quote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef lynda het volgende:
Stukje voor de OP. De boeren hun 3 logeesThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Als Henk iets niet is is het wel zelfverzekerd. Hij is nog net geen boer Sietse...quote:Wat zoek je in een man?
Een lieve, betrouwbare, zelfverzekerde man waarmee ik goed kan praten en mezelf op me gemak voel.
In dit geval is het idd het koppie dat goed verkoopt, ja.quote:Op maandag 17 september 2012 01:36 schreef Lkw het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niks van dat enthousiasme over Sharon. Ik vind haar veel te bijdehand en veel te standaard. Verder voornamelijk nogal nikserig. Daarbij heeft ze een wat merkwaardig figuur. Een beetje peervormig. Iets te dikke reet, te lange nek, naar verhouding een te klein hoofd en verrekte kleine titten.
Dat geeft allemaal niets, maar ik benoem het maar even omdat iedereen vooral zo geilt op haar uiterlijk.
Cee: even een aanvulling. Swaen heeft één kind, een zoon. Ze heeft daarbij een prachtig eigen bedrijf (geen boerderij) wat me best een lastig verhaal lijkt, mocht het wat worden met Martin..quote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
Oh, ik moet allang in m'n bed liggen want het is al twee avonden achtereen laat geworden en ik ben moe maar ik heb morgenavond geen zin meer om te typen.
Dus hier is ie.
SLAPEN, NU.
Siepie? Dat mens was mooi van lelijkheid!quote:Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vind swaen zo irritant, doet me denken aan die vrouw van 2jaar geleden ofzo met die grijze boer...
Lekker duidelijk zo
Deed ze expres, omdat ze de neiging heeft zich te laten inpakken door vlotte babbelaars, maar eigenlijk op zoek is naar een rustiger type.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
Deze:quote:
quote:Hij houdt niet van die puntje perfecte culinaire wezens, stel je voor, er zou eens bami op tafel komen, doe effe normaal, die onzin bewaar je maar voor een sterrenrestaurant.
quote:Op maandag 17 september 2012 07:44 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Aad er uiteindelijk met Linda vandoor gaat. Jeannette wil niet, Ina is hem te dominant (in de Tien Geboden van Aad staat met stip op 1 dat Gij niet tegen zult spreken en mocht gij dat wel doen, dan zult gij de komende 3 weken zemelen eten) en Linda vindt al die woeste onderdrukking maar al te aantrekkelijk. Ze zegt het nog net niet letterlijk. En door die kekke bril van haar kan hij mooi naar zijn eigen reflectie kijken wanneer ze elkaar diep in de ogen kijken.
*vomeert*
Misschien was dat naar Frankrijk gaan wel helemaal niet vrijwillig?quote:Op maandag 17 september 2012 05:37 schreef NielsTriple het volgende:
Hrmz... na alle commotie toch maar ff een stukje op internet teruggekeken....
Ik ging vroeger om met Rick Jan, waren geen beste vrienden, maar we zaten wel in dezelfde 'hanggroep'. Zo plat als hij nu praat heeft hij nooit gedaan. Mocht ook niet echt van z'n moeder had ik het idee, die was juist meer 'kak' en praatte zo veel mogelijk Hoog-Hollands.
"Als ik moet kiezen tussen 3 weken naar Frankrijk of 3 weken op de boerderij, kies ik de boerderij"
Huh? Daar dacht hij altijd anders over... Hij ging namelijk altijd met z'n moeder en stiefvader JUIST naar Frankrijk en zo...
Waar dat hele boeren gelul van hem nou ineens vandaan komt?
Dat wel ja, zonder dit topic zou het helemaal niks zijn. Ik mis de huilbuien van Frank zelfsquote:
Haha hjaaa, dat waren leuke momentenquote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wel ja, zonder dit topic zou het helemaal niks zijn. Ik mis de huilbuien van Frank zelfsEn het gezellige eten bij dn Peter ('hou oewe bek en vreet oewe bak leeg!'). En de stiltes van Wietse. De intriges van Richard en de eierstoksmekende ogen van Marcel. Deze boeren zijn veel te gewoon. De enige redding kan zijn om het helemaal om Aad te laten draaien.
Dat wordt natuurlijk op zeker vuurwerk. Henrieke gaat namelijk voor die grote vee-arts, oh men...als die voor het eerst in bed belanden....hij heeft natuurlijk niet veel ervaring dus dat wordt een soort klunzige paringsdans die je nog niet bij de gemiddelde bizonkudde op National Geographic ziet.quote:Op maandag 17 september 2012 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha hjaaa, dat waren leuke momentenHet is idd erg saai, hopelijk komt het nog tijdens het logeren.
Ik ook! Die patser past juist perfect bij Henrieke en zou ook wat leven in de brouwerij brengenquote:Op maandag 17 september 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Qua postuur is het wel een ware match eigenlijk. Maar sjee, ik had écht verwacht dat het het oorbelletje zou worden
Ik vond het tempo sneller dan normaal, maar dat kan ook komen omdat de rest suf was...quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef lunapuella het volgende:
Ach, het waren nog maar de dagdates, die zijn toch nooit zo spannend? De logeerweek, dáár gebeurt het!
Joahquote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond wel dat we een andere kant van Henrieke zagen toen ze met Yvon zat te praten en ze moest huilen. Ik vond dat wel lief en het was weer wat anders dan dat giechelende wat ze de rest van de tijd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |