QFT.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Breuls het volgende:
Ter illustratie: ik wilde even een filmpje gaan kijken. HBO heeft Hobo With A Shotgun sinds deze week in het aanbod. Leuk. Gaan we doen.
Dus: box aan. Hoofdmenu. Dan *tap* *tap* naar On Demand. *tap* het menu in. *tap* Alle Video's. *tap* omhoog, *tap* *tap* opzij, TV Zenders. *tap* Omhoog. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* opzij naar HBO. *tap* Opzij. *tap* voor Films. *tap* Voor Alle Films. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* [...] *tap* *tap* naar de H. Oeps, iets te ver. *tap* *tap* terug.... box reageert niet meer. *tap* *tap* *tap* in ergernis. Doet niks meer.
Shit.
Maar je kunt Horizon volgens mij niet 'los' bestellen. O, en alles gaat via internet op dat apparaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
In de voorwaarde en website van Horizon staat alleen dat je kabel TV moet hebben.
Ik? Jazeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik neem aan dat je de box aansluit op je tv met een HDMI kabel?
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Alleshele apparaat loopt vast. Om de tien seconden nu.
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?
Dat zou dan allang klaar moeten zijn, bij mij ging hij het eerste half uur/ 3 kwartier ongeveer een paar keer aan en uit, daarna draaide hij als een zonnetje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijken
Nee, als het apparaat vast loopt heeft dat weinig met de bekabeling te maken. Al ff van de stroom gehaald en opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hiervoor Ziggo
Maar het hele apparaat loopt vast, dat heeft toch niks met kabels te maken? Hij heeft het de halve dag gewoon gedaan.
Lekker brak idd... Al opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Dit dus.
http://img.photobucket.co(...)8059_zps44e32023.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |