Ajax en AZ zijn teams die willen voetballen. Utrecht en RKC laten je het spel maken. Bijzonder groot verschil. Je denkwijze is wel erg beperkt. 'We winnen van Ajax dus moeten we ook winnen van Utrecht'quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker. Als hetzelfde team van Ajax en AZ kan winnen, maar niet van 9 man in Utrecht wijd ik dat aan instelling dan aan een vorm van "logisch, ze kunnen niet beter."
Dat zijn teams die willen voetballen, inderdaad. En op het moment dat PSV ook wil voetballen, dat Toivonen zin heeft om de ruimte voor de 16 in te duiken, dat Mertens zin heeft om de back te helpen en de diepe bal te zoeken, dat Matavz wordt bediend ipv weggestuurd kan PSV beter zijn dan de concurrentie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en AZ zijn teams die willen voetballen. Utrecht en RKC laten je het spel maken. Bijzonder groot verschil. Je denkwijze is wel erg beperkt. 'We winnen van Ajax dus moeten we ook winnen van Utrecht'
Ja, was voetbal maar zo simpel.
Denk je nou echt dat die mannen er geen zín in hebben? Niet kunnen presteren tegen kleinere, defensief ingestelde tegenstanders is een gebrek aan kwaliteit, niet een gebrek aan zin/instelling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zijn teams die willen voetballen, inderdaad. En op het moment dat PSV ook wil voetballen, dat Toivonen zin heeft om de ruimte voor de 16 in te duiken, dat Mertens zin heeft om de back te helpen en de diepe bal te zoeken, dat Matavz wordt bediend ipv weggestuurd kan PSV beter zijn dan de concurrentie.
Precies. Dit team is gemaakt om lekker te counteren. Als de ruimtes klein worden krijgen ze het moeilijk. Helemaal als je met twee verdedigende middenvelders speelt die daarin veel te beperkt zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zijn teams die willen voetballen, inderdaad. En op het moment dat PSV ook wil voetballen, dat Toivonen zin heeft om de ruimte voor de 16 in te duiken, dat Mertens zin heeft om de back te helpen en de diepe bal te zoeken, dat Matavz wordt bediend ipv weggestuurd kan PSV beter zijn dan de concurrentie.
Dit, gewoon dit. En er is niks mis met countervoetbal, Real Madrid wint er ook de competitie mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Dit team is gemaakt om lekker te counteren. Als de ruimtes klein worden krijgen ze het moeilijk. Helemaal als je met twee verdedigende middenvelders speelt die daarin veel te beperkt zijn.
Heeft verder zeer weinig met instelling te maken.
Dus als je weinig kwaliteit bezit verlies je van Utrecht en RKC, maar je wint wel van Ajax en AZ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die mannen er geen zín in hebben? Niet kunnen presteren tegen kleinere, defensief ingestelde tegenstanders is een gebrek aan kwaliteit, niet een gebrek aan zin/instelling.
Als praten tegen een muur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als je weinig kwaliteit bezit verlies je van Utrecht en RKC, maar je wint wel van Ajax en AZ?
Nee, je begrijpt me verkeerd: Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als je weinig kwaliteit bezit verlies je van Utrecht en RKC, maar je wint wel van Ajax en AZ?
Het lijkt mij dat we eerder uit kunnen gaan van bijvoorbeeld een onderschattende instelling.
Niet weinig kwaliteit, er mist gewoon een bepaalde kwaliteit. Jullie missen een speler met brille, iemand die in de kleine ruimte kan spelen en die het overzicht heeft. Met een speler als Maher in je team waren jullie fluitend kampioen geworden, zelfs met zo'n verdediging.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat we eerder uit kunnen gaan van bijvoorbeeld een onderschattende instelling.
Ik denk het niet. Als je ziet hoeveel individuen er met een loopactie voorin staan dan zie je wel dat de enige manier waarop PSV kan voetballen is door te combineren en op te schuiven. Afgelopen zondag werd er met Matavz gecounterd en dat werkt niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Dit team is gemaakt om lekker te counteren. Als de ruimtes klein worden krijgen ze het moeilijk. Helemaal als je met twee verdedigende middenvelders speelt die daarin veel te beperkt zijn.
Ja, dat betitel ik als instelling. Als je niet het niveau haalt tegen kleine tegenstanders, maar wel tegen een Ajax of AZ schaar ik dat onder een motivatiekwestie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd: Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.
Ik denk niet dat wij elkaar begrijpen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat betitel ik als instelling. Als je niet het niveau haalt tegen kleine tegenstanders, maar wel tegen een Ajax of AZ schaar ik dat onder een motivatiekwestie.
Nee joh, dat is gewoon een gebrek aan instelling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij elkaar begrijpen.
Tegen AZ/Ajax speel je niet met een andere instelling, maar met een andere strategie. Tegen Ajax/AZ kun je afwachten en scherp counteren. Tegen Utrecht moet je zelf het spel maken, dat is een kwaliteit.
Je hebt daarvoor verdedigers nodig die kunnen opbouwen en middenvelders die creatieve openingen kunnen maken. Die kwaliteiten missen jullie op het moment.
Jullie hebben inderdaad veel klasse voorin, dus met een lange bal van achteruit kunnen zij al veel, maar als je tegen een 'hanbalverdiging' staat te voetballen, moet de creativiteit van het middenveld komen.
En daar schort het aan m.i.
Jawel, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zie het op een andere manier. Het verschil tussen bijvoorbeeld Narsingh en Lens die overduidelijk willen vlammen tegen Utrecht is levensgroot met de manier waarop Mertens en Toivonen de wedstrijd spelen. Op het moment dat ze allemaal op dezelfde wijze de wedstrijd ingaan zoals eerstgenoemden zie je duidelijk het verschil. Dan kun je instelling nummer 1 nemen in de wedstrijd tegen RKC/Utrecht en instelling 2 in de wedstrijd tegen Groningen. Identieke ploegen wat betreft de speelwijze tegen PSV.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij elkaar begrijpen.
Tegen AZ/Ajax speel je niet met een andere instelling, maar met een andere strategie. Tegen Ajax/AZ kun je afwachten en scherp counteren. Tegen Utrecht moet je zelf het spel maken, dat is een kwaliteit.
Je hebt daarvoor verdedigers nodig die kunnen opbouwen en middenvelders die creatieve openingen kunnen maken. Die kwaliteiten missen jullie op het moment.
Jullie hebben inderdaad veel klasse voorin, dus met een lange bal van achteruit kunnen zij al veel, maar als je tegen een 'hanbalverdiging' staat te voetballen, moet de creativiteit van het middenveld komen.
En daar schort het aan m.i.
Ok, het zal best een combinatie van factoren zijn. Maar voor mijn gevoel is de instelling daar zeker niet de hoofdoorzaak in. Maar: agree to disagreequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zie het op een andere manier. Het verschil tussen bijvoorbeeld Narsingh en Lens die overduidelijk willen vlammen tegen Utrecht is levensgroot met de manier waarop Mertens en Toivonen de wedstrijd spelen. Op het moment dat ze allemaal op dezelfde wijze de wedstrijd ingaan zoals eerstgenoemden zie je duidelijk het verschil.
Ik ben het hier wel mee eens. Tegen tegenstanders die niet voetballen lukt het PSV niet om wel te blijven voetballen. Er is dan een totaal gebrek aan creativiteit, zowel op het middenveld als in de spits. En als er bij de spitsen al ingevingen zijn voor een loopactie, is het zo ongelooflijk getelefoneerd waardoor iedere idioot het door heeft. Erg vaak resulteert dit in een middenvelder die 15 meter voorbij de middenlijn stilstaand de bal in bezit heeft, en er helemaal niets mee kan doen. Het enige wat je dan kan doen is gaan lopen met de bal totdat er wel een gaatje vrijkomt. Helaas hebben wij niet de spelers die hier erg goed in zijn, dus stagneert de aanval en kan je weer overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd: Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.
Daarom zie je ook dat het te maken heeft met instelling en niet met de wijze waarop ploegen spelen, want juist als je uit moet naar PSV ga je met 11 man voor de goal liggen. Thuis ga je proberen, druk zetten, bluffen en proberen af te troeven. De instelling zorgt ervoor dat een club als Utrecht met 1-0 wint (waar het ook 2-0 of 3-0 had kunnen worden) en Groningen met 0-3 verliest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Het rare is natuurlijk wel dat met name buitenshuis punten worden verspeeld. Daar waar de tegenstander over het algemeen wat meer zal komen. In de thuis wedstrijden heeft PSV het relatief gemakkelijk, daar waar de tegenstander zich helemaal ingraaft en hoopt op een snelle uitbraak.
Dat strookt niet helemaal met een counterploeg.
Matavz wisselen voor Toivonen heeft geen effect denk ik. Dat zijn twee spelers die 90 minuten lang geen meter te veel willen lopen. Matavz wacht tot de bal komt en prikt hem erin en dat doet Toivonen precies hetzelfde. Ik denk dat je pas echt iets kunt veranderen als je Matavz eruit haalt en Lens in de spits zet.quote:Met name Marcelo is echt een drama. Dan kun je niet spelen met ruimte in je rug. Zet aub Zanka er in. Ook al weet ik niet hoe zijn niveau op dit moment is, het kan niet slechter dan die joker. Op het middenveld zou iemand bij mogen die wat creatiever is. Ik zou daar Mertens neerzetten in plaat van Toivonen en Toivonen zou ik in de spits zetten. Rendeert hij niet zo goed als op 10, maar naast Bommel en Stroorman moet daar inderdaad iemand bij die creatief is. Lens of Depay op links en Narsingh op rechts. --> Kampioen.
Dat dus. Onbegrijpelijk echt dat er mensen zijn -waaronder Advocaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch valt dat counterverhaal moeilijk te rijmen met het feit dat ze juist uit punten verliezen. Daar waar de tegenstander vaak wat meer ruimte laat en dat ze thuis makkelijk winnen tegen teams die zich helemaal ingraven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Onbegrijpelijk echt dat er mensen zijn -waaronder Advocaat- die nog steeds denken dat het aan de instelling ligt. Ik snap dat echt niet. Daarom zie ik jullie weer geen kampioen worden. Advocaat hakt er lekker op in, denkend dat het aan de instelling ligt, waardoor je ontevreden spelers krijgt en het elftal nog slechter gaat functioneren.
Precies. Thuis probeert de tegenstander PSV af af te bluffen met een stadion wat je motiveert, uit ga je met 11 man voor de goal hangen en proberen de 0 te houden. En dat laatste lukt niet, dus speel ook ik de instelling/motivatiekaart.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch valt dat counterverhaal moeilijk te rijmen met het feit dat ze juist uit punten verliezen. Daar waar de tegenstander vaak wat meer ruimte laat en dat ze thuis makkelijk winnen tegen teams die zich helemaal ingraven.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die mannen er geen zín in hebben? Niet kunnen presteren tegen kleinere, defensief ingestelde tegenstanders is een gebrek aan kwaliteit, niet een gebrek aan zin/instelling.
Advocaat toch niet? Die zei op EL na de wedstrijd dat als tegenstanders zich ingraven dat PSV dan kwaliteit tekort komt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Onbegrijpelijk echt dat er mensen zijn -waaronder Advocaat- die nog steeds denken dat het aan de instelling ligt. Ik snap dat echt niet. Daarom zie ik jullie weer geen kampioen worden. Advocaat hakt er lekker op in, denkend dat het aan de instelling ligt, waardoor je ontevreden spelers krijgt en het elftal nog slechter gaat functioneren.
Ik dacht dat Advocaat na RKC had geroepen dat ze voortaan met uitwedstrijden anders zouden gaan spelen, niet meer de aanval zoeken en lekker achterin hangen zoals de tegenstander ook doet. Niet erg consequent als je tegen Groningen en Utrecht alweer het spel wil maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Goed spelen tegen goede spelers is een ándere kwaliteit dan goed spelen tegen mindere (veelal defensievere) tegenstanders. Het is dus het missen van de kwaliteit om tegen de kleintjes het spel te maken, niet het totaal missen van voetbalkwaliteit.
Na afloop zei Adocaat dat er koppen gingen rollen en volgens Thijs Slegers krijgen donderdag Zanka en Derijck de kans zich te laten zien, en als ze het goed doen de kans groot is dat ze blijven staan in het centrum. Ik hoop het van harte in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Harrie_Bals het volgende:
Wanneer gaat er nu eens gcht iemand ingrijpen bij PSV. Advocaat heeft nu al vaak genoeg boos geworden, tijd voor maatregelen lijkt me.
Na vorig jaar hoopte ik op versterking achterin, maar de enige aankoop zit op de bank en is dan dus blijkbaar NOG slechter dan Marcelo en Bouma!?
Ze hebben een waardeloze verdediging. Dit komt helemaal duidelijk naar voren bij een tegenstander die veel druk zet en een PSV middenveld wat matig is bij balverlies
Omdat niemand hem wilde. Prima speler als hij zijn dag heeft, maar je hebt er vaker niks aan dan wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Harrie_Bals het volgende:
En waarom hebben ze die ongemotiveerde Toivonen niet gewoon laten vertrekken?
Afgelopen wedstrijd tegen Utrecht deden ze dat juist tergend veel. Vanaf de aftrap van Utrecht stond nota bene Matavz een meter over de middenlijn en bleef daar heel rustig staan. Alleen Lens was het na 90 seconden beu en begon wat gas te geven waarde de voorste linie compleet scheef stond. Tussen de lijn Lens en Mertens zat een dikke 35 meter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Advocaat na RKC had geroepen dat ze voortaan met uitwedstrijden anders zouden gaan spelen, niet meer de aanval zoeken en lekker achterin hangen zoals de tegenstander ook doet. Niet erg consequent als je tegen Groningen en Utrecht alweer het spel wil maken.
Dat viel mij ook op inderdaad. Ongelofelijk die gebrek aan miscommunicatie en dat iedereen uit positie stond. Met goed positiespel zou je zelfs van deze lastig ingegraven tegenstanders moeten kunnen winnen, maar dat moet wel van achteruit beginnen en daar faalt het al.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd tegen Utrecht deden ze dat juist tergend veel. Vanaf de aftrap van Utrecht stond nota bene Matavz een meter over de middenlijn en bleef daar heel rustig staan. Alleen Lens was het na 90 seconden beu en begon wat gas te geven waarde de voorste linie compleet scheef stond. Tussen de lijn Lens en Mertens zat een dikke 35 meter.
En dan kom je ineens weer uit op de kwaliteit van de spelers.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op inderdaad. Ongelofelijk die gebrek aan miscommunicatie en dat iedereen uit positie stond. Met goed positiespel zou je zelfs van deze lastig ingegraven tegenstanders moeten kunnen winnen, maar dat moet wel van achteruit beginnen en daar faalt het al.
thuiswedstrijd dus die zal dan wel weer goed zijnquote:
dat is toch juist goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ongelofelijk die gebrek aan miscommunicatie
Die kwaliteit is er zeker wel, behalve achterin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan kom je ineens weer uit op de kwaliteit van de spelers.
Gewoon een aantal keer hard op doel schieten met die onzekere tweede keeper vliegt ie er dan vast wel een keer in.quote:
Vorig jaar was het de kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
thuiswedstrijd dus die zal dan wel weer goed zijn
Brands heeft weer een mega talent binnen weten te houden.quote:Tamata langer bij PSV
Abel Tamata heeft zijn handtekening onder een nieuw contract bij PSV gezet. De 21-jarige verdediger is nu tot 2015 verbonden aan de club uit Eindhoven.
De oude verbintenis van Tamata liep aan het einde van het seizoen af. De verdediger speelt deze competitie op huurbasis voor Roda JC. Hij hoopt daarna bij PSV terug te keren.
„Vorig seizoen heb ik door een beenbreuk bijna niet gespeeld. Ik moet nu zo veel mogelijk spelen om te zorgen dat ik volgend jaar op een hoger niveau zit. Ik ben ervan overtuigd dat ik dan van waarde ben voor PSV”, zegt hij op de website van de club uit Eindhoven.
Weer niet goed?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands heeft weer een mega talent binnen weten te houden. [ afbeelding ]
Zal ook geen basisspeler worden. Gewoon back-up. Beter om dat door eigen jeugd op te laten vullen dan door een dure buitenlander..quote:
inderdaad en na dit seizoen zullen er wel wat verdedigers vertrekken dus dikke kans dat je hem gewoon nodig hebt om uit te komen in de breedtequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ook geen basisspeler worden. Gewoon back-up. Beter om dat door eigen jeugd op te laten vullen dan door een dure buitenlander..
Nee, dan kom je uit op winnaars/bikkelmentaliteit tegenover.. tja, onderschatting gok ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan kom je ineens weer uit op de kwaliteit van de spelers.
Natuurlijk is dat een stukje kwaliteit. Een voetballer zonder mentaliteit zal het niet halen, maar waar het hier om gaat is het feit dat de mentaliteit in de groep bijzonder krom lijkt te zijn. Als je Lens en Depay gas ziet geven tegen Utrecht dan is het contrast met Mertens en Toivonen schrijnend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mentaliteit is gewoon een onderdeel van het veel bredere begrip kwaliteit. Techniek, fysiek, inzicht, allemaal bepalen ze een stukje van de kwaliteit van een speler, met mentaliteit is dat niet anders.
Het is toch de omgekeerde wereld dat de verdedigers lopen te klagen over de doelman? Ze moeten eerst eens bij zichzelf te rade gaan. Ik zag Marcelo tijdens de wedstrijd ook een keer hard schreeuwen richting Tyton, terwijl Marcelo elk duel verloor en Tyton op zijn minst nog een geweldige redding had op de lijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een lichtpuntje: de technische staf lijkt ook door te hebben dat Tyton nou niet echt de gewenste verbetering is op de keeperspositie. Ik meen me te herinneren dat ik bijkans gelynched werd hier toen ik eind vorig seizoen stelde dat hij nog niet had kunnen overtuigen en we er hoogstens mondjesmaat op vooruit waren gegaan. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt dus
Ik zie er zo al 4 lopen met de instelling waar ze in het eerste ook last van lijken te hebben. Luie flikkerts.quote:
Allemaal kinderen van Toivonen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie er zo al 4 lopen met de instelling waar ze in het eerste ook last van lijken te hebben. Luie flikkerts.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef aight1 het volgende:
PSV koploper ALLER TIJDEN van Europa League, echt iets om trots op te zijn hey
3x verloren in 3 jaar is idd niet slecht.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef aight1 het volgende:
Klopt, maar had toch liever geruild met Atleticoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3x verloren in 3 jaar is idd niet slecht.
Kan ik me voorstellen. Lekker warm land, Spaanse vrouwen en Tapas.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, maar had toch liever geruild met Atletico.
En sangriaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Lekker warm land, Spaanse vrouwen en Tapas.
Nu ook met wat meer tekst van vi.nl:quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef aight1 het volgende:
quote:PSV cijfermatig best presterende club in Europa League
Donderdagavond gaat de vierde editie van de Europa League van start. PSV, dat het toernooi begint met een uitwedstrijd tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk (aftrap 19.00 uur), kan van alle clubs die ooit deelnamen aan de Europa League de beste rapportcijfers overleggen.
Op basis van het aantal gespeelde wedstrijden en de daarin behaalde punten doet geen enkele club het sinds het seizoen 2009/10 beter dan PSV. De Eindhovenaren bezetten met 45 punten uit dertig wedstrijden de eerste plaats op de 'eeuwige ranglijst' van de Europa League.
Atlético Madrid, tweevoudig winnaar van het toernooi, volgt PSV op de voet met 44 punten uit dertig wedstrijden. Het Zuid-Europese voetbal is goed vertegenwoordigd in de top van het klassement, want Sporting Lissabon (32 duels) en Benfica (twintig) nemen met elk veertig punten de derde en vierde plaats in.
De basis voor de goede cijfers van PSV liggen verankerd in de duels die de ploeg in de groepsfase van de Europa League afwerkte. Van de achttien groepsduels verloren de Eindhovenaren er niet één: ze wonnen er dertien en speelden vijf keer gelijk.
In totaal kwamen zes andere clubs ook tot achttien groepswedstrijden in de Europa League. Geen van hen slaagde er net als PSV in ongeslagen te blijven. Anderlecht komt met 36 punten uit achttien duels (W11 G3 V4) nog het dichtst in de buurt van de Brabantse club.
Top ranglijst aller tijden in de groepsfase EL
Club ---------- Duels W G V Pnt V-T
PSV ---------- 18 13 5 0 44 31-11
Anderlecht ----------- 18 11 3 4 36 35-17
Sporting Lissabon ----------- 18 11 2 5 35 30-16
Red Bull Salzburg ------------ 18 9 3 6 30 30-21
Besiktas ------------- 12 8 1 3 25 22-13
Club Brugge ------------- 18 6 7 5 25 26-25
Metalist Kharkiv -------------- 12 7 4 1 25 24-10
Athletic de Bilbao -------------- 12 7 2 3 23 21-16
PAOK Saloniki --------------- 12 6 5 1 23 15-9
Tegen Napoli is de kans groot dat dat verloren gaatquote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook als enige nooit verloren in de groepfase. Beter gaan ze daar vanavond mee door.
Dat zeiden ze ook van bijvoorbeeld Sampdoriaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Napoli is de kans groot dat dat verloren gaat
Ik schat Napoli wel hoog in hoor. Hamsik, Cavani, De Sanctis, Inler, Behrami, Pandev, Dossena, Paolo Cannavaroquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van bijvoorbeeld Sampdoria
Brandsquote:Brands oneens met kritiek op aankoopbeleid PSV
HOOFDDORP - Marcel Brands is het er niet mee eens dat PSV deze zomer te weinig heeft geïnvesteerd in het versterken van de verdediging. De technisch directeur van de Eindhovense club probeert de kritiek op het transferbeleid te weerleggen.
Foto: ProShots
PSV trok onder anderen aanvaller Luciano Narsingh aan voor zo'n vier miljoen euro.
De zwakke start van de club in de eredivisie, waarin de defensie een erg zwakke indruk maakte, leidt tot de vraag of Brands niet beter de achterste linie extra had kunnen versterken. Alleen Mathias 'Zanka' Jörgensen werd daarvoor aangetrokken.
''Dat was een bewuste keuze'', reageert Brands in De Telegraaf op het stellen van andere prioriteiten. ''We hadden al acht verdedigers, waarvan een groot aantal internationals, en slechts vier aanvallers plus de talentvolle Memphis Depay.''
''De nederlaag tegen FC Utrecht lag bovendien niet aan de verdediging. Het was een collectief falen. Het probleem lag eerder voorin, aangezien we zelfs met z’n elven tegen negen spelers niet scoorden.''
Bouma
De ploeg van trainer Dick Advocaat treedt donderdagavond in Oekraïne aan tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk. De geblesseerde Wilfred Bouma wordt in de Europa League-wedstrijd vervangen door Timothy Derijck of 'Zanka' Jörgensen.
Advocaat liet weten verder niet al te veel te wijzigen. Wel verliest Dries Mertens wellicht zijn basisplaats aan Depay.
Door: NUsport
Dat worden in ieder geval 2 interessante wedstrijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat Napoli wel hoog in hoor. Hamsik, Cavani, De Sanctis, Inler, Behrami, Pandev, Dossena, Paolo Cannavaro
Het is toch behoorlijk lullig dat de linie die altijd bekend stond als de sterkste van PSV nu al een paar jaar de zwakste isquote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Brands![]()
Even voor het gemak maar niet benoemen dat onze verdedigers niet zouden misstaan in het vierde van Brabantia.
Om dan met de laatste wedstrijd tegen Utrecht aan te komen terwijl onze verdediging al jaren serieus meedoen om de titel voorkomt.
Onze ploeg is al jaren in onbalans.
Wat een waardeloze patser die Brands, heeft echt nog nauwelijks iets goed gedaan voor PSV.
Zeer zwak verhaal van Brands zeg, pff... Maargoed, toegeven dat de verdediging te zwak is om kampioen te worden zou zijn eigen falen onderstrepen, dus ik snap dat hij zich daar tevergeefs uit probeert te lullen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Brands![]()
Even voor het gemak maar niet benoemen dat onze verdedigers niet zouden misstaan in het vierde van Brabantia.
Om dan met de laatste wedstrijd tegen Utrecht aan te komen terwijl onze verdediging al jaren serieus meedoen om de titel voorkomt.
Wat een waardeloze patser die Brands, heeft echt nog nauwelijks iets goed gedaan voor PSV.
Het kan natuurlijk best voorkomen dat je een wat mindere lichting hebt. Maar er blijkt nu al jaren dat deze gasten er echt niets van bakken, dan moet je het gaan aanpakken. Om het dan makkelijk af te doen met 'we hebben er al acht' vind ik werkelijk compleet waardeloos en visieloos (iets wat Brands bij PSV sowieso nog niet heeft laten zien daarover te beschikken)quote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is toch behoorlijk lullig dat de linie die altijd bekend stond als de sterkste van PSV nu al een paar jaar de zwakste is.
Sowieso, getuigt ook wel van deze zin:quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Om het dan makkelijk af te doen met 'we hebben er al acht' vind ik werkelijk compleet waardeloos en visieloos (iets wat Brands bij PSV sowieso nog niet heeft laten zien daarover te beschikken)
Brands snapt blijkbaar niet dat het voetbal van achteruit begint. Marcelo en Bouma konden werkelijk niks goed doen tegen Utrecht.quote:''De nederlaag tegen FC Utrecht lag bovendien niet aan de verdediging. Het was een collectief falen. Het probleem lag eerder voorin, aangezien we zelfs met z’n elven tegen negen spelers niet scoorden.''
Wat is dit voor Valencia praktijken?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:41:56#PSV tegen #Dnjepr met: Waterman; Hutch, Marcelo, Derijck, Willems; Toivonen, Stroot, Bommel; Narsingh, Lens, Mertens. #dnjpsv reageer retweet
Inmiddels vernomen van iemand die daar zit dat er 2 mensen meer er heen zijn. Respectquote:11 PSV fans mee naar Dnjepropetrowsk
Het Eindhovens Dagblad meldt vandaag dat er in totaal 11 supporters meegaan naar Dnjepropetrowsk om PSV te steunen in het eerste duel in de groepsfase van de Europa League.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehmmm wat heb ik gemist? Onvrede over Tyton?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:45:49De onvrede over #Tyton zit dus nog dieper dan #VI berichtte deze week. #Waterman krijgt kans zich te presenteren reageer retweet
Er gaan verhalen rond dat er spelers zijn die geen vertrouwen meer hebben in Tyton.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
Ehmmm wat heb ik gemist? Onvrede over Tyton?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:45:49De onvrede over #Tyton zit dus nog dieper dan #VI berichtte deze week. #Waterman krijgt kans zich te presenteren reageer retweet
Dan zoet maar terughalen, je gaat toch niet met boy de eredvisie inquote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er gaan verhalen rond dat er spelers zijn die geen vertrouwen meer hebben in Tyton.
Jezusquote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
Viel me op dat vooral marcelo zat te schreeuwen tegen tyton die het toen maar negeerde.. Was tegen utrechtquote:Op donderdag 20 september 2012 17:56 schreef FL_Freak het volgende:
wtf, spelers kunnen juist wat leren vsn Tyton.
Oftewel een onderling rotzooitje? Kunnen we nu echt niet gebruiken pff.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Viel me op dat vooral marcelo zat te schreeuwen tegen tyton die het toen maar negeerde.. Was tegen utrecht
Viel mij ook op inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Viel me op dat vooral marcelo zat te schreeuwen tegen tyton die het toen maar negeerde.. Was tegen utrecht
Wanneer laten de supporters zich eens horen eigenlijk? Die Brands moet zo snel mogelijk oprotten joh, die kan er helemaal niks van.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Brands![]()
Dit. Snap het ook niet, hij heeft echt alleen maar slechte keuzes gemaakt. Hij is bezig de club compleet naar de tering te helpen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer laten de supporters zich eens horen eigenlijk? Die Brands moet zo snel mogelijk oprotten joh, die kan er helemaal niks van.
Als het aan mij ligt niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer laten de supporters zich eens horen eigenlijk? Die Brands moet zo snel mogelijk oprotten joh, die kan er helemaal niks van.
Volgens VI willen ze 'm in de winterstop al terughalenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed het lijkt me duidelijk dat Zoet volgend jaar sowieso eerste keeper wordten dat is leuk
Naar mijn mening heeft Tyton het erg goed gedaan sinds zijn aankoop...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens VI willen ze 'm in de winterstop al terughalenZou mooi zijn dat er weer een jeugdspeler doorbreekt, maar wel zonde dat er dan weer een speler als miskoop bestempelt kan worden.
Vind ik ook, de grote uitblinker bij Heerenveen uit in de halve finale beker.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Tyton het erg goed gedaan sinds zijn aankoop...
twitter:PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:03:23OPSTELLING PSV: Waterman, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck. #dnipsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:04:08WISSELSPELERS PSV: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Engelaar, Depay en Manolev. Niet in de wedstrijdselectie: Locadia. #dnipsv reageer retweet
Mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
Als je signalen wil geven aan spelers, zet dan Depay in de basis en laat Mertens eens op de bank zitten
Advocaat zei het net zelf in een interview op RTL7.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Maarja wie of wat moet je nou geloven van die geruchten over Tyton.
Raar.. dus ze kiezen de kant van de verdedigers die week in week uit falen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Advocaat zei het net zelf in een interview op RTL7.
Dat kun je niet voorkomen als je geen resultaten boekt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Onrust in de club, alsof we het nog niet genoeg gehad hebben...
Maar als het gaat over spelers onderling bijv, dat moet altijd op orde zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kun je niet voorkomen als je geen resultaten boekt.
Maar als je resultaten boekt (en kampioen wordt) is iedereen blij, dan vergeet je irritaties ook sneller.. Maar als je verliest en dat 'uit-syndroom' serieus genomen wordt dan ga je je aan alles storen..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar als het gaat over spelers onderling bijv, dat moet altijd op orde zijn.
Hopelijk wordt dat allemaal snel opgelost.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als je resultaten boekt (en kampioen wordt) is iedereen blij, dan vergeet je irritaties ook sneller.. Maar als je verliest en dat 'uit-syndroom' serieus genomen wordt dan ga je je aan alles storen..
Ik denk van niet, het wordt wss alleen maar erger ook het publiek dat weer gaat fluiten. Dit jaar geen kampioen en je bent gewoon de lul.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat allemaal snel opgelost.
En Brands?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar als het gaat over spelers onderling bijv, dat moet altijd op orde zijn.
Weer geen Zanka, die is echt niet goed hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
Opstelling dadelijk: Waterman, Derijck en Marcelo achterin, Matavz op de bank, Lens in de spits. Narsingh op rechts.twitter:PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:03:23OPSTELLING PSV: Waterman, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck. #dnipsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op donderdag 20-09-2012 om 18:04:08WISSELSPELERS PSV: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Engelaar, Depay en Manolev. Niet in de wedstrijdselectie: Locadia. #dnipsv reageer retweet
Ook, maar wat ik meer bedoelde te zeggen is dat sommige dingen als basis altijd goed moeten zijn.quote:
Ohkequote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook, maar wat ik meer bedoelde te zeggen is dat sommige dingen als basis altijd goed moeten zijn.
Wat heb je daar aanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom durft Dickie het niet aan om Locadia wisselspeler te doen?
Zitten al 2 aanvallers op de bank he.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom durft Dickie het niet aan om Locadia wisselspeler te doen?
Nee man.. al maanden.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matavzie prutst toch al weken?
Als het thuis was, had je het nog kunnen proberen, maar je gaat die jongen niet meenemen naar Oekraïne en daar laten debuterenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan een bod van 8 miljoen van Benfica niet accepterenquote:
Hadden ze gewoon moeten verkopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
En dan een bod van 8 miljoen van Benfica niet accepterenMijn god wat een beleid voert die Brands.
En dan loopt iedereen weer te zeiken dat we te weinig aanvallers hebben en dat we niet een heel seizoen met alleen Lens in de spits kunnen. Hij kan het ook niet snel goed doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
En dan een bod van 8 miljoen van Benfica niet accepterenMijn god wat een beleid voert die Brands.
Dickie is maar een passant, hoef je niet naar te luisteren. Brands is belangrijkerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hadden ze gewoon moeten verkopen.
Dan had je wel wat aan Locadia gehad en aangezien de flanken en het middenveld prima in staat zijn om zelf te scoren, kan je al vrij snel iemand kwijt in de spits, zolang die maar kan voetballen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan loopt iedereen weer te zeiken dat we te weinig aanvallers hebben en dat we niet een heel seizoen met alleen Lens in de spits kunnen. Hij kan het ook niet snel goed doen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Wat Tom zegt (hey wat zinnigs van zijn kantquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan loopt iedereen weer te zeiken dat we te weinig aanvallers hebben en dat we niet een heel seizoen met alleen Lens in de spits kunnen. Hij kan het ook niet snel goed doen.
Tyton was op zich een prima aankoopquote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Duidelijk.
Lijkt weer op een matige aankoop. En sowieso een overbodige. In de winter maar gewoon verkopen voor een miljoen of 2 a 3 en Zoet terughalen.
Begin Brands steeds meer een faalhaas te vinden
Dat geld had je kunnen investeren in de verdediging. Locadia kun je prima achter de hand houden als reserve, het is tenslotte maar de eredivisie Mickey Mouse competitie.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Locadia is meer een afmaker. Niet echt een meevoetballende spits.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan had je wel wat aan Locadia gehad en aangezien de flanken en het middenveld prima in staat zijn om zelf te scoren, kan je al vrij snel iemand kwijt in de spits, zolang die maar kan voetballen.
Kijk maar naar Ajax
Niet in het perspectief dat we ook Zoet al hadden en ook nog de dure Isaksson. Nou heeft Zoet zich wel sneller ontwikkeld dan verwacht, maar dan had er beter een ervaren keeper gehaald kunnen worden voor 2 jaar dan Tytonquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Tyton was op zich een prima aankoop
Ja en in die Mickey Mouse competitie hebben wel al 6 punten verneukt in 5 wedstrijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat geld had je kunnen investeren in de verdediging. Locadia kun je prima achter de hand houden als reserve, het is tenslotte maar de eredivisie Mickey Mouse competitie.
Wel een enorm risico natuurlijk. Ook ik zie graag dat Locadia een kans krijgt, maar je weet nooit of hij er al klaar voor is.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat geld had je kunnen investeren in de verdediging. Locadia kun je prima achter de hand houden als reserve, het is tenslotte maar de eredivisie Mickey Mouse competitie.
Volgens zo'n vi clubwatcher waren het ''feyenoord achtige'' financiële problemen als PSV dit jaar weer geen kampioen werd.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk van niet, het wordt wss alleen maar erger ook het publiek dat weer gaat fluiten. Dit jaar geen kampioen en je bent gewoon de lul.
Als Toivonen niet wil? Die gast heeft niks te willen lijkt me. Anders verkoop je hem ook. Je hebt niks aan rotte appels.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Wat Tom zegt (hey wat zinnigs van zijn kant) in dit geval is het lastig, als Locadia er nog niet klaar voor blijkt te zijn, Toivonen niet in de spits wil.. tja dan wordt het lastig. Want Lens heeft nog nooit een niveau weken lang vol gehouden, dat is een rollercoaster.
Nee hoor. CL is niet meer begroot.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens zo'n vi clubwatcher waren het ''feyenoord achtige'' financiële problemen als PSV dit jaar weer geen kampioen werd.
Voor dat schijntje dat hij aangetrokken is en de waarschijnlijke restitutiewaarde is het toch echt verre van een miskoop..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Niet in het perspectief dat we ook Zoet al hadden en ook nog de dure Isaksson. Nou heeft Zoet zich wel sneller ontwikkeld dan verwacht, maar dan had er beter een ervaren keeper gehaald kunnen worden voor 2 jaar dan Tyton
Ja, dat riep ik ook al.. als je zulke tyfus dure spelers koopt die het allemaal waar moeten gaan maken, niemand mag falen.. ja dan kom je gewoon vet in de problemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens zo'n vi clubwatcher waren het ''feyenoord achtige'' financiële problemen als PSV dit jaar weer geen kampioen werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij legde heel duidelijk uit dat die 30 miljoen een noodgreep was, nog eens seizoen geen CL gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je toppers moet verkopen en er niets voor terug kunt kopen. Denk dat die gasten van VI er wat meer kijk op hebben dan jij.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee hoor. CL is niet meer begroot.
Thijs Slegers, die iedere dag op PSV zit, zegt iets heel anders.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij legde heel duidelijk uit dat die 30 miljoen een noodgreep was, nog eens seizoen geen CL gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je toppers moet verkopen en er niets voor terug kunt kopen. Denk dat die gasten van VI er wat meer kijk op hebben dan jij.
Okéquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef ValHallen het volgende:
En dan gewoon Narsingh kopen voor 4 miljoen om Ajax een hak te zettengeniaal die Brands.
dat moet je toch zelf niet helemaal geloven als je ziet dat er weer meer uit ging dan in en dat er geen successen zijn geboekt wat financieel dus geen verbetering kan zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee hoor. CL is niet meer begroot.
Een club als PSV moet gewoon 1x per 3 jaar kampioen worden en CL spelen of je dat nou begroot of niet.. anders wordt je een subtopper.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij legde heel duidelijk uit dat die 30 miljoen een noodgreep was, nog eens seizoen geen CL gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je toppers moet verkopen en er niets voor terug kunt kopen. Denk dat die gasten van VI er wat meer kijk op hebben dan jij.
Juistem. Hoe langer geen kampioen, hoe onaantrekkelijker je wordt voor spelers.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een club als PSV moet gewoon 1x per 3 jaar kampioen worden en CL spelen of je dat nou begroot of niet.. anders wordt je een subtopper.
Het is op zich wel vreemd dat PSV toch wel heel actief was bij (de poging tot) aankopen van Narsingh, Boerrigter, Sigthorsson en Moisander. Volgens mij werd Matavz zelf ook eerst gelinkt aan Ajax en vlak daarna aan PSV.quote:
Tiny heeft ooit een keer geroepen dat CL niet meer begroot wordt en nu is dat woord heilig. Later krabbelde hij daar al een beetje op terug. Ik geloof er zelf helemaal niks van, dat kan ook haast helemaal niet. De salarissen moesten ze omlaag brengen en vervolgens halen ze alleen maar spelers binnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat en je kan niet investeren. Of je moet gaan voor de rustige kweek van talenten en eigen jeugd. Alleen dat doet PSV ook niet echt. Op het moment dat je dure spelers koopt die er direct moeten staan, dan is duidelijk was je doel is. Als je dat niet haalt, dan heb je een probleem.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juistem. Hoe langer geen kampioen, hoe onaantrekkelijker je wordt voor spelers.
De voorbeelden van clubs die ten onder gaan aan de jacht op snel succes zouden PSV toch wel een beetje moeten afremmen zou je denken. Maar voorlopig maken ze dezelfde fouten als Leeds United, Newcastle, Parma en Borussia Dortmund deden.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat en je kan niet investeren. Of je moet gaan voor de rustige kweek van talenten en eigen jeugd. Alleen dat doet PSV ook niet echt. Op het moment dat je dure spelers koopt die er direct moeten staan, dan is duidelijk was je doel is. Als je dat niet haalt, dan heb je een probleem.
De andere clubs groeien gewoon boven je uit, zeker als PSV (behalve dan het geld van vorig jaar) niet zo'n gunstige sponsor heeft en een vrij klein stadion.
Dikke onzin, vorig seizoen wilde PSV Moisander, Ajax dit seizoen. PSV wilde Sightorson toen El Ham niet wilde, Brands kent hem gewoon. Boerrigter kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is op zich wel vreemd dat PSV toch wel heel actief was bij (de poging tot) aankopen van Narsingh, Boerrigter, Sigthorsson en Moisander. Volgens mij werd Matavz zelf ook eerst gelinkt aan Ajax en vlak daarna aan PSV.
Die dure spelers met lange contracten willen ze natuurlijk doorverkopen maar dat is ook geen gegarandeerd geld, zoals ze deze zomer al hebben kunnen zien met bijvoorbeeld Toivonen die ze niet kwijt raakte.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat en je kan niet investeren. Of je moet gaan voor de rustige kweek van talenten en eigen jeugd. Alleen dat doet PSV ook niet echt. Op het moment dat je dure spelers koopt die er direct moeten staan, dan is duidelijk was je doel is. Als je dat niet haalt, dan heb je een probleem.
De andere clubs groeien gewoon boven je uit, zeker als PSV (behalve dan het geld van vorig jaar) niet zo'n gunstige sponsor heeft en een vrij klein stadion.
Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het probleem is dat ze al met een aankoopprijs zitten van gemiddeld 7 miljoen euro per stuk. Dan wordt het moeilijk om ze nog voor veel meer te verkopen. De tijden van 25 miljoen euro per stuk voor een eredivisie speler zijn toch wel voorbij.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die dure spelers met lange contracten willen ze natuurlijk doorverkopen maar dat is ook geen gegarandeerd geld, zoals ze deze zomer al hebben kunnen zien met bijvoorbeeld Toivonen die ze niet kwijt raakte.
Oh, ik denk dat heel voetbal liefhebbend Nederland dat scenario graag zou zien ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.
En dan had je juist de financiële klappers kunnen maken om weer door te gaan, zelfs als je geen kampioen wordt heb je nog goede cijfers vanwege de jeugd die uit het niks veel waard is.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit.
Daarom is het niet verkopen van Matavz, Derijck en Toivonen het niet transfervrij laten gaan van Engelaar, Manolev en Vuckovic gewoon een gigantische misser van Brands. Dat had allemaal met jeugd opgevangen kunnen worden. Je basisteam is amper zwakker en je verdient en bespaart miljoenen
Weer de instelling en het uitsyndroom? Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden je het geeft voordat je denkt dat het toch echt met de kwaliteit van de spelersgroep heeft te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom zie je ook dat het te maken heeft met instelling en niet met de wijze waarop ploegen spelen, want juist als je uit moet naar PSV ga je met 11 man voor de goal liggen. Thuis ga je proberen, druk zetten, bluffen en proberen af te troeven. De instelling zorgt ervoor dat een club als Utrecht met 1-0 wint (waar het ook 2-0 of 3-0 had kunnen worden) en Groningen met 0-3 verliest.
[..]
Matavz wisselen voor Toivonen heeft geen effect denk ik. Dat zijn twee spelers die 90 minuten lang geen meter te veel willen lopen. Matavz wacht tot de bal komt en prikt hem erin en dat doet Toivonen precies hetzelfde. Ik denk dat je pas echt iets kunt veranderen als je Matavz eruit haalt en Lens in de spits zet.
Dan kunnen jongens als van Bommel en Toivonen die bal zowel naar links, rechts als centraal diep of op snelheid geven, met Narsingh/Lens/Depay voor zich.
6,5 miljoen, 0 miljoen en 2,7 miljoen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
Voor hoeveel miljoen zit er zo op de bank met matavz, zanka, tyton?
quote:
twitter:
Is er nou serieus niemand die het hier mee eens is? Echt iedereen die hier wel eens post roept het hoor, PSV mist kwaliteit. Het is echt die instelling niet.twitter:
Ja, we weten het wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
En dan zaten jullie Ajax uit te lachen![]()
. Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte te kijken
. Zogenaamd ging PSV wel even de punten voor Nederland redden.
Ajax en PSV staan gewoon beiden onderaan de Europese ladder.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat niet. Ik vind het een prima clubje spelers, maar het moet wel lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer de instelling en het uitsyndroom? Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden je het geeft voordat je denkt dat het toch echt met de kwaliteit van de spelersgroep heeft te maken.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Brands een vent is, dient ie vanavond nog zijn ontslag in.
En die 2 tweets hierboven dan, dat zie je ook niet? Dat ziet namelijk zowat iedereen, het zijn allemaal lopers met weinig creativiteit en dan komt er nog eens bij dat je met een tering verdediging speelt + een blok ervoor die in balbezit ook niks toevoegen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik vind het een prima clubje spelers, maar het moet wel lopen.
Rutten, Cocu, Advocaat, allemaal krijgen ze deze groep niet aan het presteren, dan is het idd logisch dat je het voor een 4e keer met een andere trainer probeert. Daar móét het dan wel aan liggen, niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef tammepiet het volgende:
Donders Gijp heeft 9 vd 10 keer gelijk. Dickie haalt de kerst niet.
In het voetbalwereldje is het eigen hachje heilig.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En die 2 tweets hierboven dan, dat zie je ook niet? Dat ziet namelijk zowat iedereen, het zijn allemaal lopers met weinig creativiteit en dan komt er nog eens bij dat je met een tering verdediging speelt + een blok ervoor die in balbezit ook niks toevoegen.
Tja, hij faalt gewoon keihard in zijn aankoopbeleid, daar moet je consequenties aan verbinden op een gegeven moment. Of wil jij de trainer slachtofferen?quote:
Ja, een vrije trap op 40 meter van het doel.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.
hihi. goeden grap.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een vrije trap op 40 meter van het doel.
Ik zeg dan ook: als ie een vent is, dat is hij overduidelijk niet anders was hij samen met Rutten al opgestapt.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
In het voetbalwereldje is het eigen hachje heilig.
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, hij faalt gewoon keihard in zijn aankoopbeleid, daar moet je consequenties aan verbinden op een gegeven moment. Of wil jij de trainer slachtofferen?
Dit.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welke middenvelder moet er uberhaupt bij PSV voor de creativiteit zorgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit.
Totaal geen creativiteit, en als je dat niet hebt moet je vechtlust hebben. Beide zijn nergens aanwezig.
Ja logisch toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.
Ja, na 2 nederlagenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollenDat gaat helpen. Kom op hé we zijn nog maar net bezig , een beetje vertrouwen hebben dat er een ommekeer komt mag toch wel? Kijk naar Ajax vorig seizoen.
Brands is al een tijdje bezig hoor en hij faalt gewoon keihard.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollenDat gaat helpen. Kom op hé we zijn nog maar net bezig , een beetje vertrouwen hebben dat er een ommekeer komt mag toch wel? Kijk naar Ajax vorig seizoen.
Deze selectie rommelt al wat langer aan hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef bianconeri het volgende:
WOOOWWW kijk ik net ff hoeveel het staat bij Djnepr-Psv en dan staat er 2-0!
Wat is dit nou dan?? Wat een vernedering voor Psv zeg, en dat na Utrecht afgelopen weekend.
Schande
Dat is nog erg mild uitgedruktquote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Deze selectie rommelt al wat langer aan hoor.
Haha, ah joh 40 miljoen goed besteed tochquote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
Ik heb me verder niet zoveel verdiept in de structuur van PSV maar Sanders en Brands zijn de enige 2 directeuren?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe oud is die vent.. Moet hij een aai over zn bolletje krijgen als iets goed gaat om vertrouwen te krijgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Dickie Dik is ook niet zo goed om vertrouwen te geven aan spelers die op de bank zitten.
Derijck is best een aardige speler (geen topper) maar heeft totaal geen zelfvertrouwen, heeft volgens mij ook nog nooit een woord gewisseld met Advocaat.
Uh ja? Van de zomer hoorde ik niemand piepen hoor over verdedigers. Hij haalt Zanka en de meeste hadden er weer vertrouwen in. Hij kan er toch ook niks aan doen dat Advocaat hem geen kans geeft?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, na 2 nederlagen. Daar is het op gebaseerd, sure.
Wat denk je dat dat kost ? Brands heeft er voor gezorgd dat ie er warmpjes bijzit mocht ie er ontslagen worden. Voor dat bedrag kun je een leuke speler kopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb me verder niet zoveel verdiept in de structuur van PSV maar Sanders en Brands zijn de enige 2 directeuren?
Wat vindt de RVC van het beleid eigenlijk? Waarom gooien ze die Brands er niet gewoon uit?
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
(De moest ik ook weghalen denk ik.)
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
(De moest ik ook weghalen denk ik.)
Maakt mij verder niet uit hoor, het is mijn club niet. Maar jij vindt het geen probleem als een trainer nauwelijks contact met (sommige) spelers heeft ?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe oud is die vent.. Moet hij een aai over zn bolletje krijgen als iets goed gaat om vertrouwen te krijgen?
Je leest hier dan niet vaak genoeg, er zijn enkele PSV supporters die al langer als een jaar roepen dat het allemaal dikke bagger is (Selectie, Brands enzovoort)quote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Uh ja? Van de zomer hoorde ik niemand piepen hoor over verdedigers. Hij haalt Zanka en de meeste hadden er weer vertrouwen in. Hij kan er toch ook niks aan doen dat Advocaat hem geen kans geeft?
Na de JC-schaal zou PSV wel eventjes kampioen worden zo goed waren ze![]()
Het is net of Advocaat geen fouten kan maken en alles maar de schuld is van Brands.
Ik weet niet of die nooit een woord met elkaar gewisseld hebben, jij ook niet lijkt me..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maakt mij verder niet uit hoor, het is mijn club niet. Maar jij vindt het geen probleem als een trainer nauwelijks contact met (sommige) spelers heeft ?
Dat was 40 jaar geleden misschien normaal maar nu vraagt je om problemen.
Dan heb je duidelijk mijn posts gemistquote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Uh ja? Van de zomer hoorde ik niemand piepen hoor over verdedigers. Hij haalt Zanka en de meeste hadden er weer vertrouwen in. Hij kan er toch ook niks aan doen dat Advocaat hem geen kans geeft?
Het is net of Advocaat geen fouten kan maken en alles maar de schuld is van Brands.
Ja man, als er ergens vertrouwen in was was het wel in de verdedigingquote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Och, er waren hier wel behoorlijk wat mensen die in Marcelo nog wel potentie zagen en die Zanka al bijkans heilig hadden verklaard voordat hij een bal aangeraakt had. En Hutchinson was op basis van een paar redelijke wedstrijden aan het eind van vorig seizoen ook ineens al zijn geblunder vergeven.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja man, als er ergens vertrouwen in was was het wel in de verdediging
Mwah, in Marcelo heb ik ook altijd nog wel potentie gezien.. maar op het moment zie ik alles behalve.. Voor de rest is het ook allemaal 1 grote hoop schijt, en dat blijft hetquote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, er waren hier wel behoorlijk wat mensen die in Marcelo nog wel potentie zagen en die Zanka al bijkans heilig hadden verklaard voordat hij een bal aangeraakt had. En Hutchinson was op basis van een paar redelijke wedstrijden aan het eind van vorig seizoen ook ineens al zijn geblunder vergeven.
Nou, Brands ziet dat blijkbaar nog steeds, en Marcelo is ook gewoon al aan zijn 3e seizoen 'schijt' bezig. Ach ja, je kan iig zeggen dat deze doelpunten zijn schuld niet warenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, in Marcelo heb ik ook altijd nog wel potentie gezien.. maar op het moment zie ik alles behalve.. Voor de rest is het ook allemaal 1 grote hoop schijt, en dat blijft het
Zie nu weer dat 1e doelpunt...quote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, Brands ziet dat blijkbaar nog steeds, en Marcelo is ook gewoon al aan zijn 3e seizoen 'schijt' bezig. Ach ja, je kan iig zeggen dat deze doelpunten zijn schuld niet waren
Dan heb je het totaal verkeerd ingeschat. Ik verwachte het precies zo als het nu gaat, dit PSV gaat never nooit kampioen worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Moet zeggen dat ik als Ajacied ook PSV als gedoodverfde favoriet zag, zeker met de ervaring van v. Bommel en Advocaat als trainer.
Kan natuurlijk nog steeds maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er geen chemie is tussen de coach en de spelers. Dat kan wel eens funest zijn.
Matavs 6.5, Zanka transfervrij gekomen, Tyton 2.5/3 miljoen, Wijnaldum 5quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
Voor hoeveel miljoen zit er zo op de bank met matavz, zanka, tyton?
Ik acht Twente sterker inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan heb je het totaal verkeerd ingeschat. Ik verwachte het precies zo als het nu gaat, dit PSV gaat never nooit kampioen worden.
Ajax en Vitesse ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik acht Twente sterker inderdaad.
Op de counter gewonnen, wat tegen 90% van de tegenstanders die jullie dit seizoen nog gaan tegen komen niet gaat lukken.quote:
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.quote:
En als je had gewonnen had je het helemaal geweldig gevonden. Praat niet zo dom man.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Ajax B om een schaal waar je nog niet eens 10 euro mee wint? Goed bezig man.
thuis nog een keertjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.
Met het beeld van vanavond; ja, dan winnen we niet van Ajax... En dan zullen er zeker nog meer nederlagen komenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En als je had gewonnen had je het helemaal geweldig gevonden. Praat niet zo dom man.
oh okequote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Tompsv18, je arrogantie is nu beetje misplaatst.
Was op dat moment het sterkste elftal van Ajax hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.
Dat zegt natuurlijk niet alles. Dan zouden Málaga, Mallorca, Sevilla, Atlético Madrid, Rayo Vallecano, Real Betis, Deportivo la Coruña, Real Valladolid, Real Sociedad en Valencia ook beter zijn dan Real Madrid.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch staan beide ploegen boven PSV, dus op dit moment zeker wel.
Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van jequote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.
Nee, Eriksen speelde bijvoorbeeld niet. En het elftal was nog incompleet en miste een paar aankopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was op dat moment het sterkste elftal van Ajax hoor.
Hey, 4-2 hoe is het?quote:
Die staan er op dit moment wel beter voor dan Real Madrid en als ze dit seizoen boven Madrid eindiggen, waren ze idd beter.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles. Dan zouden Málaga, Mallorca, Sevilla, Atlético Madrid, Rayo Vallecano, Real Betis, Deportivo la Coruña, Real Valladolid, Real Sociedad en Valencia ook beter zijn dan Real Madrid.
Zul je zien dat ze het dan wel weer kunnen opbrengen omdat ze thuis spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan krijgt PSV nog een pittigere tegenstander met Napoli.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van jeje komt hier alleen om te trollen omdat je een tering mongool bent, blijf gewoon weg debieltje.
Eriksen laat nooit wat zien in topwedstrijden, dus die mis je niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, Eriksen speelde bijvoorbeeld niet. En het elftal was nog incompleet en miste een paar aankopen.
Met PSV weet je het nooit. Valt geen peil op te trekkequote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het dan wel weer kunnen opbrengen omdat ze thuis spelen
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van jeje komt hier alleen om te trollen omdat je een tering mongool bent, blijf gewoon weg debieltje.
Nee, maar ik word er wel moe van dat jij en sommige andere trolls hier alleen komen als PSV verliest en dan ook nog eens keer op keer Ajax erbij betrekken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je bent zeker ook je wijf verloren?
Hoe staat het met Pieters?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Willems vermoedelijk enkele weken uitgeschakeld met knieblessure.
Tegen Fc Twente destijds voor het kampioenschap 2 assists op de Jong maar dat is dan wel 2 seizoen terug. Je kon duidelijk zien dat we tegen PSV creativiteit miste.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen laat nooit wat zien in topwedstrijden, dus die mis je niet.
Daar kan je best gelijk in hebben, maar zij kunnen ook gewoon niets doen en dat krijg je weer zo'n kut wedstrijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Met het beeld van vanavond, Ajax is een hele andere tegenstander.. een tegenstander dat PSV beter ligt dus dat zegt weinig.
Ik maak me wel druk om zondag tegen een fysiek sterk Feyenoord.
Bron?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Willems vermoedelijk enkele weken uitgeschakeld met knieblessure.
Ah, negeren is afgelopenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Davy in het topic, ik ben benieuwd of hij voor het eerst sinds zijn registratie in 2004 een mening over voetbal gaat geven.
Eredivisie Livequote:
Verdedigers hadden ze niet nodig tochquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat het met Pieters?
Dan zal het fantastische CVBlok nog lang mogen blijven
Pieters revalideert nog steeds, maar hoopt voor de winterstop weer minuten te maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat het met Pieters?
Dan zal het fantastische CVBlok nog lang mogen blijven
Eerste keer in weken dat ik in dit topic benquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik word er wel moe van dat jij en sommige andere trolls hier alleen komen als PSV verliest en dan ook nog eens keer op keer Ajax erbij betrekken.
Brands heet iequote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat worden helse weken voor Brandts,
Die gast is nog blinder dan Wijnaldum en Ebecillio bij elkaarquote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat worden helse weken voor Brandts,
Ik wou zeggen ga niet in op dat downsyndroom kind maar ik doe hetzelfde bij jouquote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste keer in weken dat ik in dit topic
En ik zei alleen dat Ajax en Vitesse beter zijn dan PSV en dan komt tompsv met 4-2 aanzetten, tja dan lok je het uit.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gast is nog blinder dan Wijnaldum en Ebecillio bij elkaar
Ga gewoon weg.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Class het volgende:
[..]
Verdedigers hadden ze niet nodig toch
Jammer dat Swerts al een club heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gast is nog blinder dan Wijnaldum en Ebecillio bij elkaar
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste keer in weken dat ik in dit topic
En ik zei alleen dat Ajax en Vitesse beter zijn dan PSV en dan komt tompsv met 4-2 aanzetten, tja dan lok je het uit.
Dat wordt een feest, zou me niets verbazen als PSV niet in de top 3 staat na zo'n 12/13 wedstrijdednquote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Pieters revalideert nog steeds, maar hoopt voor de winterstop weer minuten te maken.
Je noemt mij een troll terwijl jij als een kindje van 11 loopt te schelden. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ga niet in op dat downsyndroom kind maar ik doe hetzelfde bij jou
PSV heeft al zeker 4 jaar geen reden om arrogant te zijn. Walgelijk trekje overgenomen uit Amsterdamquote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Tompsv18, je arrogantie is nu beetje misplaatst.
Pas maar op in ieder geval, Davy is in het topic en die maakt altijd voor elke post een nieuwe TR aan als die gefrustreerd is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemt mij een troll terwijl jij als een kindje van 11 loopt te schelden. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld.
tief nou maar op joh. ga naar een foto van Eriksen kijken en met je piemeltje spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemt mij een troll terwijl jij als een kindje van 11 loopt te schelden. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld.
Goede samenvatting van de ajacieden hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef baasvandemaffia het volgende:
HALLO HALLO IK KOM EVEN LACHEN HAHA NOU GROETJES HE !
Ga weg en neem die pornohoer ook lekker meequote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef baasvandemaffia het volgende:
HALLO HALLO IK KOM EVEN LACHEN HAHA NOU GROETJES HE !
Reageer nou nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tief nou maar op joh. ga naar een foto van Eriksen kijken en met je piemeltje spelen
Iemand had daar best een goede analyse over. Hoe slechter PSV het doet, hoe meer arrogantie er is. Het valt me gewoon op. Walgelijk iets.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft al zeker 4 jaar geen reden om arrogant te zijn. Walgelijk trekje overgenomen uit Amsterdam
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg en neem die pornohoer ook lekker mee
quote:
Ja, de instelling verander je niet zo maar toch of wel dan? Er is kwaliteit genoeg alleen die verdomde lastige instelling moet nog anders.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Daar gaan we weer, zelfde liedje elke keer
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede samenvatting van de ajacieden hier.
Omdat dat irritant is als er telkens wordt ingegaan op een trollquote:
Het ging mij niet om de wedstrijd, het ging om het topic.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, de instelling verander je niet zo maar toch of wel dan? Er is kwaliteit genoeg alleen die verdomde lastige instelling moet nog anders.
ej, psv won wel van Ajax he in de johan cruijff schaal met 4-2!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tief nou maar op joh. ga naar een foto van Eriksen kijken en met je piemeltje spelen
Jaloers dat jullie alleen maar van die rotkoppen zoals Strootman en Toivonen in jullie selectie hebben?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |