Waar ik ben geweest was het alleen checken om te kijken of iedereen er was die zou komenquote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de meets waar ik geweest ben is het voorgekomen.. effe 5/10 minuten klooien en klaar
Dat klopt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:09 schreef Tamashii het volgende:
Bleeh. Kaneel, ik heb nog geen foto van jou gezien!
Neequote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Edit jezelf weer ff terug in dat lijstje bovenin.
Wut, heeft ze zichzelf er uit gehaald?quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Edit jezelf weer ff terug in dat lijstje bovenin.
Ik heb jou op fb, dus das niet zo moeilijk.quote:
Omdat ik geen leuke recente foto heb.quote:
Hoe vond je het?quote:
Waarom?quote:
Meh, ik bedoel irlquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb jou op fb, dus das niet zo moeilijk.
Neeee, jij komt hierheen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
6 oktober... Even de agenda erbij pakken!
Opwindendquote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik geen leuke recente foto heb.
[..]
Hoe vond je het?
[..]
Waarom?
Zoals je ziet sta ik op misschien omdat ik het niet zeker weet, ten eerste of er geld is, ten tweede of ik niet moet werken en ten derde of ik in dat weekend niet al iets qua familie heb. oquote:
Nee dat heeft rokje een tijd geleden gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wut, heeft ze zichzelf er uit gehaald?
WAT.quote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles wat stuitert doodknuppelen!
Hoezo dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat heeft rokje een tijd geleden gedaan
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoals je ziet sta ik op misschien omdat ik het niet zeker weet, ten eerste of er geld is, ten tweede of ik niet moet werken en ten derde of ik in dat weekend niet al iets qua familie heb. o
Maar ik heb niet eens ge-pmed, dus mij zien jullie maar als een extraatje, toetje, liefde wtf.quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En ja das ff afwachten inderdaad
Ik heb je liever als voor-, hoofd- en nagerechtquote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens ge-pmed, dus mij zien jullie maar als een extraatje, toetje, liefde wtf.
Ah oke. Binnenkort ook maar eens naar gaan kijken want het lijstje wordt natuurlijk langer en langer en niet iedereen heeft daar behoefte aan enzenz.quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet zonodig in te staan
Nee. What you gonna do!quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii, reageer eens op WA, ik stelde een zeer belangrijke vraag
Uhoh, das wel veel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je liever als voor-, hoofd- en nagerecht
Jawel, maar ik kan hier niet eten en dit bijhouden tegelijk schijnbaarquote:
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te postenquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah oke. Binnenkort ook maar eens naar gaan kijken want het lijstje wordt natuurlijk langer en langer en niet iedereen heeft daar behoefte aan enzenz.
Nou dan verdelen we het over de dagquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhoh, das wel veel.Dat kan ik niet aan hoor,,,
Daar heb ik ook altijd last van.quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan hier niet eten en dit bijhouden tegelijk schijnbaar
Mja, geen slowchat maar fastchat hierquote:
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, geen slowchat maar fastchat hier
quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van.Moet niks ernaast doen, anders gaat het mis. Maar ik mag nog wat inhalen van de afgelopen dagen want heb een shitload aan werk verzet en vandaag dagje vrij.
Valt nu nog wel mee, gaat soms nog een stuk harderquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, geen slowchat maar fastchat hier
Jij bent bang voor mijquote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu? Ga je niet aan mijn kontje zitten?
Dat ben ik met je eens, maar toen dat lijstje werd gemaakt, liep dit topic natuurlijk nog niet zo hard.quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te posten
just my 2 cents
En over meerdere mensen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou dan verdelen we het over de dag
Ik sta nu gewoon in DE lijst, niet weghalenquote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te posten
just my 2 cents
Ja, mijn antwoord hier was ook na dat antwoord.quote:Op maandag 17 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn antwoord was al voor deze post
Zit wat in... hield mij in het begin ook wat tegen...quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
just my 2 cents
Ik ben bang dat andere mensen dat niet met je eens zijn.quote:
Neuh maar inmiddels wel... kan altijd nog verandert wordenquote:Op maandag 17 september 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toen dat lijstje werd gemaakt, liep dit topic natuurlijk nog niet zo hard.
Nou pfoequote:Op maandag 17 september 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat andere mensen dat niet met je eens zijn.
Haha heb ik ook, ik ben van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 16:45 een poster, voor de rest sporadisch in de avond.quote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zit wat in... hield mij in het begin ook wat tegen...
Toen mezelf er maar in ge-edit...
Maar ik ben alleen door-de-weeks-overdag een vast user... de rest kent me niet
Nee heul nietquote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent toch dat gozertje van 1.70?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je aandacht daar niet ligt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom kijk ik in vredesnaam een programma over koffie?
Dat is zeer zeker waarquote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat je aandacht daar niet ligt.
Klopt. Ik laat het voorlopig even staan omdat het in veel andere sub sc-en ook voorkomt, maar ik zal er over nadenken.quote:Op maandag 17 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh maar inmiddels wel... kan altijd nog verandert worden
quote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heul nietIk ben 1.82
Niet liegen, je BMI gaat als een kanon omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder als een slakquote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet liegen, je BMI gaat als een kanon omhoog
quote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heul nietIk ben 1.82
Dan nog. Ukkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Jij bent de modquote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik laat het voorlopig even staan omdat het in veel andere sub sc-en ook voorkomt, maar ik zal er over nadenken.
LOLA LOLA LOLA for president.quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent de modyour call
Btw heb het plaatje in de OP verandert.. vond hem wel leuk
Zat er net naar te kijken, leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent de modyour call
Btw heb het plaatje in de OP verandert.. vond hem wel leuk
Jawelquote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft even slaan met een krant ofzo?
een natte?quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Pets!quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Ukkie zijn mensen onder de 1,60quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dus ben jij een ukkie.
1+1=2.
TSSK. Ik bedoelde gewoon op mijn hoofd hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JawelDoe je broek maar vast uit
wut, doet dat zeer?quote:
Oh dat is ok goed hoorquote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TSSK. Ik bedoelde gewoon op mijn hoofd hoor.![]()
![]()
Oke JA!.
quote:
Misschien kan Cryothic een soort van banner ontwerpenquote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je het lijstje niet weg wilt hebben dan moet er iets uitnodigends in de op! Nu.is de op zo geschreven dat het n vaste groep is en dat weerhouden mensen van posten!
N lijstje voegt voor mij persoonlijk niet veel toe, ik lees toch overal
Nou, dat is nou ook wel gemeen.quote:
Zou je wel moeten doen... zo zijn de geldende sc-etiqueten-regels...quote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me er niet door weerhouden om hier te posten
Haha, trek ik me weinig van aanquote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen... zo zijn de geldende sc-etiqueten-regels...
Klopt ja. Ik ben groot.quote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ukkie zijn mensen onder de 1,60
Eh, er staat in het introverhaaltje gewoon dat iedereen hier kan komen posten dus ik zie geen probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je het lijstje niet weg wilt hebben dan moet er iets uitnodigends in de op! Nu.is de op zo geschreven dat het n vaste groep is en dat weerhouden mensen van posten!
N lijstje voegt voor mij persoonlijk niet veel toe, ik lees toch overal
10 cm. Dat verschil ga je zien jaquote:Op maandag 17 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
laatste keer 2m5, maar hij zit nog in de groei geloof ik
1,93 hier... ja, dat zie jequote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
10 cm. Dat verschil ga je zien ja
AWWW!quote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen... zo zijn de geldende sc-etiqueten-regels...
quote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat is nou ook wel gemeen.
Oke goed, vooruit. Post dan maar een foto om het goed te maken. Of je fb per dm.quote:
Een SexSC banner... hm...quote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kan Cryothic een soort van banner ontwerpen
Waarom ben je zo benieuwd naar hoe ik er uit zie?quote:Op maandag 17 september 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke goed, vooruit. Post dan maar een foto om het goed te maken. Of je fb per dm.
Omdat ik hoorde dat je knap was.quote:Op maandag 17 september 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je zo benieuwd naar hoe ik er uit zie?
Omdat vrouw, en vrouwen zijn nou eenmaal nieuwsgierigquote:Op maandag 17 september 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je zo benieuwd naar hoe ik er uit zie?
Van wie?quote:Op maandag 17 september 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik hoorde dat je knap was.
Wat krijg ik er voor terug?quote:Op maandag 17 september 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat vrouw, en vrouwen zijn nou eenmaal nieuwsgierig
dus hup maak een foto
Een foto van mijquote:Op maandag 17 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie?
[..]
Wat krijg ik er voor terug?
een foto ?quote:Op maandag 17 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie?
[..]
Dat las ik hier vorrrrrrrige week.quote:Op maandag 17 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie?
[..]
vinniequote:
Pas.quote:
Hmmm.quote:
Rokje weet wel hoe ik er uit zie.quote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat las ik hier vorrrrrrrige week.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar even een uurtje ofzo in bed liggen
Hoe gaat 'ie ?quote:
Ja maar ik wil beeld, geen geluid.quote:Op maandag 17 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas.
[..]
Hmmm.
[..]
Rokje weet wel hoe ik er uit zie.
Bwehehe, weg vermogenquote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat was me een dagje wel vandaag![]()
2 uur gereden en toen ging de turbo van de vrachtwagen kapot
zie mijn 2de post hierbovenquote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zie mijn 2de post hierboven
Maar snel eens een camsessie doen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik wil beeld, geen geluid.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zie mijn 2de post hierboven
quote:
preciesquote:
Wutquote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
en dat is niet fijn als je net een helling van 24 % aan het beklimmen bent
Hahaha, is goed.quote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar snel eens een camsessie doen dan?
quote:
Ik hou van persoonlijke antwoorden.quote:
Dus je ging sneller achteruit dan vooruit?quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was onderweg naar mijn eerste klant
Ben ik niet goed genoeg?quote:
LL krijgt vanavond visite...gezellig meiden onder elkaar enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat boven zitten als je weer thuis bent van werk?
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 17 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg?
[..]
LL krijgt vanavond visite...gezellig meiden onder elkaar enzo.
Dan ga ik vaak even boven zitten ja
uhm misschienquote:Op maandag 17 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
dat gelukkig nog net nietquote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je ging sneller achteruit dan vooruit?
quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hou van persoonlijke antwoorden.
Staat al foto in je fobo.quote:Op maandag 17 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg?
[..]
Strafbaarquote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gelukkig nog net niet![]()
maar met 30 tot 50 km/u over de snelweg kan ik iedereen afraden
Belgie.quote:Op maandag 17 september 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strafbaar![]()
Duitsland of Belgie ?
dan is het goedquote:
Daar misschien niet, in NL wel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Belgie.
en niet strafbaar![]()
er is geen minimum snelheid op de snelweg
Nee hoor, er is geen minimumsnelheid op de weg in Nederland.quote:Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar misschien niet, in NL wel.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik schijn klappen te krijgen ofzo.
Dacht van wel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, er is geen minimumsnelheid op de weg in Nederland.
Is er niet meerquote:
Knokken is wel een heel hard woord!quote:Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
ik ben te moe om nou nog te gaan knokken
Sinds wanneer is dat danquote:Op maandag 17 september 2012 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er niet meer
Net als dat de meeste mensen niet weten dat levenslange gevangenisstraf in Nederland ook echt levenslang is
niet meerquote:
Noes, ik tril bijna van de bang van spanningquote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]problemen zul je bedoelen!
Van de week had een vriend hier zijn fb open laten staan, ik mooi erop geschreven dat ik de beste ben.
3 jaar of zoquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noes, ik tril bijna van de bang van spanning
sollyquote:Op maandag 17 september 2012 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knokken is wel een heel hard woord!![]()
Bring it onquote:Op maandag 17 september 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ik haat die smileys op wa.
is de beste manier om te zeggen dat ik je uitdaag.
Op FOK! zijn de beste smileys.quote:
Komt voor de bakkerrrrrr bitch!quote:
Nomnomquote:Op maandag 17 september 2012 16:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt voor de bakkerrrrrr bitch!
Jij kan lekker niet meer noten.quote:
Swaaag, ik heb gewoon geluid op honderd staan van mijn laptop!quote:Op maandag 17 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook
Zo, nu eerst die koptelefoon af, damn mijn oren doen pijn
Zie reactie hierop op WA.quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij kan lekker niet meer noten.![]()
Dat zou ik ook doen, maar ik moet op de pc in de woonkamert want mijn laptop is nog kadoek.quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Swaaag, ik heb gewoon geluid op honderd staan van mijn laptop!
Het voertuig moet het kunnen en mogen jaquote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik in 2010 mn rijbewijs haalde moest je geloof ik toch min 60 op de snelweg kumnen halen en 40 op de provinciale wegen
Oh gaan we zo doen he!quote:
Dus indirect is er wel een minimum snelheid.quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het voertuig moet het kunnen en mogen ja![]()
Wel is het zo dat wanneer je gevaar of hinder oplevert door bijvoorbeeld 70 te gaan rijden op de snelweg, de politie jouw rijbewijs kan vorderen op grond van artikel 5.
Ja dat is minder.quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen, maar ik moet op de pc in de woonkamert want mijn laptop is nog kadoek.
Oh eerwaarde G, wat weet je toch veel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel is het zo dat wanneer je gevaar of hinder oplevert door bijvoorbeeld 70 te gaan rijden op de snelweg, de politie jouw rijbewijs kan vorderen op grond van artikel 5.
Nee hoor. Als jij 's nachts om 3 uur 15 gaat rijden op de snelweg, niks aan het handje.quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus indirect is er wel een minimum snelheid.
Juridisch opgeleidquote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh eerwaarde G, wat weet je toch veel.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel is het zo dat wanneer je gevaar of hinder oplevert door bijvoorbeeld 70 te gaan rijden op de snelweg, de politie jouw rijbewijs kan vorderen kan bekeuren op grond van artikel 5.
Oortjes zitten altijd kutquote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is minder.Ik heb em savonds ook op hoor, altijd nog beter dan oortjes want dan krijg ik last van mijn oren.
Tamaaaaaaaassss.quote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh eerwaarde G, wat weet je toch veel.
oh oke duidelijkquote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scherp. De politie vordert en de (h)OvJ bepaalt wat er met jouw rijbewijs gebeurtquote:
Hahaha. Ja, koptelefoons zijn beter.quote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oortjes zitten altijd kut. En m'n koptelefoon heeft betere kwaliteit. Mijn koptelefoon heeft alleen nogal wat "klemkracht" dus met bril op worden mijn oren afgekneld
Dan ben je ook gewoon idioot.quote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij 's nachts om 3 uur 15 gaat rijden op de snelweg, niks aan het handje.
Nooit geweest, maar ik wil wel meequote:
Sauna is lekker. Ik heb er wel zin in dadelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon idioot.
[..]
Nooit geweest, maar ik wil wel mee
quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, koptelefoons zijn beter.
Oeh beter gaan we volgende week.quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil ik wel eigenlijk, nooit gedaan
Mag ik meequote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sauna is lekker. Ik heb er wel zin in dadelijk.
Dat klopt, maar feit is dat het mág. Als je tenminste geen gevaar of hinder veroorzaakt.quote:
Oah, ik word gek. Krijg elke keer die melding: je DM is om technische redenen stuk gegaan, blablabla.quote:
graagquote:
Ik denk dat je zelfs om 3 uur snachts gevaar mee maakt.quote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar feit is dat het mág. Als je tenminste geen gevaar of hinder veroorzaakt.
Weet niet hoe ik zit met m'n dienst volgende weekquote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh beter gaan we volgende week.
BAM, de locatie voor de meet. SAUNA.quote:
Al die naakte mannenquote:Op maandag 17 september 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
BAM, de locatie voor de meet. SAUNA.
Lol whut, sta ik naakt op internet ofzo dat iedereen zo reageert. Misschien ben ik wel 200 kilo en een trol.quote:
Touché.quote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol whut, sta ik naakt op internet ofzo dat iedereen zo reageert. Misschien ben ik wel 200 kilo en een trol.
Dan zou je FB ook een trol moeten zijnquote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol whut, sta ik naakt op internet ofzo dat iedereen zo reageert. Misschien ben ik wel 200 kilo en een trol.
quote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
wat is er mis met 200 kiloquote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
zijn de meeste in een saunaquote:
correct.quote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn de meeste in een sauna
naaktquote:
daar krijg je een lam handje van denk ikquote:
Gadverdammequote:Op maandag 17 september 2012 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar krijg je een lam handje van denk ik
en heel veel mannenpap![]()
wat-is-er-mis-met-200 - kiloquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar krijg je een lam handje van denk ik
en heel veel mannenpap![]()
Jii bent heul geen 200kg!quote:Op maandag 17 september 2012 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat-is-er-mis-met-200 - kilonoouuuuuuuu?
dan nog.. wat is er mis met 200 kilo?quote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jii bent heul geen 200kg!
Heul wel zelf gezien.
Niets.quote:Op maandag 17 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan nog.. wat is er mis met 200 kilo?
Ohja.quote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou je FB ook een trol moeten zijn
Jawel.quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar 200 kilo ben je ook niet
Niks tegen anderen, maar ik zou doodongelukkig zijn en het is ook niet gezond met een lengte van 169quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is er mis met 200 kilomoarrr to love isn't it
quote:Op maandag 17 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan nog.. wat is er mis met 200 kilo kotelos ?
ja nou ik ook maar toch.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks tegen anderen, maar ik zou doodongelukkig zijn en het is ook niet gezond met een lengte van 169
Je kunt er op een gegeven moment vest wel dood van gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks tegen anderen, maar ik zou doodongelukkig zijn en het is ook niet gezond met een lengte van 169
in de sauna welquote:
kotelosquote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kotelos?
of koteletto's ?
Ik houd er niet van. En al helemaal niet bij mezelf. Bij andere dames vind ik wat voller wel mooi ja. Maar tot maat 42 oid.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou ik ook maar toch.
dik kan soms wel mooi zijn
Ik zou dan meer dan 3 keer mijn gewicht van nu meezuilen, dat is écht dodelijk denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt er op een gegeven moment vest wel dood van gaan.
Dat is een grieks eilandje.quote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kotelos?
of koteletto's ?
smaken verschillenquote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik houd er niet van. En al helemaal niet bij mezelf. Bij andere dames vind ik wat voller wel mooi ja. Maar tot maat 42 oid.
Nee dan heb ik een tweede huid.quote:
Ik nog een derde van mezelf erbij.quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou dan meer dan 3 keer mijn gewicht van nu meezuilen, dat is écht dodelijk denk ik.
Gelukkig wel. Anorexia vind ik al helemaal niks.quote:
Caffeïne.quote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mja lunchpauze.. tijd voor mijn dagelijkse wandelingetje om een blikje cola op te halen
bewijzenquote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dan heb ik een tweede huid.
quote:
Dat dat niet rammelt...quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Anorexia vind ik al helemaal niks.
BMI?quote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
BAM die van mij is net van 18 naar 19 gegaanMaar mag nog wel wat hoger
Hehehe. Maar bij een man is het ook wel al anders en jij bent ook vast wat groter.quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nog een derde van mezelf erbij.
Meh, doe maar niet.
Ik ben best groot ja.quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe. Maar bij een man is het ook wel al anders en jij bent ook vast wat groter.
Vast wel.quote:
foboquote:
Wat heb je er nu weer mee gedaan?quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen en overmorgen vrij![]()
mijn vrachtwagen is pas woensdag laat in de middag klaar
Zou kunnenquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik ben niet dik.
Ik heb gewoon zware botten.
turbo kapotquote:
Mager ook weer niet. En het is maar een getalletje.quote:
van 2 kilometerquote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Turbo was kadoek, daardoor kon die maar 30-50 rijden op een snelweg met helling van 24%
Dat zuigt.quote:
Een helling van 24% op de snelweg?quote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Turbo was kadoek, daardoor kon die maar 30-50 rijden op een snelweg met helling van 24%
Ben ik mee eens.quote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mager ook weer niet. En het is maar een getalletje.
Hoe ik zelf in mijn vel zit, en hoe anderen tegen me aankijken vind ik veel belangrijker.
Had je mooi geluk mee danquote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van 2 kilometer![]()
gelukkig was ik al 3/4
Ik heb t ook maar van hemquote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zuigt.
[..]
Een helling van 24% op de snelweg?
Daar mag ie normaal gesproken al blij zijn als ie de 30 haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |