Raymond Lap - de baby cd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
dan moet er nu natuurlijk het liedje van de babys staan he? hoe heet dat nou ook al weer?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Raymond Lap - de baby cd.![]()
Doe eigenlijk maar niet want zometeen wil ik ook nog babytjes maken.![]()
Kan ik bij jou stagelopen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al z๓ lang een echte hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]Dat zou pas een FHF actie zijn.
Prima. alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?
komt vast wel en dan mogen we oefenen bij jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al z๓ lang een echte hebben![]()
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef espri het volgende:
[..]
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?
ik heb 1 grote in de slaapkamer en 1tje die ik kreeg van een kraamgezin voor in mn auto
Jawel maar of ik zet hem te hoog of te laag en ik heb de magnetron ook al geprobeerd en dat was helemaal geen succes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
in belgi๋ noemen ze het baby in het oventje...
je hebt toch wel een oventje, ruck?
lekker creatiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...
foto's volgen vanzelf
[..]
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..
maar ja, zo moeilijk lijkt het me niet, alleen even kijken hoe ik aan de benodigdheden kom.
ik heb elke winter weer wat anders wat ik doe..
heb armbandjes gemaakt en verkocht in de winter..
en ik heb haar klemmen gemaakt en verkocht..
uhhh... schilderen op nummer gedaan...
Maaruhh de eerste dromenvanger die lukt, hou ik zelf
Indianen zijn tof. Heb je het boekje van de toespraak van Indiaans Opperhoofd Seattle wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...
foto's volgen vanzelf
[..]
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..
maar ja, zo moeilijk lijkt het me niet, alleen even kijken hoe ik aan de benodigdheden kom.
ik heb elke winter weer wat anders wat ik doe..
heb armbandjes gemaakt en verkocht in de winter..
en ik heb haar klemmen gemaakt en verkocht..
uhhh... schilderen op nummer gedaan...
Maaruhh de eerste dromenvanger die lukt, hou ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik die uit had was ik toch wel even stil.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Indianen zijn tof. Heb je het boekje van de toespraak van Indiaans Opperhoofd Seattle wel eens gelezen?heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik die uit had was ik toch wel even stil.![]()
dat wel ja... en beter dan 4kante oogjesquote:
*Blauwe overtrek bestellen doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
ik, die zo g้้n meisjes meisje ben, heb een knalroze dekbeden PB gruwelt ervan
als jij samen onder een 1.40 cm overtrek wil liggen primaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
*Blauwe overtrek bestellen doet
Ik heb het 15 jaar geleden gelezen maar ik vind de woorden nog zo actueel terwijl de toespraak 150 jaar oud is.quote:
die vind ik ook zo schitterendquote:vandaag houd ik meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij samen onder een 1.40 cm overtrek wil liggen prima
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet waarom ik er ineens aan moet denken .. maar kennen jullie de zin
[..]
die vind ik ook zo schitterend
Zeg dat niet te hard wil je? Zometeen geeft ze je een 1.40 cm overtrek en mijn adres.quote:
no need to.. dat heeft ie alquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard wil je? Zometeen geeft ze je een 1.40 cm overtrek en mijn adres.
ken jij dat tegeltje van 1 jaar: mijn vader kan alles? <> 40 jaar : kon ik nog maar eens met m'n vader praten " ???quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.
Da's ook een hele mooie
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.
Da's ook een hele mooie
Maar dat ligt er wel weer aan waar het tegeltje van gemaakt is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's ook een hele mooie
Slaap lekker DJMO.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef DJMO het volgende:
ik ga m'n bedje in .. morgen weer vroeg dag met de koters. ben benieuwd hoelaat ze me wakker schoppen.
Leuk ik heb me er vroeger ook vaak mee bezig gehouden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
klein voorbeeld, wat ik ook gedaan heb
M'n buurmeisje... (denk ik?) of in ieder geval het baby'tje waar mn buurvrouw veel oppast is nu een paar maandjes oud en zoooo lief. Als dat kindje iemand ziet en er wordt oogcontact gemaakt, gaat ze automatisch op de glimlachstand en zie jdat tandeloze bekkie zo enorm grijnzen dat ik gewoon moet smelten van dat vrolijke lachende koppie.quote:
lief is dat he? en kindjes zijn nog zo puur, nog geen greintje verkeerds zit er in, ik hou er vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
M'n buurmeisje... (denk ik?) of in ieder geval het baby'tje waar mn buurvrouw veel oppast is nu een paar maandjes oud en zoooo lief. Als dat kindje iemand ziet en er wordt oogcontact gemaakt, gaat ze automatisch op de glimlachstand en zie jdat tandeloze bekkie zo enorm grijnzen dat ik gewoon moet smelten van dat vrolijke lachende koppie.
Lachen zoals in het filmpje doet ze niet, maar in glimlachen is ze echt de allerbeste die ik ooit gezien hebEcht, zo'n goed anti-depressiva'tje heb ik nog nooit gezien.
quote:
Je bent de enige niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef espri het volgende:
[..]
lief is dat he? en kindjes zijn nog zo puur, nog geen greintje verkeerds zit er in, ik hou er van
Vind je hem niet mooi geworden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar je moet ook een avatar hebben.
Ohai! Zag je berichtje even over t hoofdquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Vind je hem niet mooi geworden?
Nou, normaal gesproken vind ik baby'tjes goedbedoelde kutkotertjes. Enige wat ze kunnen is janken, liggen en dr pampertjes volschijten en zeiken. En slapen, zijn ze ook goed in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef espri het volgende:
[..]
lief is dat he? en kindjes zijn nog zo puur, nog geen greintje verkeerds zit er in, ik hou er van
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken vind ik baby'tjes goedbedoelde kutkotertjes. Enige wat ze kunnen is janken, liggen en dr pampertjes volschijten en zeiken. En slapen, zijn ze ook goed in.
Maar deze. Oh, wat vind ik die lievvvvv! Daar zou ik gewoon uren naar kunnen kijken. Zelden zo'n lachebekje gezien. En dan die oogjes en dat gezichtje erbij: *smelt*.
En dan opeens besef je dat je zelf ook in een bepaalde leeftijd gaat komen, maar dat er verdomd weinig te knustselen is op het moment :/
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jonger als mij gevoelsmatig dan
Ik draag je welquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik ben 33.. maar deze laatste paar weken...
mag niet veel tillen... lopen wil ook niet echt...
90??
Dat moet ik zien.quote:
Slaap lekker espri.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef espri het volgende:
ik ga mn nestje op zoeken voor het geval dat ik er inderdaad uitgebeld word![]()
slaap lekker iedereen voor nu of straks
slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef espri het volgende:
ik ga mn nestje op zoeken voor het geval dat ik er inderdaad uitgebeld word![]()
Geen probleem hoorquote:
Sleep wellquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef espri het volgende:
Dacht losse ringen met 2 staanders waar de ringen aan vast zitten. Weet het niet zeker ben geen Ikea fanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Iemand hier misschien een soort gelijke lamp?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80099667/
[ afbeelding ]
en kan die mij vertellen of het losse ringen zijn of een spiraal???
Gohhh man, echtquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben tot bepaalde hoogte ikea fan...
Maar ik ben op zoek naar dit soort ringen...
voor de dromenvangers
En jonger dan Dolfi.quote:
quote:
slaap lekker!quote:
dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:51 schreef Sneezeechu het volgende:
Die ringen moest je ergens ook los krijgen maar waar ook alweer
De jaren '80 generatiequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En jonger dan Dolfi.
Laten we het er maar op houden dat ik ergens begin jaren '80 ergens geboren ben
Alles moet zo goedkoop mogelijk vond de verf voor het kastje al duurquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus...
en ik ben ik.. dus zo goedkoop mogelijk
die lamp... 15 euro... en veel ringen
lampion... eens spieken bij de action...
Leerdraad of suede draad... even zoeken...
ja, ben al aan het ori๋nteren, kwam 50meter voor 13.50 tegen..quote:
Op zaterdag 15 september 2012 00:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Alles moet zo goedkoop mogelijk vond de verf voor het kastje al duur![]()
Suede draad 0.50E de meter zag ik al te duur?
Juist ja! De generatie van de Transformers, Mask, Teddy Ruxspin, de Gummybeertjes, Vrouwtje Theelepel, Boes en nog meer van dat soort kinderseriesquote:
deze jongen weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Juist ja! De generatie van de Transformers, Mask, Teddy Ruxspin, de Gummybeertjes, Vrouwtje Theelepel, Boes en nog meer van dat soort kinderseries
Leuk alleen veel te nieuw voor mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
over ikea gesproken...
mijn slaapkamer:
blauw, zee blauw.. dolfijnen poster aan de muur...
nachtlampjes:
[ afbeelding ]
huiskamer heb ik een boekenkast van ikea
[ afbeelding ]
en daarop 2 lampjes.. zelfde als nachtlampjes, maar dan in paars...
[..]
ja, ben al aan het ori๋nteren, kwam 50meter voor 13.50 tegen..
dus 50cent per meter is duur
Ebay.com kijken en dan zoeken op item met als locatie China. Via advanced zoekoptiequote:Op zaterdag 15 september 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
over ikea gesproken...
mijn slaapkamer:
blauw, zee blauw.. dolfijnen poster aan de muur...
nachtlampjes:
[ afbeelding ]
huiskamer heb ik een boekenkast van ikea
[ afbeelding ]
en daarop 2 lampjes.. zelfde als nachtlampjes, maar dan in paars...
[..]
ja, ben al aan het ori๋nteren, kwam 50meter voor 13.50 tegen..
dus 50cent per meter is duur
Oude bed is zo geregeld oud eiken van 1930 kost een 150E ^^ mijn oude huis was uit 1900 ongeveer en nu woon ik in de aanbouw van dat huis wat ongeveer uit 1960 stamtquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil heel graag mijn slaapkamer... zee sfeer gaan geven..
Oud houten bed..
dromenvanger met schelpen dat soort dingen...
ik vind oude meubelen zoals wat jij heel gaaf... maar dan wil ik wel in een ouwe boerderij wonen
dan past het ook bij het huis.. hier past dat niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oude bed is zo geregeld oud eiken van 1930 kost een 150E ^^ mijn oude huis was uit 1900 ongeveer en nu woon ik in de aanbouw van dat huis wat ongeveer uit 1960 stamt
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan past het ook bij het huis.. hier past dat niet...
ik vind steigerhout gaaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |