Op de counter gewonnen, wat tegen 90% van de tegenstanders die jullie dit seizoen nog gaan tegen komen niet gaat lukken.quote:
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.quote:
En als je had gewonnen had je het helemaal geweldig gevonden. Praat niet zo dom man.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Ajax B om een schaal waar je nog niet eens 10 euro mee wint? Goed bezig man.
thuis nog een keertjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.
Met het beeld van vanavond; ja, dan winnen we niet van Ajax... En dan zullen er zeker nog meer nederlagen komenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meteen de laatste keer dit seizoen dat we gewonnen hebben van Ajax vermoed ik.
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En als je had gewonnen had je het helemaal geweldig gevonden. Praat niet zo dom man.
oh okequote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Tompsv18, je arrogantie is nu beetje misplaatst.
Was op dat moment het sterkste elftal van Ajax hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.
Dat zegt natuurlijk niet alles. Dan zouden Málaga, Mallorca, Sevilla, Atlético Madrid, Rayo Vallecano, Real Betis, Deportivo la Coruña, Real Valladolid, Real Sociedad en Valencia ook beter zijn dan Real Madrid.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch staan beide ploegen boven PSV, dus op dit moment zeker wel.
Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van jequote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hoor, zoek maar naar posts van mij voor de wedstrijd. Ik heb het een paar keer een "oefenwedstrijdje" genoemd. Maar als we hadden gewonnen met een incompleet B elftal had ik wel smakelijk gelachen ja.
Nee, Eriksen speelde bijvoorbeeld niet. En het elftal was nog incompleet en miste een paar aankopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was op dat moment het sterkste elftal van Ajax hoor.
Hey, 4-2 hoe is het?quote:
Die staan er op dit moment wel beter voor dan Real Madrid en als ze dit seizoen boven Madrid eindiggen, waren ze idd beter.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles. Dan zouden Málaga, Mallorca, Sevilla, Atlético Madrid, Rayo Vallecano, Real Betis, Deportivo la Coruña, Real Valladolid, Real Sociedad en Valencia ook beter zijn dan Real Madrid.
Zul je zien dat ze het dan wel weer kunnen opbrengen omdat ze thuis spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan krijgt PSV nog een pittigere tegenstander met Napoli.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon op kankert met dat Ajax van jeje komt hier alleen om te trollen omdat je een tering mongool bent, blijf gewoon weg debieltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |