Goedemorgen,
enigE tijd terug resideerde ik in een zonnig oord ergens in het zuiden van europA, lekker chillen enzo, maar weinig geile seks gehad, omdat:
Ergens aan het begin van de vakantie, avondje 2 ofzo, besloten wij naar een dancing te gaan, alwaar wij ander cool nederlands tuig zagen, en daarmee de avond doorbrachten.
Op een gegeven moment was ik lam, echt lam. Bier, wodka, goldstrike, southern comfort, red label, ik weet het eiogenlijk allemaal niet meer zo heel goed, i.i.g. een hoop door elkaar, met andere woorden, ik was lekker (dom) bezig, maar goed, de rest deed in hetzelfde tempo mee dus het was beregezellig. Het was tijd om naar huis te gaan.
Eenmaal thuis gekomen hebben we niet meer gesekst, waarschijnlijk was dat ook niet gelukt omdat mijn pik (30cm uiteraard) nooit omhoog gaat als ik erg dronken ben. Goed, ik wist niet meer hoe ik in slaap was gevallen dus waarschijnlijk -aangezien we ook geen seks hadden gehad- meteen bij thuiskomst het bed ingedoken. Lekker zonder water te drinken jwz.
Eenmaal in mijn slaap droomde ik dat ik echt fucking misselijk was, ik was ergens en moest heel de tijd bijna kotsen, mijn maag klotste heen en weer, het voelde allemaal niet zo goed. Ik dacht nog: haha, gelukkig is het maar een droom. Maar plots schoot ik wakker, besefte dat mijn droom eigenlijk realiteit was, en kotste direct 1 lading zalm gecombineerd met allerlei soorten drank uit, over het hoofd/haar van mijn vriendin, we lagen nog lepeltje lepeltje (

). Ik voelde meer aankomen en poogde vlot de bladkamer te bereiken, iets wat niet zonder slag of stoot ging. Ik wist daar namelijk niet echt goed de weg dus stootte overal tegenaan, viel om, en bereikte de badkamer maar niet de wc, dus lading 2 kwam op het tapijt terecht. Mijn vriendin was inmiddels vloekend en scheldend wakker geworden en kwam met doodsverwensingen mijn richting opgelopen en gaf me een goede trap tegen mijn zij/buik, mede mogelijk gemaakt door mijn positie, namelijk: op mijn knieen voor de wc pot.

Ik kon niets anders doen dan accepteren. Ze was echt laaiend, en terecht. Ze ging meteen onder de douche en heeft me nog de hele nacht vervloekt, ook moest ik mijn eigen kots opruimen (wat dacht dat wijf wel niet? en ik nog doen ook

). Het was echt een ranzinge bende, die zalmstank was niet te harden. MIjn vriendin moest nog bijna kotsen door het hele gebeuren, maar jammerlijk gebeurde dit niet, en was ik de enige die avond.
Of toch niet? Enkele dagen later zagen wij onze matties weer en ook die jongens hadden allemaal gekotst, top.
Al met al was de rest van de vakantie aardig kut, alleen de laatste avond hete seks gehad (ze wilde immers ook weer mijn 30cm piemel hard in haar), dus het was allemaal niet zo bovengemiddeld. Daarnaast ging ze steeds flirten met andere jongens, om mij jaloers te maken enzo (lukte natuurlijk niet).
Ik had het verdiend.
Later lachen we er om.
Samenvatting: na veel drank te hebben gedronken, in slaap over vriendin heen gekotst. Rest van de vakantie geen seks meer gehad, met uitzondering van de laatste avond. Vriendin was echt laaiend . Kan gebeuren toch. [ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 15-09-2012 11:12:40 ]