in januari zien we haar weer bij xfaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Stacey heeft bij mij wel wat puntjes gescoord met dit programma
Ik denk dat het ook wel is omdat Arjan er veel moeite in steekt zijn gebrek aan talent te verdoezelen met humor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Stacey heeft bij mij wel wat puntjes gescoord met dit programma
Arjan is inderdaad onterecht door, maar dat komt vast door z'n partner
Toevallig vanavond was Stacey beter dan Arjan vond ik ook!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef Incognita het volgende:
Ik snap echt niet dat Arjan er nog in zit... Vond Stacey veeeel beter dansen (en ze danste niet eens zo heel goed, kan je nagaan hoe slecht ik Arjan vind)
Het is niet zo dat ik er nu naar uitkijk om haar daar te zienquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in januari zien we haar weer bij xfa
wie niet van fokquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik er nu naar uitkijk om haar daar te zien
ik bedoel de fokkers die actief zijn in het xfa sub forumquote:
Daar ben ik ook nooit bij.quote:Op zondag 16 september 2012 00:07 schreef Anonymousz het volgende:
ik bedoel de fokkers die actief zijn in het xfa sub forum
quote:220 BN’ers weigerden Strictly Come Dancing
Maar liefst 220 bekende Nederlanders hebben de uitnodiging om mee te doen aan Strictly Come Dancing geweigerd. Dat vertelt producent en presentator Reinout Oerlemans in weekblad Weekend. Oerlemans kreeg erg vaak ‘nee’ te horen. “Het is een ontzettende toer geweest om goede namen te krijgen. We hebben wel 250 mensen benaderd, alles wat maar een beetje bekend is. Je vraagt ook nogal wat van mensen, ze zijn vijf dagen per week bezig met dansen.“
Van die 250 BN’ers met een uitnodiging, reageerden er 88 procent negatief. “Dertig BN’ers hebben geantwoord dat ze het leuk vonden en dan ga je met de AVRO zitten om een mix te maken van showbizz, politiek, topsport, jong en oud. We hebben geprobeerd om tot een samenstelling te komen die voor iedereen goed voelt.”
Eén van de BN’ers die ‘nee’ zeiden was Youp van ‘t Hek. “Natuurlijk had ik Youp van ’t Hek graag willen hebben. Ik kan erin komen dat hij zegt: ‘Ze zijn gek dat ze me hebben gevraagd’, maar van Arjan Ederveen had ik ook nooit durven dromen dat hij ja zou zeggen. En toch is dat gebeurd.”
Strictly heeft dit seizoen geen A-sterren weten te strikken. “Ik ben blij met de mensen die we hebben. Ik denk echt: wow, daar staat wat.”
Voor zijn andere productie Sterren Springen op Zaterdag vroeg Oerlemans een andere type BN’ers. “Elk team binnen ons bedrijf vecht voor zijn eigen programma. Het is niet zo dat als ze niet willen dansen, we daarna vragen of ze willen springen.”
“Voor de AVRO en Nederland 1 heb je nu eenmaal met een totaal andere smaak te maken dan voor SBS. Dat ligt niet aan mij, maar aan de zenders.”
Bron
wat een vreselijke ventquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef danos het volgende:
Die man vind zichzelf hoofdzakelijk erg grappig geloof ik.
Arjen Ederveen artiest is hijquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die kale met die pruik? Wat een rare kerel
Jawel, maar ik zou zijn humor wel missen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Terecht als Arjen eruit zal gaan. 16 punten
Dat weer welquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Disana het volgende:
Jawel, maar ik zou zijn humor wel missen.
Hij kwam me over als een rare kerel toen ik langszapt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Arjen Ederveen artiest is hij
Zoek maar eens op Theo en Thea en Creatief met Kurkquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij kwam me over als een rare kerel toen ik langszapt.
Ik denk dat ze het opzettelijk doen om het spannend te houden. Anders is het zo duidelijk dat Sylvana gaat winnen.quote:
ook goedquote:
ik haal salsa en samba altijd door elkaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, what's in a name
Ze zijn er helemaal buiten adem van.
Ik vind Sylvana anders weinig groeien, als ze niet oppast wordt ze toch nog ingehaald door Sabinequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het opzettelijk doen om het spannend te houden. Anders is het zo duidelijk dat Sylvana gaat winnen.
What's up with that?quote:Mark van Eeuwen zegt geen problemen te hebben
AMSTERDAM - Mark van Eeuwen kwam zaterdag met de schrik vrij. Via de dance-off van Strictly Come Dancing mocht hij ternauwernood door naar volgende week.
Van Eeuwen kreeg ook een behoorlijke sneer van jurylid Euvgenia Parakhina. "Ga jij eerst maar eens je privéproblemen oplossen, dan zien we je volgende week wel weer", zei ze.
"Privé" heeft betrekking op de verhaallijn in de dansen van hem, lijkt mij.quote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk het niet, maar las dit vanochtend:
[..]
What's up with that?![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)roblemen-hebben.html
Ja, dat vind ik er ook leuk aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef Andromache het volgende:
ik vind het stijldansgehalte best in orde. heb zelf een aantal jaren gedanst en de dansen zijn herkenbaar als tango, samba etc. ik herken in ieder geval nog redelijk wat pasjes.
inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh verschrikkelijk hoe hij zo achterlijk aan het lachen was.bahbah.
Dat is waar, ze gaat niet zichtbaar vooruit. Maar toch vind ik haar wel de beste.quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind Sylvana anders weinig groeien, als ze niet oppast wordt ze toch nog ingehaald door Sabine
Daar hoef je je volgende week niet meer over te verbazen. Grote kans dat zij niet door zal gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Disana het volgende:
Wat is Naomi's partner raar geschminkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabine had er plezier in. Vind 't wel sneu voor Sylvana, hoop dat ze het toch goed doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zag er wel moeilijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark is dus beter.
Dat is ook zo Kim Lian speelt ook in musical Shrek dus dan klopt het toch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De presentator bracht het alsof het nummer echt voor shrek gemaakt was![]()
Ja het dansnummer wel natuurlijk, maar ik bedoelde dat hij deed alsof de muziek ook speciaal voor Shrek gemaakt was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook zo Kim Lian speelt ook in musical Shrek dus dan klopt het toch.
Ik denk toch Sylvana.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:06 schreef Disana het volgende:
Wie gaat er vanavond winnen? (subtiele kick)
Hoop ook Markquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit wordt de eerste keer dat ik het ga kijken.
Ik hoop dat de beste wint (en ik hoop dat dat Mark is).
Denk 't ook. Alweer mooie cijfers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Mooi gedaan door Mark. Ik denk dat hij gaat winnen.
Eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind tochdat sylvana veel beter is
Het is wel spannendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Disana het volgende:
Het lijkt wel afgesproken werk om de kijkers te misleiden.
Pff, ze is showdanserers geweest, dus daarom had ze zo'n voorsprong.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch was deze dans van Sylvana wel tof
Dat wel, maar ik blijf voor Markquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch was deze dans van Sylvana wel tof
Maar de vrouw heeft veel moeilijker stukken in latinquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:38 schreef Rhalius het volgende:
De beste heeft gewonnen, Sylvana had al veel danservaring en Mark niet, en leiden is moeilijker dan volgen in dans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |