Raymond Lap - de baby cd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
dan moet er nu natuurlijk het liedje van de babys staan he? hoe heet dat nou ook al weer?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Raymond Lap - de baby cd.![]()
Doe eigenlijk maar niet want zometeen wil ik ook nog babytjes maken.![]()
Kan ik bij jou stagelopen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al zó lang een echte hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]Dat zou pas een FHF actie zijn.
Prima. alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?
komt vast wel en dan mogen we oefenen bij jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al zó lang een echte hebben![]()
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef espri het volgende:
[..]
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?
ik heb 1 grote in de slaapkamer en 1tje die ik kreeg van een kraamgezin voor in mn auto
Jawel maar of ik zet hem te hoog of te laag en ik heb de magnetron ook al geprobeerd en dat was helemaal geen succes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
in belgië noemen ze het baby in het oventje...
je hebt toch wel een oventje, ruck?
lekker creatiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...
foto's volgen vanzelf
[..]
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..
maar ja, zo moeilijk lijkt het me niet, alleen even kijken hoe ik aan de benodigdheden kom.
ik heb elke winter weer wat anders wat ik doe..
heb armbandjes gemaakt en verkocht in de winter..
en ik heb haar klemmen gemaakt en verkocht..
uhhh... schilderen op nummer gedaan...
Maaruhh de eerste dromenvanger die lukt, hou ik zelf
Indianen zijn tof. Heb je het boekje van de toespraak van Indiaans Opperhoofd Seattle wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...
foto's volgen vanzelf
[..]
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..
maar ja, zo moeilijk lijkt het me niet, alleen even kijken hoe ik aan de benodigdheden kom.
ik heb elke winter weer wat anders wat ik doe..
heb armbandjes gemaakt en verkocht in de winter..
en ik heb haar klemmen gemaakt en verkocht..
uhhh... schilderen op nummer gedaan...
Maaruhh de eerste dromenvanger die lukt, hou ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik die uit had was ik toch wel even stil.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Indianen zijn tof. Heb je het boekje van de toespraak van Indiaans Opperhoofd Seattle wel eens gelezen?heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik die uit had was ik toch wel even stil.![]()
dat wel ja... en beter dan 4kante oogjesquote:
*Blauwe overtrek bestellen doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
ik, die zo géén meisjes meisje ben, heb een knalroze dekbeden PB gruwelt ervan
als jij samen onder een 1.40 cm overtrek wil liggen primaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
*Blauwe overtrek bestellen doet
Ik heb het 15 jaar geleden gelezen maar ik vind de woorden nog zo actueel terwijl de toespraak 150 jaar oud is.quote:
die vind ik ook zo schitterendquote:vandaag houd ik meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij samen onder een 1.40 cm overtrek wil liggen prima
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet waarom ik er ineens aan moet denken .. maar kennen jullie de zin
[..]
die vind ik ook zo schitterend
Zeg dat niet te hard wil je? Zometeen geeft ze je een 1.40 cm overtrek en mijn adres.quote:
no need to.. dat heeft ie alquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard wil je? Zometeen geeft ze je een 1.40 cm overtrek en mijn adres.
ken jij dat tegeltje van 1 jaar: mijn vader kan alles? <> 40 jaar : kon ik nog maar eens met m'n vader praten " ???quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.
Da's ook een hele mooie
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.
Da's ook een hele mooie
Maar dat ligt er wel weer aan waar het tegeltje van gemaakt is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's ook een hele mooie
Slaap lekker DJMO.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef DJMO het volgende:
ik ga m'n bedje in .. morgen weer vroeg dag met de koters. ben benieuwd hoelaat ze me wakker schoppen.
Leuk ik heb me er vroeger ook vaak mee bezig gehouden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
klein voorbeeld, wat ik ook gedaan heb
M'n buurmeisje... (denk ik?) of in ieder geval het baby'tje waar mn buurvrouw veel oppast is nu een paar maandjes oud en zoooo lief. Als dat kindje iemand ziet en er wordt oogcontact gemaakt, gaat ze automatisch op de glimlachstand en zie jdat tandeloze bekkie zo enorm grijnzen dat ik gewoon moet smelten van dat vrolijke lachende koppie.quote:
lief is dat he? en kindjes zijn nog zo puur, nog geen greintje verkeerds zit er in, ik hou er vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
M'n buurmeisje... (denk ik?) of in ieder geval het baby'tje waar mn buurvrouw veel oppast is nu een paar maandjes oud en zoooo lief. Als dat kindje iemand ziet en er wordt oogcontact gemaakt, gaat ze automatisch op de glimlachstand en zie jdat tandeloze bekkie zo enorm grijnzen dat ik gewoon moet smelten van dat vrolijke lachende koppie.
Lachen zoals in het filmpje doet ze niet, maar in glimlachen is ze echt de allerbeste die ik ooit gezien hebEcht, zo'n goed anti-depressiva'tje heb ik nog nooit gezien.
quote:
Je bent de enige niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef espri het volgende:
[..]
lief is dat he? en kindjes zijn nog zo puur, nog geen greintje verkeerds zit er in, ik hou er van
Vind je hem niet mooi geworden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar je moet ook een avatar hebben.
Ohai! Zag je berichtje even over t hoofdquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Vind je hem niet mooi geworden?
Nou, normaal gesproken vind ik baby'tjes goedbedoelde kutkotertjes. Enige wat ze kunnen is janken, liggen en dr pampertjes volschijten en zeiken. En slapen, zijn ze ook goed in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef espri het volgende:
[..]
lief is dat he? en kindjes zijn nog zo puur, nog geen greintje verkeerds zit er in, ik hou er van
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken vind ik baby'tjes goedbedoelde kutkotertjes. Enige wat ze kunnen is janken, liggen en dr pampertjes volschijten en zeiken. En slapen, zijn ze ook goed in.
Maar deze. Oh, wat vind ik die lievvvvv! Daar zou ik gewoon uren naar kunnen kijken. Zelden zo'n lachebekje gezien. En dan die oogjes en dat gezichtje erbij: *smelt*.
En dan opeens besef je dat je zelf ook in een bepaalde leeftijd gaat komen, maar dat er verdomd weinig te knustselen is op het moment :/
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jonger als mij gevoelsmatig dan
Ik draag je welquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik ben 33.. maar deze laatste paar weken...
mag niet veel tillen... lopen wil ook niet echt...
90??
Dat moet ik zien.quote:
Slaap lekker espri.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef espri het volgende:
ik ga mn nestje op zoeken voor het geval dat ik er inderdaad uitgebeld word![]()
slaap lekker iedereen voor nu of straks
slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef espri het volgende:
ik ga mn nestje op zoeken voor het geval dat ik er inderdaad uitgebeld word![]()
Geen probleem hoorquote:
Sleep wellquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef espri het volgende:
Dacht losse ringen met 2 staanders waar de ringen aan vast zitten. Weet het niet zeker ben geen Ikea fanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Iemand hier misschien een soort gelijke lamp?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80099667/
[ afbeelding ]
en kan die mij vertellen of het losse ringen zijn of een spiraal???
Gohhh man, echtquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben tot bepaalde hoogte ikea fan...
Maar ik ben op zoek naar dit soort ringen...
voor de dromenvangers
En jonger dan Dolfi.quote:
quote:
slaap lekker!quote:
dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:51 schreef Sneezeechu het volgende:
Die ringen moest je ergens ook los krijgen maar waar ook alweer
De jaren '80 generatiequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En jonger dan Dolfi.
Laten we het er maar op houden dat ik ergens begin jaren '80 ergens geboren ben
Alles moet zo goedkoop mogelijk vond de verf voor het kastje al duurquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus...
en ik ben ik.. dus zo goedkoop mogelijk
die lamp... 15 euro... en veel ringen
lampion... eens spieken bij de action...
Leerdraad of suede draad... even zoeken...
ja, ben al aan het oriënteren, kwam 50meter voor 13.50 tegen..quote:
Op zaterdag 15 september 2012 00:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Alles moet zo goedkoop mogelijk vond de verf voor het kastje al duur![]()
Suede draad 0.50E de meter zag ik al te duur?
Juist ja! De generatie van de Transformers, Mask, Teddy Ruxspin, de Gummybeertjes, Vrouwtje Theelepel, Boes en nog meer van dat soort kinderseriesquote:
deze jongen weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Juist ja! De generatie van de Transformers, Mask, Teddy Ruxspin, de Gummybeertjes, Vrouwtje Theelepel, Boes en nog meer van dat soort kinderseries
Leuk alleen veel te nieuw voor mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
over ikea gesproken...
mijn slaapkamer:
blauw, zee blauw.. dolfijnen poster aan de muur...
nachtlampjes:
[ afbeelding ]
huiskamer heb ik een boekenkast van ikea
[ afbeelding ]
en daarop 2 lampjes.. zelfde als nachtlampjes, maar dan in paars...
[..]
ja, ben al aan het oriënteren, kwam 50meter voor 13.50 tegen..
dus 50cent per meter is duur
Ebay.com kijken en dan zoeken op item met als locatie China. Via advanced zoekoptiequote:Op zaterdag 15 september 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
over ikea gesproken...
mijn slaapkamer:
blauw, zee blauw.. dolfijnen poster aan de muur...
nachtlampjes:
[ afbeelding ]
huiskamer heb ik een boekenkast van ikea
[ afbeelding ]
en daarop 2 lampjes.. zelfde als nachtlampjes, maar dan in paars...
[..]
ja, ben al aan het oriënteren, kwam 50meter voor 13.50 tegen..
dus 50cent per meter is duur
Oude bed is zo geregeld oud eiken van 1930 kost een 150E ^^ mijn oude huis was uit 1900 ongeveer en nu woon ik in de aanbouw van dat huis wat ongeveer uit 1960 stamtquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil heel graag mijn slaapkamer... zee sfeer gaan geven..
Oud houten bed..
dromenvanger met schelpen dat soort dingen...
ik vind oude meubelen zoals wat jij heel gaaf... maar dan wil ik wel in een ouwe boerderij wonen
dan past het ook bij het huis.. hier past dat niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oude bed is zo geregeld oud eiken van 1930 kost een 150E ^^ mijn oude huis was uit 1900 ongeveer en nu woon ik in de aanbouw van dat huis wat ongeveer uit 1960 stamt
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan past het ook bij het huis.. hier past dat niet...
ik vind steigerhout gaaf...
Steigerhout daar zijn meubels heel makkelijk van te maken hoor alleen wat hout vinden en flessen natuurazijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Secret valley, brandon forest, Dick Turpin, battlestar Galactica, de vijf. Stuif es in, Ren jerot, zeg eens A, powers of Mathew Star, Buck Rogers, the A team.....quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Juist ja! De generatie van de Transformers, Mask, Teddy Ruxspin, de Gummybeertjes, Vrouwtje Theelepel, Boes en nog meer van dat soort kinderseries
Alleen de A-team de rest zegt me nietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Secret valley, brandon forest, Dick Turpin, battlestar Galactica, de vijf. Stuif es in, Ren jerot, zeg eens A, powers of Mathew Star, Buck Rogers, the A team.....
Same here.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Alleen de A-team de rest zegt me niets
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Secret valley, brandon forest, Dick Turpin, battlestar Galactica, de vijf. Stuif es in, Ren jerot, zeg eens A, powers of Mathew Star, Buck Rogers, the A team.....
Ken het allemaal niet en de A-team kwam vorige jaar op TV daar ken ik het vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Same here.
De Vijf ken ik van boeken en heel toevallig is dat ik zo'n boekje een maandje ofzo geleden nog eens heb gelezen. Na zeker 15 jaar geen normaal boek te hebben gelezen
The A-team vind ik nog steeds de meest briljante TV-serie die ooit gemaakt is
Ken ik ook nietquote:
Aan het bieden op een auto en het is al bijna 2 uur in de nachtquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:45 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is dat filmpje ti ta tovenaar aant kijken
En het gaat al richting half drie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Aan het bieden op een auto en het is al bijna 2 uur in de nacht
Nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
En het gaat al richting half drie.
Mijn hoofd loopt over van ideeënquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:39 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica haar hoofd zit te vol met ideeën....
En ik had net zin in koffie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:50 schreef maffemuts het volgende:
Goedemorgen, koffietijd! (Of thee voor de theedrinkers natuurlijk)
Check, hebben wij! En mocht ik het ooit zat zijn voor binnen dan kan ik de eettafel een kleurtje geven of ik gooi m naar buiten met een buitenbeits en dan heb ik een huge tuintafel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat Merlijn geen vliegtuig neemt. Hij stapt met jouw toch op zijn vliegende bezem caravan aankoppelen en hij is klaar voor vertrek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:40 schreef belle1608 het volgende:
Voor de liefhebber vliegtuig om te volgen: km0397 11.20 schiphol malta nee niet voor Merlijn en mij
Wil niemand jou koekjes hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:26 schreef espri het volgende:
goedemorgen en ik heb heerlijk geslapen vannacht zonder uit te moeten![]()
ene kant wel jammer, had graag weer wat gedaan vandaag maar wat niet is, kan nog komen.
ik zet wel; koekjes van de markt bij de koffie en thee
zijn lekkere hoor, met roze fondant er op jum jummiequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wil niemand jou koekjes hebben?![]()
Dan neem ik ze wel.
wie houdt je tegen om nu ook even te gaan liggen dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef DJMO het volgende:
kinderen waren om half zeven al wakker en nu liggen ze allebei te pitten en ben ík wakker ..
life aint fair
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef espri het volgende:
[..]
zijn lekkere hoor, met roze fondant er op jum jummie
ik moet er ook 5 km voor fietsen of autorijden hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:48 schreef Rucky het volgende:
[..]Jammer dat de markt bij mij niet om de hoek zit.
Ik moet er speciaal naar toe. Ik had mijn weekend een beetje vrijgehouden. En nu zit ik me te bedenken wat ik er mee ga doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef espri het volgende:
[..]
ik moet er ook 5 km voor fietsen of autorijden hoor.
maar we moesten vanmorgen sowieso die kant op dus dan neem je mee.
want? je had plannen maar gingen niet door?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet er speciaal naar toe. Ik had mijn weekend een beetje vrijgehouden. En nu zit ik me te bedenken wat ik er mee ga doen.
Ik had niet echt plannen maar ik had het eea te doen in huis. Maar nu heb ik een vrij weekend maar geen zin om wat te gaan doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
want? je had plannen maar gingen niet door?
hahaha ja herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had niet echt plannen maar ik had het eea te doen in huis. Maar nu heb ik een vrij weekend maar geen zin om wat te gaan doen.
Je hebt dat ook wel eens?quote:
Niet echt mijn maatquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:41 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog goedkoop schoenen en laarzen??
https://www.bva-auctions.com/auction/category/6037/287116
https://www.bva-auctions.com/auction/category/6037/287120
Nee dank je.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:41 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog goedkoop schoenen en laarzen??
https://www.bva-auctions.com/auction/category/6037/287116
https://www.bva-auctions.com/auction/category/6037/287120
Er is nog niet geboden daarop. Die 8500 euro is de startprijs...quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:59 schreef Sneezeechu het volgende:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5989/2468061
Ook weer zoiets dat wat er op geboden is... Gewoon teveel
Dat soort type Bantam gaan voor rond de 13.000 weg in juiste staat hier ontbreken de accu's al en god mag weten wat meer. 6600 en geen cent meerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er is nog niet geboden daarop. Die 8500 euro is de startprijs...
Kan voor export denk ik best interessant zijn. Mits je de verkoopkanalen hebt.
Kenner is overdreven echter met zulke prijzen loop je gewoon veel risico om het schip met zoiets in te gaan. Snap de prijzen ook niet altijd. Ach heb weleens geluk zoals een flinke tijd terugquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef Inlognaam het volgende:
Je bent een kenner
Sommige dingen worden fors te duur aangeboden. En sommige dingen worden ook voor meer verkocht dan ze in de winkel kosten in de uitverkoop. Snap het soms ook niet.
fotoquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo maar ik heb gisteren al schoenen gekocht. Ik was gelijk verliefd. En ze zijn wel heel yska :p
Omdat je zo aandringt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Hey, dat lijkt op een vorm van photoshop. Nu de rest ook nog naar het strand brengen; het is best lekker weer om even uit te waaienquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Photobucket gooit de hakken in het zandnog een keer proberen!
http://imgur.com/ werkt het beste om plaatjes op fok te zetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Photobucket gooit de hakken in het zandnog een keer proberen!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Inlognaam het volgende:
Hoop teringherrie hierbuiten. Toeterende auto's, een toeter.
Kijk ik even naar buiten, komt er een prachtige witte koets aangereden met een bruidspaar erin met een stuk of 3-4 bruidsmeisjes in rozepaarse jurkjes. 2 mooie zwart glanzende paarden die het geheel trekken.
Voor de verandering eens herrie die ik met zo'n koets wel even kan waarderen. Ik dacht dat Turkije ofzo weer een voetbalwedstrijd had gewonnenDa's wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Inlognaam het volgende:
Hoop teringherrie hierbuiten. Toeterende auto's, een toeter.
Kijk ik even naar buiten, komt er een prachtige witte koets aangereden met een bruidspaar erin met een stuk of 3-4 bruidsmeisjes in rozepaarse jurkjes. 2 mooie zwart glanzende paarden die het geheel trekken.
Voor de verandering eens herrie die ik met zo'n koets wel even kan waarderen. Ik dacht dat Turkije ofzo weer een voetbalwedstrijd had gewonnenLaat Belle die koets maar niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is Merlijn de lul.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Als dat zo doorgaat gaat ie ie dat toch wel wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat Belle die koets maar niet zien.
Dan is Merlijn de lul.
Da werkt nie met een ipadquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
http://imgur.com/ werkt het beste om plaatjes op fok te zetten.
Fijne avond dolfina.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat er vandoor!
Gezellig avondje voor de boeg..
Tot vanavond voor sommige..
en tot morgen van de anderen
Wat een discriminerende site!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Da werkt nie met een ipad
Waarom niet? Plaatje kiezen en de BBCode in je post plakken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Da werkt nie met een ipad
Vond ik ook.. Daarom vond ik ze wel 70euro waard.quote:
Over Merlijn gesprokenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat Belle die koets maar niet zien.
Dan is Merlijn de lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Over Merlijn gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
[..]
Over Merlijn gesprokenhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Over Merlijn gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Over Merlijn gesprokenWehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
tsssss eigenlijk schande dan he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Het is niet zo druk, misschien zijn ze naar een feestje en zijn wij niet uitgenodigd.
![]()
We krijgen ze wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef espri het volgende:
[..]
tsssss eigenlijk schande dan he?
feestjes vieren en ons er buiten laten
ik zit op een feestje ... In m'n eentje. Een opruimfeestje .. dus ja :quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Het is niet zo druk, misschien zijn ze naar een feestje en zijn wij niet uitgenodigd.
![]()
en waarom blijf jij dan als een "oude man"zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Iedereen is weg de straten zijn leeg iedereen naar de stad en ik zit als een verstokte oude man te zoeken naar meubelprojectjes.
Wel een coole lamp gezien...
[ afbeelding ]
Verspil liever mijn geld aan meubels oude foto's poppen dan aan liters bierquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef espri het volgende:
[..]
en waarom blijf jij dan als een "oude man"zitten?
inderdaad hele leuke lampjes, zou wel passen bij de spullen die ik van je heb gezien
het meeste is waar alleen laat ik het niet doorsturen want heb geen fb, ben ik nu minder vrouw?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef DJMO het volgende:
oh en voor de vrouwen onder ons:
[ afbeelding ]
nee ik heb zelf ook een bloedhekel aan die doorstuurmeuk, ik heb er niet zoveel mee, mooie teksten wel maar niet dat soort van kettingbrieven, daar hou ik gewoon niet vanquote:
dat is geen verspillen he? dat is je hobby en leven en dat is ook mooiquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Verspil liever mijn geld aan meubels oude foto's poppen dan aan liters bierBen eigenlijk op zoek naar een oude staande lamp al heb ik er al eentje op het oog in een oud rommelig zaakje in de buurt.
Probleempje een 25jarige hoort zich nog niet zo bezig te zijn... Heb een klein voorsprongetje op de restquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef espri het volgende:
[..]
dat is geen verspillen he? dat is je hobby en leven en dat is ook mooi
en van wie hoort dat niet? ben jij er blij mee, dan is dat toch belangrijker dan hoe het zou horen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Probleempje een 25jarige hoort zich nog niet zo bezig te zijn... Heb een klein voorsprongetje op de rest
draai het maar om: de rest loop achter (hun lul aan). jij bent tenminste verstandig bezigquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Probleempje een 25jarige hoort zich nog niet zo bezig te zijn... Heb een klein voorsprongetje op de rest
Geef haar je pinpas en ze geeft je een deurwaarder...quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef DJMO het volgende:
oh en voor de vrouwen onder ons:
[ afbeelding ]
Grotendeels van de algemene populatie van de wereld bevolkingquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:25 schreef espri het volgende:
[..]
en van wie hoort dat niet? ben jij er blij mee, dan is dat toch belangrijker dan hoe het zou horen?
Oh dat doen ze wel met meer dingen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
draai het maar om: de rest loop achter (hun lul aan). jij bent tenminste verstandig bezig
Vroeger was het beterquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef espri het volgende:
en daar trek jij je echt wat van aan?
jij bent toch tevreden met hoe je het nu doet?
maar hoe zou je het nu het liefste zien dat je leefde dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nogal iets teveel dat hoorde erbij
pardon?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef Papabear het volgende:
Kunnen jullie niet beter op msn chatten?
nee geen serieuze maar echt benieuwd waarom we naar msn moesten, ik snap die echt niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niks hoor. Kanonne wat een serieuze reacties opeens
Dan ga ik het ook niet uitleggen. Over op het weer dan maarquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
nee geen serieuze maar echt benieuwd waarom we naar msn moesten, ik snap die echt niet...
ik heb niet zomaar mensen van een chat op mn msn en daarbij, ik heb er geen prblemen mee dat het langzaam gaat, daarom is dit toch een slowchat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat ik pb wel begrijp: op msn babbelt het makkelijk dan op een forum. Je hebt een directer en sneller contact dan hier op het forum.
correct me if i'm wrong
dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan ga ik het ook niet uitleggen. Over op het weer dan maar![]()
Zoals nu gewoon maar wel met wat meer mensen erom heen lastige materie kom uit een ander cultuurtje dat wil weleens botsenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:43 schreef espri het volgende:
[..]
maar hoe zou je het nu het liefste zien dat je leefde dan?
als je het te prive vindt, gaan we over op het weer
Oké danquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:51 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb niet zomaar mensen van een chat op mn msn en daarbij, ik heb er geen prblemen mee dat het langzaam gaat, daarom is dit toch een slowchat?
ja ik denk wel dat ik snap wat je bedoelt, en hoe langer je thuis blijft, hoe moeilijker het is om contacten te krijgen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zoals nu gewoon maar wel met wat meer mensen erom heen lastige materie kom uit een ander cultuurtje dat wil weleens botsen
Het zijn meer de ongeschreven omgangsregels welke ik altijd veel waarde toeschrijf dat botst nogal snelquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:54 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik denk wel dat ik snap wat je bedoelt, en hoe langer je thuis blijft, hoe moeilijker het is om contacten te krijgen.
Nee, zo bot bedoelde ik het niet hoor. Meer in de zin van "pas op, er lezen meer mensen mee"quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja k las het meer in de zin van, niet boeiend voor iedereen ga het gesprek maar op msn verder voeren...
Maar blijkbaar zie ik die intonatie compleet verkeerd.. Ik vond het gesprek van espri en sneez wel boeiend + beter dan alleen koffie, koekjes en bier wat over tafel vliegt.
En ik wl echt een discussie uitlokken maar wilde het graag even gezegd hebben.
ik ben altijd oprecht geinteresseerd in mensen en hou van lolletjes maar ook van serieuze gesprekken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja k las het meer in de zin van, niet boeiend voor iedereen ga het gesprek maar op msn verder voeren...
Maar blijkbaar zie ik die intonatie compleet verkeerd.. Ik vond het gesprek van espri en sneez wel boeiend + beter dan alleen koffie, koekjes en bier wat over tafel vliegt.
En ik wl echt een discussie uitlokken maar wilde het graag even gezegd hebben.
Moet ook kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben altijd oprecht geinteresseerd in mensen en hou van lolletjes maar ook van serieuze gesprekken.
en nu was ik echt benieuwd naar sneez, dus datte![]()
In mijn geval lezen er altijd mensen mee dus daar ben ik niet echt bang voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, zo bot bedoelde ik het niet hoor. Meer in de zin van "pas op, er lezen meer mensen mee"
* Papabear is niet zo'n botte hork
Moet je gewoon naar zwaaien..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In mijn geval lezen er altijd mensen mee dus daar ben ik niet echt bang voor
quote:
Doe ik ook let opquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Moet je gewoon naar zwaaien..
HOOOOOIIII stille meelezerts!
Hoiquote:
Heb ik een houten bek?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi!
* Papabear biertje voor Rucky tapt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij kan niet drinken.quote:
ROFLOL!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij kan niet drinken.
[ afbeelding ]
Haha de g van geeeeeen discussie :pquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij kan niet drinken.
[ afbeelding ]
Of aangepaste oorbellen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:02 schreef kwiebuske het volgende:
moet je wel grote oren voor hebben
Detail..quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:02 schreef kwiebuske het volgende:
moet je wel grote oren voor hebben
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:06 schreef kwiebuske het volgende:
hmm
detail....
maar je schoentjes zagen er goed uit
hoewel ik ze niet zou willen dragen
Dat is ook de reden dat ik op FOK! zit Heb iets met autistjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het stikt hier van de autisten, dus oppassen met details
ff verbeterdquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha gelukkig maar
Het past wel in de lijn van de rest van de dingen die ik de afgelopen anderhalve maand heb gekocht.
Een zilverkleurige jas, een goudkleurige skinny. M vroeg al met wie van de tobbers ik ging optreden.
Ik ook (jongste zoon van 13)quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik op FOK! zit Heb iets met autistjes
Gelukkig nog niet. En hij is klein van stuk (als je hem ziet en ik zeg dat hij 10 is, dan zou je het ook geloven)quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat hij pas 13 is was hij 20 geweest...
Mijn geliefde was met zijn 20 jaar 163CM... Niet zo heel grootquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet. En hij is klein van stuk (als je hem ziet en ik zeg dat hij 10 is, dan zou je het ook geloven)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En jij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn geliefde was met zijn 20 jaar 163CM... Niet zo heel groot
Net geen 2 meter en ja er werd weleens moeilijk over gedaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
En jij?Dat mensen moeilijk doen over lengte verschil dat vind ik zo raar.
Door je vriendin?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Net geen 2 meter en ja er werd weleens moeilijk over gedaan.
Het was een vriendjequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Door je vriendin?
Of vriendje natuurlijk. Zoveel mensen, zoveel wensen....
Nee kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké danMaar goed.... lengte is niet alles
Hellleeuhquote:
Mag ik dan mee?quote:
Nee en de vorige keer belande ik daardoor in een stripclub.quote:
Alsof je dat erg vondquote:Op zondag 16 september 2012 00:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee en de vorige keer belande ik daardoor in een stripclub.
Je dacht dat het een stripboekenwinkel was? Liever in een stripclub dan onder de bumper van een Parijse automobilist.quote:Op zondag 16 september 2012 00:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee en de vorige keer belande ik daardoor in een stripclub.
Nee, ik wil gewoon naar Parijs.quote:Op zondag 16 september 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
Wat valt er in Parijs te doen dat je daar heen wilt?
Of maakte je een typfoutje en bedoelde je Paris?
Heb ff de prijzen gezien van de Thalys.quote:Op zondag 16 september 2012 00:31 schreef Inlognaam het volgende:
Gewoon zwartrijden met de ThalysVolgens mij stopt ie ook in Den Haag.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je dacht dat het een stripboekenwinkel was? Liever in een stripclub dan onder de bumper van een Parijse automobilist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]hehe genaaid in de stripclub heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ook gewoon met de auto gaan hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 00:49 schreef Sneezeechu het volgende:
Parijs 3 uur en 30 minuten met de auto ben ik erThalys haalt dat niet
Ah, Dolfi is zo weer thuis dusquote:Op zondag 16 september 2012 00:51 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga slapen. Heule gezellige avond gehad met leuk bezoek! Maar nu dus slaaptijdTruste
Is veel handigerquote:Op zondag 16 september 2012 00:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon met de auto gaan hoor.
Helemaal als je met een paar mensen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |