Ik ga als het goed isquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit er wel ernstig aan te denken, maar ken verder niemand die gaat
Trivium al een keer eerder gezien in het voorprogramma van Iron Maiden, ernstig tof!
is fijn maar daar gaat het denk ik niet van overquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren
quote:
Ga jij ook naar AILD?quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ff kijken of ik al kan x_x![]()
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is fijn maar daar gaat het denk ik niet van over
Tof!quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga als het goed isSamen met vriendje en 2 vrienden die er helemaal gek van zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Oeh, ik heb nu al zin in een meeting met jou, zoveel leuke dingen in de planning
Oh, doe eens?quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren
had t niet op de planning staan maar wie weetquote:
Ook op de planning voor onze meetingquote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk wil ik wil ik wil
[..]
Oh, doe eens?
Awww nu willik er ook eentjequote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij masseren?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik kan knopen uit je spieren masseren
Ja, ga je grotje maar goed wassen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weet
ok nu echt ff weg hoor![]()
Aapjes.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik jou dan een erotische massage geven?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook op de planning voor onze meeting
Ehm.. Vince.. Je zit er wel heel erg bovenop he?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je mij masseren?
Ik heb last van mijn rug
Massagemeeting in Amersfoort!!quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je mij masseren?
Ik heb last van mijn rug
Oehquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik jou dan een erotische massage geven?
Oeh.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik kan knopen uit je spieren masseren
Niet met anderen erbij hoor hihihihiquote:
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kutquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Vince.. Je zit er wel heel erg bovenop he?
We overleggen nog even!quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had t niet op de planning staan maar wie weet
ok nu echt ff weg hoor![]()
Ik kan het dan ook gewoon heel goed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
genoeg gegadigden voor een massage TGND
Ik kan ook wel een beetje masseren maar vast niet zo goed als jijquote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Massagemeeting in Amersfoort!!
Nee, daarvoor hebben wij onze privemeetingquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet met anderen erbij hoor hihihihi
Kusje op je rugquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kut![]()
Of je doet een combiquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het dan ook gewoon heel goed.
Misschien moet ik maar masseuse worden in plaats van Dramatherapeut
Komt het niet gewoon door je motor? of gebrek eraan? Of je werk? Of wat?quote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben serieus dat ik last van mijn rug heb en zitten gaat gewoon kut![]()
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hebben wij onze privemeeting
Dankjequote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusje op je rug
Ik ke nhet hoor.
Laatste keer dat ik van alles geprobeerd heb was:quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon door je motor? of gebrek eraan? Of je werk? Of wat?
Ik wil het wel ondervindenquote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vraag me af wie beter kan masseren, TGND of ik.
Had het dit weekend, nog nooit zo raar gespacedquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je hierheen dan?
[..]
Nog nooit gehad, wil ik nog wel eens proberen
[..]
Hahaha, zo ben ik
[..]
Zithouding dusquote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Laatste keer dat ik van alles geprobeerd heb was:
- bureaustoel verbeterde het
- bus verergerde het (wordt wat morgen en wellicht rest van de week)
Waar zit het in je rug? Onder/boven/midden?quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Laatste keer dat ik van alles geprobeerd heb was:
- bureaustoel verbeterde het
- bus verergerde het (wordt wat morgen en wellicht rest van de week)
Haha, maar wel lekker?quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had het dit weekend, nog nooit zo raar gespaced
Onderrug en het trekt door naar mijn been. (linkerkant)quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar zit het in je rug? Onder/boven/midden?
Dan is het wel je zithouding.quote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onderrug en het trekt door naar mijn been. (linkerkant)
Instant nat-leuk of gewoon best een lekker hapje-leuk?quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat het wel aan mijn fysio over...
Is een leuke ook nog
Klinkt als een niet helemaal zuivere zenuw.quote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onderrug en het trekt door naar mijn been. (linkerkant)
Ja maar ik heb al advies gehad van de fysio, oefeningen etc. maar het verbetert niet. Ja, een massage voor een half uur oid.quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het wel je zithouding.
Kan je je eigen rug kraken?
Huisarts zei aanhechtingen van spieren aan mijn bekken ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt als een niet helemaal zuivere zenuw.
Hoeft niet perse he.quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het wel je zithouding.
Kan je je eigen rug kraken?
Is het geen ischias oid?quote:Op maandag 17 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huisarts zei aanhechtingen van spieren aan mijn bekken ofzo.
Op je bed gaan zitten. Je benen recht voor je uitgestrekt. Eerst je armen helemaal naar voren brengen, dus je rug zo ver mogelijk bollen. Dan zet je je rechterhand recht achter je neer. Op ongeveer een halve meter afstand van waar je zit. Dan draai je je bovenlichaam (let op dat je heupen en benen dus blijven waar ze zijn) met je linkerhand richting je rechterhand. Vervolgens herhaal je de bolling naar voren, en doe je hetzelfde de andere kant op.quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al advies gehad van de fysio, oefeningen etc. maar het verbetert niet. Ja, een massage voor een half uur oid.
Nope, hoe zou ik dat moeten doen
gezellig leukquote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Instant nat-leuk of gewoon best een lekker hapje-leuk?
Ischias zit in je heup.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, komt wel bij mijn ruggenwervel vandaan lijkt het.
Ik zal het straks eens proberen. Thanksquote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op je bed gaan zitten. Je benen recht voor je uitgestrekt. Eerst je armen helemaal naar voren brengen, dus je rug zo ver mogelijk bollen. Dan zet je je rechterhand recht achter je neer. Op ongeveer een halve meter afstand van waar je zit. Dan draai je je bovenlichaam (let op dat je heupen en benen dus blijven waar ze zijn) met je linkerhand richting je rechterhand. Vervolgens herhaal je de bolling naar voren, en doe je hetzelfde de andere kant op.
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, maar zo kraak ik mijn rug altijd
Jep, of trauma.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is in 90% van de gevallen wel zo
Klopt en hernia komt ook nog wel eens voor.quote:
Dat zei MK ook.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt en hernia komt ook nog wel eens voor.
Mwa, beetje te veel erin gedaan haha, 8 gram. Met ze 3e opgegeten dus we gingen nogal hard. Maar als ik erop terug kijk was het wel vetquote:
Ik ga t zo eens proberenquote:
Alleen maar goed tochquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens last van op t moment.
daar is wel wat aan te doen hoor!quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
wees blijquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
+1quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin in borsten. En slapen. En slapen op borsten.
Kom maar op die van mij slapen schatjequote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin in borsten. En slapen. En slapen op borsten.
Dan kan ik toch niet slapenquote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar op die van mij slapen schatje
Jij wilt mij stukmaken?quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
daar is wel wat aan te doen hoor!
quote:Op maandag 17 september 2012 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee schat maar je zei het zo zielig x
Ik hoor het al: je gaat doodquote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, ik kan me ook niet uitrekken. Als een soort reflex gaat mijn been terug gebogen.
Nicequote:
Don't we allquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor het al: je gaat dood
Vast wel een keer ja.quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
-> Fysioquote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel een keer ja.
Ik zeg het niet om zielig te doen maar omdat DW of TGND misschien iets wet. Of iemand anders.
klopt.. maar sommige gaan lachend en anderen gaan huilend..quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel een keer ja.
Ik zeg het niet om zielig te doen maar omdat DW of TGND misschien iets wet. Of iemand anders.
quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Komt lief net naast me zitten zegt ie: zo jij bent heet schat, dus ik zeg ja lief jij ook maar ik heb nu geen fut!
Hij bedoelde dus letterlijk heet! Als in koorts (39,8)
Faal
quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Komt lief net naast me zitten zegt ie: zo jij bent heet schat, dus ik zeg ja lief jij ook maar ik heb nu geen fut!
Faal
Ik ook toen ik 'm posttequote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest aan Marko denken toen ik die post zag
quote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook toen ik 'm postte
Maar wel schattigquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Faal
Ahwquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Faal
Hoe kun jij bruut drummen met zo'n rug?quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al geweest maar dat helpt maar voor een half uur
Welke marko?quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest aan Marko denken toen ik die post zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |