Dance on my balls,quote:
Kijk mij niet aan wanneer ie geen choco eieren voor je uitpoeptquote:Op maandag 17 september 2012 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Even testen
De paashaas bestaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eenschquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg triest dat veel moslims kennelijk geen kritiek op hun religie dulden, om het even zachtjes uit te drukken.
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slechte informatievoorziening
quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van de laatste ontmoeting tussen Rokje en mij trouwens:wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja? Heb jij een lijntje met de paashaas?quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk mij niet aan wanneer ie geen choco eieren voor je uitpoept
Ik ben nog niet voorzien, maar weglopen van iets wat vaak beneden zit, is onmogelijk, dus doen we maar nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga er toch niet op in, ik heb haar gezegd dat ik al voorzien ben en dat de koppelpogingen gestaakt kunnen worden.
Klopt, maar die demonstraties in Nederland vind ik ook al zwaar overdreven.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Overigens zijn het alleen moslims in die geitenneuklanden die lopen te rellen.
Hahahaquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nog niet voorzien, maar weglopen van iets wat vaak beneden zit, is onmogelijk, dus doen we maar niet
Nee, ik bid tot Hem. Maar Hij weet alles, dus ook dat jij niet in Hem gelooft en dit hardop hebt uitgesproken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ja? Heb jij een lijntje met de paashaas?
Dan hou ik het wel bij normale eitjesquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik bid tot Hem. Maar Hij weet alles, dus ook dat jij niet in Hem gelooft en dit hardop hebt uitgesproken.
die zijn een stuk minder lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij normale eitjes
Vind ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zijn een stuk minder lekker
Sja, die bindingsangst.. je moet er rekening mee houden he..quote:
Ik heb liever praline eitjes en holle choco eitjes enzoquote:
Nog eventjes wachten en ze liggen weer bij de AH.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever praline eitjes en holle choco eitjes enzo
ik heb de eerste roomfondantjes al op en het eerste stuk gevulde speculaas al in huisquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten en ze liggen weer bij de AH.
Maar nu eerst nog de pepernoten en speculaas lekkernijen
Ik denk dat ik er binnenkort ook aan ga gelovenquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de eerste roomfondantjes al op en het eerste stuk gevulde speculaas al in huis
over 27 dagen mag jij mijn en hups nieuwe kattenkindjes ontmoeten.. dan zijn hups en ik familie en jij helemaal hulpeloosquote:
ik klaag er heul niet overquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er binnenkort ook aan ga gelovenen ondertussen natuurlijk gewoon klagen dat de Sinterklaas lekkernijen al zo vroeg in de schappen liggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |