 te voetballen. Ik had liever lukoki gisteren na 70 min. gezien voor Sana...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
We moeten in de Champions League gewoon met Babel en Sulejmani (mits 'fit') op de flanken. Die kennen het klappen van de zweep. Bewaar Lukoki, Sana en Boerrigter - zolang de angst niet uit zijn spel is - maar voor de competitie.
Precies laten we de beste man van het veld maar weer uit de spits halen. Laat Babel daar gewoon staan.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
We moeten in de Champions League gewoon met Babel en Sulejmani (mits 'fit') op de flanken. Die kennen het klappen van de zweep. Bewaar Lukoki, Sana en Boerrigter - zolang de angst niet uit zijn spel is - maar voor de competitie.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Er staat een leuke club voetballers op het veld. Het jankt en zeikt niet, maar rent, vliegt en probeert. Moeilijk om de gewoonte om ze tegenspoed, wanbeleid en misère toe te wensen uit te schakelen en stiekem op een goed resultaat te hopen. Stiekem Ajax een goed resultaat toewensen, het moet niet gekker worden.
Anyway, die Babel. Wat een koning.
Ik vind het altijd net alsof die op 50% speelt ofzo, dat hij er niet echt zin in heeft. Soms prachtige acties en steekballetjes, maar zo vaak slordig balverlies en te lang doorgaan. Die bal van gisteren had meteen op de pantoffel gemoetenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef J2T het volgende:
Eriksen mag het nou wel eens een keer laten zien op het hoogste podium. Want als hij deze lijn doortrekt speelt hij over 2 jaar bij Getafe.
Ik vond Poulsen tot en met de 70ste minuut echt fantastisch.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Mavcovic het volgende:
Vermeer: 8
Blind : 7
Moisander 7
Alderweireld: 7
Van Rhijn: 6 (Had het erg moeilijk omdat hij Sana voor zich had en dus 2 man moest dekken)
Poulsen: 6 (Deed goed zijn best, liep niet helemaal de juiste Ajax lijnen)
Eriksen: 5 (Veel balverlies)
De Jong: 5 (Vraagt de bal te weinig)
Sana: 3 (Onder de indruk van het hele Champions League gebeuren)
Boerrigter: 4 (Bang voor blessures)
Babel: 7
Hij kreeg de bal iets achter zich waardoor hij niet meer vol kon uithalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het altijd net alsof die op 50% speelt ofzo, dat hij er niet echt zin in heeft. Soms prachtige acties en steekballetjes, maar zo vaak slordig balverlies en te lang doorgaan. Die bal van gisteren had meteen op de pantoffel gemoeten.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef J2T het volgende:
Eriksen mag het nou wel eens een keer laten zien op het hoogste podium. Want als hij deze lijn doortrekt speelt hij over 2 jaar bij Getafe.
Al met al was het een verdiende overwinning voor Dortmund. Het is alleen zuur dat de treffer dan zo laat valt.
Zelfs ik vind dat Eriksen niet goed speelde en dat zegt wel wat, maar zijn kans was gewoon lastig, de keeper - die heel goed keepte - kwam goed uit en er was een verdediger naast hem. En ook gister had hij weer een paar prima acties waarbij hij in één beweging 2 man uitspeelde (die hem constant leken te dekken) en hij had een paar acties dat hij de bal kreeg en hem verspilde. Ik heb nog steeds vertrouwen in hem, maar ik denk dat iemand hem even wakker moet schudden, misschien een plaats op de bank ofzo. Al vind ik een Eriksen op 70% beter dan een Schone/de Jong op 100% op het middenveld.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het altijd net alsof die op 50% speelt ofzo, dat hij er niet echt zin in heeft. Soms prachtige acties en steekballetjes, maar zo vaak slordig balverlies en te lang doorgaan. Die bal van gisteren had meteen op de pantoffel gemoeten.
Hij controleerde hem niet lekker omdat hij niet perfect werd aangespeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef J2T het volgende:
Eriksen controleerde de bal ook niet lekker waardoor de keeper en de verdedigers de tijd kregen om het hem moeilijk te maken.
Vond ik ook, bij hem begon waarschijnlijk ook de vermoeidheid toe te slaan waardoor hij slordig werd, hij behoorde samen met Babel en Vermeer tot de besten.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond Poulsen tot en met de 70ste minuut echt fantastisch.
Mooi plaatjequote:
Die pirouette? Ga er ff mn best voor doenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Is daar een gif van?
Inderdaad, heerlijke actie.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die pirouette? Ga er ff mn best voor doen
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat hij op Youtube? Anders maak ik er wel ff een gifje van.
Awesome.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die pirouette? Ga er ff mn best voor doen
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat hij op Youtube? Anders maak ik er wel ff een gifje van.
kwaliteit is niet fantastisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was echt om te janken bij vlagen ja. Niemand wist waar ze nou eigenlijk mee bezig warenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef kurk_droog het volgende:
hoi![]()
Nog nooit zo'n slechte organisatie bij een voetbalwedstrijd gezien![]()
Heel triest iddquote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was echt om te janken bij vlagen ja. Niemand wist waar ze nou eigenlijk mee bezig waren.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
kwaliteit is niet fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is wel wat mobielvriendelijker
Hier is die van jou zonder die zwarte balk erin: [ afbeelding ]
Fuck today, it's tomorrow.
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 19-09-2012 om 17:26:39Niklas Moisander verstuurde tot op heden de meeste passes [101] van alle spelers uit de Champions League. (AjaxStats) reageer retweet
Had zomaar Vermeer kunnen zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef dimmak het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 19-09-2012 om 17:26:39Niklas Moisander verstuurde tot op heden de meeste passes [101] van alle spelers uit de Champions League. (AjaxStats) reageer retweet
Die heeft tot nu toe de meeste ballen in de tribune.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Had zomaar Vermeer kunnen zijn
Sana en Eriksen waren ronduit dramatisch.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef dimmak het volgende:
Haha Vermeer heeft de Bild in ieder geval haar mond gesnoerd. Die keepte echt wel lekker. Alleen heel jammer van dat doelpunt. Babel was de man van het veld en ook Poulsen speelde goed. Alleen jammer dan Frank Sana zo laat wisselde.Van Rhijn was ook niet best en daar kun je niet eens echt Sana de schuld van geven.
Het was dood iddquote:Op woensdag 19 september 2012 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heel triest iddEn wat een verschrikkelijk lelijke stad is het eigenlijk, deed pijn aan mijn ogen. Na de wedstrijd geen fuck te beleven ook.
Niks mis met de lobby natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dood idd
Wij zijn maar gaan chillen in de lobby, daar was het nog enigszins gezellig
Maar veel eerder vertrokken dan verwacht
Verwissel Eriksen met de Jong, Eriksen was niet goed maar ook niet dramatisch. Hij had telkens 2 man op zich.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sana en Eriksen waren ronduit dramatisch.
Heeft Xavi ook wel eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verwissel Eriksen met de Jong, Eriksen was niet goed maar ook niet dramatisch. Hij had telkens 2 man op zich.
Eriksen was evenals de Jong en Sana dramatisch, en normaal gesproken verdedig ik hemquote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verwissel Eriksen met de Jong, Eriksen was niet goed maar ook niet dramatisch. Hij had telkens 2 man op zich.
Ik heb Babel nog nooit iets over looplijnen horen zeggen. Ik doelde op de overneem taak van de verdedigende middenvelder bij Ajax. Zodra Moisander/Alderweireld opkomen die positie overnemen (of niet, afhankelijk van de situatie) Als de backs opkomen terugvallen zodat Moisander/Alderweireld de back posities kunnen dekken of hij zelf. Een tegenstander meetrekken met een terug lopende beweging waarbij er ruimte ontstaat op het middenveld. Bij het Ajax systeem is het de bedoeling dat je in elke linie een man meer hebt lopen dan de tegenstander door elkaar over te nemen, en door te schuiven. Soms leek het of Poulsen niet precies wist waar iedereen was en wat hij over moest nemen. Hij leedt soms ook zeer gevaarlijk balverlies. Maar een 6 is toch zeker geen onvoldoende. Ik zie ook zijn potencieel.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds Babel iets heeft geroepen over Ajax-looplijnen komt dit ineens overal terug. Kun jij me vertellen wat de looplijnen van een verdedigende middenvelder bij Ajax zijn en bij pakweg PSV?
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Ik heb Babel nog nooit iets over looplijnen horen zeggen. Ik doelde op de overneem taak van de verdedigende middenvelder bij Ajax. Zodra Moisander/Alderweireld opkomen die positie overnemen (of niet, afhankelijk van de situatie) Als de backs opkomen terugvallen zodat Moisander/Alderweireld de back posities kunnen dekken of hij zelf. Een tegenstander meetrekken met een terug lopende beweging waarbij er ruimte ontstaat op het middenveld. Bij het Ajax systeem is het de bedoeling dat je in elke linie een man meer hebt lopen dan de tegenstander door elkaar over te nemen, en door te schuiven. Soms leek het of Poulsen niet precies wist waar iedereen was en wat hij over moest nemen. Hij leedt soms ook zeer gevaarlijk balverlies. Maar een 6 is toch zeker geen onvoldoende. Ik zie ook zijn potencieel.
Waar PSV mee bezig is weet ik niet... met 6 verdedigers en counter aanvallers spelen terwijl je dominant hoort te zijn in de Nederlandse competitie lijkt mij geen goeie strategie.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/11926quote:Wennen aan het spel van Ajax hoeft de verloren zoon ondanks een absentie van vijf jaar niet. "Bij Ajax krijg je het systeem in de jeugd aan met de paplepel ingegoten. Frank de Boer hoeft voor mij niet de looplijnen op het bord uit te tekenen. Die weet ik nog precies," vertelt Babel.
Alleen heeft Xavi 9 afspeelmogelijkheden en Eriksen hooguit 2 en dus komt hij in de duels en die verliest ie.quote:
Ja, is alleen nergens live volgens mij. Niet van Ajax iig.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef tammepiet het volgende:
19:00 uur Molde FK A1 - AFC Ajax A1.
Ik heb op 100m van mijn hostel ook maar 1 kroeg gezien vol Dortmund ( stamkroeg? ) voor de rest overdag heel weinig Dortmund, leek wel of ze daar alleen match gaan en na match meteen naar huis ( begrijpelijk met zo'n stad ) En ook lekker die toegang met iedereen door elkaarquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dood idd
Wij zijn maar gaan chillen in de lobby, daar was het nog enigszins gezellig
Maar veel eerder vertrokken dan verwacht
thxquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/11926
Ik vond het wel oke dat bierquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb op 100m van mijn hostel ook maar 1 kroeg gezien vol Dortmund ( stamkroeg? ) voor de rest overdag heel weinig Dortmund, leek wel of ze daar alleen match gaan en na match meteen naar huis ( begrijpelijk met zo'n stad ) En ook lekker die toegang met iedereen door elkaar
Blij ook dat ik liters Heineken bij me had, dat Brinkhoffs bier was niet te zuipen daar.
Die geen kaartje hadden? Sowieso blunderden ze daar, ook als je voorbij het eerste hek was liep je nog door elkaar waarbij ze een deur openden naar het thuisvakquote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het wel oke dat bier
En door dat toegangsgebeuren konden 2 vrienden van mij naar binnen glippen
Die geen kaart hadden inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die geen kaartje hadden? Sowieso blunderden ze daar, ook als je voorbij het eerste hek was liep je nog door elkaar waarbij ze een deur openden naar het thuisvak
Elke Nederlander werd eruit gepakt toch bij de grens? Treintje ging soepel. Wel inderdaad ook van groepen in het hostel die het zat waren omdat als ze buitenkwamen er meteen agenten omheen stonden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die geen kaart hadden inderdaad
Verder ben ik wel een beetje klaar met Duitsland
Ik keek er zo erg naar uit en het was zo een tegenvaller na hsv en bayern te zijn geweest
Alleen al die grensovergang
Jupquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Elke Nederlander werd eruit gepakt toch bij de grens? Treintje ging soepel. Wel inderdaad ook van groepen in het hostel die het zat waren omdat als ze buitenkwamen er meteen agenten omheen stonden.
"Verkeerde moment verkeerde tijdquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Wij werden bij de grens aangehouden terwijl wij best vroeg waren
Honden gingen blaffen en heb toen maar gezegd dat ik hasj bij mij had en ingeleverd
Hele auto werd ondersteboven gehaald
Hoorde later dat die jongens uit mijn omgeving met de bus zo'n 2,5uur moesten wachten
Later is een groot deel van die bus nog in dortmund opgepakt ook
Ja het was een groep van oudere gastenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
"Verkeerde moment verkeerde tijd" Oudere gasten ook in die bus?
Deze?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was een groep van oudere gasten
Xavi heeft een team dat weet hoe ze vrij moeten lopen en niet een bal naar hem toe passen als hij omsingeld is.quote:
Nee, Eriksen was niet goed maar aan Sana kon je zien dat hij op dit moment het CL niveau nog niet aan kan. Bij Eriksen heb ik het gevoel dat hij het juist wel aan kan maar even op scherp gezet moet worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Eriksen was evenals de Jong en Sana dramatisch, en normaal gesproken verdedig ik hem
Ben het met je eens hoor. Komt nu ook nog bij dat de Jong aangeeft liever in de spits te willen spelen en Babel liever linksbuiten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Xavi heeft een team dat weet hoe ze vrij moeten lopen en niet een bal naar hem toe passen als hij omsingeld is.
[..]
Nee, Eriksen was niet goed maar aan Sana kon je zien dat hij op dit moment het CL niveau nog niet aan kan. Bij Eriksen heb ik het gevoel dat hij het juist wel aan kan maar even op scherp gezet moet worden.
Met een renner zoals Serero naast zich heeft Eriksen ook meer profijt, kan hij eerder een steekbal geven. Je zag het hem gister proberen op Boerrigter, maar alles wat in zijn buurt komt lijkt op dit moment mis te gaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Komt nu ook nog bij dat de Jong aangeeft liever in de spits te willen spelen en Babel liever linksbuiten.
Dan krijg je dus weer een voetballer naast Eriksen waardoor hij gelijk beter speelt.
Gelijk al Andersen in de basis, mooi hoor. Hoe durven ze het niet uit te zenden?twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 19:43:49TEAM NEWS:Van der Hart, Tete, Gravenberch, Van Koesveld, Rosheuvel, Sporkslede, De Sa, El Hasnaoui, Menig, Fischer, Andersen reageer retweet
Nee hahaquote:
twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:28:27GOAL: Molde 0 - 3 AFC Ajax (Fischer 65') reageer retweet
Hattrick Fischer.twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:41:04GOAL: Molde FK 0 - 4 AFC Ajax (Fischer 81' Hattrick) reageer retweet
Ib4 douplepain en zijn gejankquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:28:27GOAL: Molde 0 - 3 AFC Ajax (Fischer 65') reageer retweet
Hattrick Fischer.twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:41:04GOAL: Molde FK 0 - 4 AFC Ajax (Fischer 81' Hattrick) reageer retweet
![]()
twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:55:56GOAL: Molde FK 0 - 5 AFC Ajax (Sporkslede 93') reageer retweet
Afgelopen.twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:56:13FULL TIME: Molde FK 0 - 5 AFC Ajax reageer retweet
PSV doet ook mee. Vorig jaar kansloos in de groepsfasequote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Pedroso het volgende:
Spelen er nog meer Nederlandse clubs mee in de NextGenSeries of is alleen de beste, grootste en meest succesvolste club van het land uitgenodigd ?
Doet Barca altijd volgens mij, overige clubs gewoon allemaal met de beste spelers.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Vals spelen is het niet natuurlijk maar Ajax neemt wel even de beste spelers mee voor zo'n jeugd CL, daar waar Barcelona 15 en 16 jarigen meeneemt.
quote:Ajax A1 kent goede start in NextGen
Ajax A1 is het nieuwe seizoen van de NextGen Series goed begonnen. De finalist van de vorige (en tevens eerste) editie van de ‘mini-Champions League’ versloeg het Noorse Molde FK woensdagavond met 0-5. Viktor Fischer drukte met drie doelpunten zijn stempel op de wedstrijd.
De A-junioren keken dinsdagavond naar de prestaties van hun oudere collega-Ajacieden, die in Duitsland op het hoogste niveau voetbalden tegen Borussia Dortmund. Een dag later was het de beurt van de A1. In de tweede editie van de ‘mini-Champions League’ speelde het team van Fred Grim en Kenneth Perez tegen Molde FK. Grim stuurde een sterk elftal het veld in. Lucas Andersen speelde voor het eerst in een Ajax-shirt.
De A1 startte goed aan de wedstrijd in het Aker Stadion. De gasten uit Amsterdam kwamen in de openingsfase tot een grote kans van Lesley de Sa. De buitenspeler schoot in de zevende minuut de bal op de paal. Molde werd daarmee gewaarschuwd. Voor De Sa was het een opwarmertje, want even later kwam hij wél tot scoren. In de veertiende minuut scoorde de buitenspeler uit een hoekschop van Viktor Fischer: 0-1. Na de openingstreffer bleef Ajax druk zetten op de tegenstander en vooral goede kansen creëren. Nieuweling Andersen begon samen met Queensy Menig een prima aanval, maar zag Menig net naast schieten. In de 19e minuut was het opnieuw raak. Fischer krulde via een afstandsschot de bal achter Opheim: 0-2.
De doelman van Molde kreeg het in de 25e minuut even moeilijk. Opheim maakte in de zestienmetergebied een overtreding op De Sa en de scheidsrechter kende direct een strafschop aan Ajax toe. Menig schoot vanaf de penaltystip net naast. Ook na de penalty bleef Ajax opkomen en druk uitoefenen op Molde. Fischer kopte over doel en even later zag de Deen de bal weer over gaan na een fraai een-tweetje met Andersen.
In de tweede helft kwam Fischer opnieuw tot scoren. In de 65e minuut speelde hij zich vrij en schoot zijn tweede doelpunt achter Opheim. Vlak voor tijd maakte ‘man of the match’ Fischer zijn derde treffer van de avond. De Sa zette de bal goed voor en Fischer kon prima afmaken. Enkele seconden voor het eindsignaal scoorde Fabian Sporkslede het vijfde Ajax-doelpunt.
Scoreverloop: 14. De Sa 0-1, 19. Fischer 0-2, 65. Fischer 0-3, 81. Fischer 0-4, 93. Sporkslede 0-5.
Opstelling Ajax A1: Van der Hart, Tete, Gravenberch (60. Kuipers), Van Koesveld (72. Noordhoff), Rosheuvel, Sporkslede, De Sa, El Hasnaoui (72. Keskin), Menig (78. De Bondt), Fischer, Andersen (60. Anderson).
Vorig jaar won Ajax wel van Barca maar je zag toch wie de betere techniek had, niet Ajax.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doet Barca altijd volgens mij, overige clubs gewoon allemaal met de beste spelers.
Las op een ander (Engelstalig) forum dat Liverpool verbaasd was vorig jaar dat er bij Ajax spelers meededen die ook al voor Ajax 1 hadden gespeeld (Ligeon en Klaassen)quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doet Barca altijd volgens mij, overige clubs gewoon allemaal met de beste spelers.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wat was dat trouwens na de wedstrijd dat die Duitsers ineens links bij het uitvak weer de tribune opkwamen en tof zaten te doen?![]()
![]()
Heb ze sowieso niet gezien in de stad op groepjes van 3 personen na. Maar ik vond het nogal kansloosquote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Hele dag amper gezien op wat opstootjes na bij dat plein
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ze sowieso niet gezien in de stad op groepjes van 3 personen na. Maar ik vond het nogal kansloosZo rennend de tribune op en een beetje blaten en rustig weer naar binnen toen 1 steward het netjes vroeg
![]()
Dat net omlaag was
Erg geil filmpjequote:
Ajax, met afstand de grootste en mooiste club van Nederlandquote:
Valt wel mee, is gewoon de A1 van Barcelona, gemiddelde leeftijd is 17. Zij kunnen alleen niet zomaar spelers bij Barcelona B wegtrekken, aangezien die in de 2e divisie spelen. Andere clubs kunnen en doen dat wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Vals spelen is het niet natuurlijk maar Ajax neemt wel even de beste spelers mee voor zo'n jeugd CL, daar waar Barcelona 15 en 16 jarigen meeneemt.
Komt alleen maar omdat bij Ajax jeugdspelers veel eerder aan spelen toekomen in het eerste elftal dan bij Liverpool. Want Ajax had ook wel meer spelers die speelgerechtigd waren. Spelers als Eriksen, Boilesen, Lukoki en Ebecilio hadden vorig seizoen ook nog mee kunnen doen met de nextgenseries. Verder verschilden de leeftijden niet tussen dat Ajax en Liverpool team.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Las op een ander (Engelstalig) forum dat Liverpool verbaasd was vorig jaar dat er bij Ajax spelers meededen die ook al voor Ajax 1 hadden gespeeld (Ligeon en Klaassen)
Zij hadden als voorbeeld een of twee spelers die wel leeftijdsgerechtigd waren maar toch niet geselecteerd werden.
Zit zo'n gast, niet springend, en wie niet springt die is geen jood mee te zingen.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit zo'n gast, niet springend, en wie niet springt die is geen jood mee te zingen.
Twente krijgt dit weekend Heerenveen, daarna mogen ook zij aan de bakquote:29-09-2012 (Za) 20:45 Ajax - FC Twente
07-10-2012 (Zo) 16:30 FC Twente - AZ
20-10-2012 (Za) 19:45 Roda JC Kerkrade - FC Twente
28-10-2012 (Zo) 14:30 RKC Waalwijk - FC Twente
04-11-2012 (Zo) 14:30 FC Twente - Feyenoord
hell no. Sulejmani niet meer in 1 dat is duidelijk. Gewoon Babel en Lukoki of Sana op de flanken...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Sulejmani en Babel plz op de flanken zondag>
Viel me wel op dat er altijd 2 man op heb stonden. Dan is het wel erg lastig ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik vond Sana redelijk goed verdedigen voor een aanvaller hoor. Als je continu achter die back aanmoet als taak dan heeft hij het wat mij betreft goed gedaan. Dat zei de Boer ook, ze voerden hun taak goed uit en dus mochten ze blijven staan.
Sana heeft verder alleen maar lange ballen gehad waar die achteraan mocht, niet echt ideaal. Vergeleken met zijn wedstrijden tegen AZ, NEC en NAC is het minder ja maar dat komt omdat hij al jaren niet meer op rechts heeft gespeeld.
Verdedigend deed hij inderdaad zijn werk maar als je verse krachten hebt moet je die gebruiken, uiteraard weet ik de fysieke toestand van Sulejmani niet maar om die 2 minuten te laten meespelen is ook wat zinloos, die had één van de buitenspelers wel wat eerder kunnen vervangen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik vond Sana redelijk goed verdedigen voor een aanvaller hoor. Als je continu achter die back aanmoet als taak dan heeft hij het wat mij betreft goed gedaan. Dat zei de Boer ook, ze voerden hun taak goed uit en dus mochten ze blijven staan.
Sana heeft verder alleen maar lange ballen gehad waar die achteraan mocht, niet echt ideaal. Vergeleken met zijn wedstrijden tegen AZ, NEC en NAC is het minder ja maar dat komt omdat hij al jaren niet meer op rechts heeft gespeeld.
Was niet aan de orde i.v.m. beelden die op de training naar voren kwamen aldus de Boer.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend deed hij inderdaad zijn werk maar als je verse krachten hebt moet je die gebruiken, uiteraard weet ik de fysieke toestand van Sulejmani niet maar om die 2 minuten te laten meespelen is ook wat zinloos, die had één van de buitenspelers wel wat eerder kunnen vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |