Voorlopig genoeg afgewassen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook op de bank. Ga zo maar even afwassen
Wiet is voor negers.quote:
mag ik dit als compliment opvatten?quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Ik voel me net als rokjon nu, die is ook altijd zo hyperactieferdeschatteliefdegevende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en hoi ja.. hey.. hallo
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Midden in een gesprek gaan afwassen, warhoofdquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, afwas. Dat doe ik wel even eerst
Groot gelijk heeft ze, tis nu rustigquote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Midden in een gesprek gaan afwassen, warhoofd
mjoaahhh.. ging wel lekker eigenlijk.. ik was heel vrolijk om een of andere redenquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U ook 1 goedenavond![]()
Hoe was uw dag?
hallo meneer taxiquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ze, tis nu rustig
Nicequote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mjoaahhh.. ging wel lekker eigenlijk.. ik was heel vrolijk om een of andere reden
en de jouwe?
[..]
hallo meneer taxi![]()
quote:
Motorloze motormuisquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Mwoa kan beter.
Sporten ging kut, totaal geen energie, voelde me wat ziekjes maar is nu wel iets beter (nu alleen misselijk van de drop)
En m'n motor is opgehaald vandaag (kadoek).
Verder wel ok
[..]![]()
Import Rotterdamsequote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat n vreselijke moeder in wie trouwt mijn zoon!
Ja ik kijk zeikprogramma's
awwww nja hopelijk gaat morgen wat beter vinquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Mwoa kan beter.
Sporten ging kut, totaal geen energie, voelde me wat ziekjes maar is nu wel iets beter (nu alleen misselijk van de drop)
En m'n motor is opgehaald vandaag (kadoek).
Verder wel ok
[..]![]()
I hope so too, maar ik ben bang van nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww nja hopelijk gaat morgen wat beter vin
oh.. wel net ff in paniek geweest omdat internet weer dom deedmaar gelukkig was dat snel opgelost.. EN IK KAN NIET DOUCHEN
mgoed..ja.. nou... ja
Je mag hier wel komen douchen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww nja hopelijk gaat morgen wat beter vin
oh.. wel net ff in paniek geweest omdat internet weer dom deedmaar gelukkig was dat snel opgelost.. EN IK KAN NIET DOUCHEN
mgoed..ja.. nou... ja
Dat heb ik ook nog gekeken volgens mijquote:
BIKER MICE FROM MARS!quote:
Ehm.. Ja.. erhm.. Die kom ik binnenkort brengenquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
voor straf wil k n fruitmand! Mede rotterdammer!
ja graag.. mja ik zie er niet uit dus ik durf de deur niet uitquote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I hope so too, maar ik ben bang van niet
WAAROM NIETJe mag hier wel douchen hoor
Internetproblemen... daar wordt ik altijd boos om
oh nog eenquote:
Capuchon op, klaaaaarquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja graag.. mja ik zie er niet uit dus ik durf de deur niet uit![]()
maar ze zijn ff bezig hier met de ketel
en echt eh.. ik, autist zijnde, HE-LE-MAAL in paniek
Je stinkt een beetje.quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja graag.. mja ik zie er niet uit dus ik durf de deur niet uit![]()
maar ze zijn ff bezig hier met de ketel
en echt eh.. ik, autist zijnde, HE-LE-MAAL in paniek
quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh nog eenhahaha.. nja ik durf dus nie de deur uit
![]()
ah lekker wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Rokje, ben je een beetje van de goth metal? Ik kom dit net tegen.
is ook een ideequote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Capuchon op, klaaaaar
Nu nog met de ketel bezig?
Bwehe, zoiets heb ik ook ja
ga eens onder mijn bed wegquote:
ik welquote:
Kom je hierheen dan?quote:
Nog nooit gehad, wil ik nog wel eens proberenquote:
Hahaha, zo ben ikquote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Midden in een gesprek gaan afwassen, warhoofd
quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ze, tis nu rustig
Stommerts, laat ze eens opschieten danquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah lekker wel ja.. hoewel ik wel meer naar AF enzo neig, maar niet verkeerd
dit is ook wel lekker btw
[..]
is ook een idee
en ja, al heel lang.. ik weet ook allemaal niet wat ze aan het doen zijn
[..]
ga eens onder mijn bed weg
[..]
ik wel![]()
![]()
Dan moet je wel heel erg veranderd zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
is ook een idee
en ja, al heel lang.. ik weet ook allemaal niet wat ze aan het doen zijn
[..]
ga eens onder mijn bed weg
[..]
ik wel![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je hierheen dan?
[..]
Nog nooit gehad, wil ik nog wel eens proberen
[..]
Hahaha, zo ben ik
[..]
Ja ik luisterde As I Lay Dying en dit stond bij aanbevolenquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met zn aaaaaaallen, met zn aaahaaallen, met zijn allen zitten wij op de bank voor de tv!quote:
T past ook nog op de melodiequote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met zn aaaaaaallen, met zn aaahaaallen, met zijn allen zitten wij op de bank voor de tv!
Nee, ik word depressief en suicidaal van wiet.quote:
Wel eens wiet chocolademelk gehad?quote:[..]
ja graag.. ik wil de hele tijd al en ik voel me allesbehalve fresh dus beetje deprimerend wel, ditquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stommerts, laat ze eens opschieten dan
ik heb mensen opgegeten en ben daardoor veranderd in een eng heksenmonsterquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veranderd zijn.
Met het ov naar je werk?quote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eens kijken hoe laat ik er morgen uit moet
quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik luisterde As I Lay Dying en dit stond bij aanbevolen
Ik ga zo even luisteren.
Welke idioot gaat er dan ook 's avonds mee bezigquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja graag.. ik wil de hele tijd al en ik voel me allesbehalve fresh dus beetje deprimerend wel, dit
[..]
ik heb mensen opgegeten en ben daardoor veranderd in een eng heksenmonster
Als dat alles is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja graag.. ik wil de hele tijd al en ik voel me allesbehalve fresh dus beetje deprimerend wel, dit
[..]
ik heb mensen opgegeten en ben daardoor veranderd in een eng heksenmonster
Jij zit echt altijd op je bed he?quote:
Ik luister, klinkt niet verkeerd. Hoewel ik helemaal niet van femal fronted metalbands ben.quote:
Heeft de fysio nog wat kunnen uitrichten?quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is iets beter dan hoe ik aan tafel zit
Ow ja...quote:
ja als ik thuis ben en ga laptoppen zit ik op mijn bed jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zit echt altijd op je bed he?
Wel een geil bed trouwens.
Oh, dat is niet leukquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik word depressief en suicidaal van wiet.
[..]
Wel eens wiet chocolademelk gehad?
jatognietdannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik luister, klinkt niet verkeerd. Hoewel ik helemaal niet van femal fronted metalbands ben.
Bazinquote:
6:50 de bus, dus om 6:40 de deur uit. Ipv 7:50 met de motorquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft de fysio nog wat kunnen uitrichten?
[..]
Ow ja...
AILDquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik luisterde As I Lay Dying en dit stond bij aanbevolen
Ik ga zo even luisteren.
Een bonk of een bong?quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is niet leuk
Nee ook nietAlleen wiet in een joint en via een bonk
Wat staat er nog meer in je kamertje?quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja als ik thuis ben en ga laptoppen zit ik op mijn bed ja
en dank je
Nicequote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zoveel.. kastjes, dvd's, rotzooi en rommelquote:Op maandag 17 september 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer in je kamertje?
Ik zie altijd exact dezelfde hoek namelijk.
Oh, bong. Ik noem het altijd bonk, omdat dat leuker klinktquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een bonk of een bong?
Ik ga het wel een x voor je makenIk bedoelde trouwens hasj chocolademelk. Lekker in de winter
hij heeft geprobeerd te kraken maar dat lukte nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft de fysio nog wat kunnen uitrichten?
uhhuhquote:
Ja ga jij er ook heen in oktober?quote:
Ik heb niks aan mijn ex over gehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuhsoms zijn exen nog wel eens ergens goed voor
OOOOOOOOOOOOHHH FOEI ROKJE xD
Met wiet lukt ook wel maar het is moeilijker. Maar beter wiet dan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, bong. Ik noem het altijd bonk, omdat dat leuker klinkt
Mag wel, ben benieuwd
Al krijg ik van hasj alleen hartkloppingen..
ik wel.. vertrouwensissuesquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks aan mijn ex over gehouden
Zit er wel ernstig aan te denken, maar ken verder niemand die gaatquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ga jij er ook heen in oktober?
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft geprobeerd te kraken maar dat lukte niet
ja en verder is het gewoon kut maar das niet voor hier
oefeningetjes mee en vrijdag terug
Dat is behoorlijk klotequote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wel.. vertrouwensissues
quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook nietBweheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wel.. vertrouwensissues
quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie wil mij trouwens een kusje op mijn vinger geven? Ik heb er een snee in gemaakt vanochtend toen ik stokbrood sneed.
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met wiet lukt ook wel maar het is moeilijker. Maar beter wiet dan.
ach jaaaaa.. ach het zal vast wel weer goedkomen uiteindelijkquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk klote
[..]
Bwehe
*kusje geeft*quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie wil mij trouwens een kusje op mijn vinger geven? Ik heb er een snee in gemaakt vanochtend toen ik stokbrood sneed.
Uiteindelijk vast wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach jaaaaa.. ach het zal vast wel weer goedkomen uiteindelijk..
[..]
*kusje geeft*
Confirmed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren
Ik ga als het goed isquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit er wel ernstig aan te denken, maar ken verder niemand die gaat
Trivium al een keer eerder gezien in het voorprogramma van Iron Maiden, ernstig tof!
is fijn maar daar gaat het denk ik niet van overquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
Ga jij ook naar AILD?quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ff kijken of ik al kan x_x![]()
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is fijn maar daar gaat het denk ik niet van over
Tof!quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga als het goed isSamen met vriendje en 2 vrienden die er helemaal gek van zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Oeh, ik heb nu al zin in een meeting met jou, zoveel leuke dingen in de planning
Oh, doe eens?quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weetquote:
Ook op de planning voor onze meetingquote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk wil ik wil ik wil
[..]
Oh, doe eens?
Awww nu willik er ook eentjequote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij masseren?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik kan knopen uit je spieren masseren
Ja, ga je grotje maar goed wassen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weet
ok nu echt ff weg hoor![]()
Aapjes.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik jou dan een erotische massage geven?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook op de planning voor onze meeting
Ehm.. Vince.. Je zit er wel heel erg bovenop he?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je mij masseren?
Ik heb last van mijn rug
Massagemeeting in Amersfoort!!quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je mij masseren?
Ik heb last van mijn rug
Oehquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik jou dan een erotische massage geven?
Oeh.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik kan knopen uit je spieren masseren
Niet met anderen erbij hoor hihihihiquote:
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kutquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Vince.. Je zit er wel heel erg bovenop he?
We overleggen nog even!quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weet
ok nu echt ff weg hoor![]()
Ik kan het dan ook gewoon heel goed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
genoeg gegadigden voor een massage TGND
Ik kan ook wel een beetje masseren maar vast niet zo goed als jijquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Massagemeeting in Amersfoort!!
Nee, daarvoor hebben wij onze privemeetingquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet met anderen erbij hoor hihihihi
Kusje op je rugquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kut![]()
Of je doet een combiquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het dan ook gewoon heel goed.
Misschien moet ik maar masseuse worden in plaats van Dramatherapeut
Komt het niet gewoon door je motor? of gebrek eraan? Of je werk? Of wat?quote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kut![]()
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hebben wij onze privemeeting
Dankjequote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusje op je rug
Ik ke nhet hoor.
Laatste keer dat ik van alles geprobeerd heb was:quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon door je motor? of gebrek eraan? Of je werk? Of wat?
Ik wil het wel ondervindenquote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vraag me af wie beter kan masseren, TGND of ik.
Had het dit weekend, nog nooit zo raar gespacedquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je hierheen dan?
[..]
[..]
Hahaha, zo ben ik
[..]
Zithouding dusquote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Laatste keer dat ik van alles geprobeerd heb was:
- bureaustoel verbeterde het
- bus verergerde het (wordt wat morgen en wellicht rest van de week)
Waar zit het in je rug? Onder/boven/midden?quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Laatste keer dat ik van alles geprobeerd heb was:
- bureaustoel verbeterde het
- bus verergerde het (wordt wat morgen en wellicht rest van de week)
Haha, maar wel lekker?quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had het dit weekend, nog nooit zo raar gespaced
Onderrug en het trekt door naar mijn been. (linkerkant)quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar zit het in je rug? Onder/boven/midden?
Dan is het wel je zithouding.quote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onderrug en het trekt door naar mijn been. (linkerkant)
Instant nat-leuk of gewoon best een lekker hapje-leuk?quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat het wel aan mijn fysio over...
Is een leuke ook nog
Klinkt als een niet helemaal zuivere zenuw.quote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onderrug en het trekt door naar mijn been. (linkerkant)
Ja maar ik heb al advies gehad van de fysio, oefeningen etc. maar het verbetert niet. Ja, een massage voor een half uur oid.quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het wel je zithouding.
Kan je je eigen rug kraken?
Huisarts zei aanhechtingen van spieren aan mijn bekken ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt als een niet helemaal zuivere zenuw.
Hoeft niet perse he.quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het wel je zithouding.
Kan je je eigen rug kraken?
Is het geen ischias oid?quote:Op maandag 17 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huisarts zei aanhechtingen van spieren aan mijn bekken ofzo.
Op je bed gaan zitten. Je benen recht voor je uitgestrekt. Eerst je armen helemaal naar voren brengen, dus je rug zo ver mogelijk bollen. Dan zet je je rechterhand recht achter je neer. Op ongeveer een halve meter afstand van waar je zit. Dan draai je je bovenlichaam (let op dat je heupen en benen dus blijven waar ze zijn) met je linkerhand richting je rechterhand. Vervolgens herhaal je de bolling naar voren, en doe je hetzelfde de andere kant op.quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al advies gehad van de fysio, oefeningen etc. maar het verbetert niet. Ja, een massage voor een half uur oid.
Nope, hoe zou ik dat moeten doen
gezellig leukquote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Instant nat-leuk of gewoon best een lekker hapje-leuk?
Ischias zit in je heup.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, komt wel bij mijn ruggenwervel vandaan lijkt het.
Ik zal het straks eens proberen. Thanksquote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op je bed gaan zitten. Je benen recht voor je uitgestrekt. Eerst je armen helemaal naar voren brengen, dus je rug zo ver mogelijk bollen. Dan zet je je rechterhand recht achter je neer. Op ongeveer een halve meter afstand van waar je zit. Dan draai je je bovenlichaam (let op dat je heupen en benen dus blijven waar ze zijn) met je linkerhand richting je rechterhand. Vervolgens herhaal je de bolling naar voren, en doe je hetzelfde de andere kant op.
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, maar zo kraak ik mijn rug altijd
Jep, of trauma.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is in 90% van de gevallen wel zo
Klopt en hernia komt ook nog wel eens voor.quote:
Dat zei MK ook.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt en hernia komt ook nog wel eens voor.
Mwa, beetje te veel erin gedaan haha, 8 gram. Met ze 3e opgegeten dus we gingen nogal hard. Maar als ik erop terug kijk was het wel vetquote:
Ik ga t zo eens proberenquote:
Alleen maar goed tochquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens last van op t moment.
daar is wel wat aan te doen hoor!quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
wees blijquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
+1quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin in borsten. En slapen. En slapen op borsten.
Kom maar op die van mij slapen schatjequote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin in borsten. En slapen. En slapen op borsten.
Dan kan ik toch niet slapenquote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar op die van mij slapen schatje
Jij wilt mij stukmaken?quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
daar is wel wat aan te doen hoor!
quote:Op maandag 17 september 2012 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee schat maar je zei het zo zielig x
Ik hoor het al: je gaat doodquote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, ik kan me ook niet uitrekken. Als een soort reflex gaat mijn been terug gebogen.
Nicequote:
Don't we allquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor het al: je gaat dood
Vast wel een keer ja.quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
-> Fysioquote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel een keer ja.
Ik zeg het niet om zielig te doen maar omdat DW of TGND misschien iets wet. Of iemand anders.
klopt.. maar sommige gaan lachend en anderen gaan huilend..quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel een keer ja.
Ik zeg het niet om zielig te doen maar omdat DW of TGND misschien iets wet. Of iemand anders.
quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Komt lief net naast me zitten zegt ie: zo jij bent heet schat, dus ik zeg ja lief jij ook maar ik heb nu geen fut!
Hij bedoelde dus letterlijk heet! Als in koorts (39,8)
Faal
quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Komt lief net naast me zitten zegt ie: zo jij bent heet schat, dus ik zeg ja lief jij ook maar ik heb nu geen fut!
Faal
Ik ook toen ik 'm posttequote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest aan Marko denken toen ik die post zag
quote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook toen ik 'm postte
Maar wel schattigquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Faal
Ahwquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Faal
Hoe kun jij bruut drummen met zo'n rug?quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al geweest maar dat helpt maar voor een half uur
Welke marko?quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest aan Marko denken toen ik die post zag
tja die hebben er voor geleerd toch. .wel aangegeven dat het maar een half uur werkt?quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven gaan en je trouw aan de oefeningen houden die hij je meegeeftquote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen had ik er nog geen last van.quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kun jij bruut drummen met zo'n rug?
ohja die moet ik zo ook nog ff doenquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijven gaan en je trouw aan de oefeningen houden die hij je meegeeft
Manueeltherapeut?quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar we gaan toch een wereldtour doen met de SEX SC Band?quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen had ik er nog geen last van.
ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja die moet ik zo ook nog ff doen
Die oefeningen doe ik nu nog elke dagquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijven gaan en je trouw aan de oefeningen houden die hij je meegeeft
Ik ga wel staant drummen/in de bus hangenquote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar we gaan toch een wereldtour doen met de SEX SC Band?
Staant, really?quote:Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga wel staant drummen/in de bus hangen
En dat is?quote:Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik krijg binnenkort ook elke dag oefeningen, van mijn keuzevak; Mindfullness
Je bent ook echt de enige die het ziet he..quote:
Het ging om je grammaticaquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik koop wel een ergonomische drumkruk
soms let ik op.quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent ook echt de enige die het ziet he..![]()
Trusten dude
Iemand die 'm vatquote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou vooralsnog staand drummen, niet staant
Aandacht voor jezelf en je lichaam. Innerlijke rust. Leren omgaan met stress. Burnout voorkomen. Yoga en meditatie enzulks. Levert me 5 studiepunten opquote:
Oja nu je t zegtquote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging om je grammatica
Dat is wel tofquote:Op maandag 17 september 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aandacht voor jezelf en je lichaam. Innerlijke rust. Leren omgaan met stress. Burnout voorkomen. Yoga en meditatie enzulks. Levert me 5 studiepunten op
bij mij kraakte er niksquote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja nu je t zegt
[..]
Dat is wel tof
Overigens kraken alleen mijn schouders
Oh, dat is gek. Je draait wel door tot je onderrug?quote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja nu je t zegt
[..]
Dat is wel tof
Was dat de bedoeling dan?quote:
Yes madamquote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is gek. Je draait wel door tot je onderrug?
vaak welquote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling dan?
[..]
Yes madam
En als je eerst je rug kaasrecht op je bed legt? Dus zonder kussens enzulks?quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling dan?
[..]
Yes madam
It worked. Ik voelde wat kraken als ik weer terug in 'ruststand' kwam.quote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als je eerst je rug kaasrecht op je bed legt? Dus zonder kussens enzulks?
Vanuit daar de bolling maken en dan draaien?
Sommige fysio's welquote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
It worked. Ik voelde wat kraken als ik weer terug in 'ruststand' kwam.
@Lola: een fysio kraakt toch niet?
Brr koud in bed.
Een fysio mag kraken als hij daar de papieren voor heeft. Soms is het juist nodig voor een massagequote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brr koud in bed.
Je kan ook op een vaste stoel gaan zitten en dan jezelf achterover duwen, zodat je schouderbladen over de rugleuning heen komen. Handen op de rugleuning plaatsen en dan druk zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja nu je t zegt
[..]
Dat is wel tof
Nee, alleen als hij ook manueeltherapeut is.quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brr koud in bed.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een fysio mag kraken als hij daar de papieren voor heeft. Soms is het juist nodig voor een massage
Dat dusquote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij ook manueeltherapeut is.
hij is fysio/manueel therapeutquote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij ook manueeltherapeut is.
Dat zijn de goedequote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is fysio/manueel therapeut
Ik heb meestal wel vertrouwen in zulke mensen, zij hebben een opleiding gevolgd en ik ben een leek dus ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen...quote:
Ja, die mensen kun je ook wel vertrouwen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel vertrouwen in zulke mensen, zij hebben een opleiding gevolgd en ik ben een leek dus ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen...
En nu afsluiten, warm douchen, oefeningetjes en dan slapen
Trustenquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga slapen mensjesMorgen om half 6 eruit ipv 7 uur
Dank jullie allenen welterusten
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar mijn bed in duik...
Ik ook nog.quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zou wel moeten... maar ik zit hier nog
Kom bij mij liggen, ik heb ruimte over.quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga zo ook, als mn jointje en kriekje op zijn
Goed nummerquote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I'M ON A HIIIIIGHWAY TO HELL lalalala :$
ohhh trusten iedereen die naar bed gaat![]()
soberzoquote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed nummer
En nu ga ik echt. Trusten iedereen![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik dit als compliment opvatten?Niceeeeee. Ja dat is een compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en hoi ja.. hey.. hallo
Ooooooh sauna was heerlijk.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
moh, nu moet ik blozenquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niceeeeee. Ja dat is een compliment.
Ooooooh sauna was heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel me/ons alles![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed nummer
En nu ga ik echt. Trusten iedereen![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moh, nu moet ik blozendank je wel
Je bent heerlijk druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel me/ons alles![]()
Jaaaa, heerlijk hier in de buurt. Lekker in de sauna, stoombad, bubbelbad, zwembad en scrub gezeten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja hoor, hij is mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef Cryothic het volgende:
Jeej, banner gemaakt... nou nog kijken of ie geplaatst wordt
altijd kermis in m'n hoofd, zo rol ikquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent heerlijk druk.
Jaaaa, heerlijk hier in de buurt. Lekker in de sauna, stoombad, bubbelbad, zwembad en scrub gezeten.
valt tegen ehquote:
Nice.quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent heerlijk druk.
Al gedouched?quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt tegen ehik niet tho.. noooooo way José
ja!!quote:
Dat is fijn.quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja!!.. zooo blij eh.. en ik hou normaal niet zo van douchen (persoonlijke shit) maar hoe ik vanavond verlangde.. wejoooooooooooooooo
![]()
uhhuh.. ik knuffelde met het water :$ zo intensquote:
Nee, ik mis de liefde van jou naar mij in je fobo!quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
altijd kermis in m'n hoofd, zo rol ik
kijk maar in m'n fobo![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh.. ik knuffelde met het water :$ zo intens
Ik moet ook weer 6 uur op dus over een uur ben ik klaarrrr ermee.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nice.
En ik ga nog niet slapen hoor.
HEY!! jij danquote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik mis de liefde van jou naar mij in je fobo!
Dan slaap ik nog.quote:Op maandag 17 september 2012 22:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet ook weer 6 uur op dus over een uur ben ik klaarrrr ermee.
EN je bent niet op tc!quote:Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!! jij dan
maar goed ik doe er wel wat aan hoor moment :$
* Braamyo kijkt naar JijHebtGeenRokje's foboquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het ergens heerlijk, werken gaat snel en goed dan. Aan de andere kant, van de week had ik een chille droom en dan word ik rauw wakker. Dan word ik gek!quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog.
Dat zijn toch geen tijden voor normale mensen.
oh w8 kom er aan moment.. kijk nu nog eens in m'n fobo? nu blij?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo kijkt naar JijHebtGeenRokje's fobo
Oe vette foto! Leuke tegenstrijdigheid met dat liefogende meisje en de geweldadige mokerhuh? die hoofdfoto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet dat ik dat niet ben eh?
Wie ik? Geen ideequote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
huh? die hoofdfoto?je weet dat ik dat niet ben eh?
Dat is toch een vette aanbieding om 12 uur?quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Ook nog eens de iBood hunt vanavond.. dat wordt nachtbraken!
Hahahaha ik ook!quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah zodirect pas, hoef er pas om 06:00 uit
Dat zuigt inderdaad hard.quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het ergens heerlijk, werken gaat snel en goed dan. Aan de andere kant, van de week had ik een chille droom en dan word ik rauw wakker. Dan word ik gek!
Dat was ik ook na 12 uur slapen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad hard.
Ik werd vanmorgen ook op een verkeerd moment wakker. Dan ben ik zo duf en traag een sloom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |