Dance on my balls,quote:
Kijk mij niet aan wanneer ie geen choco eieren voor je uitpoeptquote:Op maandag 17 september 2012 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Even testen
De paashaas bestaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eenschquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg triest dat veel moslims kennelijk geen kritiek op hun religie dulden, om het even zachtjes uit te drukken.
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slechte informatievoorziening
quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van de laatste ontmoeting tussen Rokje en mij trouwens:wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja? Heb jij een lijntje met de paashaas?quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk mij niet aan wanneer ie geen choco eieren voor je uitpoept
Ik ben nog niet voorzien, maar weglopen van iets wat vaak beneden zit, is onmogelijk, dus doen we maar nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga er toch niet op in, ik heb haar gezegd dat ik al voorzien ben en dat de koppelpogingen gestaakt kunnen worden.
Klopt, maar die demonstraties in Nederland vind ik ook al zwaar overdreven.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Overigens zijn het alleen moslims in die geitenneuklanden die lopen te rellen.
Hahahaquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nog niet voorzien, maar weglopen van iets wat vaak beneden zit, is onmogelijk, dus doen we maar niet
Nee, ik bid tot Hem. Maar Hij weet alles, dus ook dat jij niet in Hem gelooft en dit hardop hebt uitgesproken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ja? Heb jij een lijntje met de paashaas?
Dan hou ik het wel bij normale eitjesquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik bid tot Hem. Maar Hij weet alles, dus ook dat jij niet in Hem gelooft en dit hardop hebt uitgesproken.
die zijn een stuk minder lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij normale eitjes
Vind ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zijn een stuk minder lekker
Sja, die bindingsangst.. je moet er rekening mee houden he..quote:
Ik heb liever praline eitjes en holle choco eitjes enzoquote:
Nog eventjes wachten en ze liggen weer bij de AH.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever praline eitjes en holle choco eitjes enzo
ik heb de eerste roomfondantjes al op en het eerste stuk gevulde speculaas al in huisquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten en ze liggen weer bij de AH.
Maar nu eerst nog de pepernoten en speculaas lekkernijen
Ik denk dat ik er binnenkort ook aan ga gelovenquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de eerste roomfondantjes al op en het eerste stuk gevulde speculaas al in huis
over 27 dagen mag jij mijn en hups nieuwe kattenkindjes ontmoeten.. dan zijn hups en ik familie en jij helemaal hulpeloosquote:
ik klaag er heul niet overquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er binnenkort ook aan ga gelovenen ondertussen natuurlijk gewoon klagen dat de Sinterklaas lekkernijen al zo vroeg in de schappen liggen
![]()
Ha, Huppel had het gister niet zo best hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
over 27 dagen mag jij mijn en hups nieuwe kattenkindjes ontmoeten.. dan zijn hups en ik familie en jij helemaal hulpeloos
van mij mogen ze het hele jaar in de schappen liggenquote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou, muts
Ik was er dan ook niet bij natuurlijk..quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ha, Huppel had het gister niet zo best hoor.
Ja, de maand augustus is voorbijquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, het is weer die tijd van het jaar he?
Sure babequote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was er dan ook niet bij natuurlijk..
Heb je nog 57 minutenquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar nu heb ik zin in pepernoten.. ik loop even naar de appie denk ik
kan je stoer doen, maar de vorige keer heb je ook zitten snotteren.quote:
en het is 2 minuten lopenquote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je stoer doen, maar de vorige keer heb je ook zitten snotteren.
Ik zag de traantjes heus wel druppen toen je op die keukenstoel zat..quote:
Dat was condenserend fituurvet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag de traantjes heus wel druppen toen je op die keukenstoel zat..
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag openquote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier nog een kleine twee uurtjes.
hij was niks aan het bakken en het was ruim na/voor het eten..quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was condenserend fituurvet.
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AHquote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag open
SGP is taking over!quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag open
Die in Osdorpquote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AH
ik moet dan naar de appie zo'n 10 minuten lopen verderopquote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AH
Het leven is zwaarquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet dan naar de appie zo'n 10 minuten lopen verderop
ja, die hier in het winkelcentrum naast de deur is veul groter en beter enzoquote:
Oh nee Kees en Co. is Nederland aan het over nemen.quote:
Gezellig met een UV lamp in je luikquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Rij ik eigenlijk langs als ik naar de tandarts ga
Zoals morgen...vullen
waarvan dan?quote:
Toevallig een Ipad?quote:
altijd vervelend wanneer ie te klein isquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
15 cm penis. Hij past nergens in.
De dikte neem ik aan? Niet de lengtequote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
15 cm penis. Hij past nergens in.
dan zet je m toch af?quote:
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooiquote:
Ik heb een andere, veel goedkopere op. Vind het zonde om zo'n ding te laten verstoffen hier.quote:
Nee, dat mag niet bij een Fluval Edgequote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooi
quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een andere, veel goedkopere op. Vind het zonde om zo'n ding te laten verstoffen hier.
Arme jij en je angst.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik niet bang was geweest voor Samzz, had ik geprobeerd haar te hosselen.
Angsten zijn er om te overwinnenquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze kan je misschien van die 15 cm af helpenquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb geen idee wat mn pa allemaal heeft.. hij heeft er 3 staan, en een vijver..quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet bij een Fluval Edge. Daar hoort geen achterwand in.
Ik had al een goedkope koptelefoon. Toen heb ik een dure gekocht. Alleen heb ik daar wat probleempjes mee (verder niets mis met het ding zelf) en daardoor heb ik die dure dus nooit op, wat een beetje zonde is.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik snap je niet meer denk ik..
Wij hebben ook een vijverquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat mn pa allemaal heeft.. hij heeft er 3 staan, en een vijver..
NOM!!!quote:
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keekquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooi
waarom ga je er dan niet mee terug?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had al een goedkope koptelefoon. Toen heb ik een dure gekocht. Alleen heb ik daar wat probleempjes mee (verder niets mis met het ding zelf) en daardoor heb ik die dure dus nooit op, wat een beetje zonde is.
is cupcake alleen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vijver.
Dit is mijn enige aquarium, speciaal voor Cupcake. Later als ik op mezelf woon, wil ik graag een bak voor een T. mbu
.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keek
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keek
quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van de laatste ontmoeting tussen Rokje en mij trouwens:Gezellig, bij Sneezichu thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeatief met fusilli?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb geen boodschappen gehaald, dus ga ik maar even pasta maken
Samzzfobiaquote:
Wat is Cupcake precies?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vijver.
Dit is mijn enige aquarium, speciaal voor Cupcake. Later als ik op mezelf woon, wil ik graag een bak voor een T. mbu
.
Cupcake is het enige kogeltje, jaquote:
Daar is hij wat te oud voor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom ga je er dan niet mee terug?
Leukquote:
Een C. travancoricus, een dwerg kogelvisjequote:
Jawel man! Daar kan je prachtige garnalenbakken van makenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb er eentje van 25 liter staan maar daar kun je gewoon niks meeZal wel een keer op Marktplaats verschijnen.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een C. travancoricus, een dwerg kogelvisje.
ah, ik vond het al sneu, zo'n groot aquarium voor zo'n klein pupkequote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupcake is het enige kogeltje, ja. Maar er zitten nog 8 hemelse pareldanio's in en 5 otocinclus affinis
.
ik weet niet.. ik zal die dingen nooit tweedehands kopenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar is hij wat te oud voor.Ik heb hem ook tweedehands gekocht.
Maar garnalen worden toch hartstikke grootquote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel man! Daar kan je prachtige garnalenbakken van maken! Of er rasbora soorten in houden
.
Voor nieuw heb ik de centjes helaas niet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.. ik zal die dingen nooit tweedehands kopen
schoenen? Waar??quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef twi het volgende:
Paarden, aquaria, schoenen, honden. Jezus christus, kan het niet gewoon weer een keertje over seks gaan?
Ze voelen zich alleen het prettigstquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, ik vond het al sneu, zo'n groot aquarium voor zo'n klein pupke
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een dwergje, die ken ik niet
Wij hadden vroeger vlindervissen, die waren tof.
dan gewoon sparen, dat moet ik soms ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor nieuw heb ik de centjes helaas niet.
Geen idee, ik maakte een opsomming van onderwerpen waar het meestal over gaat wanneer Samzz in het topic post.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze voelen zich alleen het prettigst. Kogelvissen zijn solitaire roofdieren, al kan je dwergjes in meer dan 60 liter wel samen houden en hoor je SAP'jes zelfs in groepen te houden.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Cupcake.
ah, schoenen heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik maakte een opsomming van onderwerpen waar het meestal over gaat wanneer Samzz in het topic post.
Nee, hoor. Je hebt heel veel soorten in de meest schitterende kleuren die zo'n 3 tot 5 cm groot wordenquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar garnalen worden toch hartstikke groot
Ik had er een paar guppen in maar ik vind die bak zo klein dus nu vind ik het zielig
Nu jij seks hebt moet het er altijd over gaan. Je bent je roots vergeten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef twi het volgende:
Paarden, aquaria, schoenen, honden. Jezus christus, kan het niet gewoon weer een keertje over seks gaan?
ja oke, maar helemaal alleen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze voelen zich alleen het prettigst. Kogelvissen zijn solitaire roofdieren, al kan je dwergjes in meer dan 60 liter wel samen houden en hoor je SAP'jes zelfs in groepen te houden.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Cupcake.
Zoveel heb ik simpelweg niet over voor een koptelefoon.quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan gewoon sparen, dat moet ik soms ook
Hehequote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu jij seks hebt moet het er altijd over gaan. Je bent je roots vergeten.
Sorry hoor, jankerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik maakte een opsomming van onderwerpen waar het meestal over gaat wanneer Samzz in het topic post.
Daar heb je een punt. Het mag van mij ook over mobiele telefoons van 51eur/mnd gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu jij seks hebt moet het er altijd over gaan. Je bent je roots vergeten.
Ja. De grotere kogelvissen dulden helemaal geen bijvissen. De T. mbu bijvoorbeeld vreet alles op wat je erbij in gooit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja oke, maar helemaal alleen?
Ga je voor de iPhone 5?quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het mag van mij ook over mobiele telefoons van 51eur/mnd gaan.
ik heb een hele tijd skullcandy gehad.. maar nadat ik er de laatste keer mee terug ging, had die winkel ze niet meer, dus mocht ik een andere uitzoeken twv het aankoopbedrag.. die dus met een week al kapot was. Nu draag ik geen koptelefoon niks meerquote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoveel heb ik simpelweg niet over voor een koptelefoon.Tweedehands is dus de enige optie voor mij om zo'n koptelefoon te bemachtigen (op een legale weg dan
).
Beter. Ik ben uiteindelijk 900 euro kwijt. En ik smijt dat ding na 2 jaar toch in de kast, kan ik hem net zo goed teruggeven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het mag van mij ook over mobiele telefoons van 51eur/mnd gaan.
En welke eten mensen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De grotere kogelvissen dulden helemaal geen bijvissen. De T. mbu bijvoorbeeld vreet alles op wat je erbij in gooit.
iPhone 5quote:
De A. stellatus, wellichtquote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kan je misschien van die 15 cm af helpen
Ja dat laatste vond ik ook ongelooflijk nieuwsquote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
iPhone 5Nee, ik ga vermoedelijk wachten op de Lumia 920. En anders kan een nieuwe phone de tyfus krijgen. Samsung komt in januari alweer met een opvolger van de S3
android 4 ging flash volgens mij niet meer ondersteunen.. dus ik ga denk k ook voor een iphone wanneer ik eindelijk weer een telefoon uit mag zoeken..quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef STING het volgende:
iPhone 5, ja, ik ga er denk ik eindelijk aan geloven.
Ik haat niet, ik herken de setting. Dat is iets anders. Riskant om toe te geven, wanneer het om onze huishomo gaat ook.quote:
Jammer.. daar had ik nog wel wat plannetjes voor dan.. helaas..quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
De A. stellatus, wellicht. Maar die kan je niet in gevangenschap houden.
Goede redenatie wel. Android gaat geen flash meer ondersteunen, dan maar een telefoon die dat nooit heeft gedaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
android 4 ging flash volgens mij niet meer ondersteunen.. dus ik ga denk k ook voor een iphone wanneer ik eindelijk weer een telefoon uit mag zoeken..
Dit heeft mij geholpen om m'n keuze te maken: http://www.trustedreviews(...)vs-samsung-galaxy-s3quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
android 4 ging flash volgens mij niet meer ondersteunen.. dus ik ga denk k ook voor een iphone wanneer ik eindelijk weer een telefoon uit mag zoeken..
Neem dan piranha'squote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer.. daar had ik nog wel wat plannetjes voor dan.. helaas..
ja luister, dan heeft android het voor mij gewoon verpest.. Dan maar gewoon ander leuk speelgoedquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goede redenatie wel. Android gaat geen flash meer ondersteunen, dan maar een telefoon die dat nooit heeft gedaan.
Mja, NOFI, maar dat is toch een andere klasse.quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een hele tijd skullcandy gehad.. maar nadat ik er de laatste keer mee terug ging, had die winkel ze niet meer, dus mocht ik een andere uitzoeken twv het aankoopbedrag.. die dus met een week al kapot was. Nu draag ik geen koptelefoon niks meer
Ik vervloek die klote Samsungs elke keer. Tis dat ik ze cadeau krijg.. Wat ze express doet volgensmij..quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nooit een iPhone kopen. Ik ben denk ik een van de weinige mensen op aarde die de Samsung qua design mooier vindt.
Ouwe hosselfluisteraar, nog tips voor me voor zaterdag?quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik herken de setting. Dat is iets anders. Riskant om toe te geven, wanneer het om onze huishomo gaat ook.
ik heb de E71 nu, omdat mn desire Z het na een half jaar ineens niet meer aankon dat er ooit eens een keer een mokkaccino overheen was gegaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef STING het volgende:
[..]
Dit heeft mij geholpen om m'n keuze te maken: http://www.trustedreviews(...)vs-samsung-galaxy-s3
Iig alles beter dan m'n huidige Nokia E72
Ik ging meer voor gemak. Ik had al een iPhone 3G, dus dna is overstappen op hetzelfde merk heel makkelijk. Ik heb nog wel even naar de Nokia's zitten kijken, vind die nieuwe ook heel mooi maar ik ben nu de komende twee jaar voorzien.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nooit een iPhone kopen. Ik ben denk ik een van de weinige mensen op aarde die de Samsung qua design mooier vindt.
Rokje heeft me uit d'r FB lijstje gemieterdquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Rokje en mij.
[..]Fax...
vind/vond ik ook. Al ben ik ook wel pro HTC qua design. Die hebben bij mij vaak nog voorsprong op samsungquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
Moest bij deze toch even aan WT denken
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik halve deebeetjesquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
Moest bij deze toch even aan WT denken
[ afbeelding ]
Dat is NOG erger.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik halve deebeetjes
Klopt. Maar ik vind HTC over het algemeen kutquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind/vond ik ook. Al ben ik ook wel pro HTC qua design. Die hebben bij mij vaak nog voorsprong op samsung
Belachelijkquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de E71 nu, omdat mn desire Z het na een half jaar ineens niet meer aankon dat er ooit eens een keer een mokkaccino overheen was gegaan.
ja, maar ik vond die duur zat voor wat ik ermee deed. En ook dat schudde ik niet even uit mn mouw. En sowieso moet ik nog voor een hoop sparenquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, NOFI, maar dat is toch een andere klasse.
Zoete witte wijn aanbieden, gegarandeerd succes.quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe hosselfluisteraar, nog tips voor me voor zaterdag?
Ja, ik realiseer me dat hij niet volledig accuraat wasquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik halve deebeetjes
Gewoon lekker old-skool.quote:
ik hou wel van mn htcquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind HTC over het algemeen kut. Dus vandaar een Samsung voor mij, die heeft me nog nooit teleurgesteld.
Ze?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vervloek die klote Samsungs elke keer. Tis dat ik ze cadeau krijg.. Wat ze express doet volgensmij..
Gelukkig maar, je zou het arme ding maar hatenquote:
En dan daar dan GHB aan toevoegen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoete witte wijn aanbieden, gegarandeerd succes.
sja, corrosie en stuff. Onzin.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Belachelijk
Zal wel ff wennen worden, een touchscreen.
Ik ook. Klikquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
CL, als je het leuk vindt heb ik een mooie website met verschillende soorten garnalen en hoe je ze moet houden, kweken en verzorgen.
Op m'n oude HTC Touch Cruise heb ik ooit m'n haat jegens touchscreens ontwikkeltquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rokje heeft me uit d'r FB lijstje gemieterd
Genoteerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoete witte wijn aanbieden, gegarandeerd succes.
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
CL, als je het leuk vindt heb ik een mooie website met verschillende soorten garnalen en hoe je ze moet houden, kweken en verzorgen.
Als mijn iphone kapot gaat haal ik ook een normaal toestelletje. Wil nog wel kunnen internetten en whatsappen etc, maar ik heb geen zin in achterlijke hoge prijzen.quote:
Jij noemt het al gelijk schoonfamilie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmm, er zat een leuke jongen bij de Wok..
Helaas zat hij er samen met zijn schoonfamilie
Ik ben al sinds mei contractvrij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, corrosie en stuff. Onzin.
en nu moet ik volgens mij tot juni wachten tot ik een nieuwe phone mag uitzoeken, maar zo lang trekt deze het ook niet meer
Gewoon hosselen joh, alles kan kapot.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmm, er zat een leuke jongen bij de Wok..
Helaas zat hij er samen met zijn schoonfamilie
Sommigen drinken Canei.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet elke vrouw drinkt wijn..
Ja want hij was te oudquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij noemt het al gelijk schoonfamilie?
Vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet elke vrouw drinkt wijn..
Ik heb schijt aan dat wachten hoor, dan maar een versie eerder.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mei contractvrij.
Eerst gewacht op de S3, nu op de iPhone 5
Eindeloos sms zat er bij mij in, heb alleen geen eindeloos internet meer maar ik kwam toch al amper boven de 200mb per maand.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mijn iphone kapot gaat haal ik ook een normaal toestelletje. Wil nog wel kunnen internetten en whatsappen etc, maar ik heb geen zin in achterlijke hoge prijzen.
Ben nu 20 euro per maand kwijt voor onbeperkt sms en internet, veel meer wil ik niet betalen.
sja, ik had een abonnement van 2 jaar. Na iets meer dan een half jaar had ik dus niks meer aan t toestelquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
bier hier.quote:
Hij had een ring om. En ik ben 18.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wat is te oud?
Wat voor bak heb je?quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwdHopelijk heb ik er ruimte voor in m'n nieuwe stekkie, op de werkkamer
Ik vind die interface zo simpel.quote:
Ik ben 7 euro per maand kwijtquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mijn iphone kapot gaat haal ik ook een normaal toestelletje. Wil nog wel kunnen internetten en whatsappen etc, maar ik heb geen zin in achterlijke hoge prijzen.
Ben nu 20 euro per maand kwijt voor onbeperkt sms en internet, veel meer wil ik niet betalen.
te oud en m dan nog een jongen noemen. knap wel.quote:
Nouja hij zag er niet zo heel oud uit, die vent.quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te oud en m dan nog een jongen noemen. knap wel.
Deze heb ik: http://www.aqua40.nl/quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor bak heb je?
http://www.aandeanderekan(...)_het_glas/index.html
Deze is het. Alle verschillende soorten garnalen en kreeften staan er op beschreven, met foto's en ideale waardes en zo.
Mja, ik weet eigenlijk niet hoeveel ik verbruik. Maar met facebook en reisplanner en soms even iets opzoeken zal het ook wel meevallen. Maar ik wilde gewoon de zekerheid dat ik niet ineens boven mn bundel zit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindeloos sms zat er bij mij in, heb alleen geen eindeloos internet meer maar ik kwam toch al amper boven de 200mb per maand.
hoe kan ie dan te oud zijn?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nouja hij zag er niet zo heel oud uit, die vent.
Ja, een collega is ook flink enthousiast over Windows Phone.quote:
Het zijn blokjes. Niks meer niks minder.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zouden ze stiekem van bedrijfsnaam zijn gewisseld, Apple en Nokia?
ik ook, maar ik prefereer bier.quote:
Omdat ie een ring om had.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kan ie dan te oud zijn?
Ah ja, daar kan je best leuke dingen mee doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze heb ik: http://www.aqua40.nl/
Weinig poespas, daar houd ik wel van.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn blokjes. Niks meer niks minder.
Ka, dat. Dat gehannes met Android, snap er geen zak van.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weinig poespas, daar houd ik wel van.
Tsja, met Windows 8 en Metro als grote basis eronder denk ik dat er genoeg in geinvesteerd gaat worden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef STING het volgende:
Ja, een collega is ook flink enthousiast over Windows Phone.
Ga ik niet aan beginnen. Eerst nog maar eens kijken of het OS wel of niet gaat floppen
Dat moet ik ze nageven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weinig poespas, daar houd ik wel van.
je kan op je 4e al een ring dragen. En als je trouwring bedoeld, dat kan al op je 18e, en dan nog heeft dat niks met leeftijd te maken.quote:
Een oudere versie wel, ik wil hem in het roze.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze hem ook in het roze?
Eenvoudig hè? Steve Jobs zou zich voor zijn hoofd slaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn blokjes. Niks meer niks minder.
Ligt aan de persoon waar ik mee drink. Als mijn mededrinker wijn drinkt, drink ik dat meequote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, maar ik prefereer bier.
Eenvoud is ook een kunst. Maar ik vind het nu een beetje te simpel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Eenvoudig hè? Steve Jobs zou zich voor zijn hoofd slaan.
van wijn ga je zo uit je giechel stinken vind ik.. van bier uit je downunder, schijnt, maar dat boeit me dan weer minderquote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon waar ik mee drink. Als mijn mededrinker wijn drinkt, drink ik dat mee.
En gewoon tegels met KEIHARDE LOODRECHTE VIERKANTHOEKPUNTEN.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Eenvoudig hè? Steve Jobs zou zich voor zijn hoofd slaan.
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van. Maar dat komt omdat we er altijd stokbrood kruidenboter en knoflooksaus bij etenquote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van wijn ga je zo uit je giechel stinken vind ik.. van bier uit je downunder, schijnt, maar dat boeit me dan weer minder
Zou goed kunnen ja. Maar denk dat ik nog ff twee jaar de kat uit de boom ga kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met Windows 8 en Metro als grote basis eronder denk ik dat er genoeg in geinvesteerd gaat worden.
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti etenquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van. Maar dat komt omdat we er altijd stokbrood kruidenboter en knoflooksaus bij eten.
Hehe, prima comboquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van. Maar dat komt omdat we er altijd stokbrood kruidenboter en knoflooksaus bij eten.
Knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti eten
Van die echte houtige rode wijn krijg je zo'n droge en blauwe bek.quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van wijn ga je zo uit je giechel stinken vind ik.. van bier uit je downunder, schijnt, maar dat boeit me dan weer minder
Heel slim, twee jaar geleden voor de grote opkomst van Android heb ik gegokt op Bada van Samsung. En toen gingen die ineens helemaal voor Androidquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Maar denk dat ik nog ff twee jaar de kat uit de boom ga kijken.
Ja, maar dan kun je dus nooit meer hipster zijn, want dan is het mainstream.quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
Ik wou trouwens eerst een Windows Phone, maar toch maar voor een iPhone gegaan.
Over twee jaar is Windows Phone waarschijnlijk nog veel beter dan nu.
Knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti eten
Agossie, kinderproblemenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Nooooooo, ik ga kei hard hysterisch janken.
Ik kan niet naar het festival waar ik heen wilde
om kei hard los te gaan en leuke jongens
te versieren
Zij blij, hoeven ze niet opgescheept te raken met een vrouw die om het minste of geringste kei hard hysterisch gaat janken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Alcohol ook, dat komt mooi uit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knoflook. Goed voor hart en bloedvaten
.
Welk festival was dat?quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Chocola ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcohol ook, dat komt mooi uit.
Zwaar leven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Vandaar ook de combinatiequote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcohol ook, dat komt mooi uit.
Ik hoef ook geen hipster te zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je dus nooit meer hipster zijn, want dan is het mainstream.
gister iets te veel gegetenquote:
rood drink ik sowieso nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die echte houtige rode wijn krijg je zo'n droge en blauwe bek.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zij blij, hoeven ze niet opgescheept te raken met een vrouw die om het minste of geringste kei hard hysterisch gaat janken.
uhuh, en de saus om het dicht te laten slibbenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knoflook. Goed voor hart en bloedvaten
.
Zo'n 90% van NLquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hipster te zijn.
Daarnaast mensen die tof zitten te doen met hun telefoon.
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda sausquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gister iets te veel gegeten
Uh, pastasaus natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda saus
Heft elkaar gewoon opquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh, en de saus om het dicht te laten slibben
De naam alleen al suggereert een kutfeestquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Re-Action. Niet mega denderdend qua line-up maar een leuke afsluiter
Wat is panda saus?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaatsquote:
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hipster te zijn.
Daarnaast mensen die tof zitten te doen met hun telefoon.
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"quote:
Ik heb een fronsrimpelquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaats
Als je er niemand kent is het kut inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De naam alleen al suggereert een kutfeest
Dat had ik bij iedere telefoon gedaan. In mijn verdediging.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.
Ik ben echt niet hip hoor. Ik blijf een mormel. Maar het is een fijn ding.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"
Kutvolk
Ik voel me lichamelijk helaas ook hoogbejaard.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaats
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooitquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijg je ook al kraaienpootjes?
mn zus en ik hadden gisteren allerlei hapjes gemaakt voor mn ouders die terugkwamen van vakantie.. en zij maakte de köfte, dus ik maakte de knoflooksaus.. en dat heb ik vanmorgen gemerkt.. gisteraaf werd het al heul droog in mn smoel nmlkquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom had jij een erectie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik mijn erectie verloor.
Het kwam uit je neus van het lachen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik mijn erectie verloor.
Ah mensen die puur komen omdat er eens wat te doen is.... dat soort dingen heb je hier ook.... trekkertrek enzoquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je er niemand kent is het kut inderdaad.
Maar aangezien het hele dorp en omstreken er zich zal bevinden
is het wel leuk
oh, dan hoef ik het niet meer, ik wil alleen maar ongezonde dingenquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heft elkaar gewoon op. Dat is het mooie aan knoflooksaus
. Je wordt er niet slechter van, maar ook niet beter
.
Dat soort dingen, zijn hier ten strengste verboden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah mensen die puur komen omdat er eens wat te doen is.... dat soort dingen heb je hier ook.... trekkertrek enzo
die heb ik al jarenquote:
Eng is dat. En niet weg te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooit
Neem Krokodilquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan hoef ik het niet meer, ik wil alleen maar ongezonde dingen
Iets waar je nooit teveel van kan hebben, knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn zus en ik hadden gisteren allerlei hapjes gemaakt voor mn ouders die terugkwamen van vakantie.. en zij maakte de köfte, dus ik maakte de knoflooksaus.. en dat heb ik vanmorgen gemerkt.. gisteraaf werd het al heul droog in mn smoel nmlk
Omdat ik trachtte te fappen.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het kwam uit je neus van het lachen?
mag ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk helaas ook hoogbejaard.
Misschien toch maar eens wat meer sporten.. *kuch*
Probeer anti-wallen meuk van Gatineau.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooit
Dit hadden we ook echt willen weten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik trachtte te fappen.
wat?quote:
Op wiequote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik trachtte te fappen.
[..]
Nee.
Ah, je kent het niet. Houd dat zoquote:
savonds en sochtends heb ik er meestal spijt vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Iets waar je nooit teveel van kan hebben, knoflook
Komt omdat ik de hele tijd met een onbegrijpende EUJJJ?-blik naar de monitor zit te staren, denk ik.quote:
ligt er aan in welke categorie ranzigquote:Op maandag 17 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, je kent het niet. Houd dat zo.
Of ben jij ook wel fan van ranzige filmpjes?
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhandquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"
Kutvolk
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt er aan in welke categorie ranzig
Als je een Nokia 3310 hebt ben je pas hipster.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhand
Hoe zitten die mensen er dan hip mee te doen? Hoe kun je hip doen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, lekker interessant ermee doen, terwijl iedereen zo'n ding heeft onderhand
nee, bij mij door de opmerkingen van mijn omgeving. Daardoor frons ik te vaak. Ik heb ook van die 'ieh-daar-haal-ik-mn-neus-voor-op rimpelsquote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt omdat ik de hele tijd met een onbegrijpende EUJJJ?-blik naar de monitor zit te staren, denk ik.
kan ik handelenquote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.
Nooit opgevallen in het cafe of op verjaardagen dat iedereen dat ding tevoorschijn tovert en interessant zit te doen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zitten die mensen er dan hip mee te doen? Hoe kun je hip doen?
Er in de Starbucks mee gaan zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Vooral heel veel melden dat je een iPhone hebt, er overdreven mee zwaaien enzo.
ranzige koffie daarquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er in de Starbucks mee gaan zitten.
Ow en zo'n beetje overal melden dat je een nieuwe hebt ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit opgevallen in het cafe of op verjaardagen dat iedereen dat ding tevoorschijn tovert en interessant zit te doen?
En sommigen hebben dan net een nieuwe, en dan iedereen 'oooh aaah'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |