Ik ga als het goed isquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit er wel ernstig aan te denken, maar ken verder niemand die gaat
Trivium al een keer eerder gezien in het voorprogramma van Iron Maiden, ernstig tof!
is fijn maar daar gaat het denk ik niet van overquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren
quote:
Ga jij ook naar AILD?quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ff kijken of ik al kan x_x![]()
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is fijn maar daar gaat het denk ik niet van over
Tof!quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga als het goed isSamen met vriendje en 2 vrienden die er helemaal gek van zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Oeh, ik heb nu al zin in een meeting met jou, zoveel leuke dingen in de planning
Oh, doe eens?quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren
had t niet op de planning staan maar wie weetquote:
Ook op de planning voor onze meetingquote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk wil ik wil ik wil
[..]
Oh, doe eens?
Awww nu willik er ook eentjequote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij masseren?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik kan knopen uit je spieren masseren
Ja, ga je grotje maar goed wassen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weet
ok nu echt ff weg hoor![]()
Aapjes.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik jou dan een erotische massage geven?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook op de planning voor onze meeting
Ehm.. Vince.. Je zit er wel heel erg bovenop he?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je mij masseren?
Ik heb last van mijn rug
Massagemeeting in Amersfoort!!quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je mij masseren?
Ik heb last van mijn rug
Oehquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik jou dan een erotische massage geven?
Oeh.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik kan knopen uit je spieren masseren
Niet met anderen erbij hoor hihihihiquote:
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kutquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Vince.. Je zit er wel heel erg bovenop he?
We overleggen nog even!quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weet
ok nu echt ff weg hoor![]()
Ik kan het dan ook gewoon heel goed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
genoeg gegadigden voor een massage TGND
Ik kan ook wel een beetje masseren maar vast niet zo goed als jijquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Massagemeeting in Amersfoort!!
Nee, daarvoor hebben wij onze privemeetingquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet met anderen erbij hoor hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |