abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116849204

quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

http://www.livestation.com/en/aljazeera-english

Poll: Gaat het filmpje te ver?
Ja
Nee
Weet ik niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Guidance op 16-09-2012 15:52:38 ]
pi_116849239
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:19 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

De achtergronden doen er niet toe en voor Irak is het eigenlijk niet eens aan te geven, maar je ontwijkt mijn vraag.
Waarom hoeven wij ons niet te verantwoorden voor de acties van onze geloofsgenoten de Amerikanen terwijl wij het andersom stiekem wel verwachten?
Omdat het geen religieuze oorlog-(en) is voor kamp Amerika, hooguit de politiek moet zich verantwoorden, en daar scheidt het net zich tussen de VS regering en een simpele nederlander zonder enige politieke of geloofsovertuiging.

Dus de achtergronden doen er wel degelijk toe, ook al verkies jij persoonlijk om deze buiten de zijlijn te laten.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116849282

If not now, then when.
pi_116849346
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:23 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Omdat het geen religieuze oorlog-(en) is voor kamp Amerika, hooguit de politiek moet zich verantwoorden, en daar scheidt het net zich tussen de VS regering en een simpele nederlander zonder enige politieke of geloofsovertuiging.

Dus de achtergronden doen er wel degelijk toe, ook al verkies jij persoonlijk om deze buiten de zijlijn te laten.
Dus het feit dat de moslims onder het mom van religie gaan rellen moeten miljoenen moslims hun eigen verantwoordelijk voelen voor de daden van hun geloofsgenoten? Ik vind dat maar een vreemde gedachtegang, ik hoef mij toch ook niet te verantwoorden voor het misbruik van kleine kinderen door de kathotlieke kerk?
Ik vind dit hypocritie ten top en het zou een hoop mensen sieren om op te houden met dat gezeur dat andere moslims ineens verplicht worden om de zaak te veroordelen om hun eigen straatje schoon te vegen.
pi_116849350
quote:
Niet gezien, mooi zeg :)

Dit is toch ook de insteek die we zo nu en dan toch ook willen zien.

Dan ben je toch bijna bereid om alles te vergeven :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  zondag 16 september 2012 @ 15:27:12 #6
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116849364
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Bijna ja, idd.
pi_116849384
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Hier zijn er nog meer: 99,999% van de moslims hebben niet gedemonstreerd tegen video

Het is gewoon jammer dat een klein deel het verpest voor het grote deel.
If not now, then when.
pi_116849387
Het is harstikke triest dat Chris Stevens is omgekomen. Rust zacht.
pi_116849408
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus het feit dat de moslims onder het mom van religie gaan rellen moeten miljoenen moslims hun eigen verantwoordelijk voelen voor de daden van hun geloofsgenoten? Ik vind dat maar een vreemde gedachtegang, ik hoef mij toch ook niet te verantwoorden voor het misbruik van kleine kinderen door de kathotlieke kerk?
Ik vind dit hypocritie ten top en het zou een hoop mensen sieren om op te houden met dat gezeur dat andere moslims ineens verplicht worden om de zaak te veroordelen om hun eigen straatje schoon te vegen.
Dus het feit dat de moslims onder het mom van religie gaan rellen moeten miljoenen moslims hun eigen verantwoordelijk voelen

Prachtige zin, ik hoef er niks meer aan te doen, je aanvulling was helaas wat minder :)
pi_116849512
quote:
9s.gif Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef Jellereppe het volgende:
Het is harstikke triest dat Chris Stevens is omgekomen. Rust zacht.
If not now, then when.
pi_116849554
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:28 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dus het feit dat de moslims onder het mom van religie gaan rellen moeten miljoenen moslims hun eigen verantwoordelijk voelen

Prachtige zin, ik hoef er niks meer aan te doen, je aanvulling was helaas wat minder :)
Niet huilen dan volgende keer he als die moslims ineens 200 mensen opblazen die geen drol te maken hebben met de bombardementen in Irak of Afghanistan. Want zo consequent moet je dan wel zijn natuurlijk want die mensen zijn ook blank en vaak christelijk dus het maakt geen donder uit. We zijn allemaal verantwoordelijk voor die bombardementen waar onderhand al meer dan een half miljoen mensen zijn gestorven dus....... :')
  zondag 16 september 2012 @ 15:35:33 #12
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116849675
zo hier ook een mooi stukje hoe ze het in belgie aanpakken

http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000178078813.htm

en zo zou het in elke land moeten gaan en zeker wat betreft de inzet van de mede mens ..
voeg je niets toe dan hoor je er niet bij.
En dan voor al ook dat er 240 opgepakt zijn ..... in Nederland durven ze niet eens een wijk in als er 20 van die relnichten een wijk lopen te terroriseren
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 16 september 2012 @ 15:36:00 #13
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_116849697
Het is echt ongelofelijk.... er wordt een filmpje online gezet en er breken direct weer rellen uit.

Hebben die Islamieten dan geen enkele vorm van zelfrespect? Hebben ze uberhaupt wel wat te doen? Of hebben ze uberhaupt het filmpje wel gezien?

Door alle geweld bevestigen ze alleen maar weer de vooroordelen uit het filmpje. Het is echt te gek voor woorden. Ik kan er oprecht niet bij in wat voor vreemde wereld deze mensen moeten leven.....

Erg jammer...... :N
pi_116849794
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Niet huilen dan volgende keer he als die moslims ineens 200 mensen opblazen die geen drol te maken hebben met de bombardementen in Irak of Afghanistan. Want zo consequent moet je dan wel zijn natuurlijk want die mensen zijn ook blank en vaak christelijk dus het maakt geen donder uit. We zijn allemaal verantwoordelijk voor die bombardementen waar onderhand al meer dan een half miljoen mensen zijn gestorven dus....... :')
Nope..... beter voorbeeld helemaal voor jou

Moet je je als Wehrmachtsoldaat verantwoordelijk voelen voor wat de Gestapo in WO2 heeft uitgevreten?

Mijn antwoord daarop is ja, want hoe je het ook wend of keert, verplicht of niet, want ze ondersteunden allebei hetzelfde regime.

Kun je het mee oneens zijn, best, maar mijn gedachten verander je er niet mee, en datzelfde heb ik dus met die acties van de moslims.
  zondag 16 september 2012 @ 15:39:19 #15
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116849835
quote:
13s.gif Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef NaturalScience het volgende:
Het is echt ongelofelijk.... er wordt een filmpje online gezet en er breken direct weer rellen uit.

Hebben die Islamieten dan geen enkele vorm van zelfrespect? Hebben ze uberhaupt wel wat te doen? Of hebben ze uberhaupt het filmpje wel gezien?

Door alle geweld bevestigen ze alleen maar weer de vooroordelen uit het filmpje. Het is echt te gek voor woorden. Ik kan er oprecht niet bij in wat voor vreemde wereld deze mensen moeten leven.....

Erg jammer...... :N
nee joh het is een vredelief geloof en ja zo als zo vaak het geval is theorie en praktijk liggen vaak mijlen ver van elkaar vandaan :D

maar ach het is maar een incidentje volgende week zijn we het alweer vergeten
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_116849903
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nope..... beter voorbeeld helemaal voor jou

Moet je je als Wehrmachtsoldaat verantwoordelijk voelen voor wat de Gestapo in WO2 heeft uitgevreten?

Mijn antwoord daarop is ja, want hoe je het ook wend of keert, verplicht of niet, want ze ondersteunden allebei hetzelfde regime.

Kun je het mee oneens zijn, best, maar mijn gedachten verander je er niet mee, en datzelfde heb ik dus met die acties van de moslims.
Nee natuurlijk hoef je je eigen daar niet verantwoordelijk voor te voelen, net zoals de huidige generatie Nederlanders hun eigen ook niet verantwoordelijk hoeven te voelen voor de slavernij.
Je kan alleen verantwoordelijk worden gesteld voor je eigen daden, wat een ander doet staat compleet buiten jou macht.
  zondag 16 september 2012 @ 15:41:32 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116849944
Ahhhh even nuance de kop in drukken want dat kunnen we niet hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116849970
quote:
3s.gif Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Re het volgende:
Ahhhh even nuance de kop in drukken want dat kunnen we niet hebben
????doe ik iets verkeerd?
pi_116850151
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Nee natuurlijk hoef je je eigen daar niet verantwoordelijk voor te voelen, net zoals de huidige generatie Nederlanders hun eigen ook niet verantwoordelijk hoeven te voelen voor de slavernij.
Je kan alleen verantwoordelijk worden gesteld voor je eigen daden, wat een ander doet staat compleet buiten jou macht.
Dat is wel heel erg makkelijk hoor. een voorbeeld erbijhalven van 250 jaar terug, die ik ook nog eens niet ondersteun, of ik me daar wel of niet verantwoordelijk moet voelen.

Of iets wat VANDAAG DE DAG speelt in een geloofsgroep.

btw, ooit al eens van het wetsbegrip "Heling" gehoord?, die mensen steelden ook niets, moeten we die ook allemaal voortaan maar vrijstellen van veroordeling?
  zondag 16 september 2012 @ 15:47:48 #20
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116850184
@dutchreality
Vlucht AF80 van Parijs naar San Franscisco keert terug naar #parijs#kaping ? http://www.flightradar24.com/AFR080

:')
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 15:50:19 #21
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116850300
http://www.nu.nl/buitenla(...)dige-provocatie.html

quote:
Volgens Pillay schetst de film 'een schandelijk verstoord beeld van moslims'. De film is een bewuste poging om protesten zoals die vrijdag in zo'n vijftien landen ontstonden te veroorzaken.
Aldus de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten van de Verenigde Naties.
Hoe fout kun je zijn... Wat een kutwijf (en dat zeg ik zelden) :(
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116850303
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef sonnyspek het volgende:
@dutchreality
Vlucht AF80 van Parijs naar San Franscisco keert terug naar #parijs#kaping ? http://www.flightradar24.com/AFR080

:')
hoe kom je bij die insinuatie??? :{
pi_116850317
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg makkelijk hoor. een voorbeeld erbijhalven van 250 jaar terug, die ik ook nog eens niet ondersteun, of ik me daar wel of niet verantwoordelijk moet voelen.

Of iets wat VANDAAG DE DAG speelt in een geloofsgroep.

btw, ooit al eens van het wetsbegrip "Heling" gehoord?, die mensen steelden ook niets, moeten we die ook allemaal voortaan maar vrijstellen van veroordeling?
Ik had ook al een voorbeeld van de katholieke kerk gegeven maar ook dat vond je blijkbaar niet relevant terwijl dat toch echt het meeste van toepassing is op jou standpunten.
Maar goed ik zie al hoe het is en het is pijnlijk duidelijk geworden, hypocritie viert hoogtij tegenwoordig.
Heb je de Moslims op Fok! al gevraagd om uitleg over wat er is gebeurd en hebben ze al hun excuses aangeboden? Want dat zijn ze wel verplicht hoor omdat andere moslims iets kuts hebben gedaan. :D
pi_116850424
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik had ook al een voorbeeld van de katholieke kerk gegeven maar ook dat vond je blijkbaar niet relevant terwijl dat toch echt het meeste van toepassing is op jou standpunten.
Maar goed ik zie al hoe het is en het is pijnlijk duidelijk geworden, hypocritie viert hoogtij tegenwoordig.
Heb je de Moslims op Fok! al gevraagd om uitleg over wat er is gebeurd en hebben ze al hun excuses aangeboden? Want dat zijn ze wel verplicht hoor omdat andere moslims iets kuts hebben gedaan. :D
yup :)

tip: denk eens wat meer met je kop en wat minder met je hart ;)
pi_116850519
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

yup :)

tip: denk eens wat meer met je kop en wat minder met je hart ;)
Ik denk dat ik dat eerder tegen jou moet zeggen en je medestanders op FOK!. Als niemand de hypocritie kan inzien van het verantwoording vragen van Moslims die geen zak met de rellen te maken hebben dan denk je gewoon niet helder na.
pi_116850521
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol ze heeft gewoon gelijk hoor of denk je echt dat die film is gemaakt om artistieke reden?
pi_116850664
Ik telde maar 10.000 demonstrerende moslims, hoe denken de andere 1.649.990.000 moslims erover?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116850688
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Lol ze heeft gewoon gelijk hoor of denk je echt dat die film is gemaakt om artistieke reden?
Kan mij niet schelen, hoort allemaal bij de vrijheid van meningsuiting.

Mensen doden is moord, en dat is wel fout.
  zondag 16 september 2012 @ 15:59:33 #29
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116850698
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon gelijk. Het filmpje is gemaakt met als doel om onrust te veroorzaken. De man zal het niet gemaakt hebben, zodat men met wat versnaperingen en frisdrank van het filmpje gaat genieten.

Daarnaast is het een Commissaris van de VN. Ze zit daar niet voor niks en zal dus nooit zomaar wat roepen.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 15:59:42 #30
341203 3-voud
pi_116850709
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Geen idee. Net zoals jij het niet weet en die dame die haar mond voorbij praat met haar invloedrijke functie.
Gewoon fout en vooroordelend. Je zou verwachten dat ze dat zou afschuwen.
pi_116850723
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Wat een ONZIN. Ik praat die bombardementen niet goed. Echter het gros van alle doden komt door mede-Moslims.
pi_116850725
quote:
5s.gif Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef waht het volgende:
Ik telde maar 10.000 demonstrerende moslims, hoe denken de andere 1.649.990.000 moslims erover?
Ze hielden die kleine groep iig niet tegen, dat kan ik je wel vertellen. :)
pi_116850780
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik hou ook zelden demonstranten tegen, moet ik toegeven.
pi_116850787
quote:

[..]

Waarom hield jij Breivik niet tegen? Of Marc Dutroux?
pi_116850806
Hoor net dat er wat gasten staan op het Museumplein, laat dat volk dan lekker oprotten ofzo tering.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 16 september 2012 @ 16:01:11 #36
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116850808
quote:
5s.gif Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef waht het volgende:
Dit is het aantal demonstrerende/rellende moslims in de Arabische wereld bedoel je?
pi_116850821
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dit is het aantal demonstrerende/rellende moslims in de Arabische wereld bedoel je?
Globaal.
pi_116850861
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een ONZIN. Ik praat die bombardementen niet goed. Echter het gros van alle doden komt door mede-Moslims.
Maar volgens de Fokkers hier moeten wel alle moslims hun eigen verantwoorden voor een groepje die aan het rellen is. Maar als ik de lijn doortrek dan lul ik ineens ONZIN en dan gelden de regels ineens niet meer. Dat heet hypocritie en niemand die het durft toe te geven.
pi_116850868
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Geerd het volgende:
Hoor net dat er wat gasten staan op het Museumplein, laat dat volk dan lekker oprotten ofzo tering.
Ze komen uit België, gaan vast wel terug vanavond,
  zondag 16 september 2012 @ 16:03:19 #40
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116850911
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef waht het volgende:

[..]

Globaal.
Uiteraard. Had wel wat meer verwacht, maar dit is natuurlijk maar een druppel op een plaat relatief gezien. Uiteraard is het verder niet goed te praten wat er is gebeurd en dan laten we de dode ambassadeur en zijn medewerkers achterwege.
pi_116850932
quote:

[..]

Waarom hield je deze demo niet tegen? Van de NVU?
Waar was je bij de Dönermoorden?
Of de bombardementen van de NAVO waar burgerdoden bij vallen?
pi_116850939
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom hield jij Breivik niet tegen? Of Marc Dutroux?
Breivik is moeilijk qua afstand, en marc dutroux was pas opgepakt voor ik ervan wist.

Ik kan je wel vertellen dat ten tijde van die demo''s er heel wat meer moslims waren
  zondag 16 september 2012 @ 16:04:44 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116850962
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef ZetaOS het volgende:
Protest ter verdediging van onze geliefde profeet” Pedofiel staat er te lezen, en „Wees massaal aanwezig!”.
Op de Dam? Daar zullen nooit veel mensen op afkomen. Hoogstens 100/200 man en dan ben ik nog harstikke ruim.
pi_116851007
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Maar volgens de Fokkers hier moeten wel alle moslims hun eigen verantwoorden voor een groepje die aan het rellen is. Maar als ik de lijn doortrek dan lul ik ineens ONZIN en dan gelden de regels ineens niet meer. Dat heet hypocritie en niemand die het durft toe te geven.
De enige die hier aan het generaliseren is ben jij. Als je een post kan vinden waar ik dat zeg krijg je van mij een krat bier.
pi_116851031
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Op de Dam? Daar zullen nooit veel mensen op afkomen. Hoogstens 100/200 man en dan ben ik nog harstikke ruim.
Het is van 15 tot 17 dus alweer bijna afgelopen.

En er staan nu 50 mensen.
pi_116851036
quote:
11s.gif Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waarom hield je deze demo niet tegen? Van de NVU?
Waar was je bij de Dönermoorden?
Of de bombardementen van de NAVO waar burgerdoden bij vallen?
1. omdat er niets gebeurde en onze wetshandhavers het prima onder controle hadden.
2. geen flauw idee
3. iig niet in Afghanistan.

Je maakt jezelf steeds belachelijker hoor, maar probeer me gerust uit :)
  zondag 16 september 2012 @ 16:06:40 #47
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116851037
Ik vind het filmpje te ver gaan, ja (heb het niet gezien), nergens voor nodig om zoiets te maken.
Het geweld vind ik ook te ver gaan.
Ik vraag me alleen af waarom Amerika de schuld krijgt?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_116851062
Wel jammer dat Wilders meer dode ambassadeurs wil. Dat zal de functie niet aantrekkelijker maken.
pi_116851083
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef waht het volgende:
Wel jammer dat Wilders meer dode ambassadeurs wil. Dat zal de functie niet aantrekkelijker maken.
Waar zegt hij dat?
pi_116851090
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik vind het filmpje te ver gaan, ja (heb het niet gezien), nergens voor nodig om zoiets te maken.
omdat amerikanen per definitie de schuld moeten hebben, jeweettoch!!
pi_116851095
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

De enige die hier aan het generaliseren is ben jij. Als je een post kan vinden waar ik dat zeg krijg je van mij een krat bier.
Ja ik generaliseer nu wel een beetje, precies wat de meeste Fokkers in dit topic ook doen door alle moslims gelijk te stellen aan een paar rellende idioten. En vanuit die gedachtegang willen ze dus hebben dat die moslims die niets te maken hebben met deze zaken hun eigen moeten verantwoorden.
pi_116851098
Sorry hoor, maar ik ga niet een stelletje geflipte extremisten tegenhouden.

Daar betalen we volgens mij met zijn allen belasting voor en het lijkt mij nou typisch een zaak voor de overheid.
pi_116851137
quote:
Omdat het waarschijnlijk een Amerikaans filmpje is? Er word iedergeval Engels gesproken.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 16:09:11 #54
341203 3-voud
pi_116851160
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef De_Guidance het volgende:

Daar betalen we volgens mij met zijn allen belasting voor en het lijkt mij nou typisch een zaak voor de overheid.
Belasting betalen van een uitkering/bijstand is niet echt participeren, vind ik.
pi_116851170
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef De_Guidance het volgende:

en nu ben ik het nog met je eens ook....... en nu vraag ik mezelf af waarom dat op sommige plekken niet of niet genoeg gebeurd.
pi_116851195
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ja ik generaliseer nu wel een beetje, precies wat de meeste Fokkers in dit topic ook doen door alle moslims gelijk te stellen aan een paar rellende idioten. En vanuit die gedachtegang willen ze dus hebben dat die moslims die niets te maken hebben met deze zaken hun eigen moeten verantwoorden.
Nou, er zijn foto's van Libische Moslims die dat idd doen :).
  zondag 16 september 2012 @ 16:09:57 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116851200
Wat leren we hier allemaal van? Dat dat soort films geen enkel nut dienen. Het brengt meer schade dan voordeel. Het brengt zelfs helemaal geen voordeel. :{

In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film direct verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak. :{

Random woord: kastanjeboom

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116851248
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat leren we hier allemaal van? Dat dat soort films geen enkel nut dienen. Het brengt meer schade dan voordeel. Het brengt zelfs helemaal geen voordeel. :{

In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak. :{

Vergeet niet de personen die nodeloos linken naar de film.
pi_116851260
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Nou, er zijn foto's van Libische Moslims die dat idd doen :).
Ja die vrezen natuurlijk voor hun eigen leven en zijn het zowat verplicht om dat te doen om figuren die geen onderscheid kunnen maken tussen extremisten en normale moslims tevreden te stellen.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 16:11:29 #60
341203 3-voud
pi_116851278
quote:

In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak. :{

De joden waren ook zelf schuldig aan hun holocaust. Ze hebben de nazi's geprovoceerd.

Idioot. :|W
pi_116851286
oh.... BSboy hier, jongens, veel plezier nog verder hier, ik ben weg :W
pi_116851292
quote:

Neen, de daders zijn verantwoordelijk.

Die extremisten moeten ermee om leren gaan dat er mensen zullen zijn die 'hun' religie belachelijk maken.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar is iets wat ieder voor zich moet beslissen.
  zondag 16 september 2012 @ 16:12:06 #63
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116851314
quote:

In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film direct verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak. :{

Nee, de regiseur is niet verantwoordelijk, dat is/zijn de moordenaars.
  zondag 16 september 2012 @ 16:12:48 #64
13462 BansheeBoy
pi_116851354
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Die extremisten moeten ermee om leren gaan dat er mensen zullen zijn die 'hun' religie belachelijk maken.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar is iets wat ieder voor zich moet beslissen.
Ze mogen belachelijk maken wat ze willen, maar ze moeten de mogelijke gevolgen voor hun rekening nemen. :{

Provoceren om het provoceren. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_116851370
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

En hier sta ik volledig achter, alleen heeft hij natuurlijk wel een punt dat die persoon wel 3 keer moest nadenken om zo`n filmpje te maken.
Of hij wou natuurlijk dat dit zou gebeuren en in dat geval hoop ik dat hij heel slecht slaapt.
pi_116851376
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ja die vrezen natuurlijk voor hun eigen leven en zijn het zowat verplicht om dat te doen om figuren die geen onderscheid kunnen maken tussen extremisten en normale moslims tevreden te stellen.

Die vrezen niet voor hun leven. De USA gaat hun echt niet platbombarderen. Ik denk dat Libie mss wel het enige land in het MO is, buiten Israel, waar men de USA ok vind. Tragisch voor hen dat extremisten, of mss Ghaddafi lui, juist daar het hardste hebben toegeslagen.
pi_116851408
Toch maar liefst 30 man in Amsterdam vandaag.
Maar hopen dat de politie het een beetje aankon.
  zondag 16 september 2012 @ 16:13:57 #68
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116851421
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze mogen belachelijk maken wat ze willen, maar ze moeten de mogelijke gevolgen voor hun rekening nemen. :{

Provoceren om het provoceren. :')

Mensen die helemaal niks met dat filmpje te maken hebben vermoorden vanwege een filmpje.. }:|
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 16:14:17 #69
341203 3-voud
pi_116851438
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zullen geen problemen hebben journalisten weg te jagen. Hebben ze al ervaring mee.
pi_116851457
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Die vrezen niet voor hun leven. De USA gaat hun echt niet platbombarderen. Ik denk dat Libie mss wel het enige land in het MO is, buiten Israel, waar men de USA ok vind. Tragisch voor hen dat extremisten, of mss Ghaddafi lui, juist daar het hardste hebben toegeslagen.
Ik zie het toch als een stukje zelfbescherming want ik heb sterk het gevoel dat als ze dat niet deden dat weer koren op de molen zou zijn voor de haatzaaiers en de mensen die eisen dat andere moslims deze zaak gaan veroordelen.
pi_116851494
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef MaGNeT het volgende:
30 man niet aan kunnen?
Nee dan Borgerhout..
Life is Music
  zondag 16 september 2012 @ 16:15:38 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116851507
quote:

Tieft toch eens op met je random woord :')

En nee je draait de boel om maar dat zijn we wel gewend van je, lekkere trol
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116851537
quote:
Nou kort samengevat, in eigen land word elke film gekeurd door de overheid. Men denkt dus dat de Amerikaanse overheid de macht heeft om de film af te keuren. Daarom denk men dat Amerika in het complot zit, want anders was de film toch afgekeurd? Men raakt waarschijnlijk meer in de verwarring als ze bijvoorbeeld horen dat de Armeense genocide ontkennen, strafbaar is in Frankrijk of de holocaust natuurlijk.

Natuurlijk is dit Amerika en daar kan je bijna alles doen wat jij wilt.
  zondag 16 september 2012 @ 16:16:11 #74
13462 BansheeBoy
pi_116851540
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Mensen die helemaal niks met dat filmpje te maken hebben vermoorden vanwege een filmpje.. }:|
Wij houden van de profeet vrede zij met hem meer dan van onze ouders. Van hem blijf je gewoon af. Zeker als het provoceren om het provoceren is. Zelfs het doel is alleen beledigen. Dat is schandalig. :{

Zonder deze film had de Amerikaanse ambassadeur nog geleefd. :{

Ja.

pi_116851549
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

30 man niet aan kunnen?
Gelukkig begrijpt iedereen sarcasme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: