abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116932304

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (9x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , x-x
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , x-x
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , x-x
20-10-2012 - PSV - Willem II , x-x
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , x-x
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , x-x
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , x-x
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , x-x
25-11-2012 - PSV - Vitesse , x-x
1-12-2012 - Ajax - PSV , x-x
9-12-2012 - PSV - FC Twente , x-x
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x

23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli
25-10-2012 - PSV - AIK Solna
8-11-2012 - AIK Solna - PSV
22-11-2012 - PSV – FC Dnipro Dnipropetrovsk
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV

25/26/27-9-2012 - Spakenburg/Achilles'29 - PSV , x-x

Johan Cruijff Schaal
5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2

1. Matavz - 3
2. Lens - 2
3. Hutchinson - 2

Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken ^O^
Dit, dus.
pi_116932352
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jazeker. Als hetzelfde team van Ajax en AZ kan winnen, maar niet van 9 man in Utrecht wijd ik dat aan instelling dan aan een vorm van "logisch, ze kunnen niet beter."
Ajax en AZ zijn teams die willen voetballen. Utrecht en RKC laten je het spel maken. Bijzonder groot verschil. Je denkwijze is wel erg beperkt. 'We winnen van Ajax dus moeten we ook winnen van Utrecht'

Ja, was voetbal maar zo simpel. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116932417
Lekker slot van het seizoen hebben jullie trouwens :o

14-4-2013 - PSV - Ajax
20-4-2013 - AZ - PSV

27-4-2013 - PSV - FC Groningen
05-5-2013 - PSV - NEC
12-5-2013 - FC Twente - PSV
BFF met GGMM
pi_116932440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ajax en AZ zijn teams die willen voetballen. Utrecht en RKC laten je het spel maken. Bijzonder groot verschil. Je denkwijze is wel erg beperkt. 'We winnen van Ajax dus moeten we ook winnen van Utrecht'

Ja, was voetbal maar zo simpel. :')
Dat zijn teams die willen voetballen, inderdaad. En op het moment dat PSV ook wil voetballen, dat Toivonen zin heeft om de ruimte voor de 16 in te duiken, dat Mertens zin heeft om de back te helpen en de diepe bal te zoeken, dat Matavz wordt bediend ipv weggestuurd kan PSV beter zijn dan de concurrentie.
Dit, dus.
pi_116932543
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zijn teams die willen voetballen, inderdaad. En op het moment dat PSV ook wil voetballen, dat Toivonen zin heeft om de ruimte voor de 16 in te duiken, dat Mertens zin heeft om de back te helpen en de diepe bal te zoeken, dat Matavz wordt bediend ipv weggestuurd kan PSV beter zijn dan de concurrentie.
Denk je nou echt dat die mannen er geen zín in hebben? Niet kunnen presteren tegen kleinere, defensief ingestelde tegenstanders is een gebrek aan kwaliteit, niet een gebrek aan zin/instelling.
BFF met GGMM
pi_116932562
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies. Dit team is gemaakt om lekker te counteren. Als de ruimtes klein worden krijgen ze het moeilijk. Helemaal als je met twee verdedigende middenvelders speelt die daarin veel te beperkt zijn.

Heeft verder zeer weinig met instelling te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116932604
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies. Dit team is gemaakt om lekker te counteren. Als de ruimtes klein worden krijgen ze het moeilijk. Helemaal als je met twee verdedigende middenvelders speelt die daarin veel te beperkt zijn.

Dit, gewoon dit. En er is niks mis met countervoetbal, Real Madrid wint er ook de competitie mee.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_116932648
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat die mannen er geen zín in hebben? Niet kunnen presteren tegen kleinere, defensief ingestelde tegenstanders is een gebrek aan kwaliteit, niet een gebrek aan zin/instelling.
Dus als je weinig kwaliteit bezit verlies je van Utrecht en RKC, maar je wint wel van Ajax en AZ?

Het lijkt mij dat we eerder uit kunnen gaan van bijvoorbeeld een onderschattende instelling.
Dit, dus.
pi_116932715
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus als je weinig kwaliteit bezit verlies je van Utrecht en RKC, maar je wint wel van Ajax en AZ?
Als praten tegen een muur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116932729
quote:

[..]

Het lijkt mij dat we eerder uit kunnen gaan van bijvoorbeeld een onderschattende instelling.
Nee, je begrijpt me verkeerd: Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.
BFF met GGMM
pi_116932733
quote:

[..]

Niet weinig kwaliteit, er mist gewoon een bepaalde kwaliteit. Jullie missen een speler met brille, iemand die in de kleine ruimte kan spelen en die het overzicht heeft. Met een speler als Maher in je team waren jullie fluitend kampioen geworden, zelfs met zo'n verdediging.
pi_116932786
quote:

[..]

Ik denk het niet. Als je ziet hoeveel individuen er met een loopactie voorin staan dan zie je wel dat de enige manier waarop PSV kan voetballen is door te combineren en op te schuiven. Afgelopen zondag werd er met Matavz gecounterd en dat werkt niet.
Dit, dus.
pi_116932854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt me verkeerd: Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.
Ja, dat betitel ik als instelling. Als je niet het niveau haalt tegen kleine tegenstanders, maar wel tegen een Ajax of AZ schaar ik dat onder een motivatiekwestie.
Dit, dus.
pi_116932981
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat betitel ik als instelling. Als je niet het niveau haalt tegen kleine tegenstanders, maar wel tegen een Ajax of AZ schaar ik dat onder een motivatiekwestie.
Ik denk niet dat wij elkaar begrijpen.

Tegen AZ/Ajax speel je niet met een andere instelling, maar met een andere strategie. Tegen Ajax/AZ kun je afwachten en scherp counteren. Tegen Utrecht moet je zelf het spel maken, dat is een kwaliteit.

Je hebt daarvoor verdedigers nodig die kunnen opbouwen en middenvelders die creatieve openingen kunnen maken. Die kwaliteiten missen jullie op het moment.

Jullie hebben inderdaad veel klasse voorin, dus met een lange bal van achteruit kunnen zij al veel, maar als je tegen een 'hanbalverdiging' staat te voetballen, moet de creativiteit van het middenveld komen.

En daar schort het aan m.i.
BFF met GGMM
pi_116933030
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tegen AZ/Ajax speel je niet met een andere instelling, maar met een andere strategie. Tegen Ajax/AZ kun je afwachten en scherp counteren. Tegen Utrecht moet je zelf het spel maken, dat is een kwaliteit.

Je hebt daarvoor verdedigers nodig die kunnen opbouwen en middenvelders die creatieve openingen kunnen maken. Die kwaliteiten missen jullie op het moment.

Jullie hebben inderdaad veel klasse voorin, dus met een lange bal van achteruit kunnen zij al veel, maar als je tegen een 'hanbalverdiging' staat te voetballen, moet de creativiteit van het middenveld komen.

Nee joh, dat is gewoon een gebrek aan instelling. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116933201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jawel, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zie het op een andere manier. Het verschil tussen bijvoorbeeld Narsingh en Lens die overduidelijk willen vlammen tegen Utrecht is levensgroot met de manier waarop Mertens en Toivonen de wedstrijd spelen. Op het moment dat ze allemaal op dezelfde wijze de wedstrijd ingaan zoals eerstgenoemden zie je duidelijk het verschil. Dan kun je instelling nummer 1 nemen in de wedstrijd tegen RKC/Utrecht en instelling 2 in de wedstrijd tegen Groningen. Identieke ploegen wat betreft de speelwijze tegen PSV.
Dit, dus.
pi_116933276
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jawel, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zie het op een andere manier. Het verschil tussen bijvoorbeeld Narsingh en Lens die overduidelijk willen vlammen tegen Utrecht is levensgroot met de manier waarop Mertens en Toivonen de wedstrijd spelen. Op het moment dat ze allemaal op dezelfde wijze de wedstrijd ingaan zoals eerstgenoemden zie je duidelijk het verschil.
Ok, het zal best een combinatie van factoren zijn. Maar voor mijn gevoel is de instelling daar zeker niet de hoofdoorzaak in. Maar: agree to disagree ^O^
BFF met GGMM
pi_116933573
Maar het zou best instelling kunnen zijn, misschien niet eens bewust. Kijk naar de Lens tegen Hongarije en de Lens tegen Utrecht.
pi_116933743
quote:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens. Tegen tegenstanders die niet voetballen lukt het PSV niet om wel te blijven voetballen. Er is dan een totaal gebrek aan creativiteit, zowel op het middenveld als in de spits. En als er bij de spitsen al ingevingen zijn voor een loopactie, is het zo ongelooflijk getelefoneerd waardoor iedere idioot het door heeft. Erg vaak resulteert dit in een middenvelder die 15 meter voorbij de middenlijn stilstaand de bal in bezit heeft, en er helemaal niets mee kan doen. Het enige wat je dan kan doen is gaan lopen met de bal totdat er wel een gaatje vrijkomt. Helaas hebben wij niet de spelers die hier erg goed in zijn, dus stagneert de aanval en kan je weer overnieuw beginnen.
Ik vind echter dat dit niet het grootste probleem van zondag was. Vanaf het begin was duidelijk dat Utrecht veel feller was. PSV heeft zich gewoon af laten bluffen. En dat heeft niets met de kwaliteiten van PSV te maken, puur met wedstrijdinstelling en -intelligentie. Ik had gehoopt dat Van Bommel juist dat stukje wel over kon brengen op het team, maar tot dusverre is dit niet gelukt. Strootman speelt vooral een typetje, maar zijn energie gaat naar de verkeerde zaken.
Van Bommel speelde zondag opzich wel goed, maar ik ben het eens met degene die eerder de vraag postte: Heb je wel een goede wedstrijd gespeeld als je het middenveld totaal niet in handen had? Onbegrijpelijk dat het middenveld in bezit is van zo'n pover elftal als Utrecht.
Uiteindelijk verlies je de wedstrijd weer doordat de zwakke verdediging weer niet de nul kan houden, maar daar ben ik niet eens meer verbaasd of gedesillusioneerd over. Ik ga nu uit van 1 a 2 tegengoals per wedstrijd, de aanval moet het voor ons maar goed maken. Als je ziet dat Marcelo bij werkelijk elke bal verkeerd gepositioneerd staat, Bouma veel te oud, traag en slecht is geworden, Jetro gewoon veel te onervaren is en Hutch voetballend werkelijk niets voorstelt (hoe is hij in godsnaam ooit op het middenveld terecht gekomen?), dan vind ik de schade alleszins nog meevallen. Maar goed, zondag was het niet alleen de verdediging die er niets van bakte.
pi_116933795
Het rare is natuurlijk wel dat met name buitenshuis punten worden verspeeld. Daar waar de tegenstander over het algemeen wat meer zal komen. In de thuis wedstrijden heeft PSV het relatief gemakkelijk, daar waar de tegenstander zich helemaal ingraaft en hoopt op een snelle uitbraak.

Dat strookt niet helemaal met een counterploeg.

Met name Marcelo is echt een drama. Dan kun je niet spelen met ruimte in je rug. Zet aub Zanka er in. Ook al weet ik niet hoe zijn niveau op dit moment is, het kan niet slechter dan die joker. Op het middenveld zou iemand bij mogen die wat creatiever is. Ik zou daar Mertens neerzetten in plaat van Toivonen en Toivonen zou ik in de spits zetten. Rendeert hij niet zo goed als op 10, maar naast Bommel en Stroorman moet daar inderdaad iemand bij die creatief is. Lens of Depay op links en Narsingh op rechts. --> Kampioen.
pi_116934730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Het rare is natuurlijk wel dat met name buitenshuis punten worden verspeeld. Daar waar de tegenstander over het algemeen wat meer zal komen. In de thuis wedstrijden heeft PSV het relatief gemakkelijk, daar waar de tegenstander zich helemaal ingraaft en hoopt op een snelle uitbraak.

Dat strookt niet helemaal met een counterploeg.
Daarom zie je ook dat het te maken heeft met instelling en niet met de wijze waarop ploegen spelen, want juist als je uit moet naar PSV ga je met 11 man voor de goal liggen. Thuis ga je proberen, druk zetten, bluffen en proberen af te troeven. De instelling zorgt ervoor dat een club als Utrecht met 1-0 wint (waar het ook 2-0 of 3-0 had kunnen worden) en Groningen met 0-3 verliest.

quote:
Met name Marcelo is echt een drama. Dan kun je niet spelen met ruimte in je rug. Zet aub Zanka er in. Ook al weet ik niet hoe zijn niveau op dit moment is, het kan niet slechter dan die joker. Op het middenveld zou iemand bij mogen die wat creatiever is. Ik zou daar Mertens neerzetten in plaat van Toivonen en Toivonen zou ik in de spits zetten. Rendeert hij niet zo goed als op 10, maar naast Bommel en Stroorman moet daar inderdaad iemand bij die creatief is. Lens of Depay op links en Narsingh op rechts. --> Kampioen.
Matavz wisselen voor Toivonen heeft geen effect denk ik. Dat zijn twee spelers die 90 minuten lang geen meter te veel willen lopen. Matavz wacht tot de bal komt en prikt hem erin en dat doet Toivonen precies hetzelfde. Ik denk dat je pas echt iets kunt veranderen als je Matavz eruit haalt en Lens in de spits zet.

Dan kunnen jongens als van Bommel en Toivonen die bal zowel naar links, rechts als centraal diep of op snelheid geven, met Narsingh/Lens/Depay voor zich.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 18 september 2012 @ 15:34:17 #22
35723 crew  GGMM
pi_116936563
quote:

[..]

Dat dus. Onbegrijpelijk echt dat er mensen zijn -waaronder Advocaat :') - die nog steeds denken dat het aan de instelling ligt. Ik snap dat echt niet. Daarom zie ik jullie weer geen kampioen worden. Advocaat hakt er lekker op in, denkend dat het aan de instelling ligt, waardoor je ontevreden spelers krijgt en het elftal nog slechter gaat functioneren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116936956
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat dus. Onbegrijpelijk echt dat er mensen zijn -waaronder Advocaat :') - die nog steeds denken dat het aan de instelling ligt. Ik snap dat echt niet. Daarom zie ik jullie weer geen kampioen worden. Advocaat hakt er lekker op in, denkend dat het aan de instelling ligt, waardoor je ontevreden spelers krijgt en het elftal nog slechter gaat functioneren.
Toch valt dat counterverhaal moeilijk te rijmen met het feit dat ze juist uit punten verliezen. Daar waar de tegenstander vaak wat meer ruimte laat en dat ze thuis makkelijk winnen tegen teams die zich helemaal ingraven.
pi_116937358
Wanneer gaat er nu eens gcht iemand ingrijpen bij PSV. Advocaat heeft nu al vaak genoeg boos geworden, tijd voor maatregelen lijkt me.
Na vorig jaar hoopte ik op versterking achterin, maar de enige aankoop zit op de bank en is dan dus blijkbaar NOG slechter dan Marcelo en Bouma!?
En waarom hebben ze die ongemotiveerde Toivonen niet gewoon laten vertrekken?

Ze hebben een waardeloze verdediging. Dit komt helemaal duidelijk naar voren bij een tegenstander die veel druk zet en een PSV middenveld wat matig is bij balverlies
pi_116937659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Toch valt dat counterverhaal moeilijk te rijmen met het feit dat ze juist uit punten verliezen. Daar waar de tegenstander vaak wat meer ruimte laat en dat ze thuis makkelijk winnen tegen teams die zich helemaal ingraven.
Precies. Thuis probeert de tegenstander PSV af af te bluffen met een stadion wat je motiveert, uit ga je met 11 man voor de goal hangen en proberen de 0 te houden. En dat laatste lukt niet, dus speel ook ik de instelling/motivatiekaart.
Dit, dus.
pi_116939308
Psv we love uu
pi_116944372
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit dus.

Zal nog wel jaren duren voordat ze daar bij PSV eens achter zijn. Of eigenlijk niet want Advocaat zei het na de wedstrijd al, tegen zulke tegenstanders die op die manier spelen komen ze tekort. :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Advocaat toch niet? Die zei op EL na de wedstrijd dat als tegenstanders zich ingraven dat PSV dan kwaliteit tekort komt.
pi_116945050
quote:
Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.
Ik dacht dat Advocaat na RKC had geroepen dat ze voortaan met uitwedstrijden anders zouden gaan spelen, niet meer de aanval zoeken en lekker achterin hangen zoals de tegenstander ook doet. Niet erg consequent als je tegen Groningen en Utrecht alweer het spel wil maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Harrie_Bals het volgende:
Wanneer gaat er nu eens gcht iemand ingrijpen bij PSV. Advocaat heeft nu al vaak genoeg boos geworden, tijd voor maatregelen lijkt me.
Na vorig jaar hoopte ik op versterking achterin, maar de enige aankoop zit op de bank en is dan dus blijkbaar NOG slechter dan Marcelo en Bouma!?

Ze hebben een waardeloze verdediging. Dit komt helemaal duidelijk naar voren bij een tegenstander die veel druk zet en een PSV middenveld wat matig is bij balverlies
Na afloop zei Adocaat dat er koppen gingen rollen en volgens Thijs Slegers krijgen donderdag Zanka en Derijck de kans zich te laten zien, en als ze het goed doen de kans groot is dat ze blijven staan in het centrum. Ik hoop het van harte in ieder geval.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Harrie_Bals het volgende:
En waarom hebben ze die ongemotiveerde Toivonen niet gewoon laten vertrekken?
Omdat niemand hem wilde. Prima speler als hij zijn dag heeft, maar je hebt er vaker niks aan dan wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_116945286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Advocaat na RKC had geroepen dat ze voortaan met uitwedstrijden anders zouden gaan spelen, niet meer de aanval zoeken en lekker achterin hangen zoals de tegenstander ook doet. Niet erg consequent als je tegen Groningen en Utrecht alweer het spel wil maken.
Afgelopen wedstrijd tegen Utrecht deden ze dat juist tergend veel. Vanaf de aftrap van Utrecht stond nota bene Matavz een meter over de middenlijn en bleef daar heel rustig staan. Alleen Lens was het na 90 seconden beu en begon wat gas te geven waarde de voorste linie compleet scheef stond. Tussen de lijn Lens en Mertens zat een dikke 35 meter.
Dit, dus.
pi_116945684
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Afgelopen wedstrijd tegen Utrecht deden ze dat juist tergend veel. Vanaf de aftrap van Utrecht stond nota bene Matavz een meter over de middenlijn en bleef daar heel rustig staan. Alleen Lens was het na 90 seconden beu en begon wat gas te geven waarde de voorste linie compleet scheef stond. Tussen de lijn Lens en Mertens zat een dikke 35 meter.
Dat viel mij ook op inderdaad. Ongelofelijk die gebrek aan miscommunicatie en dat iedereen uit positie stond. Met goed positiespel zou je zelfs van deze lastig ingegraven tegenstanders moeten kunnen winnen, maar dat moet wel van achteruit beginnen en daar faalt het al.
pi_116947857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op inderdaad. Ongelofelijk die gebrek aan miscommunicatie en dat iedereen uit positie stond. Met goed positiespel zou je zelfs van deze lastig ingegraven tegenstanders moeten kunnen winnen, maar dat moet wel van achteruit beginnen en daar faalt het al.
En dan kom je ineens weer uit op de kwaliteit van de spelers.
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:37:58 #32
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116947937
Zondag is de grote test.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 september 2012 @ 19:43:14 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116948226
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Zondag is de grote test.
thuiswedstrijd dus die zal dan wel weer goed zijn :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 september 2012 @ 19:44:05 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116948262
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ongelofelijk die gebrek aan miscommunicatie
dat is toch juist goed
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_116948304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Die kwaliteit is er zeker wel, behalve achterin.

quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Zondag is de grote test.
Gewoon een aantal keer hard op doel schieten met die onzekere tweede keeper vliegt ie er dan vast wel een keer in.
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:45:15 #36
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116948331
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

thuiswedstrijd dus die zal dan wel weer goed zijn :')
Vorig jaar was het de kampioenswedstrijd :+
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116948385
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef rubbereend het volgende:
dat is toch juist goed
:D Niet eens opgevallen. Gebrek aan communicatie dus :P
pi_116948600
quote:
Tamata langer bij PSV

Abel Tamata heeft zijn handtekening onder een nieuw contract bij PSV gezet. De 21-jarige verdediger is nu tot 2015 verbonden aan de club uit Eindhoven.

De oude verbintenis van Tamata liep aan het einde van het seizoen af. De verdediger speelt deze competitie op huurbasis voor Roda JC. Hij hoopt daarna bij PSV terug te keren.

„Vorig seizoen heb ik door een beenbreuk bijna niet gespeeld. Ik moet nu zo veel mogelijk spelen om te zorgen dat ik volgend jaar op een hoger niveau zit. Ik ben ervan overtuigd dat ik dan van waarde ben voor PSV”, zegt hij op de website van de club uit Eindhoven.
Brands heeft weer een mega talent binnen weten te houden. 14.gif
pi_116948644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Brands heeft weer een mega talent binnen weten te houden. [ afbeelding ]
Weer niet goed?
pi_116948749
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Weer niet goed?
Ik vind het een matige speler.
pi_116948830
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik vind het een matige speler.
Zal ook geen basisspeler worden. Gewoon back-up. Beter om dat door eigen jeugd op te laten vullen dan door een dure buitenlander..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 september 2012 @ 20:13:01 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116949894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zal ook geen basisspeler worden. Gewoon back-up. Beter om dat door eigen jeugd op te laten vullen dan door een dure buitenlander..
inderdaad en na dit seizoen zullen er wel wat verdedigers vertrekken dus dikke kans dat je hem gewoon nodig hebt om uit te komen in de breedte
DeLuna vindt me dik ;(
pi_116950668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee, dan kom je uit op winnaars/bikkelmentaliteit tegenover.. tja, onderschatting gok ik.
Dit, dus.
pi_116951231
Mentaliteit is gewoon een onderdeel van het veel bredere begrip kwaliteit. Techniek, fysiek, inzicht, allemaal bepalen ze een stukje van de kwaliteit van een speler, met mentaliteit is dat niet anders.

Deze spelersgroep heeft iig veel te weinig kwaliteit.

Een lichtpuntje: de technische staf lijkt ook door te hebben dat Tyton nou niet echt de gewenste verbetering is op de keeperspositie. Ik meen me te herinneren dat ik bijkans gelynched werd hier toen ik eind vorig seizoen stelde dat hij nog niet had kunnen overtuigen en we er hoogstens mondjesmaat op vooruit waren gegaan. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt dus :7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_116951565
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mentaliteit is gewoon een onderdeel van het veel bredere begrip kwaliteit. Techniek, fysiek, inzicht, allemaal bepalen ze een stukje van de kwaliteit van een speler, met mentaliteit is dat niet anders.
Natuurlijk is dat een stukje kwaliteit. Een voetballer zonder mentaliteit zal het niet halen, maar waar het hier om gaat is het feit dat de mentaliteit in de groep bijzonder krom lijkt te zijn. Als je Lens en Depay gas ziet geven tegen Utrecht dan is het contrast met Mertens en Toivonen schrijnend.

Als je nu verliest van Utrecht omdat je kwaliteit te kort komt om die ploeg te kloppen heb ik daar alle vrede mee, maar er wordt verloren van Utrecht omdat er in de aanval een man of 3 geen zin heeft om te lopen en dan wordt het een ander verhaal dan het op het hoopje 'gebrek aan kwaliteit' te gooien.
Dit, dus.
pi_116951585
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een lichtpuntje: de technische staf lijkt ook door te hebben dat Tyton nou niet echt de gewenste verbetering is op de keeperspositie. Ik meen me te herinneren dat ik bijkans gelynched werd hier toen ik eind vorig seizoen stelde dat hij nog niet had kunnen overtuigen en we er hoogstens mondjesmaat op vooruit waren gegaan. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt dus :7
Het is toch de omgekeerde wereld dat de verdedigers lopen te klagen over de doelman? Ze moeten eerst eens bij zichzelf te rade gaan. Ik zag Marcelo tijdens de wedstrijd ook een keer hard schreeuwen richting Tyton, terwijl Marcelo elk duel verloor en Tyton op zijn minst nog een geweldige redding had op de lijn.
pi_116974247
Is het trouwens al duidelijk wanneer Pieters terug kan komen? Hoewel ik ook van hem niet echt kapot ben (en van zijn idiote acties en dansjes al helemaal niet), kan het alleen maar beter zijn dan de prutsers die we nu hebben staan. Hij heeft ook best een tijdje wel aardig gespeeld en bij Oranje deed hij het ook redelijk. Ik twijfel nog wel wie ik eruit zou halen voor hem, Bouma of Marcelo. Onze backs zijn ook niet veel soeps, maar deze twee bakken er echt helemaal niets van. Denk dat het Marcelo wordt die eruit gaat want die zorgt enkel voor onrust.
pi_116985542

Allemaal eigen beats gekregen?
pi_116990085
quote:
Ik zie er zo al 4 lopen met de instelling waar ze in het eerste ook last van lijken te hebben. Luie flikkerts.
Dit, dus.
pi_116990110
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zie er zo al 4 lopen met de instelling waar ze in het eerste ook last van lijken te hebben. Luie flikkerts.
Allemaal kinderen van Toivonen.
pi_117021223
PSV koploper ALLER TIJDEN van Europa League, echt iets om trots op te zijn hey
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_117021802
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef aight1 het volgende:
:D
pi_117021839
quote:
3x verloren in 3 jaar is idd niet slecht.
pi_117021886
Valt me wel op dat ze vorig jaar en dat jaar daarvoor bijvoorbeeld met best wel gemak langs een Metalurg en een Trabzonspor geraakte. Terwijl dat uitwedstrijdjes in Nederland verloren gingen.
pi_117022714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

3x verloren in 3 jaar is idd niet slecht.
Klopt, maar had toch liever geruild met Atletico ;(.
pi_117022902
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef aight1 het volgende:

[..]

Klopt, maar had toch liever geruild met Atletico ;(.
Kan ik me voorstellen. Lekker warm land, Spaanse vrouwen en Tapas.
pi_117023624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Lekker warm land, Spaanse vrouwen en Tapas.
En sangria :~
pi_117023944
quote:
Nu ook met wat meer tekst van vi.nl:

quote:
PSV cijfermatig best presterende club in Europa League

Donderdagavond gaat de vierde editie van de Europa League van start. PSV, dat het toernooi begint met een uitwedstrijd tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk (aftrap 19.00 uur), kan van alle clubs die ooit deelnamen aan de Europa League de beste rapportcijfers overleggen.

Op basis van het aantal gespeelde wedstrijden en de daarin behaalde punten doet geen enkele club het sinds het seizoen 2009/10 beter dan PSV. De Eindhovenaren bezetten met 45 punten uit dertig wedstrijden de eerste plaats op de 'eeuwige ranglijst' van de Europa League.

Atlético Madrid, tweevoudig winnaar van het toernooi, volgt PSV op de voet met 44 punten uit dertig wedstrijden. Het Zuid-Europese voetbal is goed vertegenwoordigd in de top van het klassement, want Sporting Lissabon (32 duels) en Benfica (twintig) nemen met elk veertig punten de derde en vierde plaats in.

De basis voor de goede cijfers van PSV liggen verankerd in de duels die de ploeg in de groepsfase van de Europa League afwerkte. Van de achttien groepsduels verloren de Eindhovenaren er niet één: ze wonnen er dertien en speelden vijf keer gelijk.

In totaal kwamen zes andere clubs ook tot achttien groepswedstrijden in de Europa League. Geen van hen slaagde er net als PSV in ongeslagen te blijven. Anderlecht komt met 36 punten uit achttien duels (W11 G3 V4) nog het dichtst in de buurt van de Brabantse club.

Top ranglijst aller tijden in de groepsfase EL

Club ---------- Duels W G V Pnt V-T
PSV ---------- 18 13 5 0 44 31-11
Anderlecht ----------- 18 11 3 4 36 35-17
Sporting Lissabon ----------- 18 11 2 5 35 30-16
Red Bull Salzburg ------------ 18 9 3 6 30 30-21
Besiktas ------------- 12 8 1 3 25 22-13
Club Brugge ------------- 18 6 7 5 25 26-25
Metalist Kharkiv -------------- 12 7 4 1 25 24-10
Athletic de Bilbao -------------- 12 7 2 3 23 21-16
PAOK Saloniki --------------- 12 6 5 1 23 15-9
BFF met GGMM
pi_117024362
Ook als enige nooit verloren in de groepfase. Beter gaan ze daar vanavond mee door.
pi_117025351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook als enige nooit verloren in de groepfase. Beter gaan ze daar vanavond mee door.
Tegen Napoli is de kans groot dat dat verloren gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2012 @ 15:16:09 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_117025366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tegen Napoli is de kans groot dat dat verloren gaat
Dat zeiden ze ook van bijvoorbeeld Sampdoria :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_117025443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook van bijvoorbeeld Sampdoria :D
Ik schat Napoli wel hoog in hoor. Hamsik, Cavani, De Sanctis, Inler, Behrami, Pandev, Dossena, Paolo Cannavaro
pi_117026618
quote:
Brands oneens met kritiek op aankoopbeleid PSV
HOOFDDORP - Marcel Brands is het er niet mee eens dat PSV deze zomer te weinig heeft geïnvesteerd in het versterken van de verdediging. De technisch directeur van de Eindhovense club probeert de kritiek op het transferbeleid te weerleggen.
Foto: ProShots

PSV trok onder anderen aanvaller Luciano Narsingh aan voor zo'n vier miljoen euro.

De zwakke start van de club in de eredivisie, waarin de defensie een erg zwakke indruk maakte, leidt tot de vraag of Brands niet beter de achterste linie extra had kunnen versterken. Alleen Mathias 'Zanka' Jörgensen werd daarvoor aangetrokken.

''Dat was een bewuste keuze'', reageert Brands in De Telegraaf op het stellen van andere prioriteiten. ''We hadden al acht verdedigers, waarvan een groot aantal internationals, en slechts vier aanvallers plus de talentvolle Memphis Depay.''

''De nederlaag tegen FC Utrecht lag bovendien niet aan de verdediging. Het was een collectief falen. Het probleem lag eerder voorin, aangezien we zelfs met z’n elven tegen negen spelers niet scoorden.''

Bouma

De ploeg van trainer Dick Advocaat treedt donderdagavond in Oekraïne aan tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk. De geblesseerde Wilfred Bouma wordt in de Europa League-wedstrijd vervangen door Timothy Derijck of 'Zanka' Jörgensen.

Advocaat liet weten verder niet al te veel te wijzigen. Wel verliest Dries Mertens wellicht zijn basisplaats aan Depay.
Door: NUsport
Brands :')

Even voor het gemak maar niet benoemen dat onze verdedigers niet zouden misstaan in het vierde van Brabantia.
Om dan met de laatste wedstrijd tegen Utrecht aan te komen terwijl onze verdediging al jaren serieus meedoen om de titel voorkomt.
Onze ploeg is al jaren in onbalans.

Wat een waardeloze patser die Brands, heeft echt nog nauwelijks iets goed gedaan voor PSV.
  donderdag 20 september 2012 @ 15:55:56 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117026918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik schat Napoli wel hoog in hoor. Hamsik, Cavani, De Sanctis, Inler, Behrami, Pandev, Dossena, Paolo Cannavaro
Dat worden in ieder geval 2 interessante wedstrijden
pi_117026961
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Even voor het gemak maar niet benoemen dat onze verdedigers niet zouden misstaan in het vierde van Brabantia.
Om dan met de laatste wedstrijd tegen Utrecht aan te komen terwijl onze verdediging al jaren serieus meedoen om de titel voorkomt.

Wat een waardeloze patser die Brands, heeft echt nog nauwelijks iets goed gedaan voor PSV.
Het is toch behoorlijk lullig dat de linie die altijd bekend stond als de sterkste van PSV nu al een paar jaar de zwakste is :').
  donderdag 20 september 2012 @ 16:07:52 #67
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_117027376
quote:

[..]

Zeer zwak verhaal van Brands zeg, pff... Maargoed, toegeven dat de verdediging te zwak is om kampioen te worden zou zijn eigen falen onderstrepen, dus ik snap dat hij zich daar tevergeefs uit probeert te lullen.
pi_117027436
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Het is toch behoorlijk lullig dat de linie die altijd bekend stond als de sterkste van PSV nu al een paar jaar de zwakste is :').
Het kan natuurlijk best voorkomen dat je een wat mindere lichting hebt. Maar er blijkt nu al jaren dat deze gasten er echt niets van bakken, dan moet je het gaan aanpakken. Om het dan makkelijk af te doen met 'we hebben er al acht' vind ik werkelijk compleet waardeloos en visieloos (iets wat Brands bij PSV sowieso nog niet heeft laten zien daarover te beschikken)
pi_117027843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Om het dan makkelijk af te doen met 'we hebben er al acht' vind ik werkelijk compleet waardeloos en visieloos (iets wat Brands bij PSV sowieso nog niet heeft laten zien daarover te beschikken)
Sowieso, getuigt ook wel van deze zin:
quote:
''De nederlaag tegen FC Utrecht lag bovendien niet aan de verdediging. Het was een collectief falen. Het probleem lag eerder voorin, aangezien we zelfs met z’n elven tegen negen spelers niet scoorden.''
Brands snapt blijkbaar niet dat het voetbal van achteruit begint. Marcelo en Bouma konden werkelijk niks goed doen tegen Utrecht.
pi_117031046
Ben benieuwd naar de opstelling, op twitter werd er gezegd verrassend
pi_117031081
RikElfrink twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:41:56 #PSV tegen #Dnjepr met: Waterman; Hutch, Marcelo, Derijck, Willems; Toivonen, Stroot, Bommel; Narsingh, Lens, Mertens. #dnjpsv reageer retweet
Wat is dit voor Valencia praktijken? :D

Keeper voor Europa only :P

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2012 17:44:22 ]
pi_117031240
Dat moet Tyton vast veel vertrouwen geven!
pi_117031282
quote:
11 PSV fans mee naar Dnjepropetrowsk

Het Eindhovens Dagblad meldt vandaag dat er in totaal 11 supporters meegaan naar Dnjepropetrowsk om PSV te steunen in het eerste duel in de groepsfase van de Europa League.
Inmiddels vernomen van iemand die daar zit dat er 2 mensen meer er heen zijn. Respect _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117031417
Vanavond allemaal maar eens kijken om 19.00.
pi_117031476
thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:45:49 De onvrede over #Tyton zit dus nog dieper dan #VI berichtte deze week. #Waterman krijgt kans zich te presenteren reageer retweet
Ehmmm wat heb ik gemist? Onvrede over Tyton?
pi_117031501
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:45:49 De onvrede over #Tyton zit dus nog dieper dan #VI berichtte deze week. #Waterman krijgt kans zich te presenteren reageer retweet
Er gaan verhalen rond dat er spelers zijn die geen vertrouwen meer hebben in Tyton.
pi_117031518
wtf, spelers kunnen juist wat leren vsn Tyton.
pi_117031526
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Er gaan verhalen rond dat er spelers zijn die geen vertrouwen meer hebben in Tyton.
Dan zoet maar terughalen, je gaat toch niet met boy de eredvisie in :')
pi_117031545
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
Jezus :') Dan maar Zoet in de winterstop terughalen. Waterman is echt drie keer niks maar de defensie moet eerst eens bij zichzelf te raden gaan. Ik schat Tyton hoger in dan Bouma en Marcelo.
pi_117031550
quote:
15s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:56 schreef FL_Freak het volgende:
wtf, spelers kunnen juist wat leren vsn Tyton.
Viel me op dat vooral marcelo zat te schreeuwen tegen tyton die het toen maar negeerde.. Was tegen utrecht
pi_117031569
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Viel me op dat vooral marcelo zat te schreeuwen tegen tyton die het toen maar negeerde.. Was tegen utrecht
Oftewel een onderling rotzooitje? Kunnen we nu echt niet gebruiken pff.
pi_117031591
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Viel mij ook op inderdaad :') Tyton had in ieder geval nog een geweldige redding op de lijn. Marcelo verloor elk duel en kon echt helemaal niks goed doen. Beetje opportuun vind ik.
pi_117031654
quote:

[..]

Wanneer laten de supporters zich eens horen eigenlijk? Die Brands moet zo snel mogelijk oprotten joh, die kan er helemaal niks van.
pi_117031656
Tyton is gewoon een prima keepert, de linie voor hem zijn de werkelijke faalhazen. Nog nooit zo'n slechte PSV verdediging gezien.
pi_117031694
Mocht het waar zijn dat Tyton nog wat bang is, dan kan ik het begrijpen. Ik zou ook niet naar voren gaan met die 2 malloten voor je :')
pi_117031699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wanneer laten de supporters zich eens horen eigenlijk? Die Brands moet zo snel mogelijk oprotten joh, die kan er helemaal niks van.
Dit. Snap het ook niet, hij heeft echt alleen maar slechte keuzes gemaakt. Hij is bezig de club compleet naar de tering te helpen.
pi_117031838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2012 @ 18:07:08 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_117031841
Ik vond die verhalen van Tyton wel gek want hij staat er juist om bekend dat hij toch soms als eeng ek uitkomt.....

Maargoed het lijkt me duidelijk dat Zoet volgend jaar sowieso eerste keeper wordt :D en dat is leuk :)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_117031995
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed het lijkt me duidelijk dat Zoet volgend jaar sowieso eerste keeper wordt :D en dat is leuk :)
Volgens VI willen ze 'm in de winterstop al terughalen :) Zou mooi zijn dat er weer een jeugdspeler doorbreekt, maar wel zonde dat er dan weer een speler als miskoop bestempelt kan worden.
pi_117032038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Volgens VI willen ze 'm in de winterstop al terughalen :) Zou mooi zijn dat er weer een jeugdspeler doorbreekt, maar wel zonde dat er dan weer een speler als miskoop bestempelt kan worden.
Naar mijn mening heeft Tyton het erg goed gedaan sinds zijn aankoop...
pi_117032063
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Naar mijn mening heeft Tyton het erg goed gedaan sinds zijn aankoop...
Vind ik ook, de grote uitblinker bij Heerenveen uit in de halve finale beker.
pi_117032118
Als je signalen wil geven aan spelers, zet dan Depay in de basis en laat Mertens eens op de bank zitten
  donderdag 20 september 2012 @ 18:14:57 #93
79837 Lemming22
pi_117032131
En heeft Advocaat ook onderzocht waarom Tyton zo onzeker is? Misschien door die kneuzen in de linie voor hem? Als Tyton nu definitief gepasseerd is, is dat ook wel een vette miskoop in plaats van Zoet terughalen.

Ik las ook dat Advocaat aan de slag gaat met psychische begeleiding. Lijkt me een prima keuze, jaren te laat eigenlijk. In andere topsporten is dit al de normaalste zaak van de wereld.
pi_117032163
Opstelling dadelijk: Waterman, Derijck en Marcelo achterin, Matavz op de bank, Lens in de spits. Narsingh op rechts.

PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:03:23 OPSTELLING PSV: Waterman, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck. #dnipsv reageer retweet
PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:04:08 WISSELSPELERS PSV: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Engelaar, Depay en Manolev. Niet in de wedstrijdselectie: Locadia. #dnipsv reageer retweet

[ Bericht 49% gewijzigd door Scarface88 op 20-09-2012 18:20:40 ]
  donderdag 20 september 2012 @ 18:15:59 #95
79837 Lemming22
pi_117032174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
Als je signalen wil geven aan spelers, zet dan Depay in de basis en laat Mertens eens op de bank zitten
Mee eens.
pi_117032368
Maarja wie of wat moet je nou geloven van die geruchten over Tyton. :P
pi_117032718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Maarja wie of wat moet je nou geloven van die geruchten over Tyton. :P
Advocaat zei het net zelf in een interview op RTL7.
pi_117032851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Advocaat zei het net zelf in een interview op RTL7.
Raar.. dus ze kiezen de kant van de verdedigers die week in week uit falen?
Sowieso, waarom hebben we ze nooit gehoord toen de nog 10x onzekere faalaap Issakson er in stond?

Komt op mij over als je eigen hachje redden en de schuld afschuiven :') en de club trapt erin.
pi_117032974
Onrust in de club, alsof we het nog niet genoeg gehad hebben...
pi_117032998
quote:
13s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Onrust in de club, alsof we het nog niet genoeg gehad hebben...
Dat kun je niet voorkomen als je geen resultaten boekt.
pi_117033031
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat kun je niet voorkomen als je geen resultaten boekt.
Maar als het gaat over spelers onderling bijv, dat moet altijd op orde zijn.
pi_117033060
*O* Lekker rellen daar in Eindhoven.
pi_117033070
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maar als je resultaten boekt (en kampioen wordt) is iedereen blij, dan vergeet je irritaties ook sneller.. Maar als je verliest en dat 'uit-syndroom' serieus genomen wordt dan ga je je aan alles storen..
pi_117033106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar als je resultaten boekt (en kampioen wordt) is iedereen blij, dan vergeet je irritaties ook sneller.. Maar als je verliest en dat 'uit-syndroom' serieus genomen wordt dan ga je je aan alles storen..
Hopelijk wordt dat allemaal snel opgelost.
pi_117033150
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Hopelijk wordt dat allemaal snel opgelost.
Ik denk van niet, het wordt wss alleen maar erger ook het publiek dat weer gaat fluiten. Dit jaar geen kampioen en je bent gewoon de lul.
pi_117033198
Dat fluitende publiek mag van mij overigens hun seizoenskaart opzeggen.
pi_117033237
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

En Brands?
pi_117033249
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
Opstelling dadelijk: Waterman, Derijck en Marcelo achterin, Matavz op de bank, Lens in de spits. Narsingh op rechts.

PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:03:23 OPSTELLING PSV: Waterman, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck. #dnipsv reageer retweet
PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:04:08 WISSELSPELERS PSV: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Engelaar, Depay en Manolev. Niet in de wedstrijdselectie: Locadia. #dnipsv reageer retweet
Weer geen Zanka, die is echt niet goed hoor. :')
pi_117033263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En Brands?
Ook, maar wat ik meer bedoelde te zeggen is dat sommige dingen als basis altijd goed moeten zijn.
pi_117033271
En waarom durft Dickie het niet aan om Locadia wisselspeler te doen?
pi_117033282
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ook, maar wat ik meer bedoelde te zeggen is dat sommige dingen als basis altijd goed moeten zijn.
Ohke
pi_117033285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb je daar aan
pi_117033290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten al 2 aanvallers op de bank he.
pi_117033301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Wat heb je daar aan
Matavzie prutst toch al weken?
pi_117033317
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee man.. al maanden.
pi_117033336
quote:
8s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee man.. al maanden.
Nou dan, mag hij toch een keertje op de tribuun?
pi_117033343
quote:

[..]

Als het thuis was, had je het nog kunnen proberen, maar je gaat die jongen niet meenemen naar Oekraïne en daar laten debuteren
pi_117033350
quote:

[..]

quote:
8s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee man.. al maanden.
En dan een bod van 8 miljoen van Benfica niet accepteren :') Mijn god wat een beleid voert die Brands.
pi_117033376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

En dan een bod van 8 miljoen van Benfica niet accepteren :') Mijn god wat een beleid voert die Brands.
Hadden ze gewoon moeten verkopen. :Y
pi_117033389
quote:

[..]

[..]

En dan loopt iedereen weer te zeiken dat we te weinig aanvallers hebben en dat we niet een heel seizoen met alleen Lens in de spits kunnen. Hij kan het ook niet snel goed doen.
pi_117033403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hadden ze gewoon moeten verkopen. :Y
Dickie is maar een passant, hoef je niet naar te luisteren. Brands is belangrijker
pi_117033427
Duidelijk.

Tyton lijkt weer op een matige aankoop. En sowieso een overbodige. In de winter maar gewoon verkopen voor een miljoen of 2 a 3 en Zoet terughalen.

Begin Brands steeds meer een faalhaas te vinden
pi_117033447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

En dan loopt iedereen weer te zeiken dat we te weinig aanvallers hebben en dat we niet een heel seizoen met alleen Lens in de spits kunnen. Hij kan het ook niet snel goed doen.
Dan had je wel wat aan Locadia gehad en aangezien de flanken en het middenveld prima in staat zijn om zelf te scoren, kan je al vrij snel iemand kwijt in de spits, zolang die maar kan voetballen.
Kijk maar naar Ajax
pi_117033449
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

Wat Tom zegt (hey wat zinnigs van zijn kant *O* ) in dit geval is het lastig, als Locadia er nog niet klaar voor blijkt te zijn, Toivonen niet in de spits wil.. tja dan wordt het lastig. Want Lens heeft nog nooit een niveau weken lang vol gehouden, dat is een rollercoaster.
pi_117033466
Als Tyton zondag weer op doel staat, wat wil hij dan met die wissel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117033470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Duidelijk.

Lijkt weer op een matige aankoop. En sowieso een overbodige. In de winter maar gewoon verkopen voor een miljoen of 2 a 3 en Zoet terughalen.

Begin Brands steeds meer een faalhaas te vinden
Tyton was op zich een prima aankoop
pi_117033484
quote:

[..]

Dat geld had je kunnen investeren in de verdediging. Locadia kun je prima achter de hand houden als reserve, het is tenslotte maar de eredivisie Mickey Mouse competitie.
pi_117033495
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Dan had je wel wat aan Locadia gehad en aangezien de flanken en het middenveld prima in staat zijn om zelf te scoren, kan je al vrij snel iemand kwijt in de spits, zolang die maar kan voetballen.
Kijk maar naar Ajax
Locadia is meer een afmaker. Niet echt een meevoetballende spits.
pi_117033527
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Tyton was op zich een prima aankoop
Niet in het perspectief dat we ook Zoet al hadden en ook nog de dure Isaksson. Nou heeft Zoet zich wel sneller ontwikkeld dan verwacht, maar dan had er beter een ervaren keeper gehaald kunnen worden voor 2 jaar dan Tyton
pi_117033537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat geld had je kunnen investeren in de verdediging. Locadia kun je prima achter de hand houden als reserve, het is tenslotte maar de eredivisie Mickey Mouse competitie.
Ja en in die Mickey Mouse competitie hebben wel al 6 punten verneukt in 5 wedstrijden _O- zegt dus genoeg over ons elftal.
pi_117033544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wel een enorm risico natuurlijk. Ook ik zie graag dat Locadia een kans krijgt, maar je weet nooit of hij er al klaar voor is.
pi_117033573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik denk van niet, het wordt wss alleen maar erger ook het publiek dat weer gaat fluiten. Dit jaar geen kampioen en je bent gewoon de lul.
Volgens zo'n vi clubwatcher waren het ''feyenoord achtige'' financiële problemen als PSV dit jaar weer geen kampioen werd.
pi_117033574
Tyton heeft een geweldig EK gekeept. Komt wel goed met die jongen.
pi_117033592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

Wat Tom zegt (hey wat zinnigs van zijn kant *O* ) in dit geval is het lastig, als Locadia er nog niet klaar voor blijkt te zijn, Toivonen niet in de spits wil.. tja dan wordt het lastig. Want Lens heeft nog nooit een niveau weken lang vol gehouden, dat is een rollercoaster.
Als Toivonen niet wil? Die gast heeft niks te willen lijkt me. Anders verkoop je hem ook. Je hebt niks aan rotte appels.
pi_117033595
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volgens zo'n vi clubwatcher waren het ''feyenoord achtige'' financiële problemen als PSV dit jaar weer geen kampioen werd.
Nee hoor. CL is niet meer begroot.
pi_117033601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Niet in het perspectief dat we ook Zoet al hadden en ook nog de dure Isaksson. Nou heeft Zoet zich wel sneller ontwikkeld dan verwacht, maar dan had er beter een ervaren keeper gehaald kunnen worden voor 2 jaar dan Tyton
Voor dat schijntje dat hij aangetrokken is en de waarschijnlijke restitutiewaarde is het toch echt verre van een miskoop..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117033632
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat riep ik ook al.. als je zulke tyfus dure spelers koopt die het allemaal waar moeten gaan maken, niemand mag falen.. ja dan kom je gewoon vet in de problemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117033666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij legde heel duidelijk uit dat die 30 miljoen een noodgreep was, nog eens seizoen geen CL gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je toppers moet verkopen en er niets voor terug kunt kopen. Denk dat die gasten van VI er wat meer kijk op hebben dan jij.
pi_117033675
En dan gewoon Narsingh kopen voor 4 miljoen om Ajax een hak te zetten _O_ geniaal die Brands.
pi_117033687
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij legde heel duidelijk uit dat die 30 miljoen een noodgreep was, nog eens seizoen geen CL gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je toppers moet verkopen en er niets voor terug kunt kopen. Denk dat die gasten van VI er wat meer kijk op hebben dan jij.
Thijs Slegers, die iedere dag op PSV zit, zegt iets heel anders.
pi_117033721
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef ValHallen het volgende:
En dan gewoon Narsingh kopen voor 4 miljoen om Ajax een hak te zetten _O_ geniaal die Brands.
Oké
pi_117033743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

dat moet je toch zelf niet helemaal geloven als je ziet dat er weer meer uit ging dan in en dat er geen successen zijn geboekt wat financieel dus geen verbetering kan zijn.
pi_117033753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Oké
Wat, dat is toch algemeen bekend?
pi_117033768
quote:

[..]

Een club als PSV moet gewoon 1x per 3 jaar kampioen worden en CL spelen of je dat nou begroot of niet.. anders wordt je een subtopper.
pi_117033804
PSV kijken :W
pi_117033836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Een club als PSV moet gewoon 1x per 3 jaar kampioen worden en CL spelen of je dat nou begroot of niet.. anders wordt je een subtopper.
Juistem. Hoe langer geen kampioen, hoe onaantrekkelijker je wordt voor spelers.
pi_117033841
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Oké
Het is op zich wel vreemd dat PSV toch wel heel actief was bij (de poging tot) aankopen van Narsingh, Boerrigter, Sigthorsson en Moisander. Volgens mij werd Matavz zelf ook eerst gelinkt aan Ajax en vlak daarna aan PSV.
pi_117033859
quote:

[..]

Tiny heeft ooit een keer geroepen dat CL niet meer begroot wordt en nu is dat woord heilig. Later krabbelde hij daar al een beetje op terug. Ik geloof er zelf helemaal niks van, dat kan ook haast helemaal niet. De salarissen moesten ze omlaag brengen en vervolgens halen ze alleen maar spelers binnen.

Ik verwacht dezelfde financiële problemen als in 2011 als ze de komende jaren weer geen CL halen. Ik kijk heel erg uit naar de financiële cijfers die volgens mij in oktober uitkomen.
pi_117033968
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Juistem. Hoe langer geen kampioen, hoe onaantrekkelijker je wordt voor spelers.
Dat en je kan niet investeren. Of je moet gaan voor de rustige kweek van talenten en eigen jeugd. Alleen dat doet PSV ook niet echt. Op het moment dat je dure spelers koopt die er direct moeten staan, dan is duidelijk was je doel is. Als je dat niet haalt, dan heb je een probleem.
De andere clubs groeien gewoon boven je uit, zeker als PSV (behalve dan het geld van vorig jaar) niet zo'n gunstige sponsor heeft en een vrij klein stadion.
pi_117034086
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat en je kan niet investeren. Of je moet gaan voor de rustige kweek van talenten en eigen jeugd. Alleen dat doet PSV ook niet echt. Op het moment dat je dure spelers koopt die er direct moeten staan, dan is duidelijk was je doel is. Als je dat niet haalt, dan heb je een probleem.
De andere clubs groeien gewoon boven je uit, zeker als PSV (behalve dan het geld van vorig jaar) niet zo'n gunstige sponsor heeft en een vrij klein stadion.
De voorbeelden van clubs die ten onder gaan aan de jacht op snel succes zouden PSV toch wel een beetje moeten afremmen zou je denken. Maar voorlopig maken ze dezelfde fouten als Leeds United, Newcastle, Parma en Borussia Dortmund deden.
pi_117034103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is op zich wel vreemd dat PSV toch wel heel actief was bij (de poging tot) aankopen van Narsingh, Boerrigter, Sigthorsson en Moisander. Volgens mij werd Matavz zelf ook eerst gelinkt aan Ajax en vlak daarna aan PSV.
Dikke onzin, vorig seizoen wilde PSV Moisander, Ajax dit seizoen. PSV wilde Sightorson toen El Ham niet wilde, Brands kent hem gewoon. Boerrigter kan ik me niet herinneren
pi_117034135
Ga nou maar gewoon de wedstrijd kijken..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117034161
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Die dure spelers met lange contracten willen ze natuurlijk doorverkopen maar dat is ook geen gegarandeerd geld, zoals ze deze zomer al hebben kunnen zien met bijvoorbeeld Toivonen die ze niet kwijt raakte.
  donderdag 20 september 2012 @ 19:05:01 #154
79837 Lemming22
pi_117034275
quote:

[..]

Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.
pi_117034534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die dure spelers met lange contracten willen ze natuurlijk doorverkopen maar dat is ook geen gegarandeerd geld, zoals ze deze zomer al hebben kunnen zien met bijvoorbeeld Toivonen die ze niet kwijt raakte.
Inderdaad, maar het probleem is dat ze al met een aankoopprijs zitten van gemiddeld 7 miljoen euro per stuk. Dan wordt het moeilijk om ze nog voor veel meer te verkopen. De tijden van 25 miljoen euro per stuk voor een eredivisie speler zijn toch wel voorbij.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.
Oh, ik denk dat heel voetbal liefhebbend Nederland dat scenario graag zou zien ja.
pi_117034995
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dit.

Daarom is het niet verkopen van Matavz, Derijck en Toivonen het niet transfervrij laten gaan van Engelaar, Manolev en Vuckovic gewoon een gigantische misser van Brands. Dat had allemaal met jeugd opgevangen kunnen worden. Je basisteam is amper zwakker en je verdient en bespaart miljoenen
pi_117035242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Dit.

Daarom is het niet verkopen van Matavz, Derijck en Toivonen het niet transfervrij laten gaan van Engelaar, Manolev en Vuckovic gewoon een gigantische misser van Brands. Dat had allemaal met jeugd opgevangen kunnen worden. Je basisteam is amper zwakker en je verdient en bespaart miljoenen
En dan had je juist de financiële klappers kunnen maken om weer door te gaan, zelfs als je geen kampioen wordt heb je nog goede cijfers vanwege de jeugd die uit het niks veel waard is.
pi_117036618
Toch weer die instelling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117037563
Derijck weer terug naar de bank :')
pi_117037600
Lood om oud ijzer heb ik al eens eerder gezegd geloof ik :')
  donderdag 20 september 2012 @ 20:09:39 #161
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117037659
Derijck :N Wat een fout
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  donderdag 20 september 2012 @ 20:11:19 #162
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_117037735
Wat een slap gedoe
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_117037745
Nou, tijd om Wijnaldum en Matavz erbij te gooien voor Mertens en Toivonen. Lenssie maar aan de linkerkant
  donderdag 20 september 2012 @ 20:16:07 #164
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117037987
Voor hoeveel miljoen zit er zo op de bank met matavz, zanka, tyton?
pi_117038040
Jezus wat schaam ik me kapot
pi_117038052
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daarom zie je ook dat het te maken heeft met instelling en niet met de wijze waarop ploegen spelen, want juist als je uit moet naar PSV ga je met 11 man voor de goal liggen. Thuis ga je proberen, druk zetten, bluffen en proberen af te troeven. De instelling zorgt ervoor dat een club als Utrecht met 1-0 wint (waar het ook 2-0 of 3-0 had kunnen worden) en Groningen met 0-3 verliest.

[..]

Matavz wisselen voor Toivonen heeft geen effect denk ik. Dat zijn twee spelers die 90 minuten lang geen meter te veel willen lopen. Matavz wacht tot de bal komt en prikt hem erin en dat doet Toivonen precies hetzelfde. Ik denk dat je pas echt iets kunt veranderen als je Matavz eruit haalt en Lens in de spits zet.

Dan kunnen jongens als van Bommel en Toivonen die bal zowel naar links, rechts als centraal diep of op snelheid geven, met Narsingh/Lens/Depay voor zich.
Weer de instelling en het uitsyndroom? Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden je het geeft voordat je denkt dat het toch echt met de kwaliteit van de spelersgroep heeft te maken. :)
pi_117038175
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
6,5 miljoen, 0 miljoen en 2,7 miljoen.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:20:20 #168
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_117038252
Wat een trieste haters in dat EL topic :') ___! Ondanks dat ze het gewoon slecht doen.
Vervelende stoepboer!
  donderdag 20 september 2012 @ 20:22:01 #169
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117038362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Tauchmeister het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_117038382
Donders Gijp heeft 9 vd 10 keer gelijk. Dickie haalt de kerst niet.
pi_117038550
En dan zaten jullie Ajax uit te lachen :D _O- . Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte te kijken :'( . Zogenaamd ging PSV wel even de punten voor Nederland redden.
pi_117038622
11tegen11 twitterde op donderdag 20-09-2012 om 20:21:10 With three attackers who all base their game on pace, #PSV will always have trouble breaking down deep-sitting sides... #dnipsv reageer retweet
11tegen11 twitterde op donderdag 20-09-2012 om 20:23:16 In other words, who would be the assists provider in this #PSV side? Lack of creativity... #dnipsv reageer retweet
Is er nou serieus niemand die het hier mee eens is? Echt iedereen die hier wel eens post roept het hoor, PSV mist kwaliteit. Het is echt die instelling niet.
pi_117038657
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
En dan zaten jullie Ajax uit te lachen :D _O- . Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte te kijken :'( . Zogenaamd ging PSV wel even de punten voor Nederland redden.
Ja, we weten het wel.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:27:20 #174
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_117038664
quote:
Ajax en PSV staan gewoon beiden onderaan de Europese ladder.
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 20 september 2012 @ 20:29:25 #175
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117038773
quote:
Snelle Egel
pi_117038971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Weer de instelling en het uitsyndroom? Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden je het geeft voordat je denkt dat het toch echt met de kwaliteit van de spelersgroep heeft te maken. :)
Ik denk dat niet. Ik vind het een prima clubje spelers, maar het moet wel lopen.
Dit, dus.
pi_117039002
Als Brands een vent is, dient ie vanavond nog zijn ontslag in. :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 20 september 2012 @ 20:34:37 #178
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117039055
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:') __
Snelle Egel
pi_117039102
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat niet. Ik vind het een prima clubje spelers, maar het moet wel lopen.
En die 2 tweets hierboven dan, dat zie je ook niet? Dat ziet namelijk zowat iedereen, het zijn allemaal lopers met weinig creativiteit en dan komt er nog eens bij dat je met een tering verdediging speelt + een blok ervoor die in balbezit ook niks toevoegen.
pi_117039111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef tammepiet het volgende:
Donders Gijp heeft 9 vd 10 keer gelijk. Dickie haalt de kerst niet.
Rutten, Cocu, Advocaat, allemaal krijgen ze deze groep niet aan het presteren, dan is het idd logisch dat je het voor een 4e keer met een andere trainer probeert. Daar móét het dan wel aan liggen, niet?
  donderdag 20 september 2012 @ 20:35:44 #181
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_117039121
quote:
In het voetbalwereldje is het eigen hachje heilig.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_117039154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En die 2 tweets hierboven dan, dat zie je ook niet? Dat ziet namelijk zowat iedereen, het zijn allemaal lopers met weinig creativiteit en dan komt er nog eens bij dat je met een tering verdediging speelt + een blok ervoor die in balbezit ook niks toevoegen.
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.
Dit, dus.
pi_117039164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef S0nic het volgende:

[..]

:') __
Tja, hij faalt gewoon keihard in zijn aankoopbeleid, daar moet je consequenties aan verbinden op een gegeven moment. Of wil jij de trainer slachtofferen? :')
pi_117039189
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.
Ja, een vrije trap op 40 meter van het doel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117039208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, een vrije trap op 40 meter van het doel.
hihi. goeden grap.
Dit, dus.
pi_117039218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

In het voetbalwereldje is het eigen hachje heilig.
Ik zeg dan ook: als ie een vent is, dat is hij overduidelijk niet anders was hij samen met Rutten al opgestapt.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:39:32 #187
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117039350
quote:
3s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, hij faalt gewoon keihard in zijn aankoopbeleid, daar moet je consequenties aan verbinden op een gegeven moment. Of wil jij de trainer slachtofferen? :')
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollen :') Dat gaat helpen. Kom op hé we zijn nog maar net bezig , een beetje vertrouwen hebben dat er een ommekeer komt mag toch wel? Kijk naar Ajax vorig seizoen.
Snelle Egel
  donderdag 20 september 2012 @ 20:40:11 #188
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_117039387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit.

Totaal geen creativiteit, en als je dat niet hebt moet je vechtlust hebben. Beide zijn nergens aanwezig.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_117039398
quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_117039422
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dit.

Totaal geen creativiteit, en als je dat niet hebt moet je vechtlust hebben. Beide zijn nergens aanwezig.
Welke middenvelder moet er uberhaupt bij PSV voor de creativiteit zorgen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117039423
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja logisch toch? :') Depay heeft wel creativiteit.
pi_117039444
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:

[..]

Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollen :') Dat gaat helpen. Kom op hé we zijn nog maar net bezig , een beetje vertrouwen hebben dat er een ommekeer komt mag toch wel? Kijk naar Ajax vorig seizoen.
Ja, na 2 nederlagen :') . Daar is het op gebaseerd, sure. _O-
pi_117039463
quote:

[..]

Brands is al een tijdje bezig hoor en hij faalt gewoon keihard.
pi_117039469
quote:

[..]

Deze selectie rommelt al wat langer aan hoor.
pi_117039505
WOOOWWW kijk ik net ff hoeveel het staat bij Djnepr-Psv en dan staat er 2-0!
Wat is dit nou dan?? Wat een vernedering voor Psv zeg, en dat na Utrecht afgelopen weekend.
Schande
  donderdag 20 september 2012 @ 20:42:41 #196
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_117039531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef bianconeri het volgende:
WOOOWWW kijk ik net ff hoeveel het staat bij Djnepr-Psv en dan staat er 2-0!
Wat is dit nou dan?? Wat een vernedering voor Psv zeg, en dat na Utrecht afgelopen weekend.
Schande
ok
Vervelende stoepboer!
pi_117039533
Depay zal a.s. zondag toch wel een keer in de basis starten ?
Advocaat is nog niets veranderd, eigen jeugd heeft heel weinig krediet. Nooit anders geweest.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_117039555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Deze selectie rommelt al wat langer aan hoor.
Dat is nog erg mild uitgedrukt :D
pi_117039594
quote:
Haha, ah joh 40 miljoen goed besteed toch _O- _O-
pi_117039679
Dickie Dik is ook niet zo goed om vertrouwen te geven aan spelers die op de bank zitten.
Derijck is best een aardige speler (geen topper) maar heeft totaal geen zelfvertrouwen, heeft volgens mij ook nog nooit een woord gewisseld met Advocaat.
pi_117039736
quote:
Ik heb me verder niet zoveel verdiept in de structuur van PSV maar Sanders en Brands zijn de enige 2 directeuren?

Wat vindt de RVC van het beleid eigenlijk? Waarom gooien ze die Brands er niet gewoon uit?
pi_117039787
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Dickie Dik is ook niet zo goed om vertrouwen te geven aan spelers die op de bank zitten.
Derijck is best een aardige speler (geen topper) maar heeft totaal geen zelfvertrouwen, heeft volgens mij ook nog nooit een woord gewisseld met Advocaat.
Hoe oud is die vent.. Moet hij een aai over zn bolletje krijgen als iets goed gaat om vertrouwen te krijgen?
  donderdag 20 september 2012 @ 20:48:08 #203
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117039823
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, na 2 nederlagen :') . Daar is het op gebaseerd, sure. _O-
Uh ja? Van de zomer hoorde ik niemand piepen hoor over verdedigers. Hij haalt Zanka en de meeste hadden er weer vertrouwen in. Hij kan er toch ook niks aan doen dat Advocaat hem geen kans geeft?
Na de JC-schaal zou PSV wel eventjes kampioen worden zo goed waren ze :')
Het is net of Advocaat geen fouten kan maken en alles maar de schuld is van Brands.
Snelle Egel
pi_117039831

(De moest ik ook weghalen denk ik. -O- )
pi_117039838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik heb me verder niet zoveel verdiept in de structuur van PSV maar Sanders en Brands zijn de enige 2 directeuren?

Wat vindt de RVC van het beleid eigenlijk? Waarom gooien ze die Brands er niet gewoon uit?
Wat denk je dat dat kost ? Brands heeft er voor gezorgd dat ie er warmpjes bijzit mocht ie er ontslagen worden. Voor dat bedrag kun je een leuke speler kopen.
pi_117039912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

:')
pi_117039917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

pi_117039962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe oud is die vent.. Moet hij een aai over zn bolletje krijgen als iets goed gaat om vertrouwen te krijgen?
Maakt mij verder niet uit hoor, het is mijn club niet. Maar jij vindt het geen probleem als een trainer nauwelijks contact met (sommige) spelers heeft ?
Dat was 40 jaar geleden misschien normaal maar nu vraagt je om problemen.
pi_117039982
quote:
15s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef S0nic het volgende:

[..]

Uh ja? Van de zomer hoorde ik niemand piepen hoor over verdedigers. Hij haalt Zanka en de meeste hadden er weer vertrouwen in. Hij kan er toch ook niks aan doen dat Advocaat hem geen kans geeft?
Het is net of Advocaat geen fouten kan maken en alles maar de schuld is van Brands.
Je leest hier dan niet vaak genoeg, er zijn enkele PSV supporters die al langer als een jaar roepen dat het allemaal dikke bagger is (Selectie, Brands enzovoort)

De rest krijgt allemaal gelijk weer hoop en vertrouwen als Brands met een dikke aanvaller komt aanzetten, zijn allemaal Davy's die op internet wat 'Hup PSV w/ ' roepen en verder geen enkele mening over PSV en/of over voetbal hebben.
pi_117040041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Maakt mij verder niet uit hoor, het is mijn club niet. Maar jij vindt het geen probleem als een trainer nauwelijks contact met (sommige) spelers heeft ?
Dat was 40 jaar geleden misschien normaal maar nu vraagt je om problemen.
Ik weet niet of die nooit een woord met elkaar gewisseld hebben, jij ook niet lijkt me..
Maar vorig jaar haalde Dereijck dit soort fratsen ook uit hoor, dus zo nieuw is het allemaal niet..
pi_117040058
quote:

[..]

Dan heb je duidelijk mijn posts gemist :+

Maar goed, blijkbaar ben jij dus ook van de school dat Zanka 'de verlosser' is. Ik geloof daar niet in. Als hij echt zo goed was geweest zat hij niet bij PSV en zat hij niet op de bank/tribune bij ons.

Elk mens maakt natuurlijk fouten maar iedereen die geen stront in zijn ogen heeft (daar sluit je al ongeveer 80% van de posters in dit topic uit) ziet dat dit het derde seizoen is waarin de verdediging niet voldoet. Als dan je technisch directeur matige aanvallers niet verkoopt voor goud geld (Matavz) en er een draver voor op de flanken bij haalt en geen cent uitgeeft aan de verdediging dan mag je die best verantwoordelijk houden voor de bijzonder slechte prestaties.
pi_117040110
quote:

[..]

Ja man, als er ergens vertrouwen in was was het wel in de verdediging :')
pi_117040193
Lekker Europees jaar voor Nederland. Worden weinig punten.
Eerstkomende jaren alleen de kampioen in de CL, nr. 2 moet eerst 10 voorrondeduels gaan spelen.
pi_117040240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ja man, als er ergens vertrouwen in was was het wel in de verdediging :')
Och, er waren hier wel behoorlijk wat mensen die in Marcelo nog wel potentie zagen en die Zanka al bijkans heilig hadden verklaard voordat hij een bal aangeraakt had. En Hutchinson was op basis van een paar redelijke wedstrijden aan het eind van vorig seizoen ook ineens al zijn geblunder vergeven.
pi_117040383
Waterman zag er ook niet echt geweldig uit deze wedstrijd, en nu is even professioneel het vertrouwen van Tyton (wat het allerbelangrijkst is voor een keeper) gesloopt.

Onbegrijpelijke keus.
pi_117040385
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Och, er waren hier wel behoorlijk wat mensen die in Marcelo nog wel potentie zagen en die Zanka al bijkans heilig hadden verklaard voordat hij een bal aangeraakt had. En Hutchinson was op basis van een paar redelijke wedstrijden aan het eind van vorig seizoen ook ineens al zijn geblunder vergeven.
Mwah, in Marcelo heb ik ook altijd nog wel potentie gezien.. maar op het moment zie ik alles behalve.. Voor de rest is het ook allemaal 1 grote hoop schijt, en dat blijft het :r
pi_117040462
Moet zeggen dat ik als Ajacied ook PSV als gedoodverfde favoriet zag, zeker met de ervaring van v. Bommel en Advocaat als trainer.
Kan natuurlijk nog steeds maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er geen chemie is tussen de coach en de spelers. Dat kan wel eens funest zijn.
pi_117040498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Mwah, in Marcelo heb ik ook altijd nog wel potentie gezien.. maar op het moment zie ik alles behalve.. Voor de rest is het ook allemaal 1 grote hoop schijt, en dat blijft het :r
Nou, Brands ziet dat blijkbaar nog steeds, en Marcelo is ook gewoon al aan zijn 3e seizoen 'schijt' bezig. Ach ja, je kan iig zeggen dat deze doelpunten zijn schuld niet waren :+
pi_117040667
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, Brands ziet dat blijkbaar nog steeds, en Marcelo is ook gewoon al aan zijn 3e seizoen 'schijt' bezig. Ach ja, je kan iig zeggen dat deze doelpunten zijn schuld niet waren :+
Zie nu weer dat 1e doelpunt... :') waar gaat het over :') :') :')
pi_117040698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Moet zeggen dat ik als Ajacied ook PSV als gedoodverfde favoriet zag, zeker met de ervaring van v. Bommel en Advocaat als trainer.
Kan natuurlijk nog steeds maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er geen chemie is tussen de coach en de spelers. Dat kan wel eens funest zijn.
Dan heb je het totaal verkeerd ingeschat. Ik verwachte het precies zo als het nu gaat, dit PSV gaat never nooit kampioen worden.
pi_117040741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
Matavs 6.5, Zanka transfervrij gekomen, Tyton 2.5/3 miljoen, Wijnaldum 5
pi_117040799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dan heb je het totaal verkeerd ingeschat. Ik verwachte het precies zo als het nu gaat, dit PSV gaat never nooit kampioen worden.
Ik acht Twente sterker inderdaad.
pi_117040872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Ik acht Twente sterker inderdaad.
Ajax en Vitesse ook.
pi_117040890
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ajax en Vitesse ook.
Nee, dat dan weer niet.
pi_117040925
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Nee, dat dan weer niet.
Toch staan beide ploegen boven PSV, dus op dit moment zeker wel.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:06:34 #226
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_117040972
0-10 zit erin :)
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_117040996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

4-2

groetjes
Op de counter gewonnen, wat tegen 90% van de tegenstanders die jullie dit seizoen nog gaan tegen komen niet gaat lukken.

Groetjes.
pi_117041032
Ik heb serieus gerent voor de bus om op tijd thuis te zijn voor PSV. En ik weet nu nog steeds niet waar ik net naar gekeken heb.
Is hetzelfde als iemand je vraagt wat je een maand geleden hebt gegeten, er zit gewoon een zwart gat in mijn herinnering van 7 uur tot 9 uur.
pi_117041036
quote:

[..]

4-2

groetjes
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:07:39 #230
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117041043
quote:

[..]

4-2

groetjes
O ja na die wedstrijd waren jullie de gedoodverfde kampioen.

Groetjes.
Snelle Egel
pi_117041051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

Tegen Ajax B om een schaal waar je nog niet eens 10 euro mee wint? Goed bezig man.
En als je had gewonnen had je het helemaal geweldig gevonden. Praat niet zo dom man.
pi_117041071
quote:
3s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

thuis nog een keertje
pi_117041073
Tompsv18, je arrogantie is nu beetje misplaatst.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:08:16 #234
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117041079
quote:
3s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met het beeld van vanavond; ja, dan winnen we niet van Ajax... En dan zullen er zeker nog meer nederlagen komen :X :(
pi_117041092
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

En als je had gewonnen had je het helemaal geweldig gevonden. Praat niet zo dom man.
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.
pi_117041094
Net als je denkt dat het niet slechter kon.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:08:34 #237
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117041097
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

thuis nog een keertje
Gaan jullie thuis ook counteren dan?
Snelle Egel
pi_117041104
Brandts neem je rotzooi mee *O*
pi_117041132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
oh oke
pi_117041143
Met het beeld van vanavond, Ajax is een hele andere tegenstander.. een tegenstander dat PSV beter ligt dus dat zegt weinig.

Ik maak me wel druk om zondag tegen een fysiek sterk Feyenoord.
pi_117041147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.
Was op dat moment het sterkste elftal van Ajax hoor.
pi_117041161
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Tyron het volgende:

[..]

Toch staan beide ploegen boven PSV, dus op dit moment zeker wel.
Dat zegt natuurlijk niet alles. Dan zouden Málaga, Mallorca, Sevilla, Atlético Madrid, Rayo Vallecano, Real Betis, Deportivo la Coruña, Real Valladolid, Real Sociedad en Valencia ook beter zijn dan Real Madrid.
pi_117041174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van je :') je komt hier alleen om te trollen omdat je een tering mongool bent, blijf gewoon weg debieltje.
pi_117041179
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Was op dat moment het sterkste elftal van Ajax hoor.
Nee, Eriksen speelde bijvoorbeeld niet. En het elftal was nog incompleet en miste een paar aankopen.
pi_117041193
quote:

[..]

4-2

groetjes
Hey, 4-2 hoe is het?

gr gr 31
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_117041195
En dan krijgt PSV nog een pittigere tegenstander met Napoli. :')
pi_117041210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niet alles. Dan zouden Málaga, Mallorca, Sevilla, Atlético Madrid, Rayo Vallecano, Real Betis, Deportivo la Coruña, Real Valladolid, Real Sociedad en Valencia ook beter zijn dan Real Madrid.
Die staan er op dit moment wel beter voor dan Real Madrid en als ze dit seizoen boven Madrid eindiggen, waren ze idd beter.
pi_117041227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan krijgt PSV nog een pittigere tegenstander met Napoli. :')
Zul je zien dat ze het dan wel weer kunnen opbrengen omdat ze thuis spelen :')
  donderdag 20 september 2012 @ 21:10:31 #249
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117041228
Komt wel goed met PSV, ze hebben nog steeds de beste selectie. Alleen vanavond was t wel abominabel slecht :')
pi_117041237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van je :') je komt hier alleen om te trollen omdat je een tering mongool bent, blijf gewoon weg debieltje.
_O-

Je bent zeker ook je wijf verloren?
pi_117041245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee, Eriksen speelde bijvoorbeeld niet. En het elftal was nog incompleet en miste een paar aankopen.
Eriksen laat nooit wat zien in topwedstrijden, dus die mis je niet.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:10:57 #252
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117041251
Willems vermoedelijk enkele weken uitgeschakeld met knieblessure.
pi_117041257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Zul je zien dat ze het dan wel weer kunnen opbrengen omdat ze thuis spelen :')
Met PSV weet je het nooit. Valt geen peil op te trekke
pi_117041261
quote:

[..]

_O-
pi_117041286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-

Je bent zeker ook je wijf verloren?
Nee, maar ik word er wel moe van dat jij en sommige andere trolls hier alleen komen als PSV verliest en dan ook nog eens keer op keer Ajax erbij betrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2012 21:11:51 ]
pi_117041311
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Hoe staat het met Pieters?
Dan zal het fantastische CVBlok nog lang mogen blijven
pi_117041314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Eriksen laat nooit wat zien in topwedstrijden, dus die mis je niet.
Tegen Fc Twente destijds voor het kampioenschap 2 assists op de Jong maar dat is dan wel 2 seizoen terug. Je kon duidelijk zien dat we tegen PSV creativiteit miste.
pi_117041338
Davy in het topic, ik ben benieuwd of hij voor het eerst sinds zijn registratie in 2004 een mening over voetbal gaat geven. :o
pi_117041343
quote:
Met het beeld van vanavond, Ajax is een hele andere tegenstander.. een tegenstander dat PSV beter ligt dus dat zegt weinig.

Ik maak me wel druk om zondag tegen een fysiek sterk Feyenoord.
Daar kan je best gelijk in hebben, maar zij kunnen ook gewoon niets doen en dat krijg je weer zo'n kut wedstrijd.
PSV is gewoon heel makkelijk te bespelen.
pi_117041361
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Bron?
pi_117041380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Davy in het topic, ik ben benieuwd of hij voor het eerst sinds zijn registratie in 2004 een mening over voetbal gaat geven. :o
Ah, negeren is afgelopen _O_
  donderdag 20 september 2012 @ 21:12:36 #262
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117041390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bron?
Eredivisie Live
pi_117041411
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Eredivisie Live
Dat worden helse weken voor Brandts, :)
pi_117041413
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Eredivisie Live
Dat zou echt kut zijn. Ritzmaier dan maar.
pi_117041417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Verdedigers hadden ze niet nodig toch _O-
  donderdag 20 september 2012 @ 21:13:10 #266
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117041422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Pieters revalideert nog steeds, maar hoopt voor de winterstop weer minuten te maken.
pi_117041423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee, maar ik word er wel moe van dat jij en sommige andere trolls hier alleen komen als PSV verliest en dan ook nog eens keer op keer Ajax erbij betrekken.
Eerste keer in weken dat ik in dit topic ben _O-

En ik zei alleen dat Ajax en Vitesse beter zijn dan PSV en dan komt tompsv met 4-2 aanzetten, tja dan lok je het uit.
pi_117041427
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Brands heet ie
pi_117041433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die gast is nog blinder dan Wijnaldum en Ebecillio bij elkaar :+
pi_117041471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eerste keer in weken dat ik in dit topic _O-

En ik zei alleen dat Ajax en Vitesse beter zijn dan PSV en dan komt tompsv met 4-2 aanzetten, tja dan lok je het uit.
Ik wou zeggen ga niet in op dat downsyndroom kind maar ik doe hetzelfde bij jou :{
pi_117041475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Onmogelijk. :o
pi_117041478
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Class het volgende:

[..]

Verdedigers hadden ze niet nodig toch _O-
Ga gewoon weg.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:14:03 #273
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_117041479
quote:

[..]

Jammer dat Swerts al een club heeft.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_117041487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eerste keer in weken dat ik in dit topic _O-

pi_117041501
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Pieters revalideert nog steeds, maar hoopt voor de winterstop weer minuten te maken.
Dat wordt een feest, zou me niets verbazen als PSV niet in de top 3 staat na zo'n 12/13 wedstrijdedn
pi_117041519
quote:

[..]

Ik wou zeggen ga niet in op dat downsyndroom kind maar ik doe hetzelfde bij jou :{
Je noemt mij een troll terwijl jij als een kindje van 11 loopt te schelden. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld. ^O^
pi_117041551
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
PSV heeft al zeker 4 jaar geen reden om arrogant te zijn. Walgelijk trekje overgenomen uit Amsterdam :+
pi_117041558
HALLO HALLO IK KOM EVEN LACHEN HAHA NOU GROETJES HE !
pi_117041562
Allemaal gewoon normaal doen. :{
pi_117041578
Man, Ajax in Dortmund en wij in Djeproschubbekutteveen, wat een verschil, wat een verschil.

Echt drama. Ik ga geen woorden aan deze schijtzakken meer vuil maken.
pi_117041581
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:

[..]

Je noemt mij een troll terwijl jij als een kindje van 11 loopt te schelden. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld. ^O^
Pas maar op in ieder geval, Davy is in het topic en die maakt altijd voor elke post een nieuwe TR aan als die gefrustreerd is.
pi_117041582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:

[..]

tief nou maar op joh. ga naar een foto van Eriksen kijken en met je piemeltje spelen
pi_117041585
Daar gaan we weer, zelfde liedje elke keer _O-
pi_117041597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef baasvandemaffia het volgende:
Goede samenvatting van de ajacieden hier.
pi_117041604
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef baasvandemaffia het volgende:
Ga weg en neem die pornohoer ook lekker mee :r
pi_117041612
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

tief nou maar op joh. ga naar een foto van Eriksen kijken en met je piemeltje spelen
Reageer nou niet :|W
pi_117041619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV heeft al zeker 4 jaar geen reden om arrogant te zijn. Walgelijk trekje overgenomen uit Amsterdam :+
Iemand had daar best een goede analyse over. Hoe slechter PSV het doet, hoe meer arrogantie er is. Het valt me gewoon op. Walgelijk iets.
pi_117041622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga weg en neem die pornohoer ook lekker mee :r
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

pi_117041623
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Daar gaan we weer, zelfde liedje elke keer _O-
Ja, de instelling verander je niet zo maar toch of wel dan? Er is kwaliteit genoeg alleen die verdomde lastige instelling moet nog anders.
pi_117041628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jawel. Why not?
pi_117041646
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goede samenvatting van de ajacieden hier.
:') :') :')
pi_117041652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jawel. Why not?
*Why nut.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:17:12 #293
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117041654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jawel. Why not?
Omdat dat irritant is als er telkens wordt ingegaan op een troll :O
pi_117041655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja, de instelling verander je niet zo maar toch of wel dan? Er is kwaliteit genoeg alleen die verdomde lastige instelling moet nog anders.
Het ging mij niet om de wedstrijd, het ging om het topic.
pi_117041667
quote:

[..]

ej, psv won wel van Ajax he in de johan cruijff schaal met 4-2!!!!!

'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_117041670
quote:

[..]

Jaloers dat jullie alleen maar van die rotkoppen zoals Strootman en Toivonen in jullie selectie hebben? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')