Ja ik luisterde As I Lay Dying en dit stond bij aanbevolenquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah lekker wel ja.. hoewel ik wel meer naar AF enzo neig, maar niet verkeerd
dit is ook wel lekker btw
Met zn aaaaaaallen, met zn aaahaaallen, met zijn allen zitten wij op de bank voor de tv!quote:
T past ook nog op de melodiequote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met zn aaaaaaallen, met zn aaahaaallen, met zijn allen zitten wij op de bank voor de tv!
Nee, ik word depressief en suicidaal van wiet.quote:
Wel eens wiet chocolademelk gehad?quote:[..]
Nog nooit gehad, wil ik nog wel eens proberen
ja graag.. ik wil de hele tijd al en ik voel me allesbehalve fresh dus beetje deprimerend wel, ditquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stommerts, laat ze eens opschieten dan
ik heb mensen opgegeten en ben daardoor veranderd in een eng heksenmonsterquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veranderd zijn.
Met het ov naar je werk?quote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eens kijken hoe laat ik er morgen uit moet
quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik luisterde As I Lay Dying en dit stond bij aanbevolen
Ik ga zo even luisteren.
Welke idioot gaat er dan ook 's avonds mee bezigquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja graag.. ik wil de hele tijd al en ik voel me allesbehalve fresh dus beetje deprimerend wel, dit
[..]
ik heb mensen opgegeten en ben daardoor veranderd in een eng heksenmonster
Als dat alles is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja graag.. ik wil de hele tijd al en ik voel me allesbehalve fresh dus beetje deprimerend wel, dit
[..]
ik heb mensen opgegeten en ben daardoor veranderd in een eng heksenmonster
Jij zit echt altijd op je bed he?quote:
Ik luister, klinkt niet verkeerd. Hoewel ik helemaal niet van femal fronted metalbands ben.quote:
Heeft de fysio nog wat kunnen uitrichten?quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is iets beter dan hoe ik aan tafel zit
Ow ja...quote:
ja als ik thuis ben en ga laptoppen zit ik op mijn bed jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zit echt altijd op je bed he?
Wel een geil bed trouwens.
Oh, dat is niet leukquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik word depressief en suicidaal van wiet.
[..]
Wel eens wiet chocolademelk gehad?
jatognietdannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik luister, klinkt niet verkeerd. Hoewel ik helemaal niet van femal fronted metalbands ben.
Bazinquote:
6:50 de bus, dus om 6:40 de deur uit. Ipv 7:50 met de motorquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft de fysio nog wat kunnen uitrichten?
[..]
Ow ja...
AILDquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik luisterde As I Lay Dying en dit stond bij aanbevolen
Ik ga zo even luisteren.
Een bonk of een bong?quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is niet leuk
Nee ook nietAlleen wiet in een joint en via een bonk
Wat staat er nog meer in je kamertje?quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja als ik thuis ben en ga laptoppen zit ik op mijn bed ja
en dank je
Nicequote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah lekker wel ja.. hoewel ik wel meer naar AF enzo neig, maar niet verkeerd
dit is ook wel lekker btw
niet zoveel.. kastjes, dvd's, rotzooi en rommelquote:Op maandag 17 september 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer in je kamertje?
Ik zie altijd exact dezelfde hoek namelijk.
Oh, bong. Ik noem het altijd bonk, omdat dat leuker klinktquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een bonk of een bong?
Ik ga het wel een x voor je makenIk bedoelde trouwens hasj chocolademelk. Lekker in de winter
hij heeft geprobeerd te kraken maar dat lukte nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft de fysio nog wat kunnen uitrichten?
uhhuhquote:
Ja ga jij er ook heen in oktober?quote:
Ik heb niks aan mijn ex over gehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuhsoms zijn exen nog wel eens ergens goed voor
OOOOOOOOOOOOHHH FOEI ROKJE xD
Met wiet lukt ook wel maar het is moeilijker. Maar beter wiet dan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, bong. Ik noem het altijd bonk, omdat dat leuker klinkt
Mag wel, ben benieuwd
Al krijg ik van hasj alleen hartkloppingen..
ik wel.. vertrouwensissuesquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks aan mijn ex over gehouden
Zit er wel ernstig aan te denken, maar ken verder niemand die gaatquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ga jij er ook heen in oktober?
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft geprobeerd te kraken maar dat lukte niet
ja en verder is het gewoon kut maar das niet voor hier
oefeningetjes mee en vrijdag terug
Dat is behoorlijk klotequote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wel.. vertrouwensissues
quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook nietBweheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wel.. vertrouwensissues
quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie wil mij trouwens een kusje op mijn vinger geven? Ik heb er een snee in gemaakt vanochtend toen ik stokbrood sneed.
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met wiet lukt ook wel maar het is moeilijker. Maar beter wiet dan.
ach jaaaaa.. ach het zal vast wel weer goedkomen uiteindelijkquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk klote
[..]
Bwehe
*kusje geeft*quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie wil mij trouwens een kusje op mijn vinger geven? Ik heb er een snee in gemaakt vanochtend toen ik stokbrood sneed.
Uiteindelijk vast wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach jaaaaa.. ach het zal vast wel weer goedkomen uiteindelijk..
[..]
*kusje geeft*
Confirmed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |