Ja he... ik hou er wel van dat ALS ze al gaan rellen, dat ze dit dan wel ergens doen waar de politie niet schuwt om geweld met geweld te bestrijden, dit itt Nederland waar je haat mag prediken maar als je een vraag stelt aan de haatprediker wordt je afgevoerd.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat je dat steeds hoopt.
van die gasten verlies je geen oorlog hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ja en straks komt er oorlog en dan verliezen we die en dan moeten we allemaal moslim worden en moslims praten op straffe van de dood. Ik ben een beetje bang.
We wonen ook in zo'n kutland hè?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:44 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja he... ik hou er wel van dat ALS ze al gaan rellen, dat ze dit dan wel ergens doen waar de politie niet schuwt om geweld met geweld te bestrijden, dit itt Nederland waar je haat mag prediken maar als je een vraag stelt aan de haatprediker wordt je afgevoerd.
Inderdaad, een beetje normaal bewapend leger loopt er drie keer overheen.quote:van die gasten verlies je geen oorlog hoor
Het is natuurlijk een beetje gekkigheid van mijn kant, maar ja, ik heb er verder geen verstand van ook. Maar wel een geruststelling dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
van die gasten verlies je geen oorlog hoor
ouderwets wapentuig , geen groot leger etc . ze kunnen het je alleen moeilijk maken als je op hun grondgebied gaat vechten , erbuiten zijn ze nietsquote:Op woensdag 19 september 2012 15:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje gekkigheid van mijn kant, maar ja, ik heb er verder geen verstand van ook. Maar wel een geruststelling dan.
Hij kan beter in het Midden-Oosten gaan wonen. Daar schuwen ze de harde hand meestal niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We wonen ook in zo'n kutland hè?
Mwah, Irak bleek ook een papieren tijgerquote:ouderwets wapentuig , geen groot leger etc . ze kunnen het je alleen moeilijk maken als je op hun grondgebied gaat vechten , erbuiten zijn ze niets
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kan beter in het Midden-Oosten gaan wonen. Daar schuwen ze de harde hand meestal niet.
Nee hoor, niets mis met het land. Sommige inwoners daarentegen.....quote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We wonen ook in zo'n kutland hè?
Ja, ik houd er echt een idioot extreme mening op na.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
De extremistjes zijn het weer aardig eens met elkaar.
Klopt, hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik houd er echt een idioot extreme mening op na.
Eens even zien. Ik keur de acties van de haatbaarden af, vind dat niet de gehele moslimwereld over een kam mag worden geschoren en ben tegen hardhandig ingrijpen van de Nederlandse politie als het bij het schreeuwen van leuzen blijft.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, hier ben ik het volledig mee eens.
Maar dat stond er net niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eens even zien. Ik keur de acties van de haatbaarden af, vind dat niet de gehele moslimwereld over een kam mag worden geschoren en ben tegen hardhandig ingrijpen van de Nederlandse politie als het bij het schreeuwen van leuzen blijft.
Fucking extreem, inderdaad.
De enige extremist hier ben jij, leipe allochtoon.quote:
Wat beschouw jij als scheldwoord? Allochtoon of extremist?quote:
Sorry, mijn fout. Ik stel graag vragen..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom lult men hier trouwens over oorlog? Voor zover ik weet hebben de westerse regeringen geen mot met de overheden van de landen waar wordt gedemonstreerd.
Je bent wel echt extreem genuanceerd ja, Jezus.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eens even zien. Ik keur de acties van de haatbaarden af, vind dat niet de gehele moslimwereld over een kam mag worden geschoren en ben tegen hardhandig ingrijpen van de Nederlandse politie als het bij het schreeuwen van leuzen blijft.
Fucking extreem, inderdaad.
Die brand in Enschede is ook de schuld van booslims.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Nu zijn de Joden ook al de schuld van alles. Ben benieuwd hoe Koos de Nuance Vogel dat uitlegt.
Waarom zou ik dat moeten uitleggen? Wat begrijp jij niet aan 'ik keur de acties van haatbaarden af'?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Nu zijn de Joden ook al de schuld van alles. Ben benieuwd hoe Koos de Nuance Vogel dat uitlegt.
Stiekem stem jij gewoon PVV hè Koos?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten uitleggen? Wat begrijp jij niet aan 'ik keur de acties van haatbaarden af'?
En Fleur neemt hij stiekem in de poepert.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stiekem stem jij gewoon PVV hè Koos?
Fleur heeft al zolang geen beurt meer gehad dus ik betwijfel sterk of hij haar wel neemt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En Fleur neemt hij stiekem in de poepert.
De inhoud begint kansloos te worden ja, maar inhoudelijk is dit geen verkeerd topic. 'tis toch een behoorlijke gebeurtenis daaro in het m-o.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef remlof het volgende:
Waarom is dit kansloze topic nog open?
Ik had het dan ook over de inhoud, van een fatsoenlijke discussie is al lang geen sprake meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De inhoud begint kansloos te worden ja, maar inhoudelijk is dit geen verkeerd topic. 'tis toch een behoorlijke gebeurtenis daaro in het m-o.
goed voorbeeld, dank je welquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf. Ik keur geweld bij de bron af, en de bron is die film.²
nee. maar zodra hij die connectie legt is hij dus tegen de islam. wat dan wel weer zou getuigen van integriteit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
BSB heeft het nog niet door dat de bron van het geweld de islam is uitgevoerd door zijn leden.
Dat is ook vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef 77uzi77 het volgende:
Zijn ze weer eens vlaggen in de fik aan het steken?
Waarover valt er te discussiëren dan? Iedereen keurt blijkbaar geweld af.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de inhoud, van een fatsoenlijke discussie is al lang geen sprake meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |