Geld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
Ik snap echt niet dat Doe Maar meedoet met deze bagger.
Oh, vast. Maar misschien ook wel een beetje trots en eer.quote:
Inb4 Ritmo en kornuiten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Klappen omdat de DJ op play drukt..
Mooi programma!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Bij WNL Half 8 Live hadden we nu alweer de volgende 15 items gehad.
..Er zit een knop op je tv.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Bij WNL Half 8 Live hadden we nu alweer de volgende 15 items gehad.
quote:
Druk hem in en ga maar mee!quote:
Crane.quote:
Leaking Crane.quote:
Ik denk dat er op de een of andere manier destijds minder geld met muziek te verdienen viel of zo, gezien al dat schaamteloze uitmelken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Krunsj het volgende:
Vrienten & Co hebben Doe Maar nu toch wel tot de laatste druppel uitgemolken. Crisis zeg.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Was het origineel niet van Tim Immers?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben dat rap zoooo zat. Dat krijgt echt teveel aandacht.
Mwoa, volgens mij vind Vrienten het wel serieus leuk om te doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat er op de een of andere manier destijds minder geld met muziek te verdienen viel of zo, gezien al dat schaamteloze uitmelken.
Geen Lucky?quote:
Echt? Ha, dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Doe Maar.....
Overschat boybandje. Kan het echt niet mooi vinden.
Overigens kan ik die Henny Vrienten ook niet meer sympathiek vinden sinds ik weet dat hij lid is van de Edmund Burke stichting.
Welnee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Doe Maar.....
Overschat boybandje.
Grappig? Het is een conservatieve bekrompen idioot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt? Ha, dat vind ik dan wel weer grappig.
Welke ex? Wees nauwkeuriger.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
Heeft de ex van Anouk wel wat gezegd btw?
Ja hoor, iedereen met een té afwijkend wereldbeeld is een bekrompen idioot. Overigens nog niks kunnen vinden over zijn lidmaatschap.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grappig? Het is een conservatieve bekrompen idioot.
Boeit dat iets? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
Heeft de ex van Anouk wel wat gezegd btw?
Nee maar als je bij een club als de EBS zit dan ben je - naar mijn mening - echt wel een bekrompen idioot, maar iedereen mag daar anders over denken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen met een té afwijkend wereldbeeld is een bekrompen idioot. Overigens nog niks kunnen vinden over zijn lidmaatschap.
En het regent.... Ik ga richting het spoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:34 schreef Specularium het volgende:
En dan zit Albert Verlinde ook nog bij Knevel en Tijs.
Kunnen jullie misschien wel iets van lerenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:34 schreef Jivis het volgende:
Claudia de Breij en Sylvana Simons, dat is al erg.
Lees je verder, zie je dat ze het nog over vagina's gaan hebben ook.
Ik wil Claudia niet over haar vagina horen pratenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien wel iets van leren
OK daar heb je een punt, ik ook niet (en Sylvana al helemaal nietquote:Op woensdag 19 september 2012 09:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik wil Claudia niet over haar vagina horen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |