Ha, Huppel had het gister niet zo best hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
over 27 dagen mag jij mijn en hups nieuwe kattenkindjes ontmoeten.. dan zijn hups en ik familie en jij helemaal hulpeloos
van mij mogen ze het hele jaar in de schappen liggenquote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou, muts
Ik was er dan ook niet bij natuurlijk..quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ha, Huppel had het gister niet zo best hoor.
Ja, de maand augustus is voorbijquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, het is weer die tijd van het jaar he?
Sure babequote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was er dan ook niet bij natuurlijk..
Heb je nog 57 minutenquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar nu heb ik zin in pepernoten.. ik loop even naar de appie denk ik
kan je stoer doen, maar de vorige keer heb je ook zitten snotteren.quote:
en het is 2 minuten lopenquote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je stoer doen, maar de vorige keer heb je ook zitten snotteren.
Ik zag de traantjes heus wel druppen toen je op die keukenstoel zat..quote:
Dat was condenserend fituurvet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag de traantjes heus wel druppen toen je op die keukenstoel zat..
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag openquote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier nog een kleine twee uurtjes.
hij was niks aan het bakken en het was ruim na/voor het eten..quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was condenserend fituurvet.
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AHquote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag open
SGP is taking over!quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat terug gedraaid.. ze zijn ook niet meer op zondag open
Die in Osdorpquote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AH
ik moet dan naar de appie zo'n 10 minuten lopen verderopquote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik moet HEUL HEUL HEUL ver reizen naar de andere AH
Het leven is zwaarquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet dan naar de appie zo'n 10 minuten lopen verderop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |