abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116829031
Laten we dit niet vergeten mensen. Er zijn 1,3 miljard moslims op aarde. Stel 10.000 moslims hebben gedemonstreerd. Dat betekent dat maar 10000/1300000000=0,000008 = 0,0008% heeft gedemonstreerd. Dus 99,9992% heeft niet gedemonstreerd. Het percentage moslims dat geweld heeft gebruikt is nog minder.

Er zijn overigens ook demonstraties door moslims TEGEN de geweldadige protesten geweest:

http://imgur.com/a/tlCyI
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:44:39 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_116829223
Fijn om ook eens een tegengeluid te horen ipv dat eeuwige passieve gedoe.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_116829532
Fijn dat er ook moslims zijn tégen het zinloos vermoorden van mensen om een beledigend filmpje. Geen enkel filmpje, hoe beledigend ook, kan namelijk reden zijn om andere mensen te vermoorden :{
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:57:25 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_116829641
Fijn dat die mensen van zich laten horen ook en het veroordelen dat een stel idiote geloofsgenoten op de Dam staan te demonsteren. Oh wacht...
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_116829696
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:53 schreef erikkll het volgende:
Fijn dat er ook moslims zijn tégen het zinloos vermoorden van mensen om een beledigend filmpje. Geen enkel filmpje, hoe beledigend ook, kan namelijk reden zijn om andere mensen te vermoorden :{
Daar ben ik het mee eens. Een film mag inderdaad geen reden zijn om mensen te vermoorden. Demonstreren heb ik geen problemen mee. Dat recht heeft iedereen. Maar geweld slaat nergens op.

Geld en olie mogen overigens ook geen redenen zijn om mensen te vermoorden. De VS heeft miljoenen vermoord voor olie en geld. Laten we dat ook niet vergeten. Laat het moorden op aarde ophouden.
pi_116829761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:57 schreef Flurry het volgende:
Fijn dat die mensen van zich laten horen ook en het veroordelen dat een stel idiote geloofsgenoten op de Dam staan te demonsteren. Oh wacht...
Laat ze gewoon demonstreren. Dat is ieders democratisch recht. Als ze maar geen geweld gaan gebruiken.
pi_116829765
Ik vind het altijd een bizarre gedachte dat er verwacht word dat moslims die zich niet bemoeien met dit soort barbaars gedrag hun eigen moeten verantwoorden tegenover de Nederlander.
Waar komt die behoefte toch altijd vandaan om dit te verwachten?
pi_116829946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef polderturk het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Een film mag inderdaad geen reden zijn om mensen te vermoorden. Demonstreren heb ik geen problemen mee. Dat recht heeft iedereen. Maar geweld slaat nergens op.

Geld en olie mogen overigens ook geen redenen zijn om mensen te vermoorden. De VS heeft miljoenen vermoord voor olie en geld. Laten we dat ook niet vergeten. Laat het moorden op aarde ophouden.
Of de VS dat daadwerkelijk voor de olie gedaan hebben of dat ze inherent goede bedoelingen hadden valt over te discussieren, natuurlijk. Maar zelfs áls dat ging om de olie dan is het nog geen reden om andere mensen te vermoorden.

Als persoon X iemand vermoordt, geeft dat niet persoon Y het recht om ook iemand te vermoorden.

Verder heb je gelijk ;) Alhoewel het nooit zal lukken, zou de beste situatie zijn dat gewoon niemand moordt.
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:06:22 #9
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_116830002
fijn om te weten dat iedere moslim op aarde internet heeft.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_116830032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef PKRChamp het volgende:
Ik vind het altijd een bizarre gedachte dat er verwacht word dat moslims die zich niet bemoeien met dit soort barbaars gedrag hun eigen moeten verantwoorden tegenover de Nederlander.
Waar komt die behoefte toch altijd vandaan om dit te verwachten?
Niet noodzakelijkerwijs tegenover Nederlanders, maar gewoon in het algemeen. Mensen vinden het fijn om te weten dat mede-leden van de groep (moslims, in dit geval) het gedrag van andere groepleden afkeuren. Hoe vreemd dat ook mag klinken, het lijkt me iets menselijks. Gewoon, zeker weten dat je de medemens nog kunt vertrouwen zal deel uitmaken van het oerinstinct. :)
pi_116830037
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:05 schreef erikkll het volgende:

[..]

Als persoon X iemand vermoordt, geeft dat niet persoon Y het recht om ook iemand te vermoorden.

Geen recht...wel een reden.
En soms een verdomd goede reden nadat een stel moslims zich in 2 torens en het pentagon hebben geboord.
pi_116830079
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef cherrycoke het volgende:
fijn om te weten dat iedere moslim op aarde internet heeft.
Was laatst nog een leuke serie over op tv :P Salah Edin in 1 of ander woestijndorpje in marokko. "Heb jij internet?" => " ja, voor facebook en zo"
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:08:54 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_116830094
Probleem is dat die godverse walgelijke kutmedia die achterlijke moslims een podium blijven geven. Ook in Nederland :r
pi_116830328
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef erikkll het volgende:

[..]

Niet noodzakelijkerwijs tegenover Nederlanders, maar gewoon in het algemeen. Mensen vinden het fijn om te weten dat mede-leden van de groep (moslims, in dit geval) het gedrag van andere groepleden afkeuren. Hoe vreemd dat ook mag klinken, het lijkt me iets menselijks. Gewoon, zeker weten dat je de medemens nog kunt vertrouwen zal deel uitmaken van het oerinstinct. :)
Ik vind dat nog al een rare gedachtegang, ik voelde ook niet dat de Belgen mij verantwoording verschuldigd waren omdat hij die kinderen op had gesloten.

[ Bericht 0% gewijzigd door PKRChamp op 15-09-2012 23:46:59 ]
pi_116833448
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef polderturk het volgende:
Laten we dit niet vergeten mensen. Er zijn 1,3 miljard moslims op aarde. Stel 10.000 moslims hebben gedemonstreerd. Dat betekent dat maar 10000/1300000000=0,000008 = 0,0008% heeft gedemonstreerd. Dus 99,9992% heeft niet gedemonstreerd. Het percentage moslims dat geweld heeft gebruikt is nog minder.

Er zijn overigens ook demonstraties door moslims TEGEN de geweldadige protesten geweest:

http://imgur.com/a/tlCyI
Als je een statement wilt maken zorg er dan op z'n minst voor dat je alles correct spelt (eerste foto van de link) :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_116833566
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef BaBy-G het volgende:

[..]

Als je een statement wilt maken zorg er dan op z'n minst voor dat je alles correct spelt :')
Dat had ie gedaan, maar toen gingen alle mensen op de interwebz huilie doen dat ze geen Arabisch kunnen lezen. Dus, nog best goed, vergeleken bij Roemer bijvoorbeeld :P

OT: Goed topic TS, ben het met je eens dat er meer is dan een handvol idioten die elke reden aangrijpt om de Amerikaanse ambassadeur in de fik te steken. Is overigens opgeist als aanval door al qaida, dat geeft het al een beetje weg.
pi_116835803
Zonder moslims, geen doden, zo makkelijk
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116836136
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:14 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vind dat nog al een rare gedachtegang, ik voelde ook niet dat de Belgen mij verantwoording verschuldigd waren omdat hij die kinderen op had gesloten.
Krommer kun je de vergelijking niet maken. _O- Het gaat om het aangesloten zijn bij bepaalde groepen. Daarom heb je ook bijna altijd bij conflicten van groepsaard dat er iemand komt zeggen dat ze zeer betreuren dat een kleine groep het verpest voor de rest. Dit gebeurt bij elk voorval tussen groepen, behalve als mensen 't eigenlijk wel best vinden wat er gebeurt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_116836310
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 00:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Krommer kun je de vergelijking niet maken. _O- Het gaat om het aangesloten zijn bij bepaalde groepen. Daarom heb je ook bijna altijd bij conflicten van groepsaard dat er iemand komt zeggen dat ze zeer betreuren dat een kleine groep het verpest voor de rest. Dit gebeurt bij elk voorval tussen groepen, behalve als mensen 't eigenlijk wel best vinden wat er gebeurt.
Dat komt toch op hetzelfde neer, we kijken bewust of onbewust allemaal alle moslims aan en we verwachten dat de groep moslims die helemaal niets te maken heeft met die rellende moslims op het geloof na dat hun zich van dat gedrag afstand doen.
Een ander mischien beter voorbeeld, als de Ku Klux Klan weer in het nieuws komt moeten we dan een of andere blanke Amerikaan op TV verwachten die zijn eigen gaat verantwoorden voor het gedrag van zijn landgenoten?

[ Bericht 0% gewijzigd door PKRChamp op 16-09-2012 01:19:23 ]
pi_116836344
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 00:48 schreef ellevehC86 het volgende:
Zonder moslims, geen doden, zo makkelijk
Nooit geweten dat Hitler en Stalin moslim waren.
pi_116836577
Goed percentage O+
  zondag 16 september 2012 @ 01:18:13 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_116836617
Duh. Moslims zijn ok, alleen de extremisten onder hen moet je in de gaten houden :P
pi_116836699
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:06 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat komt toch op hetzelfde neer, we kijken bewust of onbewust allemaal alle moslims aan en we verwachten dat de groep moslims die helemaal niets te maken heeft met die rellende moslims op het geloof na dat hun zich van dat gedrag afstand doen.
Een ander mischien beter voorbeeld, als de Ku Klux Klan weer in het nieuws komt moeten we dan een of andere blanke Amerikaan op TV verwachten die zijn eigen gaat verantwoorden voor het gedrag van zijn landgenoten?
Als je lid bent van de KKK moet je je verantwoorden voor de daden van gewelddadige leden ja.
pi_116836784
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je lid bent van de KKK moet je je verantwoorden voor de daden van gewelddadige leden ja.
Maar hier maak je het onderscheid wel, en wanneer het gaat om moslims dan is dat onderscheid er ineens niet meer. Dus nogmaals waarom zou iemand die er geen zak mee te maken heeft zijn eigen moeten verantwoorden voor de daden van een ander al delen ze hetzelfde geloof.
pi_116836974
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Maar hier maak je het onderscheid wel, en wanneer het gaat om moslims dan is dat onderscheid er ineens niet meer. Dus nogmaals waarom zou iemand die er geen zak mee te maken heeft zijn eigen moeten verantwoorden voor de daden van een ander al delen ze hetzelfde geloof.
Waarom zou ik moslims wel onderscheiden en KKK niet? Ik heb 't toch niet over "bruine" mensen? Maar jij wil 't wel op "blanken" gooien. Apart dat je denkt dat een geloof een ras is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')