Waar ik ben geweest was het alleen checken om te kijken of iedereen er was die zou komenquote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de meets waar ik geweest ben is het voorgekomen.. effe 5/10 minuten klooien en klaar
Dat klopt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:09 schreef Tamashii het volgende:
Bleeh. Kaneel, ik heb nog geen foto van jou gezien!
Neequote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Edit jezelf weer ff terug in dat lijstje bovenin.
Wut, heeft ze zichzelf er uit gehaald?quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Edit jezelf weer ff terug in dat lijstje bovenin.
Ik heb jou op fb, dus das niet zo moeilijk.quote:
Omdat ik geen leuke recente foto heb.quote:
Hoe vond je het?quote:
Waarom?quote:
Meh, ik bedoel irlquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb jou op fb, dus das niet zo moeilijk.
Neeee, jij komt hierheen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
6 oktober... Even de agenda erbij pakken!
Opwindendquote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik geen leuke recente foto heb.
[..]
Hoe vond je het?
[..]
Waarom?
Zoals je ziet sta ik op misschien omdat ik het niet zeker weet, ten eerste of er geld is, ten tweede of ik niet moet werken en ten derde of ik in dat weekend niet al iets qua familie heb. oquote:
Nee dat heeft rokje een tijd geleden gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wut, heeft ze zichzelf er uit gehaald?
WAT.quote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles wat stuitert doodknuppelen!
Hoezo dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat heeft rokje een tijd geleden gedaan
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoals je ziet sta ik op misschien omdat ik het niet zeker weet, ten eerste of er geld is, ten tweede of ik niet moet werken en ten derde of ik in dat weekend niet al iets qua familie heb. o
Maar ik heb niet eens ge-pmed, dus mij zien jullie maar als een extraatje, toetje, liefde wtf.quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En ja das ff afwachten inderdaad
Ik heb je liever als voor-, hoofd- en nagerechtquote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens ge-pmed, dus mij zien jullie maar als een extraatje, toetje, liefde wtf.
Ah oke. Binnenkort ook maar eens naar gaan kijken want het lijstje wordt natuurlijk langer en langer en niet iedereen heeft daar behoefte aan enzenz.quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet zonodig in te staan
Nee. What you gonna do!quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii, reageer eens op WA, ik stelde een zeer belangrijke vraag
Uhoh, das wel veel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je liever als voor-, hoofd- en nagerecht
Jawel, maar ik kan hier niet eten en dit bijhouden tegelijk schijnbaarquote:
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te postenquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah oke. Binnenkort ook maar eens naar gaan kijken want het lijstje wordt natuurlijk langer en langer en niet iedereen heeft daar behoefte aan enzenz.
Nou dan verdelen we het over de dagquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhoh, das wel veel.Dat kan ik niet aan hoor,,,
Daar heb ik ook altijd last van.quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan hier niet eten en dit bijhouden tegelijk schijnbaar
Mja, geen slowchat maar fastchat hierquote:
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, geen slowchat maar fastchat hier
quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van.Moet niks ernaast doen, anders gaat het mis. Maar ik mag nog wat inhalen van de afgelopen dagen want heb een shitload aan werk verzet en vandaag dagje vrij.
Valt nu nog wel mee, gaat soms nog een stuk harderquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, geen slowchat maar fastchat hier
Jij bent bang voor mijquote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu? Ga je niet aan mijn kontje zitten?
Dat ben ik met je eens, maar toen dat lijstje werd gemaakt, liep dit topic natuurlijk nog niet zo hard.quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te posten
just my 2 cents
En over meerdere mensen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou dan verdelen we het over de dag
Ik sta nu gewoon in DE lijst, niet weghalenquote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de vaste users zijn inmiddels bekend en weten wel dat ze hier posten... daarbij vind ik het neigen naar kliekjes gedoe en zal nieuwe mensen misschien weerhouden om gezellig mee te posten
just my 2 cents
Ja, mijn antwoord hier was ook na dat antwoord.quote:Op maandag 17 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn antwoord was al voor deze post
Zit wat in... hield mij in het begin ook wat tegen...quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
just my 2 cents
Ik ben bang dat andere mensen dat niet met je eens zijn.quote:
Neuh maar inmiddels wel... kan altijd nog verandert wordenquote:Op maandag 17 september 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toen dat lijstje werd gemaakt, liep dit topic natuurlijk nog niet zo hard.
Nou pfoequote:Op maandag 17 september 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat andere mensen dat niet met je eens zijn.
Haha heb ik ook, ik ben van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 16:45 een poster, voor de rest sporadisch in de avond.quote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zit wat in... hield mij in het begin ook wat tegen...
Toen mezelf er maar in ge-edit...
Maar ik ben alleen door-de-weeks-overdag een vast user... de rest kent me niet
Nee heul nietquote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent toch dat gozertje van 1.70?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je aandacht daar niet ligt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom kijk ik in vredesnaam een programma over koffie?
Dat is zeer zeker waarquote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat je aandacht daar niet ligt.
Klopt. Ik laat het voorlopig even staan omdat het in veel andere sub sc-en ook voorkomt, maar ik zal er over nadenken.quote:Op maandag 17 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh maar inmiddels wel... kan altijd nog verandert worden
quote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heul nietIk ben 1.82
Niet liegen, je BMI gaat als een kanon omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder als een slakquote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet liegen, je BMI gaat als een kanon omhoog
quote:Op maandag 17 september 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heul nietIk ben 1.82
Dan nog. Ukkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Jij bent de modquote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik laat het voorlopig even staan omdat het in veel andere sub sc-en ook voorkomt, maar ik zal er over nadenken.
LOLA LOLA LOLA for president.quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent de modyour call
Btw heb het plaatje in de OP verandert.. vond hem wel leuk
Zat er net naar te kijken, leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent de modyour call
Btw heb het plaatje in de OP verandert.. vond hem wel leuk
Jawelquote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft even slaan met een krant ofzo?
een natte?quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Pets!quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Ukkie zijn mensen onder de 1,60quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dus ben jij een ukkie.
1+1=2.
TSSK. Ik bedoelde gewoon op mijn hoofd hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JawelDoe je broek maar vast uit
wut, doet dat zeer?quote:
Oh dat is ok goed hoorquote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TSSK. Ik bedoelde gewoon op mijn hoofd hoor.![]()
![]()
Oke JA!.
quote:
Misschien kan Cryothic een soort van banner ontwerpenquote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je het lijstje niet weg wilt hebben dan moet er iets uitnodigends in de op! Nu.is de op zo geschreven dat het n vaste groep is en dat weerhouden mensen van posten!
N lijstje voegt voor mij persoonlijk niet veel toe, ik lees toch overal
Nou, dat is nou ook wel gemeen.quote:
Zou je wel moeten doen... zo zijn de geldende sc-etiqueten-regels...quote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me er niet door weerhouden om hier te posten
Haha, trek ik me weinig van aanquote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen... zo zijn de geldende sc-etiqueten-regels...
Klopt ja. Ik ben groot.quote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ukkie zijn mensen onder de 1,60
Eh, er staat in het introverhaaltje gewoon dat iedereen hier kan komen posten dus ik zie geen probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je het lijstje niet weg wilt hebben dan moet er iets uitnodigends in de op! Nu.is de op zo geschreven dat het n vaste groep is en dat weerhouden mensen van posten!
N lijstje voegt voor mij persoonlijk niet veel toe, ik lees toch overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |