Tja, dat hoeft van mij ook niet. Is dus ook niet nodig, aangezien iedereen die het wil zien, dit online kan kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Public presentations.
Ofwel laten zien op schermen ergens in de stad/bios/filmhuis en noem maar op.
Geen idee, ik vond 1 minuut al te lang, belabberd slecht gemaakte prutfilm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dat hoeft van mij ook niet. Is dus ook niet nodig, aangezien iedereen die het wil zien, dit online kan kijken.
Maar goed, iets zegt me dat een verbod op een openbare presentatie van het filmpje niet genoeg is voor de gevoelige moslimzieltjes.
Is dat filmpje van 13 minuten de hele film, of is er nog een langere versie.
Dus de ophef gaat echt alleen over dat youtube-prul van 13 minuten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond 1 minuut al te lang, belabberd slecht gemaakte prutfilm.
Moet je nagaan wat er zou gebeuren als wij ook zulke lange tenen hadden, dan zouden die vlagverbrandingen en protesten met groteske borden ook tot leuke taferelen leiden zeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus de ophef gaat echt alleen over dat youtube-prul van 13 minuten?
Waar je je druk om maakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef mazaru het volgende:
Oh jee, een Frans weekblad haalt het in zijn ongelovige hoofd om cartoons in haar blad te plaatsen van 'Hij die niet getekend mag worden".
''De beelden zullen degenen choqueren die gechoqueerd willen worden'', aldus de hoofdredacteur.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ohammed-prenten.html
Ben benieuwd naar de reacties... oh nee, toch niet. Die zijn eigenlijk wel heel voorspelbaar.PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hier hou ik van.
Oh jee, een Frans weekblad haalt het in zijn ongelovige hoofd om cartoons in haar blad te plaatsen van 'Hij die niet getekend mag worden".
''De beelden zullen degenen choqueren die gechoqueerd willen worden'', aldus de hoofdredacteur.
Ben benieuwd naar de reacties... oh nee, toch niet. Die zijn eigenlijk wel heel voorspelbaar.Bazenactie. Ik voorspel dat we komende tijd nog heel veel gekke mohammetjes gaan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
Als de Telegraaf dat doet vind ik het een bazenkrantquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bazenactie. Ik voorspel dat we komende tijd nog heel veel gekke mohammetjes gaan zien.
Dat is niet onze schuld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed dat krijg je ervan, mensen in het Westen worden het onderhand wel beu die lange tenen.
wat voor achtergrond hebben ze. zijn ze in nederland opgegroeid? waarom steken ze tijd in dit soort negatieve dingen.quote:
Ben benieuwd naar de reacties... oh nee, toch niet. Die zijn eigenlijk wel heel voorspelbaar.Mooi zo !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moeten er veel meer gaan doen, de beste manier om eindelijk eens een eind te maken aan die onzin.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Het probleem is niet YouTube, het probleem is dat die film überhaupt bestaat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat het op YouTube staat? Wie het wil zien, kijkt, wie het niet wil zien, kijkt niet.
Ben benieuwd naar de reacties... oh nee, toch niet. Die zijn eigenlijk wel heel voorspelbaar.Mooi zo. Niet buigen voor die eikels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom is dat een probleem, life of brian bestaat ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het probleem is niet YouTube, het probleem is dat die film überhaupt bestaat.²
Vind ik ook een probleem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem, life of brian bestaat ook.
Niet weten waarom mensen die film maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het probleem is niet YouTube, het probleem is dat die film überhaupt bestaat.²
Ik vind dat je wel erg gemakkelijk voorbij gaat aan de moord op wijlen Theo van Gogh. Natuurlijk had ook hij zijn problemen. Maar hij is nu wel dood en met hem de zgn. door hem gewenste dialoog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk recht op z'n eigen problemen.
Volgens mij is de islam's voorbeeld van eerbied...Dat je met een vliegtuig een gebouw in vliegt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg gemakkelijk voorbij gaat aan de moord op wijlen Theo van Gogh. Natuurlijk had ook hij zijn problemen. Maar hij is nu wel dood en met hem de zgn. door hem gewenste dialoog.
Als je echt een dialoog wilt doe je dat met respect, eerbied en wat gelei.²
Nee, het Westen is een voorbeeld van eerbied, vergast voor het gemak een hoop joden during 40-45. Want laten we niet vergeten dat dat voornamelijk een Westerse aangelegenheid was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Volgens mij is de islam's voorbeeld van eerbied...Dat je met een vliegtuig een gebouw in vliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |