Dance on my balls,quote:
Kijk mij niet aan wanneer ie geen choco eieren voor je uitpoeptquote:Op maandag 17 september 2012 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Even testen
De paashaas bestaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eenschquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg triest dat veel moslims kennelijk geen kritiek op hun religie dulden, om het even zachtjes uit te drukken.
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slechte informatievoorziening
quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van de laatste ontmoeting tussen Rokje en mij trouwens:wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja? Heb jij een lijntje met de paashaas?quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk mij niet aan wanneer ie geen choco eieren voor je uitpoept
Ik ben nog niet voorzien, maar weglopen van iets wat vaak beneden zit, is onmogelijk, dus doen we maar nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga er toch niet op in, ik heb haar gezegd dat ik al voorzien ben en dat de koppelpogingen gestaakt kunnen worden.
Klopt, maar die demonstraties in Nederland vind ik ook al zwaar overdreven.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Overigens zijn het alleen moslims in die geitenneuklanden die lopen te rellen.
Hahahaquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nog niet voorzien, maar weglopen van iets wat vaak beneden zit, is onmogelijk, dus doen we maar niet
Nee, ik bid tot Hem. Maar Hij weet alles, dus ook dat jij niet in Hem gelooft en dit hardop hebt uitgesproken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ja? Heb jij een lijntje met de paashaas?
Dan hou ik het wel bij normale eitjesquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik bid tot Hem. Maar Hij weet alles, dus ook dat jij niet in Hem gelooft en dit hardop hebt uitgesproken.
die zijn een stuk minder lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij normale eitjes
Vind ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zijn een stuk minder lekker
Sja, die bindingsangst.. je moet er rekening mee houden he..quote:
Ik heb liever praline eitjes en holle choco eitjes enzoquote:
Nog eventjes wachten en ze liggen weer bij de AH.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever praline eitjes en holle choco eitjes enzo
ik heb de eerste roomfondantjes al op en het eerste stuk gevulde speculaas al in huisquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten en ze liggen weer bij de AH.
Maar nu eerst nog de pepernoten en speculaas lekkernijen
Ik denk dat ik er binnenkort ook aan ga gelovenquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de eerste roomfondantjes al op en het eerste stuk gevulde speculaas al in huis
over 27 dagen mag jij mijn en hups nieuwe kattenkindjes ontmoeten.. dan zijn hups en ik familie en jij helemaal hulpeloosquote:
ik klaag er heul niet overquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er binnenkort ook aan ga gelovenen ondertussen natuurlijk gewoon klagen dat de Sinterklaas lekkernijen al zo vroeg in de schappen liggen
![]()
Ha, Huppel had het gister niet zo best hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
over 27 dagen mag jij mijn en hups nieuwe kattenkindjes ontmoeten.. dan zijn hups en ik familie en jij helemaal hulpeloos
van mij mogen ze het hele jaar in de schappen liggenquote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou, muts
Ik was er dan ook niet bij natuurlijk..quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ha, Huppel had het gister niet zo best hoor.
Ja, de maand augustus is voorbijquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, het is weer die tijd van het jaar he?
Sure babequote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was er dan ook niet bij natuurlijk..
Heb je nog 57 minutenquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar nu heb ik zin in pepernoten.. ik loop even naar de appie denk ik
kan je stoer doen, maar de vorige keer heb je ook zitten snotteren.quote:
en het is 2 minuten lopenquote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je stoer doen, maar de vorige keer heb je ook zitten snotteren.
Ik zag de traantjes heus wel druppen toen je op die keukenstoel zat..quote:
Dat was condenserend fituurvet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag de traantjes heus wel druppen toen je op die keukenstoel zat..
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag openquote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier nog een kleine twee uurtjes.
hij was niks aan het bakken en het was ruim na/voor het eten..quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was condenserend fituurvet.
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AHquote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag open
SGP is taking over!quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag open
Die in Osdorpquote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AH
ik moet dan naar de appie zo'n 10 minuten lopen verderopquote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AH
Het leven is zwaarquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet dan naar de appie zo'n 10 minuten lopen verderop
ja, die hier in het winkelcentrum naast de deur is veul groter en beter enzoquote:
Oh nee Kees en Co. is Nederland aan het over nemen.quote:
Gezellig met een UV lamp in je luikquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Rij ik eigenlijk langs als ik naar de tandarts ga
Zoals morgen...vullen
waarvan dan?quote:
Toevallig een Ipad?quote:
altijd vervelend wanneer ie te klein isquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
15 cm penis. Hij past nergens in.
De dikte neem ik aan? Niet de lengtequote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
15 cm penis. Hij past nergens in.
dan zet je m toch af?quote:
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooiquote:
Ik heb een andere, veel goedkopere op. Vind het zonde om zo'n ding te laten verstoffen hier.quote:
Nee, dat mag niet bij een Fluval Edgequote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooi
quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een andere, veel goedkopere op. Vind het zonde om zo'n ding te laten verstoffen hier.
Arme jij en je angst.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik niet bang was geweest voor Samzz, had ik geprobeerd haar te hosselen.
Angsten zijn er om te overwinnenquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze kan je misschien van die 15 cm af helpenquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb geen idee wat mn pa allemaal heeft.. hij heeft er 3 staan, en een vijver..quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet bij een Fluval Edge. Daar hoort geen achterwand in.
Ik had al een goedkope koptelefoon. Toen heb ik een dure gekocht. Alleen heb ik daar wat probleempjes mee (verder niets mis met het ding zelf) en daardoor heb ik die dure dus nooit op, wat een beetje zonde is.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik snap je niet meer denk ik..
Wij hebben ook een vijverquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat mn pa allemaal heeft.. hij heeft er 3 staan, en een vijver..
NOM!!!quote:
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keekquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooi
waarom ga je er dan niet mee terug?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had al een goedkope koptelefoon. Toen heb ik een dure gekocht. Alleen heb ik daar wat probleempjes mee (verder niets mis met het ding zelf) en daardoor heb ik die dure dus nooit op, wat een beetje zonde is.
is cupcake alleen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vijver.
Dit is mijn enige aquarium, speciaal voor Cupcake. Later als ik op mezelf woon, wil ik graag een bak voor een T. mbu
.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keek
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keek
quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van de laatste ontmoeting tussen Rokje en mij trouwens:Gezellig, bij Sneezichu thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeatief met fusilli?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb geen boodschappen gehaald, dus ga ik maar even pasta maken
Samzzfobiaquote:
Wat is Cupcake precies?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vijver.
Dit is mijn enige aquarium, speciaal voor Cupcake. Later als ik op mezelf woon, wil ik graag een bak voor een T. mbu
.
Cupcake is het enige kogeltje, jaquote:
Daar is hij wat te oud voor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom ga je er dan niet mee terug?
Leukquote:
Een C. travancoricus, een dwerg kogelvisjequote:
Jawel man! Daar kan je prachtige garnalenbakken van makenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb er eentje van 25 liter staan maar daar kun je gewoon niks meeZal wel een keer op Marktplaats verschijnen.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een C. travancoricus, een dwerg kogelvisje.
ah, ik vond het al sneu, zo'n groot aquarium voor zo'n klein pupkequote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupcake is het enige kogeltje, ja. Maar er zitten nog 8 hemelse pareldanio's in en 5 otocinclus affinis
.
ik weet niet.. ik zal die dingen nooit tweedehands kopenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar is hij wat te oud voor.Ik heb hem ook tweedehands gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |