SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mijn dank, nu heb ik een goed excuus om incidenteel oost-indisch doof te zijnquote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef thesystem het volgende:
Kapotte oren met daan aan
Graag gedaan
quote:Op maandag 17 september 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nog veel last van lastige eerste jaars mm
Goede reisquote:
Ik weet niet wat ik ga eten. Hangt ervan af of ErwinRommel thuis is.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede reis
Ik ga zo maar even een salade in elkaar flansen. Begin nu toch wel trek te krijgen.
Ik las net dat hij bij de Dorstige Types zit.quote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ga eten. Hangt ervan af of ErwinRommel thuis is.
Ham/kaas/ananas met ketchupquote:
Ja, maar tot hoe laat...quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las net dat hij bij de Dorstige Types zit.
Even bellen?quote:
ik vermoed tot laat.quote:
Ja, zo als ik op het station staquote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Voorzitter vroeg me of ik ook een spreekbeurt wilde houden voor kinderen
Uiteraard wil ik dat doen als ze maar hun kop dichthouden zei ik
Oh man, dat moet ik filmen...quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Voorzitter vroeg me of ik ook een spreekbeurt wilde houden voor kinderen
Uiteraard wil ik dat doen als ze maar hun kop dichthouden zei ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |