De naam alleen al suggereert een kutfeestquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Re-Action. Niet mega denderdend qua line-up maar een leuke afsluiter
Wat is panda saus?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda saus
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaatsquote:
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hipster te zijn.
Daarnaast mensen die tof zitten te doen met hun telefoon.
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"quote:
Ik heb een fronsrimpelquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaats
Als je er niemand kent is het kut inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De naam alleen al suggereert een kutfeest
Dat had ik bij iedere telefoon gedaan. In mijn verdediging.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op facebook snel posten dat je een iPhone hebt besteld.
Ik ben echt niet hip hoor. Ik blijf een mormel. Maar het is een fijn ding.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik heb een iPhone zie mijn eens hip zijn!"
Kutvolk
Ik voel me lichamelijk helaas ook hoogbejaard.quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Ik ben net beginnend oud en heb nu al een spier net boven mn bil verrekt.. en dat is echt een rotplaats
Ik heb sinds een paar maanden wel chronische wallen lijkt het. had ze eerst nooitquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijg je ook al kraaienpootjes?
mn zus en ik hadden gisteren allerlei hapjes gemaakt voor mn ouders die terugkwamen van vakantie.. en zij maakte de köfte, dus ik maakte de knoflooksaus.. en dat heb ik vanmorgen gemerkt.. gisteraaf werd het al heul droog in mn smoel nmlkquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda saus
Waarom had jij een erectie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik mijn erectie verloor.
Het kwam uit je neus van het lachen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik mijn erectie verloor.
Ah mensen die puur komen omdat er eens wat te doen is.... dat soort dingen heb je hier ook.... trekkertrek enzoquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je er niemand kent is het kut inderdaad.
Maar aangezien het hele dorp en omstreken er zich zal bevinden
is het wel leuk
oh, dan hoef ik het niet meer, ik wil alleen maar ongezonde dingenquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heft elkaar gewoon op. Dat is het mooie aan knoflooksaus
. Je wordt er niet slechter van, maar ook niet beter
.
Dat soort dingen, zijn hier ten strengste verboden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah mensen die puur komen omdat er eens wat te doen is.... dat soort dingen heb je hier ook.... trekkertrek enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |