Waar ik ben geweest was het alleen checken om te kijken of iedereen er was die zou komenquote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de meets waar ik geweest ben is het voorgekomen.. effe 5/10 minuten klooien en klaar
Dat klopt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:09 schreef Tamashii het volgende:
Bleeh. Kaneel, ik heb nog geen foto van jou gezien!
Neequote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Edit jezelf weer ff terug in dat lijstje bovenin.
Wut, heeft ze zichzelf er uit gehaald?quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Edit jezelf weer ff terug in dat lijstje bovenin.
Ik heb jou op fb, dus das niet zo moeilijk.quote:
Omdat ik geen leuke recente foto heb.quote:
Hoe vond je het?quote:
Waarom?quote:
Meh, ik bedoel irlquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb jou op fb, dus das niet zo moeilijk.
Neeee, jij komt hierheen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
6 oktober... Even de agenda erbij pakken!
Opwindendquote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik geen leuke recente foto heb.
[..]
Hoe vond je het?
[..]
Waarom?
Zoals je ziet sta ik op misschien omdat ik het niet zeker weet, ten eerste of er geld is, ten tweede of ik niet moet werken en ten derde of ik in dat weekend niet al iets qua familie heb. oquote:
Nee dat heeft rokje een tijd geleden gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wut, heeft ze zichzelf er uit gehaald?
WAT.quote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles wat stuitert doodknuppelen!
Hoezo dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat heeft rokje een tijd geleden gedaan
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoals je ziet sta ik op misschien omdat ik het niet zeker weet, ten eerste of er geld is, ten tweede of ik niet moet werken en ten derde of ik in dat weekend niet al iets qua familie heb. o
Maar ik heb niet eens ge-pmed, dus mij zien jullie maar als een extraatje, toetje, liefde wtf.quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En ja das ff afwachten inderdaad
Ik heb je liever als voor-, hoofd- en nagerechtquote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens ge-pmed, dus mij zien jullie maar als een extraatje, toetje, liefde wtf.
Ah oke. Binnenkort ook maar eens naar gaan kijken want het lijstje wordt natuurlijk langer en langer en niet iedereen heeft daar behoefte aan enzenz.quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet zonodig in te staan
Nee. What you gonna do!quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii, reageer eens op WA, ik stelde een zeer belangrijke vraag
Uhoh, das wel veel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je liever als voor-, hoofd- en nagerecht
Jawel, maar ik kan hier niet eten en dit bijhouden tegelijk schijnbaarquote:
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te postenquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah oke. Binnenkort ook maar eens naar gaan kijken want het lijstje wordt natuurlijk langer en langer en niet iedereen heeft daar behoefte aan enzenz.
Nou dan verdelen we het over de dagquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhoh, das wel veel.Dat kan ik niet aan hoor,,,
Daar heb ik ook altijd last van.quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan hier niet eten en dit bijhouden tegelijk schijnbaar
Mja, geen slowchat maar fastchat hierquote:
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, geen slowchat maar fastchat hier
quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van.Moet niks ernaast doen, anders gaat het mis. Maar ik mag nog wat inhalen van de afgelopen dagen want heb een shitload aan werk verzet en vandaag dagje vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |