dan heb je nog nooit echt teveel gezopen, als je dat denktquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:03 schreef AdoraBelle het volgende:
En terecht, ik had je ook een trap gegeven. Dat kun je toch wel inhouden ofzo.
Nee ik ben inderdaad niet zo kansloos dat ik meer drink dan ik hebben kanquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:14 schreef RKL het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit echt teveel gezopen, als je dat denkt
stoer hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee ik ben inderdaad niet zo kansloos dat ik meer drink dan ik hebben kan.
Maar ik zou je nog steeds een trap geven als je over mij heen kotst.
van niemand, waarom zou ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
En beter nog, van wie ben jij een kloon?
Dat doe je nu toch al, eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:16 schreef Pharkus het volgende:
Je vermeldt twee keer die 30cm zodat we geen grappen kunnen maken over de werkelijke oorzaak?
Omdat je hier al grote bek en 129 posts hebt terwijl je dit account gisteravond geregistreerd hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:19 schreef RKL het volgende:
[..]
van niemand, waarom zou ik een kloon zijn?
wie weet lurkte ik al wel vet lang en post ik daarom zoveel nu wat zit je mijn profiel te stalken trouwensquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat je hier al grote bek en 129 posts hebt terwijl je dit account gisteravond geregistreerd hebt.
Trek je internetstekker er eens heel gauw uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:21 schreef RKL het volgende:
[..]
wie weet lurkte ik al wel vet lang en post ik daarom zoveel nu wat zit je mijn profiel te stalken trouwens
wie ben jij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:22 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Trek je internetstekker er eens heel gauw uit
wtf manquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom moest ik eigenlijk direct aan dit denken?
[ afbeelding ]

WAT? wanneer hebben ze mij gekloond?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:19 schreef RKL het volgende:
[..]
van niemand, waarom zou ik een kloon zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |