Dikke onzin, vorig seizoen wilde PSV Moisander, Ajax dit seizoen. PSV wilde Sightorson toen El Ham niet wilde, Brands kent hem gewoon. Boerrigter kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is op zich wel vreemd dat PSV toch wel heel actief was bij (de poging tot) aankopen van Narsingh, Boerrigter, Sigthorsson en Moisander. Volgens mij werd Matavz zelf ook eerst gelinkt aan Ajax en vlak daarna aan PSV.
Die dure spelers met lange contracten willen ze natuurlijk doorverkopen maar dat is ook geen gegarandeerd geld, zoals ze deze zomer al hebben kunnen zien met bijvoorbeeld Toivonen die ze niet kwijt raakte.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat en je kan niet investeren. Of je moet gaan voor de rustige kweek van talenten en eigen jeugd. Alleen dat doet PSV ook niet echt. Op het moment dat je dure spelers koopt die er direct moeten staan, dan is duidelijk was je doel is. Als je dat niet haalt, dan heb je een probleem.
De andere clubs groeien gewoon boven je uit, zeker als PSV (behalve dan het geld van vorig jaar) niet zo'n gunstige sponsor heeft en een vrij klein stadion.
Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij legde heel duidelijk uit dat die 30 miljoen een noodgreep was, nog eens seizoen geen CL gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je toppers moet verkopen en er niets voor terug kunt kopen. Denk dat die gasten van VI er wat meer kijk op hebben dan jij.
Inderdaad, maar het probleem is dat ze al met een aankoopprijs zitten van gemiddeld 7 miljoen euro per stuk. Dan wordt het moeilijk om ze nog voor veel meer te verkopen. De tijden van 25 miljoen euro per stuk voor een eredivisie speler zijn toch wel voorbij.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die dure spelers met lange contracten willen ze natuurlijk doorverkopen maar dat is ook geen gegarandeerd geld, zoals ze deze zomer al hebben kunnen zien met bijvoorbeeld Toivonen die ze niet kwijt raakte.
Oh, ik denk dat heel voetbal liefhebbend Nederland dat scenario graag zou zien ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niks mis mee eigenlijk. De jeugd die aanhaakt is op 100% nauwelijks minder dan de toppers die blijkbaar niet meer kunnen/willen geven dan 80%. Depay, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia. Laat maar komen. Ik zie liever een jonger team vol erop klappen en verliezen dan een team pseudo-vedetten die geen stap teveel zetten en verliezen.
En dan had je juist de financiële klappers kunnen maken om weer door te gaan, zelfs als je geen kampioen wordt heb je nog goede cijfers vanwege de jeugd die uit het niks veel waard is.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit.
Daarom is het niet verkopen van Matavz, Derijck en Toivonen het niet transfervrij laten gaan van Engelaar, Manolev en Vuckovic gewoon een gigantische misser van Brands. Dat had allemaal met jeugd opgevangen kunnen worden. Je basisteam is amper zwakker en je verdient en bespaart miljoenen
Weer de instelling en het uitsyndroom? Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden je het geeft voordat je denkt dat het toch echt met de kwaliteit van de spelersgroep heeft te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom zie je ook dat het te maken heeft met instelling en niet met de wijze waarop ploegen spelen, want juist als je uit moet naar PSV ga je met 11 man voor de goal liggen. Thuis ga je proberen, druk zetten, bluffen en proberen af te troeven. De instelling zorgt ervoor dat een club als Utrecht met 1-0 wint (waar het ook 2-0 of 3-0 had kunnen worden) en Groningen met 0-3 verliest.
[..]
Matavz wisselen voor Toivonen heeft geen effect denk ik. Dat zijn twee spelers die 90 minuten lang geen meter te veel willen lopen. Matavz wacht tot de bal komt en prikt hem erin en dat doet Toivonen precies hetzelfde. Ik denk dat je pas echt iets kunt veranderen als je Matavz eruit haalt en Lens in de spits zet.
Dan kunnen jongens als van Bommel en Toivonen die bal zowel naar links, rechts als centraal diep of op snelheid geven, met Narsingh/Lens/Depay voor zich.
6,5 miljoen, 0 miljoen en 2,7 miljoen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
Voor hoeveel miljoen zit er zo op de bank met matavz, zanka, tyton?
quote:
twitter:
Is er nou serieus niemand die het hier mee eens is? Echt iedereen die hier wel eens post roept het hoor, PSV mist kwaliteit. Het is echt die instelling niet.twitter:
Ja, we weten het wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
En dan zaten jullie Ajax uit te lachen![]()
. Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte te kijken
. Zogenaamd ging PSV wel even de punten voor Nederland redden.
Ajax en PSV staan gewoon beiden onderaan de Europese ladder.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat niet. Ik vind het een prima clubje spelers, maar het moet wel lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer de instelling en het uitsyndroom? Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden je het geeft voordat je denkt dat het toch echt met de kwaliteit van de spelersgroep heeft te maken.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Brands een vent is, dient ie vanavond nog zijn ontslag in.
En die 2 tweets hierboven dan, dat zie je ook niet? Dat ziet namelijk zowat iedereen, het zijn allemaal lopers met weinig creativiteit en dan komt er nog eens bij dat je met een tering verdediging speelt + een blok ervoor die in balbezit ook niks toevoegen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik vind het een prima clubje spelers, maar het moet wel lopen.
Rutten, Cocu, Advocaat, allemaal krijgen ze deze groep niet aan het presteren, dan is het idd logisch dat je het voor een 4e keer met een andere trainer probeert. Daar móét het dan wel aan liggen, niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef tammepiet het volgende:
Donders Gijp heeft 9 vd 10 keer gelijk. Dickie haalt de kerst niet.
In het voetbalwereldje is het eigen hachje heilig.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En die 2 tweets hierboven dan, dat zie je ook niet? Dat ziet namelijk zowat iedereen, het zijn allemaal lopers met weinig creativiteit en dan komt er nog eens bij dat je met een tering verdediging speelt + een blok ervoor die in balbezit ook niks toevoegen.
Tja, hij faalt gewoon keihard in zijn aankoopbeleid, daar moet je consequenties aan verbinden op een gegeven moment. Of wil jij de trainer slachtofferen?quote:
Ja, een vrije trap op 40 meter van het doel.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.
hihi. goeden grap.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een vrije trap op 40 meter van het doel.
Ik zeg dan ook: als ie een vent is, dat is hij overduidelijk niet anders was hij samen met Rutten al opgestapt.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
In het voetbalwereldje is het eigen hachje heilig.
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, hij faalt gewoon keihard in zijn aankoopbeleid, daar moet je consequenties aan verbinden op een gegeven moment. Of wil jij de trainer slachtofferen?
Dit.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welke middenvelder moet er uberhaupt bij PSV voor de creativiteit zorgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit.
Totaal geen creativiteit, en als je dat niet hebt moet je vechtlust hebben. Beide zijn nergens aanwezig.
Ja logisch toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar ik deel die mening niet. Ik geloof niet zo in die loperstheorie, want je ziet dat met de wissel van enkel Depay er ineens veel meer mogelijk is.
Ja, na 2 nederlagenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollenDat gaat helpen. Kom op hé we zijn nog maar net bezig , een beetje vertrouwen hebben dat er een ommekeer komt mag toch wel? Kijk naar Ajax vorig seizoen.
Brands is al een tijdje bezig hoor en hij faalt gewoon keihard.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat mensen na 2 nederlagen al gelijk koppen willen zien rollenDat gaat helpen. Kom op hé we zijn nog maar net bezig , een beetje vertrouwen hebben dat er een ommekeer komt mag toch wel? Kijk naar Ajax vorig seizoen.
Deze selectie rommelt al wat langer aan hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef bianconeri het volgende:
WOOOWWW kijk ik net ff hoeveel het staat bij Djnepr-Psv en dan staat er 2-0!
Wat is dit nou dan?? Wat een vernedering voor Psv zeg, en dat na Utrecht afgelopen weekend.
Schande
Dat is nog erg mild uitgedruktquote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Deze selectie rommelt al wat langer aan hoor.
Haha, ah joh 40 miljoen goed besteed tochquote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |