SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mijn dank, nu heb ik een goed excuus om incidenteel oost-indisch doof te zijnquote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef thesystem het volgende:
Kapotte oren met daan aan
Graag gedaan
quote:Op maandag 17 september 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nog veel last van lastige eerste jaars mm
Goede reisquote:
Ik weet niet wat ik ga eten. Hangt ervan af of ErwinRommel thuis is.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede reis
Ik ga zo maar even een salade in elkaar flansen. Begin nu toch wel trek te krijgen.
Ik las net dat hij bij de Dorstige Types zit.quote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ga eten. Hangt ervan af of ErwinRommel thuis is.
Ham/kaas/ananas met ketchupquote:
Ja, maar tot hoe laat...quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las net dat hij bij de Dorstige Types zit.
Even bellen?quote:
ik vermoed tot laat.quote:
Ja, zo als ik op het station staquote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Voorzitter vroeg me of ik ook een spreekbeurt wilde houden voor kinderen
Uiteraard wil ik dat doen als ze maar hun kop dichthouden zei ik
Oh man, dat moet ik filmen...quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh schat, we eten bami vandaag, dat je het ff weet, bami met saté, voor jou dus kipsaté.
Negativequote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
he ER
hebbie die bloembollen al op ?
quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Can't wait to see the clipquote:
Als ze gewoon luisteren en stilzitten, dan is er niks aan de handquote:Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Can't wait to see the clip
Anders gewoon een FAL meenemen, blijven ze ook wel rustigquote:Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ze gewoon luisteren en stilzitten, dan is er niks aan de hand
Prima!quote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh schat, we eten bami vandaag, dat je het ff weet, bami met saté, voor jou dus kipsaté.
Dat zal niet gaan lukken vrees ikquote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders gewoon een FAL meenemen, blijven ze ook wel rustig
Mooi, was 2 voor de prijs van 1 bij de appie happiequote:
Oorvijgen. Met name jonge Marokkanen zijn dol op dadels en vijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan lukken vrees ik
En dol op messen en bontkragenquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oorvijgen. Met name jonge Marokkanen zijn dol op dadels en vijgen.
Op het Gomarus college zul je weinig bontkraagjes zienquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
En dol op messen en bontkragen
en alle negers stelen fietsenquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
En scooters als ik thaboel moet gelovenquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
Scootersquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef m.k het volgende:
[..]
En scooters als ik thaboel moet geloven
dus conclusie: Thaboel is gek op messen en draagt een bontkraagquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef m.k het volgende:
[..]
En smatjes. En pattas.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef m.k het volgende:
[..]
En heeft een scooterquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus conclusie: Thaboel is gek op messen en draagt een bontkraag
quote:
En Romana?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik ga me pas echt zorgen maken als Thaboel ons gaat verkondigen dat hij in een Opel Agila rond zit te tuffen met zijn matties
persiesquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus conclusie: Thaboel is gek op messen en draagt een bontkraag
ah een golf met een Gordijn Trekhaak Imperiaalquote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Thaboel het volgende:
Boys! Ik heb een nieuwe nickelson jas gekocht ouwes. Nu shine ik in mn Golf gti uit '92
Jouw pipa wel goed verstopt? Die jonko tussen de stoelen?quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Thaboel het volgende:
Boys! Ik heb een nieuwe nickelson jas gekocht ouwes. Nu shine ik in mn Golf gti uit '92
Met te onderhouden materieel bedoel je?quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef AchJa het volgende:
VKS lijstje wordt ook steeds korter...
Welk materieel?quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met te onderhouden materieel bedoel je?
quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Thaboel het volgende:
Helicopters.quote:
In je signature mis je iets over nog geen lid zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ah een golf met een Gordijn Trekhaak Imperiaal
Que sera sera, Samsom tovert vast weer wat uit zijn hoed.quote:
als jij met pech langs de snelweg staat, halen we je er in elk geval weg, lid of nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Esses het volgende:
[..]
In je signature mis je iets over nog geen lid zijn.
Vaste Kamp Staf... Oftewel de actieve posters in de SC.quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met te onderhouden materieel bedoel je?
En dan kun je gelijk ff afrekenenquote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als jij met pech langs de snelweg staat, halen we je er in elk geval weg, lid of niet
Met de extra kostenquote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als jij met pech langs de snelweg staat, halen we je er in elk geval weg, lid of niet
ik heb geen pia swa. En dank aan die gedoogbeleid dat ik diw jonko gewoon kan klappen nohquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jouw pipa wel goed verstopt? Die jonko tussen de stoelen?
Ja, maar kijk is hoe actief er nog gepost word. Valt ook wat tegen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vaste Kamp Staf... Oftewel de actieve posters in de SC.
Ah, dank voor de uitleg. Die kant was het kwartje bij mij helemaal niet opgeroldquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vaste Kamp Staf... Oftewel de actieve posters in de SC.
nope afsleep niet. verdere hulp welquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan kun je gelijk ff afrekenen
swa man!!! Chill, vet chill bredebroedah!quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik heb geen pia swa. En dank aan die gedoogbeleid dat ik diw jonko gewoon kan klappen noh
Waarom denk je dat de ANWB mij mag laten staan? Ik bel 112 wel... Heb ernstig het vermoeden dat ik een zeer verkeersgevaarlijke situatie veroorzaak op de vluchtstrookquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nope afsleep niet. verdere hulp wel
als rijks waterstaat het eerste er is, is het afslepen gratis (wordt ook niet terug gevorderd via je verzekering)
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenquote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de ANWB mij mag laten staan? Ik bel 112 wel... Heb ernstig het vermoeden dat ik een zeer verkeersgevaarlijke situatie veroorzaak op de vluchtstrook
Ons bin zuunigquote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ;D
Moet je de ninja wel mee kwoten.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
ff vragen hoe posh Mistress-X er over denkt
wij laten je niet staan. slepen je tot de eerste beste veilige plekquote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de ANWB mij mag laten staan? Ik bel 112 wel... Heb ernstig het vermoeden dat ik een zeer verkeersgevaarlijke situatie veroorzaak op de vluchtstrook
Vraag je alter ego maar.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
ff vragen hoe posh Mistress-X er over denkt
Oh? Geef ik anders geen toestemming voor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wij laten je niet staan. slepen je tot de eerste beste veilige plek
ik denk dat je dan weinig te vertellen hebt,quote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh? Geef ik anders geen toestemming voor.
Als rijkswaterstaat komt, dan mogen zij hem wegslepen. De ANWB daarentegen, die flikkert maar mooi op. En ik, als oom agent, naar rijkswaterstaat moeten luisteren? Dacht het ff niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik denk dat je dan weinig te vertellen hebt,
sterker nog, als rijkswaterstaat komt, dan MOET je. zij zijn de baas over de snelweg. zelfs oom agent moet dan luisteren
Is vast het wachtwoord vergetenquote:
meerdere malen al meegemaakt, dat rws ze heeft weg gestuurd.quote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Als rijkswaterstaat komt, dan mogen zij hem wegslepen. De ANWB daarentegen, die flikkert maar mooi op. En ik, als oom agent, naar rijkswaterstaat moeten luisteren? Dacht het ff niet.
Ja, maar dan hoef ik niet te betalen, en dan mag WW me ook meenemen. En weggestuurd door RWS? Nou het spijt me, maar dan heb je waarschijnlijk zenuwachtige 1strepers gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
meerdere malen al meegemaakt, dat rws ze heeft weg gestuurd.
hoe minder volk dat stil staat des te beter
ten 2de, rws sleept niet. enkel de Anwb of een gecontracteerde berger, afhankelijk wie het dichst bij is. of binnen 30 min tp is, volgens IM regels. als dat de WW is mag je lekker mee
wat zeg ik nou, de ww sleept(als ie nou als eerste tp is of niet) je kosteloos tot de eerste veilige plaats. sterker nog, wij zijn daar toe verplicht!!!quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef ik niet te betalen, en dan mag WW me ook meenemen. En weggestuurd door RWS? Nou het spijt me, maar dan heb je waarschijnlijk zenuwachtige 1strepers gehad.
De eerste en de beste gecontracteerde berger brengt je naar een garage. Daar heb je politieagenten voor die daar de opdracht toe geven.quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat zeg ik nou, de ww sleept je kosteloos tot de eerste veilige plaats. sterker nog, wij zijn daar toe verplicht!!!
als je dan verder wil worden geholpen ja dan moet je betalen. als er een gecontracteerde berger komt is het ook de eerste beste veilige plaats, en die dumpt je daar ook.
ga jij maar even opnieuw de IM+ toets doen + reglementen lerenquote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef Esses het volgende:
[..]
De eerste en de beste gecontracteerde berger brengt je naar een garage. Daar heb je politieagenten voor die daar de opdracht toe geven.
Maar even terugkomend op de RWS bevoegdheden, hoe kom jij bij die wijsheid dat ze politie weg kunnen sturen?
Een politieagent zal altijd opdracht geven om diegene naar een garage te brengen. Daarnaast, hoe kom jij erbij dat een RWS weginspecteur de bevoegdheid heeft om politie weg te sturen. Waar is dat geregeld?quote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ga jij maar even opnieuw de IM+ toets doen + reglementen leren
hoe ik daar bij kom, nou vorige week nog meegemaakt
Vertel dan iets leuks chipsquote:
Dat was níet wat Esses vroegquote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Uit het IM boek
"Eerste berging (dus naar eerstvolgende veilige plaats) is op kosten van de wegbeheerder. de 2de berging is op kosten van je wa/+ all risk verzekering"
quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Een politieagent zal altijd opdracht geven om diegene naar een garage te brengen. Daarnaast, hoe kom jij erbij dat een RWS weginspecteur de bevoegdheid heeft om politie weg te sturen. Waar is dat geregeld?
ik ken de regels daar van niet, maar ach je moet het zelf weten, een weg inspecteur wil je niet in het harnas hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Een politieagent zal altijd opdracht geven om diegene naar een garage te brengen. Daarnaast, hoe kom jij erbij dat een RWS weginspecteur de bevoegdheid heeft om politie weg te sturen. Waar is dat geregeld?
Avond.quote:
Mooi verhaal, maar zoals ik al zeg. Een goed politieagent (is gelukkig het meerendeel) stuurt je naar een garage, en dan gaat NIETS van je WA/+ all risk af. Daarnaast, weer de vraag: Hoe kom je erbij dat een weginspecteur de bevoegdheid heeft om de politie weg te sturen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Uit het IM boek
"Eerste berging (dus naar eerstvolgende veilige plaats) is op kosten van de wegbeheerder. de 2de berging is op kosten van je wa/+ all risk verzekering"
quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ken de regels daar van niet, maar ach je moet het zelf weten, een weg inspecteur wil je niet in het harnas hebben. die is verantwoordelijk voor iedereen die op de vluchtstrook loopt, heb jij er niks te zoeken, dan moet je toch echt gaan
quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar zoals ik al zeg. Een goed politieagent (is gelukkig het meerendeel) stuurt je naar een garage, en dan gaat NIETS van je WA/+ all risk af. Daarnaast, weer de vraag: Hoe kom je erbij dat een weginspecteur de bevoegdheid heeft om de politie weg te sturen.
Zware dienst gehad of het op het zuipen gezet?quote:
Buu, huu, huullll shit. De weginspecteur is slechts een verkeersregelaar. Geen controlerend orgaan, nog een instantie die ook nog maar iets van een politieagent kan vorderen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ken de regels daar van niet, maar ach je moet het zelf weten, een weg inspecteur wil je niet in het harnas hebben. die is verantwoordelijk voor iedereen die op de vluchtstrook loopt, heb jij er niks te zoeken, dan moet je toch echt gaan
Te laat gaan slapen gisteravond en vanmorgen er (te) vroeg uit..quote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zware dienst gehad of het op het zuipen gezet?
Ow, herkenbaar probleem. Heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Te laat gaan slapen gisteravond en vanmorgen er (te) vroeg uit..
Standaard...quote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad..quote:
Leuk dat verhaal over het om mij heen rijden. Mooi verhaal. Zal me een worst wezen. Ik wacht wel op de politieagent, die is klantvriendelijker met rekening politie.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]x1000
je moet het zelf maar weten, als jij met pech staat ga ik met een grote omweg wel om je heen![]()
en uberhaubt, ken je wel IM
herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
sjagerijnquote:
quote:
je bedoelt zeker chagrijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
je bedoelt zeker chagrijnwordt van een aai over je bol minder chagrijnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fiat multipla is wel wat voor m?quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik ga me pas echt zorgen maken als Thaboel ons gaat verkondigen dat hij in een Opel Agila rond zit te tuffen met zijn matties
quote:Op maandag 17 september 2012 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
je bedoelt zeker chagrijnOch, stakkertje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MaryMouse lolly aan chips geeft
You better lose yourself in the music
En dat zijn ze als genoemd in artikel 84 RVV 1990! Wow, ze zijn verkeersregelaarquote:....verkeersregelende bevoegdeheden....
Zeker niet..!quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik denk dat je dan weinig te vertellen hebt,
sterker nog, als rijkswaterstaat komt, dan MOET je. zij zijn de baas over de snelweg. zelfs oom agent moet dan luisteren
quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker niet..!
Politie kan een snelweg minimaal voor 2 uur afsluiten, daarna in overleg met rijkswaterstaat... TFOE!
Minimaal?quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker niet..!
Politie kan een snelweg minimaal voor 2 uur afsluiten, daarna in overleg met rijkswaterstaat... TFOE!
Onze eigen sectie stiekem.quote:
Dus een uur mag niet...quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jup.. Dat zei mijn complex verkeerscontrole docent!![]()
Geen wonder dat we zoveel lange files in dit land hebben.quote:
Ik gok erop dat het maximaal moet zijn...quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen wonder dat we zoveel lange files in dit land hebben.
Dit maal was het kwartje wél de juiste kant op gevallenquote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het maximaal moet zijn...
Hihiquote:
quote:
Max 2 uur idd tenzij er meer onderzoek nodig isquote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het maximaal moet zijn...
Ja, je weet het niet he... het is die tergende onzekerheid...quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit maal was het kwartje wél de juiste kant op gevallen
quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet he... het is die tergende onzekerheid...
Maaaaaiiiiitjeeeeeequote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jup.. Dat zei mijn complex verkeerscontrole docent!![]()
Oh.. haai!!
Sterker nog, wij mogen max 2 uur tijdelijke verkeerstekens plaatsen. Daarna moeten we dit laten doen door de wegbeheerder die dit (praktisch gezien) niet mag weigerenquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Max 2 uur idd tenzij er meer onderzoek nodig is
quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om een blauwe te zijn?
Goed gelukkig!quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om een blauwe te zijn?
quote:
Mooiquote:
Nu al, om de 3 maanden. 3 maanden school en 3 maanden korps.quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
En wanneer ben jij operationeel agent?
Enquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik geen Sangria lust
Heerlijk die afwisseling.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nu al, om de 3 maanden. 3 maanden school en 3 maanden korps.
Doe je netjesquote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nu al, om de 3 maanden. 3 maanden school en 3 maanden korps.
Altijd..quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je netjes
Keep up the good thing, en please, ga nu net mij mij laseren
Old skoolquote:
Ik heb standaard ¤40 in mijn rijbewijs zittenquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Altijd..
Ik denk niet dat jij in mijn gebied komt
Hahahaquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb standaard ¤40 in mijn rijbewijs zitten
Kun je hier lang wachten..quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo deed ik dat ook in Brazilië ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kun je hier lang wachten..Is geen omkoping tocg als ik ¤40 bij mijn rijbewijs heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is geen omkoping tocg als ik ¤40 bij mijn rijbewijs heb?
Ik heb een vermoedenquote:
Keihard roepen dat hij 40 euro in zijn rijbewijs heeft (A)quote:
lolquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Keihard roepen dat hij 40 euro in zijn rijbewijs heeft (A)
quote:
Nope geen Diemen meer, ben overgeplaatstquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay dan
Diemen toch?
Leuk dat je weer wat van je laat horen Maitje
Nu eten!!!
Moppie, dusi hoe is het jou dan?quote:
Lieveling.. goed. Met jou dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moppie, dusi hoe is het jou dan?
@Esses gij moet mij nog even pm/dm-en
ja lekkah! Ik kan je niet meer pingenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja lekkah! Ik kan je niet meer pingen
Present.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
Cobra4, wat is de laatste oefening eigenlijk waar je op mee bent geweest?
Tuurlijk, anders zou ik Maitje mislopen.quote:
Pantserstorm 78-5quote:
Check.quote:
Nee, die term gebruikte men toen nog niet. "begrepen" was toen in de mode.quote:
Daar wilde ik je over pingenquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. heb nieuwe tellie!
Hoest met je opleiding?
Die van mij wel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Intellectuele reacties weer.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Guus Muisarm het volgende:
Kneuzen. Dat krijg je met een beroepsleger. Pumatjes enzo.
Vroeger, toen de dienstplichtigen nog als ze vergeten waren om opgehaald te worden gewoon 2 weken een brug bleven bewaken na een oefening en eten kregen van bewoners rondom!
QFT?quote:
Wat is je dagbesteding tegenwoordig danquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ga maar eens m'n hoofdkussen PO-en.
Ik pm u vanavond nog eventjes.quote:
Ja loser.quote:
Ben jij ook zo?quote:
quote:
Hihi, of uitkijken bij muren (A)quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zou willen dat ik dat soort detectors had. Zou wat minder vaak mijn neus stoten
Niks bijzonders, daarom juistquote:
Oh, ja wiskunde. Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Niks bijzonders, daarom juist![]()
Wel eerste tentamen afgelegd.
moeilijk ?quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Niks bijzonders, daarom juist![]()
Wel eerste tentamen afgelegd.
ben je me net voorquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja wiskunde. Hoe is het gegaan?
Zal wel zo rond de 9/10 liggen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja wiskunde. Hoe is het gegaan?
quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zal wel zo rond de 9/10 liggen.
Dat is net geen 1....quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zal wel zo rond de 9/10 liggen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef BredeBradda het volgende:
Heel simpel hoofdstuk, exponentiële formules, machts en wortel verbanden etc.
Slechts VMBO niveau.quote:
Zelfs onze docent vond dat de toets te makkelijk was gemaaktquote:
Ben benieuwd hoe simpel VMBO kader en basis dan wel niet zijnquote:
wat is aquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zelfs onze docent vond dat de toets te makkelijk was gemaakt![]()
Stond bijvoorbeeld A=3000x1,05t.
en dan de vraag: Wat is de groeifactor
kan vanalles zijn hequote:
QFStupidityquote:
De oren en ogen openhouden voor een goede baan aan de andere kant van het hek. Net als de rest.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat is je dagbesteding tegenwoordig dan
quote:
Ik ben een man van weinig woorden. Zijn er vragen?quote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef BredeBradda het volgende:
En nu morgen een of andere presentatie voor Nederlands geven over jezelfDaar ga ik dus zwaar voor falen want ben altijd zenuwachtig als de pest voor de klas
quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden. Zijn er vragen?
Klaar
Zitten er bij de GLR nog beroeps net als bij ons bij de reservisten?quote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De oren en ogen openhouden voor een goede baan aan de andere kant van het hek. Net als de rest.
quote:
Gebruik het als opening tijdens je eerste slide en daarna een funny.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef paintmeester het volgende:
Ik ga snurken, uitslapen tot 7 uur![]()
Powerpoint is al uitgewerkt, ik heb alleen iets tegen presentaties manquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gebruik het als opening tijdens je eerste slide en daarna een funny.
Doe daarna een praatje pot over je hobbies en thuis. Easy man
Focus je presentatie gewoon op dat ene leuke meisje in de klasquote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Powerpoint is al uitgewerkt, ik heb alleen iets tegen presentaties manZonder houvast punt ben ik eigelijk gewoon de lul omdat ik niet weet waar ik op moet leunen, staan. Zit constant van leunpunt te switchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
Ga je een stukje lopen, tot je opeens in de verte plopplopplopplopplopplop hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een een cilider gerelateerd alarm of niet?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
Ga je een stukje lopen, tot je opeens in de verte plopplopplopplopplopplop hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
Beetje heen en weer lopen, stok in je klauwen. En powerpoint als ondersteuning gebruiken, niet powerpoint de presentatie laten leiden. Done.quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Powerpoint is al uitgewerkt, ik heb alleen iets tegen presentaties manZonder houvast punt ben ik eigelijk gewoon de lul omdat ik niet weet waar ik op moet leunen, staan. Zit constant van leunpunt te switchen
Tijdje geleden hadden ze hier oldtimer dag.. Stond er zo'n Kromhout gloeikop op een trailer.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij hebt een een cilider gerelateerd alarm of niet?
Waar is hier? De buurman bij de botenverhuur waar ik eerst werkte had een tijdje geleden een hele hele oude motor uit een houten boot gezaagd omdat ze hem wouden weggooien. midden in de stad aanslingeren dat dingquote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tijdje geleden hadden ze hier oldtimer dag.. Stond er zo'n Kromhout gloeikop op een trailer.
Op papier of in het lab?quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
C4, stoeien met verdunningsreeksen is leuk he.
Drachten.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar is hier? De buurman bij de botenverhuur waar ik eerst werkte had een tijdje geleden een hele hele oude motor uit een houten boot gezaagd omdat ze hem wouden weggooien. midden in de stad aanslingeren dat dinghalve stad stond blank. Maar die ging ook altijd naar die oldtimer dagen enzo.
Waarom moet ik nu meteen aan deze denkenquote:
best mogelijk dat hij daar aanwezig was. Nog boten daar?quote:
Dat accentquote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu meteen aan deze denken![]()
quote:
quote:
tot zoquote:
Ik dacht dat ik degene was van 3xquote:
Nee, was in het centrum zelf. Zolang de Drachtstervaart nog niet uitgegraven is geen boten...quote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef m.k het volgende:
[..]
best mogelijk dat hij daar aanwezig was. Nog boten daar?
quote:Op maandag 17 september 2012 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, was in het centrum zelf. Zolang de Drachtstervaart nog niet uitgegraven is geen boten...
Gelukkig heb ik een gezonde hekel aan Bijl, dus ken het ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu meteen aan deze denken![]()
Ik doe het liever zelfs zonder .ppt maar met tekeningen en schema's maken op het bord enzoquote:Op maandag 17 september 2012 23:07 schreef Thaboel het volgende:
Presentatie vind ik persoonlijk echt makkelijk en leuk om te doen.
Gewoon je verhaaltje klaar hebben en idd zoals AJ zegt: je pp moet begeleidend zijn. Je moet niet je hele verhaal erop hebben staan.
Mijn PP's hadden over het algemeen max 4 woorden. Houd het ook makkelijk voor de volgers.
Oke, maar dan heb je het niet over een presentatie over jezelfquote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik doe het liever zelfs zonder .ppt maar met tekeningen en schema's maken op het bord enzo.
Ook zo'n miljard jaren project waar eigenlijk geen geld voor is... in de jaren 60 gedempt en een weg van gemaakt en nu willen ze die boel weer opengraven om de boten t/m het centrum te krijgen...quote:
We moesten 5 dia's maken met elk 1 onderwerp bijv: sporten of thuissituatiequote:Op maandag 17 september 2012 23:07 schreef Thaboel het volgende:
Presentatie vind ik persoonlijk echt makkelijk en leuk om te doen.
Gewoon je verhaaltje klaar hebben en idd zoals AJ zegt: je pp moet begeleidend zijn. Je moet niet je hele verhaal erop hebben staan.
Mijn PP's hadden over het algemeen max 4 woorden. Houd het ook makkelijk voor de volgers.
Thuissituatiequote:Op maandag 17 september 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
We moesten 5 dia's maken met elk 1 onderwerp bijv: sporten of thuissituatie
Daarvan heb ik een paar steekwoorden opgeschreven en vanuit dat kan je het uitbreiden.
Ja,quote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Thuissituatie
-ouders
-aantal broers zussen
En dan zelf per kopje een verhaaltje doen. En misschien een gezins foto erbij plakken.
Ik kan ook best een tekening maken van mezelf hoor, zoiets:quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke, maar dan heb je het niet over een presentatie over jezelfMeer over dat gay-bio-bende van je
Hoe is het met de miertjes?
Kazernequote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Thuissituatie
-ouders
-aantal broers zussen
quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kazerne
Wie?
Hangt van de baas af.
Done.
Heb jij trouwens nog mee gedaan met de Urbanathlon gister?quote:
Zou ik wel doen maar de inschrijving is fout gegaan.quote:Op maandag 17 september 2012 23:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog mee gedaan met de Urbanathlon gister?
Kut tekeningquote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan ook best een tekening maken van mezelf hoor, zoiets:
[ afbeelding ]
Maareh, nog geen mieren gezocht. Misschien volgend weekend even poging wagen.
DISCLAIMER
In 't echt is mijn gezicht niet blauw
Mooie tekeningquote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Comment eens op m'n prachtige tekening!
Dan moet je niet naar dat kut dorp van mij komen. De gemeente is hier hard aan het werk om de natuurlijk selectie op te krikken laat ik het daar maar bij houdenquote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook zo'n miljard jaren project waar eigenlijk geen geld voor is... in de jaren 60 gedempt en een weg van gemaakt en nu willen ze die boel weer opengraven om de boten t/m het centrum te krijgen...
Ik zal je nog eens een compliment makenquote:
In het lab vond ik het toch echt wel leuker.quote:
Lees jij wel wat er in de SC gebeurt? ALLES wat sam doet is kut. Laat het een les zijn voor de toekomst.quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een compliment maken
quote:Op maandag 17 september 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lees jij wel wat er in de SC gebeurt? ALLES wat sam doet is kut. Laat het een les zijn voor de toekomst.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Op aanvraag van MM, mieren. Oja, en ik kijk niet zo blij meer.
doe er eens een hoedje bij. Een mijter van sinterklaas aub.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Op aanvraag van MM, mieren. Oja, en ik kijk niet zo blij meer.
Wat heeft Sint er nu mee te makenquote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
doe er eens een hoedje bij. Een mijter van sinterklaas aub.
lekkerquote:
Kaas FTWquote:
Ja, is het ook wel opzich.quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het lab vond ik het toch echt wel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |