Omdat er redelijk veel nieuws is, en meestal in de avond wordt de discussie wat beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef remlof het volgende:
Waarom is dit kansloze topic nog open?
Vlaggen verbranden lijkt mij niet zo erg. Veel sneuer vind ik dat een jonge vrouw zichzelf opblaast en een stuk of 8 anderen mee de dood insleept vanwege een rolprent.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef 77uzi77 het volgende:
Zijn ze weer eens vlaggen in de fik aan het steken?
True, zolang ze de boel niet afbreken doen ze hun best maar.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook vrijheid van meningsuiting
Ja inderdaad, ze zijn echt niet goed?!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vlaggen verbranden lijkt mij niet zo erg. Veel sneuer vind ik dat een jonge vrouw zichzelf opblaast en een stuk of 8 anderen mee de dood insleept vanwege een rolprent.
Ik hoop dat je niet weet wat je zegt...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Bombshell het volgende:
Ik denk dat de wereld weer toe is aan een wereldoorlog. Het zal helaas vele levens kosten maar dan kan alles weer eens gereset worden. Kan er gelijk een einde gemaakt worden aan die multiculturele onzin...
Je weet werkelijk niet wat je zegt volgens mij. Het niet te overziene leed en de verwoesting van een wereldoorlog, beter dan wat er nu gebeurt, hoe fout het ook is?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Bombshell het volgende:
Ik denk dat de wereld weer toe is aan een wereldoorlog. Het zal helaas vele levens kosten maar dan kan alles weer eens gereset worden. Kan er gelijk een einde gemaakt worden aan die multiculturele onzin..
wereldoorlog is overdreven. gewoon een paar flinke oorlogen binnen europa vanwege europa. en de euro. heerlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet weet wat je zegt...
Waarbij jij lekker vanachter je pc commentaar levert op het hele gebeuren?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wereldoorlog is overdreven. gewoon een paar flinke oorlogen binnen europa vanwege europa. en de euro. heerlijk
Fixed.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Nu zijn de Joden moslims ook de schuld van alles.
En je nog net op enter kan drukken voordat je een tienponder op je dak krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarbij jij lekker vanachter je pc commentaar levert op het hele gebeuren?
Nu pas?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef sonnyspek het volgende:
Peter R. de Vries@PeterRdeV
Hoe een k..- blaadje als 'Charlie Hebdo' met een paar spotprenten de wereld weer door laat draaien. Leve de vrijheid van meningsuiting! Pff!
....En daar ging mijn respect voor de Vries.
Goedkope manier om van de Bijlmer, Rotterdam-Zuid en Kanaleneiland af te komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
En je nog net op enter kan drukken voordat je een tienponder op je dak krijgt.
Ja, lijkt me geweldig
Nou nu je het zegt...Die discussie met Brinkman was wel de druppel die de emmer doet overlopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope manier om van de Bijlmer, Rotterdam-Zuid en Kanaleneiland af te komen.
vlaggen, boekjes, cartoons.....een pot nat.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook vrijheid van meningsuiting
Hij weigert ook spotprenten te promoten?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt...Die discussie met Brinkman was wel de druppel die de emmer doet overlopen.
Ja, wat een kneus.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij weigert ook spotprenten te promoten?
Tuurlijk wil niemand een oorlog maar ik zie dit soort dingen alleen maar erger worden. Uiteindelijk is het nu al een groot kruidvat waar steeds minder voor nodig is on te gaan ontploffen. Ik zie het somber in qua multi culturaliteit. Tuurlijk het zou prachtig zijn als er verschillende nationalitieten vreedzaam naast elkaar zouden leven in harmonie en vrede. Daar kun je als politicus prachtig over praten en dromen. Maar als ik kijk om stedelijk niveau werkt het toch vaak niet, op landelijk niveau ook niet en op werled niveau al helemaal niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet werkelijk niet wat je zegt volgens mij. Het niet te overziene leed en de verwoesting van een wereldoorlog, beter dan wat er nu gebeurt, hoe fout het ook is?
Dat gebeurt hier al.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef Bombshell het volgende:
Tuurlijk het zou prachtig zijn als er verschillende nationalitieten vreedzaam naast elkaar zouden leven in harmonie en vrede.
Prima dat je het somber inziet, al denk ik zelf dat het wel meevalt met de omgang en acceptatie onder gewone mensen van om het even welke cultuur. Ook in Nederland gaat het goed op een paar onaangepaste etterbakjes na. Maar zeg alsjeblieft niet meer van die rare dingen, oorlog is een verschrikking die niemand moet willen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Tuurlijk wil niemand een oorlog maar ik zie dit soort dingen alleen maar erger worden. Uiteindelijk is het nu al een groot kruidvat waar steeds minder voor nodig is on te gaan ontploffen. Ik zie het somber in qua multi culturaliteit. Tuurlijk het zou prachtig zijn als er verschillende nationalitieten vreedzaam naast elkaar zouden leven in harmonie en vrede. Daar kun je als politicus prachtig over praten en dromen. Maar als ik kijk om stedelijk niveau werkt het toch vaak niet, op landelijk niveau ook niet en op werled niveau al helemaal niet.
Neem daarbij dat er aan verschillende kanten ook echte idooten hebt die aanslagen plegen en mensen vermoorden dan is de situatie om elkaar te wantrouwen en elkaar te haten natuurlijk geboren.
Ik vind andere culturen echt prachtig als ik aan het reizen ben en praat dan met alles en iedreeen en wil ook alles zien enz maar hier in nederland zie ik er geen voordelen voor.
Er kwam vanmiddag een vrouw van 92 bij ons op kantoor, zij vertelde over een paar dingen die ze tijdens de oorlog heeft moeten meemaken. Ik zag dat haar ogen vol schoten met tranen terwijl ze vertelde.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima dat je het somber inziet, al denk ik zelf dat het wel meevalt met de omgang en acceptatie onder gewone mensen van om het even welke cultuur. Ook in Nederland gaat het goed op een paar onaangepaste etterbakjes na. Maar zeg alsjeblieft niet meer van die rare dingen, oorlog is een verschrikking die niemand moet willen.
Niemand van de normale burgers wilt het ook, maar individuele mensen hebben niet zoveel te willen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima dat je het somber inziet, al denk ik zelf dat het wel meevalt met de omgang en acceptatie onder gewone mensen van om het even welke cultuur. Ook in Nederland gaat het goed op een paar onaangepaste etterbakjes na. Maar zeg alsjeblieft niet meer van die rare dingen, oorlog is een verschrikking die niemand moet willen.
Echt hè, ik heb nog nooit mensen meegemaakt die een oorlog waarin ze terecht kwamen, konden vergeten. Het tekent je voor het leven.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er kwam vanmiddag een vrouw van 92 bij ons op kantoor, zij vertelde over een paar dingen die ze tijdens de oorlog heeft moeten meemaken. Ik zag dat haar ogen vol schoten met tranen terwijl ze vertelde.
En dat na zo'n lange tijd. Kun je nagaan hoe diep die pijn zit.
Ehm, hier was juist iemand die het wel wenste.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Niemand van de normale burgers wilt het ook, maar individuele mensen hebben niet zoveel te willen.
Kijk naar de 2e wereldoorlog, er hoeft maar 1 leider op te staan die iedereen achter zich krijgt en het is gebeurt.
dat lijkt me wel het beste jaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarbij jij lekker vanachter je pc commentaar levert op het hele gebeuren?
Snap ik ook wel, het is gewoon te lang geleden, de mensen die nu leven die hebben nooit een oorlog meegemaakt en hebben dus geen idee hoe erg het is, daarom denk ik dat grote oorlogen altijd zullen blijven bestaan en om de zoveel tijd terugkomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm, hier was juist iemand die het wel wenste.
Ik snap het niet. Ik heb ook geen oorlog meegemaakt, maar ik heb genoeg verstand om te kunnen begrijpen dat dat een van de ergste dingen is die je in je leven kunt meemaken.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, het is gewoon te lang geleden, de mensen die nu leven die hebben nooit een oorlog meegemaakt en hebben dus geen idee hoe erg het is, daarom denk ik dat grote oorlogen altijd zullen blijven bestaan en om de zoveel tijd terugkomen.
Hebben ze geen idee, of willen ze geen idee hebben. Informatie te over, immers. Ik merk alleen dat sommigen het nogal flink vinden om overal bij te roepen dat er maar bommen overheen moeten.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, het is gewoon te lang geleden, de mensen die nu leven die hebben nooit een oorlog meegemaakt en hebben dus geen idee hoe erg het is, daarom denk ik dat grote oorlogen altijd zullen blijven bestaan en om de zoveel tijd terugkomen.
Ironisch dat juist de mensen die een oorlog willen het niet zo hebben op bepaalde culturen...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Dat gaat Wilders weer veel stemmen opleverenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Disorder het volgende:
Fuck de EU: http://www.geenstijl.nl/m(...)_de_eu.html#comments
Europa, best belangrijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Disorder het volgende:
Het zijn blijkbaar niet de slimsten, daar bij Geenstijl. Je kunt inderdaad vraagtekens plaatsen bij de uitlatingen van Schulz, maar nergens stelt hij dat dergelijke filmpjes verboden moeten worden of dat internet aan banden moet worden gelegd.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Disorder het volgende:
Hij stelt duidelijk dat hij het veroordeelt, zowel de inhoud als de verspreiding. Dat gaat veel te ver. Ik veroordeel de lange tenen van de lui die zich hier over opwinden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar niet de slimsten, daar bij Geenstijl. Je kunt inderdaad vraagtekens plaatsen bij de uitlatingen van Schulz, maar nergens stelt hij dat dergelijke filmpjes verboden moeten worden of dat internet aan banden moet worden gelegd.
Veroordelen is iets anders dan verbieden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij stelt duidelijk dat hij het veroordeelt, zowel de inhoud als de verspreiding. Dat gaat veel te ver. Ik veroordeel de lange tenen van de lui die zich hier over opwinden.
Als de voorzitter van het Europarlement voor de camera, met twee moslimbroeders naast hem, zoiets veroordeelt, dan weegt dat behoorlijk zwaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veroordelen is iets anders dan verbieden.
Laat ik voorop stellen dat ik het een wat vreemde actie vind van Schulz. En het is al helemaal apart dat hij wordt vergezeld door die twee Arabische parlementariers.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de voorzitter van het Europarlement voor de camera, met twee moslimbroeders naast hem, zoiets veroordeelt, dan weegt dat behoorlijk zwaar.
De EU is verdomd goed in het ingooien van haar eigen ruiten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Disorder het volgende:
Nee, het is geen verbod, dat kan ook helemaal niet volgens de wet. Maar dit is toch wel het hoogste goed wat wettelijk gehaald kan worden in de ogen van degene die zo over de rooie raken van dat maffe filmpje.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik het een wat vreemde actie vind van Schulz. En het is al helemaal apart dat hij wordt vergezeld door die twee Arabische parlementariers.
Echter, dat betekent nog steeds niet dat er sprake is van een verbod. Dat kan ook helemaal niet.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
De EU is verdomd goed in het ingooien van haar eigen ruiten.
Nee, verbaasd ben ik niet, maar ik kan wel zeggen dat, dat soort lui niet sporen in mijn optiek.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn mensen echt verbaasd dat sommige mensen op een nieuwe oorlog wachten? Het is natuurlijk dieptriest maar echt niet onverklaarbaar. Toenemende spanningen, stagnerende economie, minder kansen op vooruitgang in sociale status. Dan krijg je mensen die het erger vinden om hun leven lang in afnemende rijkdom te leven dan om mee te gaan in een nieuwe oorlog. Noem het de gokker die in ons allen zit.
Klopt. Hangt er ook vanaf hoe uitzichtloos je situatie is. En helaas spiegelen we ons altijd aan een bepaald ideaalbeeld. Een ideaalbeeld dat steeds meer overdreven wordt in onze consumptiemaatschappij. Daarom zou een echte economische verandering gewoon desastreus zijn. Het valt tot nu toe nog best mee, maar je ziet wat het doet in een land als Griekenland.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Jian het volgende:
Nee, verbaasd ben ik niet, maar ik kan wel zeggen dat, dat soort lui niet sporen in mijn optiek.
Mensen hier in Nederland worden vooral ziek geluld door de media, crisis, ja het gaat wat minder, een normale economische golfbeweging met een wat dieper dalletje, ... maar straks leggen ze gewoon weer de hele nacht in lange rijen om een iPhone 5 te bemachtigen en zie ik ze bij Mediamarkt nog steeds mega-flatscreens naar buiten sjouwen. Jankzakken.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt. Hangt er ook vanaf hoe uitzichtloos je situatie is. En helaas spiegelen we ons altijd aan een bepaald ideaalbeeld. Een ideaalbeeld dat steeds meer overdreven wordt in onze consumptiemaatschappij. Daarom zou een echte economische verandering gewoon desastreus zijn. Het valt tot nu toe nog best mee, maar je ziet wat het doet in een land als Griekenland.
Dat zijn dan ook niet de mensen die online aan 't commenten zijn. En voor wat betreft dat ziek lullen, dat is wat ik bedoel. Hier worden we ziek geluld met economische shit, vroeger en in sommige andere landen ging/gaat dat met propaganda. Eindresultaat is 't zelfde.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Jian het volgende:
Mensen hier in Nederland worden vooral ziek geluld door de media, crisis, ja het gaat wat minder, een normale economische golfbeweging met een wat dieper dalletje, ... maar straks leggen ze gewoon weer de hele nacht in lange rijen om een iPhone 5 te bemachtigen en zie ik ze bij Mediamarkt nog steeds mega-flatscreens naar buiten sjouwen. Jankzakken.
Er gaan dit jaar wéér meer mensen als vorig jaar weg met de herfstvakantie. Na terugkomst zullen ze ook wel weer gaan klagen dat de zorg duurder wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen hier in Nederland worden vooral ziek geluld door de media, crisis, ja het gaat wat minder, een normale economische golfbeweging met een wat dieper dalletje, ... maar straks leggen ze gewoon weer de hele nacht in lange rijen om een iPhone 5 te bemachtigen en zie ik ze bij Mediamarkt nog steeds mega-flatscreens naar buiten sjouwen. Jankzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |