Ik vind Sylvana anders weinig groeien, als ze niet oppast wordt ze toch nog ingehaald door Sabinequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het opzettelijk doen om het spannend te houden. Anders is het zo duidelijk dat Sylvana gaat winnen.
What's up with that?quote:Mark van Eeuwen zegt geen problemen te hebben
AMSTERDAM - Mark van Eeuwen kwam zaterdag met de schrik vrij. Via de dance-off van Strictly Come Dancing mocht hij ternauwernood door naar volgende week.
Van Eeuwen kreeg ook een behoorlijke sneer van jurylid Euvgenia Parakhina. "Ga jij eerst maar eens je privéproblemen oplossen, dan zien we je volgende week wel weer", zei ze.
"Privé" heeft betrekking op de verhaallijn in de dansen van hem, lijkt mij.quote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk het niet, maar las dit vanochtend:
[..]
What's up with that?![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)roblemen-hebben.html
Ja, dat vind ik er ook leuk aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef Andromache het volgende:
ik vind het stijldansgehalte best in orde. heb zelf een aantal jaren gedanst en de dansen zijn herkenbaar als tango, samba etc. ik herken in ieder geval nog redelijk wat pasjes.
inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh verschrikkelijk hoe hij zo achterlijk aan het lachen was.bahbah.
Dat is waar, ze gaat niet zichtbaar vooruit. Maar toch vind ik haar wel de beste.quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind Sylvana anders weinig groeien, als ze niet oppast wordt ze toch nog ingehaald door Sabine
Daar hoef je je volgende week niet meer over te verbazen. Grote kans dat zij niet door zal gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Disana het volgende:
Wat is Naomi's partner raar geschminkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabine had er plezier in. Vind 't wel sneu voor Sylvana, hoop dat ze het toch goed doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zag er wel moeilijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark is dus beter.
Dat is ook zo Kim Lian speelt ook in musical Shrek dus dan klopt het toch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De presentator bracht het alsof het nummer echt voor shrek gemaakt was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |