Je bent wel echt extreem genuanceerd ja, Jezus.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eens even zien. Ik keur de acties van de haatbaarden af, vind dat niet de gehele moslimwereld over een kam mag worden geschoren en ben tegen hardhandig ingrijpen van de Nederlandse politie als het bij het schreeuwen van leuzen blijft.
Fucking extreem, inderdaad.
Die brand in Enschede is ook de schuld van booslims.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Nu zijn de Joden ook al de schuld van alles. Ben benieuwd hoe Koos de Nuance Vogel dat uitlegt.
Waarom zou ik dat moeten uitleggen? Wat begrijp jij niet aan 'ik keur de acties van haatbaarden af'?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Nu zijn de Joden ook al de schuld van alles. Ben benieuwd hoe Koos de Nuance Vogel dat uitlegt.
Stiekem stem jij gewoon PVV hè Koos?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten uitleggen? Wat begrijp jij niet aan 'ik keur de acties van haatbaarden af'?
En Fleur neemt hij stiekem in de poepert.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stiekem stem jij gewoon PVV hè Koos?
Fleur heeft al zolang geen beurt meer gehad dus ik betwijfel sterk of hij haar wel neemt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En Fleur neemt hij stiekem in de poepert.
De inhoud begint kansloos te worden ja, maar inhoudelijk is dit geen verkeerd topic. 'tis toch een behoorlijke gebeurtenis daaro in het m-o.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef remlof het volgende:
Waarom is dit kansloze topic nog open?
Ik had het dan ook over de inhoud, van een fatsoenlijke discussie is al lang geen sprake meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De inhoud begint kansloos te worden ja, maar inhoudelijk is dit geen verkeerd topic. 'tis toch een behoorlijke gebeurtenis daaro in het m-o.
goed voorbeeld, dank je welquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf. Ik keur geweld bij de bron af, en de bron is die film.²
nee. maar zodra hij die connectie legt is hij dus tegen de islam. wat dan wel weer zou getuigen van integriteit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
BSB heeft het nog niet door dat de bron van het geweld de islam is uitgevoerd door zijn leden.
Dat is ook vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef 77uzi77 het volgende:
Zijn ze weer eens vlaggen in de fik aan het steken?
Waarover valt er te discussiëren dan? Iedereen keurt blijkbaar geweld af.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de inhoud, van een fatsoenlijke discussie is al lang geen sprake meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |