ik mis al de lol van jezelf in coma te zuipenquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:15 schreef Over-de-heuvel het volgende:
Waarom drink je dan zoveel, ik mis de lol erin.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
samenvatting
TS is 14 en neemt zijn opblaaspop mee naar "zuid europa" wat eigenlijk een tentje in op zolder is, en heeft dan natte dromen van over zijn "vriendin" kotsen.
jij zit zeker op zaterdagavond thuis op de bank te verzuren terwijl anderen lol hebben, of ben jij er zo'n 1 van: ik ben van mezelf al lekker gek/ik hoef geen alcohol nodig te hebben om gezellig te zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik mis al de lol van jezelf in coma te zuipen
kijk, zo kun je het ook zien!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:32 schreef foknerd het volgende:
Ach ja, kan gebeuren. Was vervelender als er nog een andere vrouw had tussengelegen waar zij niks van wist toch.
dan heb je nog nooit echt teveel gezopen, als je dat denktquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:03 schreef AdoraBelle het volgende:
En terecht, ik had je ook een trap gegeven. Dat kun je toch wel inhouden ofzo.
Nee ik ben inderdaad niet zo kansloos dat ik meer drink dan ik hebben kanquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:14 schreef RKL het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit echt teveel gezopen, als je dat denkt
stoer hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee ik ben inderdaad niet zo kansloos dat ik meer drink dan ik hebben kan.
Maar ik zou je nog steeds een trap geven als je over mij heen kotst.
van niemand, waarom zou ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
En beter nog, van wie ben jij een kloon?
Dat doe je nu toch al, eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:16 schreef Pharkus het volgende:
Je vermeldt twee keer die 30cm zodat we geen grappen kunnen maken over de werkelijke oorzaak?
Omdat je hier al grote bek en 129 posts hebt terwijl je dit account gisteravond geregistreerd hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:19 schreef RKL het volgende:
[..]
van niemand, waarom zou ik een kloon zijn?
wie weet lurkte ik al wel vet lang en post ik daarom zoveel nu wat zit je mijn profiel te stalken trouwensquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat je hier al grote bek en 129 posts hebt terwijl je dit account gisteravond geregistreerd hebt.
Trek je internetstekker er eens heel gauw uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:21 schreef RKL het volgende:
[..]
wie weet lurkte ik al wel vet lang en post ik daarom zoveel nu wat zit je mijn profiel te stalken trouwens
wie ben jij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:22 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Trek je internetstekker er eens heel gauw uit
wtf manquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom moest ik eigenlijk direct aan dit denken?
[ afbeelding ]
WAT? wanneer hebben ze mij gekloond?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:19 schreef RKL het volgende:
[..]
van niemand, waarom zou ik een kloon zijn?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:47 schreef -niemand- het volgende:
[..]
WAT? wanneer hebben ze mij gekloond?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
Je vriendin had je ondermoeten spugen.
nee als iemand mij onderkotst zou ik echt wel wraak nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:17 schreef P8 het volgende:
Als ik over mijn vriendin heen kots lach ik haar altijd uit omdat ze er dan zo belachelijk en smerig uitziet
De zolder is Noord-Europa.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
samenvatting
TS is 14 en neemt zijn opblaaspop mee naar "zuid europa" wat eigenlijk een tentje in op zolder is, en heeft dan natte dromen van over zijn "vriendin" kotsen.
Ze weegt iets meer dan 1/3 van 150kg. Nog steeds dezelfde wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef Piebe het volgende:
Is het nog steeds die vriendin van 150 kilo ts? Kan dat vuilnisvat die orale uitwerpselen dan niet opslikken.
Idd. Hoe komen ze erbij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef foknerd het volgende:
Mensen die blijven zeuren dat het topic verzonnen is
Wat een teleurstelling dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ze weegt iets meer dan 1/3 van 150kg. Nog steeds dezelfde wel ja.
Gadver ransaapje, ik hoop dat je nog vrijgezel bent.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:03 schreef -supergirl- het volgende:
Verzonnen.
In het geval van niet verzonnen: als ik je vriendin was geweest had ik de rest van de vakantie me elke dag goed volgezopen en jou iedere avond ondergekotst en het je laten oplikken.
Ja, en TS heeft dus ook maar geluk dat ik zijn vriendin niet ben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gadver ransaapje, ik hoop dat je nog vrijgezel bent.
JA ECHT VERZONNEN TOPIC DIT, IEMAND DIE OVER ZIJN VRIENDIN KOTST. WERKELIJK ONMOGELIJK!K!!!!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:03 schreef -supergirl- het volgende:
Verzonnen.
In het geval van niet verzonnen: als ik je vriendin was geweest had ik de rest van de vakantie me elke dag goed volgezopen en jou iedere avond ondergekotst en het je laten oplikken.
Jij snapt 'm.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef Warsaw het volgende:
[..]
JA ECHT VERZONNEN TOPIC DIT, IEMAND DIE OVER ZIJN VRIENDIN KOTST. WERKELIJK ONMOGELIJK!K!!!!!
Beste gif ooit xDquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben af en toe moeilijk in de omgang, ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef pietkanarie het volgende:
Je vakantie begon ook al zo goed, met het vergissen in de datum van de vlucht.. Een paar dagen later kots je je vriendin ook nog eens onder. Haha, zij heeft het wel te verduren hoor!!
Ja!?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij dacht werkelijk dat ze 150kg was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |