er valt voor hem vast meer te verdienen bij de toppersquote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
nu snap ik m niet meer hoor.
hij is gestopt met la the voices omdat hij het te druk had, maar nu heeft hij wel tijd voor de toppers?
als ik de voices was, had ik nu van mijn stoel gevallen. dit slaat toch nergens meer op?
Heeft-ie toch nog extra geld nodig, wellicht voor zijn excessieve coke-gebruik?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er valt voor hem vast meer te verdienen bij de toppers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:19 schreef Mylene het volgende:
Jankverhaal van Gordon in de Telegraaf.Aah wat zielig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ook, en weer niet sneer loosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he ja ik dacht al wanneer is het weer tijd voor Boy trouble
Ik ben bang dat er wel weer een cameraploeg meereist.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:57 schreef Elske6 het volgende:
en hij had geen tijd meer door het vele tv. werk voor LA the Voices, maar wel tijd voor een wereldreis?? In ieder geval 3 maanden geen geklaag ( hoewel..... boulevard en shownieuws zijn gauw gebeld natuurlijk )
En dan krijgen we van die dagboek fragmenten met een huilende Gordon die zegt zich zo verdomd alleen te voelen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er wel weer een cameraploeg meereist.
En de foto maakt dit verhaal helemaal af.quote:De Toppers hoeven Gordon niet terug
De Toppers staan niet te trappelen om weer op het podium te staan met Gordon, die de groep in 2011 verliet.
"Ik hoor nooit iemand zeggen dat Gordon weer bij De Toppers moet terugkeren. Het is kennelijk niet iets wat het publiek erg bezighoudt. En mij al evenmin, zegt opperTopper Rene Froger in het AD.
Gordon onthulde maandag aan Edwin Evers dat hij wel interesse heeft om weer eens met De Toppers op te treden. Hij heeft het gevoel dat hij door het publiek wordt gemist. "Dat hoor ik van iedereen. Ik gaf die drive op die bühne. Het aanwakkeren van het publiek, dat was mijn ding."
Gordon stapte twee jaar geleden uit De Toppers, omdat hij zich volledig wilde richten op L.A. The Voices. Die groep keerde hij in maart de rug toe.
Ze zijn allang blij dat hij eindelijk weg is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:02 schreef OProg het volgende:
Ze willen hem niet.
[..]
En de foto maakt dit verhaal helemaal af.
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |