abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 19:13:31 #226
137949 Disana
pi_116993330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Automatisch het volgende:

[..]

Niemand van de normale burgers wilt het ook, maar individuele mensen hebben niet zoveel te willen.
Kijk naar de 2e wereldoorlog, er hoeft maar 1 leider op te staan die iedereen achter zich krijgt en het is gebeurt.
Ehm, hier was juist iemand die het wel wenste.
pi_116993452
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarbij jij lekker vanachter je pc commentaar levert op het hele gebeuren?
dat lijkt me wel het beste ja ^O^
pi_116993483
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ehm, hier was juist iemand die het wel wenste.
Snap ik ook wel, het is gewoon te lang geleden, de mensen die nu leven die hebben nooit een oorlog meegemaakt en hebben dus geen idee hoe erg het is, daarom denk ik dat grote oorlogen altijd zullen blijven bestaan en om de zoveel tijd terugkomen.
  woensdag 19 september 2012 @ 19:20:05 #229
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116993642
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Automatisch het volgende:

[..]

Snap ik ook wel, het is gewoon te lang geleden, de mensen die nu leven die hebben nooit een oorlog meegemaakt en hebben dus geen idee hoe erg het is, daarom denk ik dat grote oorlogen altijd zullen blijven bestaan en om de zoveel tijd terugkomen.
Ik snap het niet. Ik heb ook geen oorlog meegemaakt, maar ik heb genoeg verstand om te kunnen begrijpen dat dat een van de ergste dingen is die je in je leven kunt meemaken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 19:23:57 #230
137949 Disana
pi_116993803
quote:

[..]

Hebben ze geen idee, of willen ze geen idee hebben. Informatie te over, immers. Ik merk alleen dat sommigen het nogal flink vinden om overal bij te roepen dat er maar bommen overheen moeten.
pi_116994257
quote:

[..]

Ironisch dat juist de mensen die een oorlog willen het niet zo hebben op bepaalde culturen...
  woensdag 19 september 2012 @ 21:00:42 #233
38396 mazaru
pi_116999421
quote:
Dat gaat Wilders weer veel stemmen opleveren :Y
pi_117000963
quote:
Europa, best belangrijk! :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_117001376
quote:
Het zijn blijkbaar niet de slimsten, daar bij Geenstijl. Je kunt inderdaad vraagtekens plaatsen bij de uitlatingen van Schulz, maar nergens stelt hij dat dergelijke filmpjes verboden moeten worden of dat internet aan banden moet worden gelegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 september 2012 @ 21:35:22 #236
38396 mazaru
pi_117001622
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn blijkbaar niet de slimsten, daar bij Geenstijl. Je kunt inderdaad vraagtekens plaatsen bij de uitlatingen van Schulz, maar nergens stelt hij dat dergelijke filmpjes verboden moeten worden of dat internet aan banden moet worden gelegd.
Hij stelt duidelijk dat hij het veroordeelt, zowel de inhoud als de verspreiding. Dat gaat veel te ver. Ik veroordeel de lange tenen van de lui die zich hier over opwinden.
pi_117001769
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij stelt duidelijk dat hij het veroordeelt, zowel de inhoud als de verspreiding. Dat gaat veel te ver. Ik veroordeel de lange tenen van de lui die zich hier over opwinden.
Veroordelen is iets anders dan verbieden.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:43:23 #238
38396 mazaru
pi_117002131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veroordelen is iets anders dan verbieden.
Als de voorzitter van het Europarlement voor de camera, met twee moslimbroeders naast hem, zoiets veroordeelt, dan weegt dat behoorlijk zwaar.
pi_117002335
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als de voorzitter van het Europarlement voor de camera, met twee moslimbroeders naast hem, zoiets veroordeelt, dan weegt dat behoorlijk zwaar.
Laat ik voorop stellen dat ik het een wat vreemde actie vind van Schulz. En het is al helemaal apart dat hij wordt vergezeld door die twee Arabische parlementariers.

Echter, dat betekent nog steeds niet dat er sprake is van een verbod. Dat kan ook helemaal niet.
pi_117002496
quote:
De EU is verdomd goed in het ingooien van haar eigen ruiten.
pi_117002539
Zijn mensen echt verbaasd dat sommige mensen op een nieuwe oorlog wachten? Het is natuurlijk dieptriest maar echt niet onverklaarbaar. Toenemende spanningen, stagnerende economie, minder kansen op vooruitgang in sociale status. Dan krijg je mensen die het erger vinden om hun leven lang in afnemende rijkdom te leven dan om mee te gaan in een nieuwe oorlog. Noem het de gokker die in ons allen zit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:50:57 #242
38396 mazaru
pi_117002611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik het een wat vreemde actie vind van Schulz. En het is al helemaal apart dat hij wordt vergezeld door die twee Arabische parlementariers.

Echter, dat betekent nog steeds niet dat er sprake is van een verbod. Dat kan ook helemaal niet.
Nee, het is geen verbod, dat kan ook helemaal niet volgens de wet. Maar dit is toch wel het hoogste goed wat wettelijk gehaald kan worden in de ogen van degene die zo over de rooie raken van dat maffe filmpje.
Ik vind dat dit veel te ver gaat. Er zijn andere zaken die veel walgelijker zijn dan dit amateuristische filmpje, die de heer Schulz kan veroordelen voor de camera.
pi_117002715
Het gaat vooral om de combinatie met 't beeld. Twee moslims van buiten de EU en een EU-voorzitter op de knieën die onze eigen waarden recht in 't gezicht spuugt. Als je toch een religieuze vergelijking wil maken: Petrus die tot driemaal toe ontkent dat hij bij Jezus hoort.
pi_117003032
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

De EU is verdomd goed in het ingooien van haar eigen ruiten.
:r rot op eu
  woensdag 19 september 2012 @ 21:57:29 #245
241662 Jian
Well, well, well
pi_117003100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn mensen echt verbaasd dat sommige mensen op een nieuwe oorlog wachten? Het is natuurlijk dieptriest maar echt niet onverklaarbaar. Toenemende spanningen, stagnerende economie, minder kansen op vooruitgang in sociale status. Dan krijg je mensen die het erger vinden om hun leven lang in afnemende rijkdom te leven dan om mee te gaan in een nieuwe oorlog. Noem het de gokker die in ons allen zit.
Nee, verbaasd ben ik niet, maar ik kan wel zeggen dat, dat soort lui niet sporen in mijn optiek.
pi_117003356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Jian het volgende:
Nee, verbaasd ben ik niet, maar ik kan wel zeggen dat, dat soort lui niet sporen in mijn optiek.
Klopt. Hangt er ook vanaf hoe uitzichtloos je situatie is. En helaas spiegelen we ons altijd aan een bepaald ideaalbeeld. Een ideaalbeeld dat steeds meer overdreven wordt in onze consumptiemaatschappij. Daarom zou een echte economische verandering gewoon desastreus zijn. Het valt tot nu toe nog best mee, maar je ziet wat het doet in een land als Griekenland.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:08:31 #247
241662 Jian
Well, well, well
pi_117003797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klopt. Hangt er ook vanaf hoe uitzichtloos je situatie is. En helaas spiegelen we ons altijd aan een bepaald ideaalbeeld. Een ideaalbeeld dat steeds meer overdreven wordt in onze consumptiemaatschappij. Daarom zou een echte economische verandering gewoon desastreus zijn. Het valt tot nu toe nog best mee, maar je ziet wat het doet in een land als Griekenland.
Mensen hier in Nederland worden vooral ziek geluld door de media, crisis, ja het gaat wat minder, een normale economische golfbeweging met een wat dieper dalletje, ... maar straks leggen ze gewoon weer de hele nacht in lange rijen om een iPhone 5 te bemachtigen en zie ik ze bij Mediamarkt nog steeds mega-flatscreens naar buiten sjouwen. Jankzakken.
pi_117004032
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Jian het volgende:
Mensen hier in Nederland worden vooral ziek geluld door de media, crisis, ja het gaat wat minder, een normale economische golfbeweging met een wat dieper dalletje, ... maar straks leggen ze gewoon weer de hele nacht in lange rijen om een iPhone 5 te bemachtigen en zie ik ze bij Mediamarkt nog steeds mega-flatscreens naar buiten sjouwen. Jankzakken.
Dat zijn dan ook niet de mensen die online aan 't commenten zijn. En voor wat betreft dat ziek lullen, dat is wat ik bedoel. Hier worden we ziek geluld met economische shit, vroeger en in sommige andere landen ging/gaat dat met propaganda. Eindresultaat is 't zelfde.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:20:13 #249
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117004463
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Er gaan dit jaar wéér meer mensen als vorig jaar weg met de herfstvakantie. Na terugkomst zullen ze ook wel weer gaan klagen dat de zorg duurder wordt ;)
  woensdag 19 september 2012 @ 22:21:50 #250
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_117004543
Schulz, laffe aap. Hoeveel vuisten heeft die in zijn kont zitten?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')