als het je niet bevalt dan rot je lekker op tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het Westen is een voorbeeld van eerbied, vergast voor het gemak een hoop joden during 40-45.²
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het Westen is een voorbeeld van eerbied, vergast voor het gemak een hoop joden during 40-45. Want laten we niet vergeten dat dat voornamelijk een Westerse aangelegenheid was.²
Inderdaad, mij bevalt het hier uitstekend! Alleen jij verziekt het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het je niet bevalt dan rot je lekker op toch
Er zijn ontzettend veel zaken die hier mij wel degelijk bevallen. De zaken die mij niet bevallen zijn aan verandering onderhevig, mits we hier ons voor blijven inzetten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel zaken die hier mij wel degelijk bevallen. De zaken die mij niet bevallen zijn aan verandering onderhevig, mits we hier ons voor blijven inzetten.²
uitkering.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel zaken die hier mij wel degelijk bevallen. De zaken die mij niet bevallen zijn aan verandering onderhevig, mits we hier ons voor blijven inzetten.²
Nou, zaken als sociale zekerheden, infrastructuur en opleidingsmogelijkheden zijn haast perfect.quote:
Maar wat spreekt je NIET aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, zaken als sociale zekerheden, infrastructuur en opleidingsmogelijkheden zijn haast perfect.
Het aantal moskeeën en dan voornamelijk de groei spreekt me ook erg aan.²
Weet niet precies waarom je nu het nu weer naar Theo van Gogh wil trekken, maar goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg gemakkelijk voorbij gaat aan de moord op wijlen Theo van Gogh. Natuurlijk had ook hij zijn problemen. Maar hij is nu wel dood en met hem de zgn. door hem gewenste dialoog.
Als je echt een dialoog wilt doe je dat met respect, eerbied en wat gelei.²
Drugsbeleid, euthanasie, de Hollandse keuken, het mannelijke gedrag van vrouwen, het vrouwelijke gedrag van mannen, partnerruil, Hafid Bouazza, Efshan Ellian, Giel Beelen.quote:
Het gedrag van mensen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Drugsbeleid, euthanasie, de Hollandse keuken, het mannelijke gedrag van vrouwen, het vrouwelijke gedrag van mannen, partnerruil, Hafid Bouazza, Efshan Ellian, Giel Beelen.
Essay:" De schaduwzijde en oogopslag van het Westen"²
beter ga je ergens anders wonen want wat je opnoemt zijn de keiharde kernwaarden van nederland. echt, als ik een top tien moest maken stonden ze er allemaal inquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Drugsbeleid, euthanasie, de Hollandse keuken, het mannelijke gedrag van vrouwen, het vrouwelijke gedrag van mannen, partnerruil, Hafid Bouazza, Efshan Ellian, Giel Beelen.
Essay:" De schaduwzijde en oogopslag van het Westen"²
Gefeliciteerd, Mossad. Doe ze de groeten van mij. Volgens mij zie jij alles wat een kleurtje heeft aangezien je daar zo op gefixeerd bent, dat je uitpuilende oogjes niks anders zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik heb mijn voormalig vrienden op het plein zien staan zondag..... dat er verder geen hond kwam doet daar niets aan af.
bb hult zich in politiek aanvaardbare vage uitspraken maar vindt het vast prachtig , stiekem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef stalybridge het volgende:
Ook BansheeBoy heeft het recht zich te ergeren! Ik heb niet het hele topic gelezen maar hoop dat hij wel afstand neemt van het geweld.
Ah, het standaard antwoord. Dit is ook een vorm van eerbied richting bansheeboy. Treed gewoon buiten de kaders en roep dat iemand moet oprotten. Zo daag je het wel uit dat iemand wat hardere woorden tegen je gaat inzetten op een forum.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk neemt men afstand van het geweld, maar deze reeks inclusief bepaalde reacties zijn gewoon zum kotsen, haast discriminerend. Als iemand een tegengeluid laat horen, reageren ze gelijk gestoken als een wesp. Ik kan er woedend om worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef stalybridge het volgende:
Ook BansheeBoy heeft het recht zich te ergeren! Ik heb niet het hele topic gelezen maar hoop dat hij wel afstand neemt van het geweld.
Generaliseren om de vorige generalisatie te ontkrachten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maar we zijn gewend dat mensen in het Westen alles geloven wat een paar kranten en zenders uitzenden. Westerlingen zijn eenmaal makkelijk te hersenspoelen, aangezien de media hun gedachten vormen, in plaats van dat ze zelf kritisch gaan nadenken. Ik merk het dagelijks om mij heen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef Jellereppe het volgende:
....Westerlingen zijn eenmaal makkelijk te hersenspoelen, aangezien de media hun gedachten vormen, in plaats van dat ze zelf kritisch gaan nadenken. Ik merk het dagelijks om mij heen.
Klopt. Dat heb ik met voorbedachten rade gedaan. Ik gebruik dezelfde wapens als de traditionele posters van dit forum. Ga het ook wat vuiler spelen, omdat correcte, behoudende antwoorden op FOK! niet werken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Generaliseren om de vorige generalisatie te ontkrachten?
Lul niet man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, het standaard antwoord. Dit is ook een vorm van eerbied richting bansheeboy. Treed gewoon buiten de kaders en roep dat iemand moet oprotten. Zo daag je het wel uit dat iemand wat hardere woorden tegen je gaat inzetten op een forum.
Er zijn 1,4 miljard moslims in de wereld en hoogstens 10.000 a 20.000 relschoppers naar aanleiding van de film. Dat mensen dan teruggrijpen naar alle moslims, is niet-proportioneel. Maar we zijn gewend dat mensen in het Westen alles geloven wat een paar kranten en zenders uitzenden. Westerlingen zijn eenmaal makkelijk te hersenspoelen, aangezien de media hun gedachten vormen, in plaats van dat ze zelf kritisch gaan nadenken. Ik merk het dagelijks om mij heen.
Ah, excuses voor mijn fout. Ik zat er met 100 miljoen man naast.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Lul niet man.
Er zijn inmiddels meer dan 1,5 miljard moslims.
Op zo´n manier heeft een gesprek toch geen zin?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bb hult zich in politiek aanvaardbare vage uitspraken maar vindt het vast prachtig , stiekem.
Daar zal IG-Farben blij mee zijn...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, excuses voor mijn fout. Ik zat er met 100 miljoen man naast.
Wie is IG-Farben?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zal IG-Farben blij mee zijn...
Ik ben gewoon mezelf. Ik keur geweld bij de bron af, en de bron is die film.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bb hult zich in politiek aanvaardbare vage uitspraken maar vindt het vast prachtig , stiekem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |