Haha hjaaa, dat waren leuke momentenquote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wel ja, zonder dit topic zou het helemaal niks zijn. Ik mis de huilbuien van Frank zelfsEn het gezellige eten bij dn Peter ('hou oewe bek en vreet oewe bak leeg!'). En de stiltes van Wietse. De intriges van Richard en de eierstoksmekende ogen van Marcel. Deze boeren zijn veel te gewoon. De enige redding kan zijn om het helemaal om Aad te laten draaien.
Dat wordt natuurlijk op zeker vuurwerk. Henrieke gaat namelijk voor die grote vee-arts, oh men...als die voor het eerst in bed belanden....hij heeft natuurlijk niet veel ervaring dus dat wordt een soort klunzige paringsdans die je nog niet bij de gemiddelde bizonkudde op National Geographic ziet.quote:Op maandag 17 september 2012 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha hjaaa, dat waren leuke momentenHet is idd erg saai, hopelijk komt het nog tijdens het logeren.
Ik ook! Die patser past juist perfect bij Henrieke en zou ook wat leven in de brouwerij brengenquote:Op maandag 17 september 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Qua postuur is het wel een ware match eigenlijk. Maar sjee, ik had écht verwacht dat het het oorbelletje zou worden
Ik vond het tempo sneller dan normaal, maar dat kan ook komen omdat de rest suf was...quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef lunapuella het volgende:
Ach, het waren nog maar de dagdates, die zijn toch nooit zo spannend? De logeerweek, dáár gebeurt het!
Joahquote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond wel dat we een andere kant van Henrieke zagen toen ze met Yvon zat te praten en ze moest huilen. Ik vond dat wel lief en het was weer wat anders dan dat giechelende wat ze de rest van de tijd heeft.
Boer'nstiltes iddquote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Maja het volgende:
Of het door de montage komt weet ik niet, maar ik vond Willem erg ongeïnteresseerd overkomen. Volgens mij is hij normaal wel wat socialer.
Verder verheug ik me op de logeerpartijen. Bij Henrieke aan tafel gaan er vast wel wat mooie stiltes vallen.
Aad zegt zoiets niet, hij proclameert hetquote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lag echt plat van het lachen trouwens toen Aad zei dat hij 5 leuke vrouwen had gekozen omdat ze "allemaal niet van kruiden hielden". Echt waar baseer je dan je keuzes op? Pff.
twitter:paul3fm twitterde op maandag 17-09-2012 om 11:39:09Henrieke koos Tom gister niet in #bzv. En dat terwijl Tom zo leuk meedeed en grappig was! Wat ging er mis? Tom vertelt vanmiddag om 15.15uur reageer retweet
Inderdaad, Willem kwam chagrijnig over.quote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Maja het volgende:
Of het door de montage komt weet ik niet, maar ik vond Willem erg ongeïnteresseerd overkomen. Volgens mij is hij normaal wel wat socialer.
Verder verheug ik me op de logeerpartijen. Bij Henrieke aan tafel gaan er vast wel wat mooie stiltes vallen.
Eens! Ik vind hem soms eigenlijk nog naarder en arroganter dan Aad. En dat zegt echt heel wat!quote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Maja het volgende:
De montage doet best veel ja, maarja, dat is BZVquote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Maja het volgende:
Wel apart dat Aad niet voor de Dracula-draagmoeder koos. Die had ik er wel in verwacht. Sowieso veel rare keuzes, Henrieke koos niet voor die ene schuurfeest-dude en Henk die Sharon wegstemde.quote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef Day het volgende:
[..]
Eens! Ik vind hem soms eigenlijk nog naarder en arroganter dan Aad. En dat zegt echt heel wat!
Zou me niks verbazen als tenminste 2 van die vrouwen al op de 1e dag zijn huis uitvluchten. Eén (met bril) lijkt me wanhopig genoeg om z'n shit te pikken.
Willem gaat het nog wel moeilijk krijgen als hij die kerels op zijn boerderij te logeren heeft. Hij heeft zooooo zijn ruimte nodig anders gaat ie pikken. Ik vind hem vanaf dag 1 al nukkig met uitschietersquote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Maja het volgende:
Hja, wie dacht dit niet. Ik dacht ook dat voetballer Robin erbij zou zitten, maar ik heb het idee dat Henrieke dacht dat voetballer Robin te hoog gegrepen zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Qua postuur is het wel een ware match eigenlijk. Maar sjee, ik had écht verwacht dat het het oorbelletje zou worden
Dat denk ik ook en waarschijnlijk is dat ook zo.quote:Op maandag 17 september 2012 13:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hja, wie dacht dit niet. Ik dacht ook dat voetballer Robin erbij zou zitten, maar ik heb het idee dat Henrieke dacht dat voetballer Robin te hoog gegrepen zou zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef leukerdje het volgende:
Zoals ik het begreep vond Henk Sharon te 'werelds'. Een meisje die veel belang hecht aan haar uiterlijk en mooie kleertjes enzo. Zij zou het niet gaan redden midden in de koeienstront.
Martin stemde naar mijn idee ook de meest leuke om te zien weg, wellicht om dezelfde reden?
Komt sympathiek over Martin, Aad lijkt me net zo'n engerd als die gast van vorig jaar, ben zijn naam even kwijt.
Ik heb me laten vertellen dat ze helemaal niet zo met haar uiterlijk bezig is. Wel is ze aardig gebekt en ik denk dat Henk dat wat minder vond.quote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef leukerdje het volgende:
Zoals ik het begreep vond Henk Sharon te 'werelds'. Een meisje die veel belang hecht aan haar uiterlijk en mooie kleertjes enzo. Zij zou het niet gaan redden midden in de koeienstront.
Het is natuurlijk vanuit het oogpunt van een boer hequote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze helemaal niet zo met haar uiterlijk bezig is. Wel is ze aardig gebekt en ik denk dat Henk dat wat minder vond.
Klopt, maar Henk wist natuurlijk wel dat zij uit een boerendorp bij hem uit de buurt komt en dat zij dus wel weet wat het boerenleven inhoudt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vanuit het oogpunt van een boer he. Dezelfde categorie als een boer die vrouwen die specerijen en kruiden gebruiken in hun voedsel ook maar eng vindt
.
Ik denk ook dat het dat gebekte wasquote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze helemaal niet zo met haar uiterlijk bezig is. Wel is ze aardig gebekt en ik denk dat Henk dat wat minder vond.
Als je uit een boeren gehucht komt wil dat nog niet zeggen dat je weet wat het boerenleven inhoud..Ik woon 10 minuten bij Henk vandaan en weet niks over het boerenleven.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Maja het volgende:
[..]
Klopt, maar Henk wist natuurlijk wel dat zij uit een boerendorp bij hem uit de buurt komt en dat zij dus wel weet wat het boerenleven inhoudt.
quote:Wat heb jij met het boerenleven?
Ik was vroeger veel op de boerderij te vinden vanwege mijn vaders werk en ik hou van het buitenleven.
Dat kan natuurlijk, maar Sharon weet er wel genoeg vanaf:quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Als je uit een boeren gehucht komt wil dat nog niet zeggen dat je weet wat het boerenleven inhoud..Ik woon 10 minuten bij Henk vandaan en weet niks over het boerenleven.
Oh ja dat was ook grappig, hoe noemde ze dat ook alweer. Zo naturel mogelijk koken ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vanuit het oogpunt van een boer he. Dezelfde categorie als een boer die vrouwen die specerijen en kruiden gebruiken in hun voedsel ook maar eng vindt
.
Eh.. zie jij nou de vrouwen Willem's huis uitvluchten?quote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef Day het volgende:
[..]
Eens! Ik vind hem soms eigenlijk nog naarder en arroganter dan Aad. En dat zegt echt heel wat!
Zou me niks verbazen als tenminste 2 van die vrouwen al op de 1e dag zijn huis uitvluchten. Eén (met bril) lijkt me wanhopig genoeg om z'n shit te pikken.
Ja, anders kunnen al die mannen er niet bij!quote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eh.. zie jij nou de vrouwen Willem's huis uitvluchten?
Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan doen, want Willem woont niet op de boerderij maar in een klein huisje in t dorp.quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Willem gaat het nog wel moeilijk krijgen als hij die kerels op zijn boerderij te logeren heeft. Hij heeft zooooo zijn ruimte nodig anders gaat ie pikken. Ik vind hem vanaf dag 1 al nukkig met uitschieters
Die mannen forenzen gewoon iedere dag mee naar de boerderij natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan doen, want Willem woont niet op de boerderij maar in een klein huisje in t dorp.
Misschien zet ie een extra tent op in z'n tuinquote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Leandra het volgende:
En dan met z'n allen in dat kleine huisje?
Nee, bij Aad!quote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eh.. zie jij nou de vrouwen Willem's huis uitvluchten?
En?quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo afvallende oorbeldude Tom op 3FM. Paul Rabbering praat met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |